Bal på slottet...

 
 
 
Ha en go fredagskväll nu & en härlig helg.... glöm inte att tidsfristen för tävlingarna går ut kl 24 i natt!
 
Och på tal om slott så fyller min lilla barnbarnsprinsessa 8 år i morgon.. och då blir det hejdundrande kalas i Lund !
 
Kram & kärlek  
 
1 Filippa:

skriven

Hej hur går de för min bästa kollega?

Längtar tills jag få umgås med den bästa kollegan på semestern.

Är det så att min blivande känner någon av mina släktingar?

Kram

2 Sol:

skriven

Har faktiskt varit på en bal på slottet, helt fantastiskt🎉💃.. dansade med kungligheter.😉.
Men nu vill jag dansa med en partner.. kommer det att ske snart? Kram

3 Livsturisten :

skriven

Hahahaha exakt min humor! Så dålig så den är kul liksom. Ha en underbar fredag! Kram!

4 Gun-britt:

skriven

Kommer jag att träffa en ny partner inom snar framtid?

5 Agnes:

skriven

Haha...ja-men-precis!

En undran...ska jag "strippa" bort folien på den morrande "Frassen" och låta honom framleva sitt liv som vakthund under dörrmattan i endast sitt kuvert?

Lite ambivalent ÄR jag faktiskt...är försiktig med sådant här...

Kram o en trevlig fredagskväll!

6 Agnes:

skriven

Haha...ja-men-precis!

En undran...ska jag "strippa" bort folien på den morrande "Frassen" och låta honom framleva sitt liv som vakthund under dörrmattan i endast sitt kuvert?

Lite ambivalent ÄR jag faktiskt...är försiktig med sådant här...

Kram o en trevlig fredagskväll!

Svar: Svarade dig på förra inlägget...
Esmaralda

7 Agnes:

skriven

Haha...ja-men-precis!

En undran...ska jag "strippa" bort folien på den morrande "Frassen" och låta honom framleva sitt liv som vakthund under dörrmattan i endast sitt kuvert?

Lite ambivalent ÄR jag faktiskt...är försiktig med sådant här...

Kram o en trevlig fredagskväll!









Svar: Ja börja med det.. och se hur det funkar... känns det svagt så kan du alltid plocka ur honom ur kuvertet.. du ska vet att din talisman kan ALDRIG ge dig negativt.. om du tycker det händer elände så hade det hänt i alla fall.. och många gånger mildras detta elände genom talismanen... helt fri från strul blir man inte... kram
Esmaralda

8 <3:

skriven

Så mysigt med 8 årskalas 🎂.
Är M singel ?
Kram

9 Linnean 🌸:

skriven

Ha ha ha ha 😂😂😂
Nu var det till att vara riktigt superkul 👍😂
Grattis till den lilla sessan på 8-års dagen 🎂

Kramen fr Linnean 🌸

10 Lizette:

skriven

Hej!
Vad är väl en bal på slottet ändå? Alldeles underbart kanske, hihi ☺
Nu stundar ledigheten som man längtar efter hela året. Packar för liten tripp till skärgården med son o vänner. Mysigt. Hur blir min sommar tro? Kommer jag älska o bli älskad nu i sommar av min kärlek tro?
Kram

11 Skorpan:

skriven

😄 jasså det är det som avses med bal på slottet. Kanske inte vill bli bjuden då...

Hemresan från bilservicen tog längre än beräknat men för en hångs skull hade jag en längre dag för mig själv. Lite rea o en massa drömmar om vad jag vill ha, ett bra sätt för mig att varva ner. Lovade visserligen skicka in mina timmar till bokföraren, men det kanske jag hinner med i morgon?! Lite sur kanske hon blir, eller så inte.

Nu nåt att äta o sen bara slappa. Undrar när jag har någon att slappa med 😉?
Kram Skorpan

12 Sus:

skriven

Hej
Underbart....
Kul med kalas...
Hur tänker han nu?
Love sus

13 Des:

skriven

Tänker Hemin på mig? V

14 Desp:

skriven

Händer det något snart ????? Bara något spm får mig att va lycklig

15 Hm:

skriven

Jag vill vara kör och träffa någon ser dU något! Träffar jag någon snart ?

16 K:

skriven

Kommer vi gifta oss det år, ser du nått ?

Tack o kram

17 Susanne:

skriven

Hej, hur ska det gå för mig o barnen, fick sparka it min man som ljög igen o missbrukade ekonomi då kronofogden kom idag? Känner mig orolig. Mvh S

18 Sus:

skriven

Hej
Blir det någon förändring här snart?
Eller ....
Love sus

19 Cattis:

skriven

Tack för underbart inlägg😂. Du har sån härlig humor Es!

Kram!

20 Agnes:

skriven

Tack Es!
Då gör jag det!

Ser att min data hängde sig...ber om ursäkt om någon fick spader nu, haha!

Kram!

21 Mikael:

skriven

Grattis!

Bra gjort lotta!

Kram
Mikael


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: