HJÄLP MIG...... SOS SOS SOS

 
Jag är på jakt efter en sådan här  matta... typ trasmatta med silver... och  har sökt överallt.. nåja.. nätet är stort så överallt kan jag inte ha sökt... men det känns så.
Nu ber jag er om hjälp.... någon som vet var den kan hittas ?
 
 
Den hade passat så himla bra i mitt "nya" rum - som  annars börjar bli klart !!
 
Kram
 
 
1 Virrhönan:

skriven

Trademax, modesto, wildahem och ellos är några förslag....

Svar: Tack.. ska beta av... kram :)
Esmaralda

2 Skorpan:

skriven

Kanske här: https://confidentliving.se/sv/p/lader-matta-gra-200x250-cm

Eller? Ser fin ut. O det är när du får mattan fixad som vi får se foton från rummet ;)?

Snålt med lön blir det denna månad, men kanske något annat dyker upp i stället? Ser jag ut att behöva dejta mycket innan "han" slår till o ser mig? Jäkla trött på att vara ensma måste jag säga. Gör inget annat än äter... O det är ju trevligt, men inte lekamen ;)...

Lycka till med mattjakten, du får rapportera var du hitta den :).
Kram Skorpan

Svar: Den är jättefin.. men det silvriga fattas och jag hur hur petig jag låter men jag kan vara istadig som en gammal märr när jag fått något för mig :) Tack för hjälpen !! Det blir en del dejtande ser det ut som... men du kommer hitta rätt... kram :)
Esmaralda

3 Undris?:

skriven

Skall hålla utkik efter den mattan för dig:)

undrar om du ser förändringar för mig?
kram

4 Varis:

skriven

Kära du, jag älskar sådana här uppgifter från dig så jag ska genast börja leta.
Håller med om att den är fab!

Jag är så ledsen och låg. Jag känner mig som ensammast i världen. Så mkt nykära överallt o här är jag fortf ensam efter ca 5år. Jag är social och aktiv ute men träffar bara yngre oseriösa killar och ja jag vill ha nått som varar.
Kan du se någon förändring alls?

Kram

Svar: Vad snällt av dej :) Ja, jag får en känsla av att du blir lite bättre på att se och lägga märke till en annan typ av killar.. och sedan går det bättre... din kärlek kommer men det är ju trist att det ska dröja så.. kram :)
Esmaralda

5 Mammamia:

skriven

Hej!
Kan det bli någon kärleks romans med T framöver?
Kram

Svar: Chansen är inte jättestor.. kram
Esmaralda

6 Helen:

skriven

Du kanske kan maila o fråga https://www.mattcenter.com/

Butik finns i Getinge i Halland

Svar: Har nyss mailat... tack för hjälpen... men ser ingen sådan på deras sida... kram
Esmaralda

7 Linnean 🌸:

skriven

Snygg! Kollat på XXXLutz? Där finns det mesta! Määängder med mattor! Det mesta har det lite extra där!

Vink fr Linnean 🌸

Svar: Köpte soffan där och visst finns det massor av fint men tyvärr inte den mattan :( Jag söker vidare... kram o tack för tips :)
Esmaralda

8 Lydia:

skriven

Hej
Va fin matta sån skulle jag också vilja ha
Hur kommer det att bli för mig kommer han o komma tillbaka någon gång?
Lydia💕

9 Lisa.A:

skriven

Hejsan!

Jag har kollat runt lite efter en matta med silver i. Tyvärr hittade jag ingen grå, men däremot en svart med silver i :)

Kanske det kan vara något?

Kram Lisa.A

https://www.trendcarpet.se/trasmattor/trasmatta-nordal-design-svart-lader/?option=4002&gclid=EAIaIQobChMImt72u4eY1QIVVtwZCh285wPkEAYYASABEgIad_D_BwE

10 Lisa.A:

skriven

Hej igen.

Den finns visst i grå/grön också :)

https://www.trendcarpet.se/trasmattor/

Kram
Lisa.A

11 A:

skriven

Livingroom shop där finns sådana mattor 👍. Titta där.
Blir det flirt till helgen👍😉. Kram

Svar: Tackar :) kram
Esmaralda

12 See:

skriven

Hej Esmaralda.
En ny app är wisch... finns tydligen massor utav saker där till bra pris.

Lutar det åt att vi flyttar ihop efter sommaren?
Kram

13 F:

skriven


Hej esmeralda ser du någon förändring på väg in i mitt liv som är bra kram

14 Kvinnan :

skriven

Ser du mig gravid närmaste framtiden

15 F:

skriven



Hej esmeralda ser du någon förändring på väg in i mitt liv som är bra kram

16 Mammamia:

skriven

Hej!
Kan det bli någon kärleks romans med T framöver?
Kram

17 Susanne Amalia :

skriven

skickat mail.. kramar <3

18 Tingeling :

skriven

Kan tyvärr inte hjälpa dig, men väldigt fin matta faktiskt!

Vad fint du bor, och fina morgon promenader. Att bo vid havet är härligt. Jag bor ju nu, och kommer även sen bo nära havet. Men bo i stan. och tänker att ha båda två är bra! Har en vision om att på lediga dagar bara gå ut och gå runt hörnet och äta frukost på café som öppnar redan 06.00. Bara för att jag kan! 😊 och sen gå 10 minuter så är man vid havet/hamnen.

Har inte kollat upp volontärjobb eller extra jobb än i stan. Tänkte flytta först och så... Sen framåt hösten/vintern påbörja det. Jag blir helt lyrisk när jag tänker på det! Men en sak i taget. Måste hejda mig...

Trevlig torsdag kväll!

Kram!

19 Mirre:

skriven

Jättefina mattor, förstår att du vill ha med silver i, det som gör det snyggt ju. Googlade lite och hittade dessa:
https://www.trendcarpet.se/search/?lang=sv&q=nordal
De är ifrån Nordal och har silvertrådar i sig, dock är de lite dyra och de finns inte i ljusgrå men i svart och mörkgrå.
Det verkar som om dom hade liknande mattor med silver i sig på jysk för några år sedan... Tror dock inte de finns kvar längre men hade varit ett bra budgetalternativ.

Sedan hittade jag denna också som liknade bilderna mer i nyansen.. dock har den utgått men man kanske kan maila och fråga om dom har något exemplar kvar ändå.. eller om de har någon återförsäljare.
https://www.kilandsmattor.se/holly-silvergra-trasmatta.html
--
Ser du om något spännande och roligt är på väg att hända in i mitt liv snart som jag inte vet om eller något jag kanske borde lägga lite extra fokus på? Kram

Svar: Jättetack för hjälp :) Kram
Esmaralda

20 Sophia* :

skriven

Tycker hn vår kontakt är bra? Den betyder något tycker jag. Uppskattande.


Kram

21 Dahlia:

skriven

Hej Es!
Trodde att jag hade några liknande mattor undanstoppade bak i garderoben. När jag väl kollade så var de inte alls som jag mindes dem.
Kort och koncist, var det bara jag som märkte denna händelse, eller gjorde han också det?

22 Skorpan:

skriven

Istadiga kan vi alla vara 😉. Mattan på bilden har några år på nacken så det kan hända att du får ta till plan B Es. O kanske jag också, men att jag ska dejta mycket... Nä... En annan dejtingsida?
Kram Skorpan

23 Mimmie:

skriven

Kanske här Safavieh Hand-woven Montauk Silver Cotton Rug (4' Square)
Safavieh Hand-woven Montauk Silver Cotton Rug (2'6 x 4')

Svar: Tack :)
Esmaralda

24 Varis:

skriven

Här kommer ett tips på matta Ez:

https://butiklinnea.se/marken/havsteen/havsteen-ladermatta-160x240-gra-silverx/

Kostar dock en del. Fortsätter leta.

Tack för ditt svar. Jag har träffat fina killar avsolut men de har förmodligen pga åldern inte velat fortsätta med mig, eller inte jag heller för den delen.
Jag vet vad jag vill ha så jag hoppas med sådana män dyker upp snart :)

Kram

Svar: Ja jag fortsätter leta... svårt att tänka om när man fått en tydlig bild i skallen :) Tack ska du för hjälpen.. kram :)
Esmaralda

25 Pappa:

skriven

Hej Esmaralda.
Han hörde av sig och frågade om barnet. Men tror du han tänkte lite på mig också?
Eller hörde han av sig bara för att höra om barnet?
Kram

26 Endöv:

skriven

Snälla att säga om kärleken finner jag snart eller långt kvar??

27 Jhs:

skriven

Kanske denna https://www.kilandsmattor.se/holly-silvergra-trasmatta.html

Svar: Letat men nej, den finns inte där... kram o tack i alla fall :)
Esmaralda

28 bel:

skriven

Hej, möter jag min soulmate utomlands eller finns han där hemmavid? kram =)

29 S:

skriven

Fin, men jag vet inget, tyvärr. Kommer det gå bra vid advokaten på måndag, kan han hjälpa mig?

30 Lena:

skriven

Idag har jag kollat massor av trasmattor-tänkte hitta åt din matta men det sket dig. Ser att Malenami har en aktiv blogg med bild på mattan, kollade av att hon har fotot på bloggen. Sedan var det en kvinna som också beskrev mattan i en annan blogg. Du har säkert redan frågat Malenami och hon borde ju ha svaret. Lycka till med inredning. Hade så gärna velat hjälpa till.....hoppas du hittar åt den! Förstår precis att du vill hitta EXAKT den.

Svar: Ja jag har sökt o frågat... men det ser svårt ut.. kram o tack för all hjälp :)
Esmaralda

31 Hedwig:

skriven

Hej!
Jag googlade också lite till dig och hittade den här sidan:

https://www.rugvista.se/alla-erbjudanden/outlet-spara-upp-till-60?camp=26&color=white

De har väldigt många mattor, kanske finns det 1 som liknar den du vill ha..

Svar: Tack för hjälpen.. ska leta här.. kram :)
Esmaralda

32 Hedwig:

skriven

Ett annat tips är att köpa en grå/vit matta som liknar den du vill ha och köpa silvertråd också. Kanske finns det en duktig skräddare i närheten som kan fixa en silvermatta då (eller är du duktig på att sy själv..)

33 Mela:

skriven

Kommer han att svara på mitt mejl

34 Fanny2:

skriven

Tack för svaret igår och hoppas någon hittar en sån matta. :3 Snygg var den!

Kram

35 Elisa:

skriven

Hej!
Ser det bra ut att träffas igen?
Kram

36 <3:

skriven

Hoppas att du får tag i mattan. Kan lägga ut bild på fb och se om jag får något napp.
Kram

37 _hemma:

skriven

Hej Esmeralda,

Oj vad envis jag också blev nu.
Skulle det möjligen kunna vara denna? Man ser den bäst på amazon-länken.
Hoppas att du hittar den perfekta mattan :)

Kram/ A



https://prylsajten.se/18/produkt/trasmatta-nordal-design-grattisblatt-lader-200-x-300-cm/

https://www.amazon.de/Flickenteppich-Nordal-Design-Eisblau-Leder/dp/8243002871

Svar: Ja minsann... det ser riktig lika ut.. tack ska du ha :) kram
Esmaralda

38 Jessica:

skriven

Es,
Finns det någon som är intresserad av mig just nu?

Kram


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: