Redo...

 
Då kan gästerna komma... 
 
 
Midsommarkram !!
1 Susanne Amalia :

skriven

Men så fint... midsommarglädje <3

2 Skorpan:

skriven

Åh så fint...
Här alldeles ensam, så trist..
Kram Skorpan

3 Razawa :

skriven

Hej Esmaralda 

Glad midsommar 

Drömde i natt om att jag hade fått barn och jag ammade bebisen och allt.. vaknade några gånger och drömde samma sak varje gång jag somnade om. Vad betyder detta? 

Kram

4 Mr Mr:

skriven

Hittar vi något fritidshus den här sommaren?

5 Agnes:

skriven

En glad midsommar till er alla!

Själv jobbar jag, o ska snart iväg. Vädret här i Fjollträsk mulnar på o det är faktiskt "kallt"...nästan lite som att vädret känt på sig att det är midsommar!

Hade jag inte jobbat, så hade jag nog varit en sväng på Skansen...eller Grönan...väl påklädd!

Jag väljer bort att vara på ställen där man liksom "sitter fast"...som nu någon stuga på landet, eller i skärgården...never att jag framöver tänker utsätta mig för det...
Stan är klart bäst för det mesta, tycker jag!

Helt klart Astrid Lindgrens "fel" att svenskar tror att midsommar ska firas som den gör, haha!

Lite att jag är lat, me'...har inte den minsta lust att åka någonstans när det kommer till "högtider"...

Har lärt mig att det upplevs som väldigt "hotfullt" att inte bry sig speciellt om högtider...folk blir stressade av att det finns vi som nu inte blir alldeles svettiga av att vara ensamma...jaja...stressa ni, så relaxar jag!
Eller som nu...jobbar!

Ha det bra, o
KRAM!

6 Jonkan:

skriven

Stor midsommarkram till dig ES! ♡

7 Mimi 1:

skriven

GLAD MIDSOMMAR!!

8 Linnean 🌸:

skriven

Hoppas ni har/haft en fin afton! Lille MG är ju för häftig! Klart han ska ha en midsommaröl!
Här har vädret varit lite blött och fuktigt och väldigt grått. Men jag har det bra ändå!!
Glad Midsommar! 🐸🍓

Kram.../Linnean 🌸

9 Desp:

skriven

Hej kära es!


Jag har blivit frågad att kolla på en lägenhet på måndag! Kan du se om jag kommer Se den för plötsligt så svarar inte fastighetsskötaren inte...


Glad midsommar 😊

10 Anonym:

skriven

Hej kära es!


Jag har blivit frågad att kolla på en lägenhet på måndag! Kan du se om jag kommer Se den för plötsligt så svarar inte fastighetsskötaren inte...




Glad midsommar 😊

11 Anonym:

skriven

Hej kära es!


Jag har blivit frågad att kolla på en lägenhet på måndag! Kan du se om jag kommer Se den för plötsligt så svarar inte fastighetsskötaren inte...




Glad midsommar 😊

12 Cecilia:

skriven

Midsommarkram tillbaka 😊 fråga: har träffat en själsfrände, kommer han tillbaka till mig?

Mvh, Cecilia

13 Isabell:

skriven

Hoppas du har haft en underbar midsommar.

Ser du om jag har nått meddelande från min skyddsängel eller från alltet ?
Kram


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: