Katastrof....

 
Nej.. idag blev det inte Tyskland.. i dag blev det magsjuka !!!
Fy för sören....
 
Fattar inte varför... igårkväll åt vi lasagne och de övriga i familjen mår hur bra som helst!
 
Resan är uppskjuiten till i morgon... och MG  deppar... han hade packat alla sina saker i bilen och var sååå förberedd.
 
Och just innan vi skulle åka brakade det loss....huva !
 
I dag svarar jag på  era frågor.. i morgon gör jag det inte..... och enda fördelen med magsjuka är att det brukar passera förbi snabbt....
 
Kram & kärlek och håll er friska !
 
1 Skorpan:

skriven

Fi fasiken vilken otur 😟, men det ska nog gå om fort! Mycket vätska o svart te o ris om du kan äta något. Läste fet igår i en bok om kinesisk medicin.

Fotbollsmatcher idag i första vann vi, får se hur det går i fortsättningen. Solen skiner o det är somrigt varmt o skönt. O så härligt det skulle vara att ha nån att njuta av sommarvärmen tillsammans med, är han alls närmare nu eller är det nästa sommar jag ska sikta mig in på? Tror tyvärr det...

Krya på dig Es!
Kram Skorpan

Svar: Lycka till med fotbollen.. vad jag saknar alla dessa turneringar... jag ser ju inte när mötet sker men helt klart så närmar ni ju er varann.. kram :)
Esmaralda

2 Mikael:

skriven

Vilken timing det börja INNAN ni åkte, är lite bekvämligare vara hemma då :)

Krya på dig!


Kram
Mikael

Svar: Ja absolut....ett par meter till toan bara :) Kram :)
Esmaralda

3 Jennifer:

skriven

Hej! Inte roligt med magsjuka, man blir ju dessutom helt svag av det! Spagettiben, liksom... Tur i oturen att ni inte hann åka iväg, hade varit ännu jobbigare om den brutit ut på resan. Hoppas du kryar på dig snabbt! Kram

4 Mimmie:

skriven

Usch då stakare hoppas du bir frisk snabbt<3
Tänkte sedan att det kanske fanns en mening att ni inte skulle åka idag. Fösöker skicka dig lite healing om det fungerar☀️💛 krya på dig kramar

5 Linnean 🌸:

skriven

Åh, stackars! Det är ju såå vidrigt!
Vi får hoppas att det inte är den smittosamma varianten bara! Krya på dig, snabbt!
Har än en gång konstaterat att cyklister är livsfarliga! Först krockade bussen med en, i dag. Han cyklade bara rakt ut i gatan i fullt ös. En riktigt otäck smäll och mannen for i luften. Dock var han "hög som ett hus" så han landade tydligen ganska mjukt och reste sig igen. Alla blev skärrade utom...offret!
Sen höll jag själv på att bli påkörd två gånger av väldigt fortkörande cyklister. Satte mig att vänta på bussen och öppnade en flaska ramlösa....splasch!! Det sprutade åt alla håll!
Tre personer råkade få en dusch! Ja ja! Fick oerhört konstiga blickar för jag tyckte det var skitkul och börjar garva! Bad ju även om ursäkt...men flinade väl för längde! Så kan det gå! Tror det kan bli lite grillning i kväll...om
Vinden mojnar. Förfärligt blåsande!
Ha en så bra kväll det nu går! Kram...
/Linnean 🌸

Svar: Ja det är rent hemskt men nu framåt kvällen känns det lite bättre och i morgon bitti är jag säkert fit for fight igen !! Hemskt med cyklisten men riktigt kul med Ramlösan...:) Kram :)
Esmaralda

6 Virrhönan:

skriven

Menfy fan rent ut sagt!! Stackare! Man vet verkligen att man lever när man råkar ut för skiten men som du säger, det går snabbt över. Tur att det kom innan och inte på båten...
Min talisman är på min sida tror jag, snyggingen tittar så djupt på mej när vi ses, vad tycker och tänker han och vill han att jag hör av mej?
Krya på dej och hoppas ni kommer iväg inorgon😘💕🌸

Svar: Tack.. och ja.. han är intresserad men nu kan allt hända.. både åt ena och andra hållet.. ingenting är bestämt än.. kram :)
Esmaralda

7 Solstjärnan:

skriven

Hej

Nämen suck och stön..magsjuka.
Så synd och just nu, så typiskt.
Tur nog hann ni inte iväg.
Hade nog inte varit speciellt trevligt på resan.
Jaa, du har så rätt ,det går fort över o ni går åka imorgon.

Ha det så bra i Tyskland!
MG blir nog som tur glad ogen få det bär av. 😊

Kram Solstjärnan🌟

Svar: Tack.. ja i morgon bitti är jag säker pigg o redo.. mår redan så mycket bättre.. kram :)
Esmaralda

8 Helena Ir:

skriven

Nej men vad tråkigt!
Stor krya på dig kram.. 😊

Svar: Tack & kram tillbax :)
Esmaralda

9 EPM:

skriven

Fy, stackars dig!
Lider med dig hjärtat😔

Ser du om J kommer bli min, jag vet att han velar men undrar hur det blir till slut? Kan jag göra något?

Krya på dig-kramar

Svar: Tack.. ja fy, ett elände är vad det är !! Faktum är att jag ser någon annan i din framtid.. en underbar kärlek.. kram :)
Esmaralda

10 Virrhönan:

skriven

....förstod nog inte riktigt, menar du att det är antingen jag eller han som hör av sej? Är trög som få...🙈

11 B:

skriven

Hej Es

ser du någon ny förändring på min väg?
krya på dig kramen


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: