Stress

 
Stress... in i det sista... same procedure as always !
Vafan kan jag inte packa flera dagar i förväg som normalt folk gör ?? 
Eller åtminstone lägga fram kläderna nånstans ?
 
//En bra start i alla fall...//
 
Och nu kommer snart Spanska Eva och jag ska bjuda på middag & vi ska spabada.. och så ska vi dricka vin hela natten lång.. för man kan inte sluta rätt som det är... då blir man så galet trött.
 
Vi åker härifrån  klockan 1 i natt... klockan 6 i morgon bitti lyfter flyget.. och då kommer vi att vara trötta som gnu... om vi nu inte kommit in i  femte eller sjätte andningen !
 
 Men det är det värt.. 100 % !!
 
Håll nu tummarna att  huset finns när vi väl kommer dit.. att det är hyfsat okey...  och att internet funkar
 
Massa kram o massa kärlek
1 Lilly :

skriven

Du lever verkligen i nuet esmeralda det beundrar jag😊 jag hoppas ni får det fantastiskt roligt där !!

Ser du när resandet börjar för oss😊 kommer vi bo utomlands iframtiden? Kram

2 Queen :

skriven

Finns det en mening med att den tjejen som dök upp idag dyker upp nu, när det förflutna var inget vidare 😁 ser du något om det?

3 FI :

skriven

Kommer vi att lösa problem som vi har om barn frågan

Svar: Det kommer att lösas men jag ser inte hur.. kram
Esmaralda

4 Skorpan:

skriven

Nä vem orkar packa i tid, det är så tråkigt. Fira på o njut, snart är det dags för avfärd 🙂.
Trevlig resa o klart huset är bra!
Kram Skorpan

Svar: Tackar :)
Esmaralda

5 Mia:

skriven

Hej

Är så orolig för min dotter, åker in o ut på sjukhuset men dom hittar inget fel.
Blir hon frisk snart?

Kram

Svar: Ja det ser ut som om de kommer fram till vad det hela beror på och därefter får hon den hjälp hon behöver.. kram :)
Esmaralda

6 Calle:

skriven

Kommer Tjejjen o jag o förlova oss snart? Tar hon emot min inbjudan ?

Kram C

7 Lizette :

skriven

Hej Ez!
Önskar såklart en riktigt trevlig resa! O kväll först!😀
Var på dejt i helgen. Du hade rätt, det blev inte 100 procent eftersom vi inte kunde träffas hela helgen som planerat men väldigt bra ändå!! Känner mig kär o han är ocå förtjust i mig. Nu hoppas vi att det håller. Kan du se något om det som glädjer mig?💕💕
Kram fina du

8 Mimmie:

skriven

Hej Es

Ser du någon ny förändring på ingång?kram

9 Lilly:

skriven

Du lever verkligen i nuet esmeralda det beundrar jag😊 jag hoppas ni får det fantastiskt roligt där !!

Ser du när resandet börjar för oss😊 kommer vi bo utomlands iframtiden? Kram

Svar: Tack ska du ha... och er tid kommer.. kram :)
Esmaralda

10 AnnaK:

skriven

Klart man ska packa i sista minuten 😜 Hoppas ni får en trevlig kväll och resa!

Kram 😊

Svar: Ja varför frångå sina principer ? :) Kram o tack :)
Esmaralda

11 Ior:

skriven

Önskar dig en fin resa ❤
jag har frågat förut om min fd väninna Kristina som jag så gärna vill ha tillbaka i mitt liv.
Vi hade julsånger roligt alla fyra.
Vi kan småprata på Facebook men när jag skickade henne en dekal privat i form av ett hjärta svarade hon inte.
Hade inte tänkt ta första steget men nu funderar jag på jag på det i alla fall.
Kommer hon att ignorera mig igen?
Känns lite osäkert men säger du att det blir något bra av det så gör jag det 😊

Svar: Jag tycker du ska ringa och prata med henne.. och du kommer snabbt märka hur läget är... det KAN funka men jag kan inget lova... om du inte ringer så tror jag du ångrar dig.. bättre att veta och det är en styrka att vara den som tar första steget.. kram
Esmaralda

12 Grethe:

skriven

Hei igjen 😃
Önsker deg og Spanska Eva en helt VIDUNDERLIG kveld og en riktig god reise!!
Ta godt vare på hverandre og nyt 😃
Som mitt motto er: Make LOVE - NOT war 💗

Svar: Man tackar :) Och för övrigt ett underbart motto.. kram :)
Esmaralda

13 Malina:

skriven

Jag håller alla tummar jag har...
Låter så underbart att få resa bort ett tag så där som du kan göra, och kunna jobba samtidigt. Helt perfekt! Men just nu har jag fullt upp med annat som också är kul så jag får väl njuta av att vänta på nån go resa senare istället🙂
Var sak har sin tid. Hoppas ni får en riktigt härlig tid i "Portogall"😄Med många goda Sangrias!

Svar: Man tackar :) Och din tid kommer.. kram :)
Esmaralda

14 Filippa:

skriven

Hej kommer jag o mina vänner åka i väg o hyra en stuga i sommar några dagar?

Kram

Svar: Den chansen är stor.. kram
Esmaralda

15 Mikael :

skriven

Hej, hobby psykologen här.

Det är för att om du packar långt i förväg så glömmer du hälften och tar med dig fel saker som du packar sent.

Trevlig resa!


Kram
Mikael

Svar: Man tackar psykologen för denna upplysning :) Kram & tack :)
Esmaralda

16 Mm:

skriven

Hej Esmaralda.
Kan han komma och ändra sig?
Kram

17 Agnes:

skriven

Låter som en helt normal kväll/natt för en nattuggla som mig...minus då vin och spabad, haha!

Min "resa" blir ju att, som jag hade nämnt i inläggen som försvann, att jag bestämt mig för en bukplastik...som en hägrande bonus på min nya livsresa...den att lägga tid o energi på mig själv!

Så i Augusti så blir det en smekmånad av en mer svidande karaktär...att läka ihop!
Har redan nu börjat att strama upp mitt leverne...mat, träning, sållning av den materiella barlasten!

Även skickat ut önskningar i universum om finansiellt stöd...de där praktiskt detaljerna hoppas jag sonen står för...att hämta mig vid kliniken...utgår helt kallt från det att jag fortfarande är singel, och då blir det till att be om hjälp från sonen som har bil.

Är ju van att klara mig själv, gäller bara att ha lite framförhållning och bra planering, helt enkelt.

Önskar er en underbar tripp dit ni ska...är lite spänd på att få höra hur det gick med att komma fram...vet ju att det ibland händer vissa spännande tillägg på dina resor, haha!

Trevlig kväll!

Kram!

18 Carina:

skriven

Önskar dig en härlig resa Ezmaralda!
Funderar på om du ser någon varning för mig
framöver?
Kram


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: