I kväll klockan 20....

 
 
Ni har väl inte glömt att det är i kväll klockan 20 som vi alla går samman och sänder healing till Ullis !!
 
Har du inte healat förut , det spelar ingen roll.
 
Gör efter eget huvud och på ett sätt som passar dig och du håller på så länge du vill
 
Tre minuter eller en timme... alla bidrag är viktiga och jag tror att styrkan i att vi alla går samman.. blir lite utöver det vanliga.
Fyll din själ med kärlek och ljus...andas djupt.. känn hur tung du blir i kroppen...använd din fantasi och styr sedan in healingen på ditt eget sätt.  Man kan göra sig liten som en cell och fara in i kroppen och ta bort all cancer. Eller så kan man  omfamna Ullis och samtidigt ge henne av sin egen energi.
 
Man kan faktiskt göra precis hur som helst och ALLA kan !
Var och en på sitt eget sätt.. och tillsammans blir det väldigt starkt.
 
Ullis har meddelat att hon samarbetar med oss och kommer att göra vad hon kan för att slappna av och ta emot!!
 
Kram
1 You&mee:

skriven

Hej
kommer sommaren med kärleken till mig Es?
kram

2 Virrhönan:

skriven

Underbart! Alla för Ullis....

3 Helena Ir:

skriven

Kärlek till dig,Ullis <3
Kram

4 Mmm:

skriven

Hej Esmaralda.
Jag ska vara med. Jag känner att jag har att ge, tror du det kommer hå bra för mig att heala?

En annan fråga, har han känslor för mig? Kommer de gå åt det hållet att dem blir starkare nu när vi är ifrån varandra ? Eller går det åt andra hållet att de svalnat ännu mer?
Kram

Svar: Visst har du att ge och välkommen att delta !! Jag se ringa detaljer men ser honom inte i din framtid.. kram
Esmaralda

5 Anonym:

skriven

Hej Esmaralda. Verkar hans föräldrar tro att det ska bli vi igen?
Kram

Svar: Jag tror inte att de tänker så mycket på den saken.. kram
Esmaralda

6 Susanne Amalia :

skriven

Så klart att jag inte har glömt ... skickar helande krafter .. och driver ut de dysfuntioner som finns ... renar och ger allt jag har <3
kramar Ullis bara ta emot all kärlek <3

Svar: :) tack :)
Esmaralda

7 Pia1:

skriven

Självklart ska jag försöka det lilla jag kan 💕

Svar: Du kan :) kram
Esmaralda

8 Mn:

skriven

9 <3:

skriven

Hej kära Esmeralda jag och min lilla hund 🐶 är med ikväll med det vi kan. Vi ska göra vårt bästa. Tillsammans är vi alla starka här på bloggen.
Fick svar från NJ inte jättepositivt men hon nämde i mejlet att Lisa E har hand om rekryteringar om ngt passade i huset som hon uttryckte sig. Är det en god idé att jag tar kontakt med henne ? Vill inte ge upp nu.
Kram
💗💗💗

Svar: Jättefint att ni är med båda två :) Följ din egen känsla och vilja.. kram :)
Esmaralda

10 Lii:

skriven

Hej Esmaralda.
Blir det bestående om det blir dem?
Kram

11 Linnean 🌸:

skriven

Är redo för healing! Har skaffat energi efter 4-5 timmar i vårsolen. Helt ljuvligt! Påskliljorna blommar och krokusen prunkar så grannt!

Helena Ir: Du är väl en go liten häxa du! Så jätterart av dig att berätta att du sett att kattens sår inte ser allt för farligt ut. Och att du gav energi till den lille raringen. Uppskattar det verkligen och blir så glad 😻 Ska sända healing till honom snart och sen blir det till Ullis.

Ljus och kärlek till Ullis! Kram...

/Linnean 🌸

Svar: Härligt.. välkommen att vara med :) kram
Esmaralda

12 F:

skriven

Ska sända positiv energi till ullis o dottern ikväll ❤️❤️

Passar på att ställa en fråga oxå undrar om du ser oss få fler barn, vi har försökt ett tag, sen har jag lite förlossnings skräck, efter första gången 😞kram

Svar: Tack för att du är med i kväll... ja jag ser fler barn :) Allt kommer gå bra.. kram :)
Esmaralda

13 Ninni:

skriven

Har en kund som har varit här idag som var väldigt berusad, som brukar komma hit hans liv går upp o ner, fast det igentligen inte behöver vara så... Vad är det han går igenom igentligen .... Har han en psykisk sjukdom?? Eller är det familjen som är problemet

Svar: Känns som om han lider av någonting psykiskt, han far ganska illa inom sig själv.. kram
Esmaralda

14 F.u:

skriven

Vad ser du i mitt liv som är utmärkande ??

15 Browallia :

skriven

Jag är med och sänder varma och ljusa tankar till Ullis

♡♡♡

Jag är i chock efter beskedet jag fått av mannen jag träffat senaste åren. Ser du honom i min framtid?


Svar: Tack för att du är med.. vad det gäller mannen så nej, det ser ut att finnas en annan kärlek i din framtid.. kram
Esmaralda

16 Kristin :

skriven

Skal sende alt jeg kan. Kram

Svar: Tack :)
Esmaralda

17 N:

skriven

Hej Esmaralda.
Jag känner redan nu att jag gärna skulle vilja ha fler barn.
Jag har ett barn nu, men för tillfälligt ingen partner eftersom det tagit slut med barnets far. Tror du att jag kommer att få fler barn?
Kan det bli snart eller kommer det dröja?
Kram

18 Anonym:

skriven

Hej Esmaralda.
Verkar hans föräldrar veta att han har "träffat" en annan tjej eller pratar med en annan? Tror du han fortsätter ha kontakt med henne?
Kram

19 N:

skriven

Hej Esmaralda.
Ser du fler barn för mig?
Kram

20 Malina:

skriven

Jag är redo och hoppas att jag kan bidra med något ikväll. Jag gör mitt bästa och önskar all välgång till Ullis/ kram!

21 Mm:

skriven

Hej Esmaralda.
Känner han att han har övertaget om mig?
Kram

22 Boudica:

skriven

Hallå!
Har inte skrivit här på ett bra tag nu, men kollat in då å då har jag!

Kände mig för förkyld i fredags så jag stannade hemma, sov bort halva dagen, kände mig otroligt tung efteråt. På kvällen bad jag min ängel om lite helande kraft, vaknade med förkylningen som bortblåst!
En snäll ängel det ;)

Men ikväll ska vi gå ihop å sända lite healing till Ullis! Kanske inte har vi styrkan att bota, men med energi och goda tankar kan gå en lång väg!

Här har man hållit dieten i en månad idag! Ska fortsätta, minnst en månad till, Måste erkänna att jag känner mig bättre! Äter ju den mer för måendet än vikten!
Passar på att råda er som har ont och autoimmuna sjukdomar att läsa på om AIP-kost. Kanske kan det hjälpa er :)

Passar på att slänga in en liten fundering, om du nu har tid att svara på mer idag ;)

Misstänker han mina funderingar på att lämna jobbet, hur tar han den tanken? Eller är det något han inte bryr sig om speciellt mycket?
Bara en liten fundering som kom upp, när jag tog några små steg framåt ;)

Men nu ska här göras lite mat innan healingen!
Vi ses om ett tag!

KRAM!

23 f.u:

skriven

Vad ser du i mitt liv som är utmärkande ??

24 Marie:

skriven

Skall snart börja förbereda mig för healingen. Ljus och kärlek till Ullis med dotter.<3

25 Angeli:

skriven

Har påmint väninnorna så de laddar inför healingen! Och har självklart laddat jag me! :)

Syns om en stund ALLIHOPA!! <3

KRAAAM!

Angeli

26 Agnes:

skriven

Tack Es för ditt grattis!
De jag värnar om, har grattat mig! Bra att veta vilka som är ens vänner, faktiskt!

De som väljer att sätta sig själva i främsta rummet, är inte värda att vare sig öda tid eller energi på.

Skall försöka att vara med vid 20...men kan inte lova något.

Har hänt en del saker som tillhör livet, men ändå på något vis är som bönhörda...rör inte mig, utan min son...den osynlige sonens lillebror...frågan är om det är så...kanske mycket jag som önskar det...då jag nu påbörjat en ny önskan för sonen och hans döttrar...

Har jag rätt känsla, eller är det mer att se som "olyckliga omständigheter som mynnar ut i lyckliga"?

Lycka till, till oss alla nu i kväll, och lycka till Ullis o din dotter!

Kram!

27 Jas:

skriven

Jag är med! 💖💖💖

28 I:

skriven

Vad bra att du påminde om detta.

Jag är med en stund. ❤

29 Chatrine:

skriven

Jag hjälper också till med healingen, startar nu. =)

Hur ser det ut med kärleken, närmar den sig?

Kram Chatrine

30 Deda:

skriven

Hej Es
Kärlek till Ullis...

, kommer jag träffa den rätta i år? Jag har väntat o 5 år och kämpat i vartenda förhållande.

Den här killen är intresserad men skriver inte ofta...

Men blir det i år eller nästa ?
Tappar inte hoppet trots att jag är efter i skolan, körkort och förhållande :(


//kramar Es

31 Maria:

skriven

Jag skickar en kram i efterskott då klockan hunnit bli efter nio :)

32 F:

skriven

Hur gick healingen esmeralda, kunde du se henne mottaga de goda energin, jag försökte ge de goda energierna till henne o ljus hoppas det gick fram ❤️

Svar: Jag har nyss fått mail från Ullis om hur hon upplevde healingen och det mailet publicerar jag i morgon bitti.. kram :)
Esmaralda

33 Susanne Amalia :

skriven

_Hej Ullis..
jag har vandrat med dig nu i en timme... vi har renat din kropp med vinden och elden .. vi har badat i vattenfall och vi har solat oss full av energi och vi har grävt i jorden legat under himmelen och tittat på stjärnor.. jag har befallt allt ont som finns i din kropp att lämna...

vi har vandrat upp för berget och vilat i den stora famnen ... njutit av den universella gudomliga kärleken..
känt tillit och varit trygga...

Nu hoppas jag att du kan känna tillit och trygghet ... känna glädje över att få rena din kropp kasta bort all dysfuntionell struktur och bara få uppleva ny ren...

hör av dig till mig om du vill... så ska jag heala mer ... säg bara till om du vill...

Stor Kram till dig <3 /Amalia.. (det är så klart gratis skulle aldrig ta betalt för att dela kärlek till celler elektroder mollikyler eller en atmosfärisk massa) [email protected]
och tack för att du finns... och påminner om vad som är viktigt...

34 Anna.L:

skriven

Åh hoppas det går fint och bra för Ullis! Detta föll mig i glömska, sänder dock en god tanke såhär i efterhand. Har mycket skolarbeten nu och stressen är närvarande, även osäkerhet.

Ser du vad mina klasskamrater tycker om mig?
På sociala media är alla i klassen så snälla mot varandra,kommenterar varandras bilder och ger massa komplimanger. Mest fundersam varför jag aldrig får någon respons?? Knappt ingen vän eller klasskamrat skriver något till mig.

35 Alva:

skriven

Hej!Visste inte riktigt hur jag skulle sända. Men så börja jag be för henne istället. Jag stod framför ett fönster och bad och kände en härlig energi ända från huvudet som spred sig till hela kroppen på mig:)Varje gång jag upprepade henns namn och bad för Ullis så kom denna härliga energin över mig<3
🙏Hoppas innerligt att mirakel sker och att Ullis blir helt frisk💛kram:)

36 AnnaK:

skriven

Gjorde ett gott försök iaf! Vet inte riktigt hur man gör men försökte på mitt sätt iaf. Brukar även ta in dig Ullis i mina böner. Inte för att jag vet riktigt vem jag ber till men jag gör det ibland.

Hoppas det gjorde nytta iaf 😊

Kram och Godnatt 😊

37 f:

skriven

vad spännade esmeralda , ser framemot att läsa bloggen imorgon. <3 <3 kram o godnatt

38 HS:

skriven

Det blir spännande att läsa Ullis berättelse imorgon. Jag kunde koncentrera mig 15 min. Skickade tröst, mod och en bild av ljuset på andra sidan till dig Ullis. Mitt huvud blev varmt och pulserade lite. Efter en stund 10 min fick jag en inre bild av att vi alla som deltog i healingen stod på en sandstrand, nära vattenbrynet där små vågor sköljde in. Vi stod i en ring och höll varandra i handen. Du Ullis stod inte i mitten som man skulle kunna tro utan du var med i ringen och höll i hand. Du stod några personer bort från mig till höger. Var det någon mer som fick den bilden?

Kram


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: