96 paket...

 
Ja här sitter jag nu & slår in barnbarnens julkalenderpaket.. in allo  96 paket !!
 
Jag lyssnar på min spotifylista... högt så det skramlar i öronen..ylar med så gott det går...och känner att det bara är glöggen om fattas.  Eller gluewine.. som det dricks här i huset.
Jag rafsade runt i baren och alla konstiga spritsorter dök upp men ingen gluewine... tur att Tysklandsresan är bokad !!
 
Kram & kärlek
1 F.u:

skriven

Något nytt på väg in i mitt liv du kan berätta om kram

2 Tingeling :

skriven

Ser mysigt ut! Här blir det mest barnmusik, speciellt på helgerna sätter vi på Spotify medans vi fixar och donar på morgonen. Men sen brukar jag säga, exempelvis i bilen när min dotter vill lyssna på ännu mer barnmusik, att nu är det min musik vi lyssnar på.... 😁 och det går bra det med, som tur är!

Borde min dotter fortsätta sjunga i kör? Är lite osäker om det passar henne. Hon älskar att sjunga men kanske mest ensam? Tror dans kanske passar bättre.

Hon vill testa massa grejer nu, vilket är positivt. Tänkte i helgen åka skridskor med henne, för hon vill gärna prova. Själv har jag inte åkt på 20 år typ.... Vet inte hur det ska gå, får hålla mig i sargen och stapla fram haha! 😁

Trevlig kväll!

Kram!

Svar: Ungarna ska få pröva på allt möjligt som de är nyfikna på och så småningom blir det rätt.. lycka till på isen :) Kram
Esmaralda

3 F:

skriven

Hur ser 2018 ut för mig ❤

4 Lilly:

skriven

Ser du om vi kommer flytta utomlands kram

5 Sus:

skriven

Hej
Oj mycket paket blir de.....
Hur vill han Ha de ?
Love sus

6 Im a Ghost....ghostwriter :

skriven

96 paket?! Galet!



Gillar killen mig som person och tyckte han om senaste träffen eller vill han inte ses igen?

Kommer jag få nytt jobb denna månad? Jag måste fixa detta


Kram...

7 Paket-optimist:

skriven

96 paket !!
Pjuh.. 😳😳
Är det häxkrafterna som plockas fram.. Eller mormorkrafterna kanske..

Ödets ironi. Men min främling har flyttat in i studentlägenheten mitt emot min ha ha. Av alla lägenheter i en relativt stor stad liksom.. Vad betyder detta finns det en chans för oss ändå eller är loppet kört? Bättre att lägga locket på här?

Nu blev jag allt sugen på glögg..

Kram, kram

8 Soffan:

skriven

Ja jisses du kunde gott behöva ett glas gluewine. 96 paket kräver sin energi!

Fråga: Var det han jag tänker som jag såg i fönstret och såg han mig? Konstig fråga kanske.

Kram på dig och kör hårt med paketen :)

9 Shirin:

skriven

Hurr ser 2018 ut att bli för mig?😄

10 F.u:

skriven

Något nytt på väg in i mitt liv du kan berätta om 

11 F:

skriven

Hur ser 2018 ut för mig ❤

12 Lotta:

skriven

Härligt :). Ska försöka göra liknande till mina barn. Tror att de skulle tycka om det....det skulle säkert alla vuxna också :).

Undrar om mina föräldrar klarar av bilkörningen i trafiken? Kunde inte hjälpa denna gång...

Kram Lotta

13 Smiley:):

skriven

Så mysigt du har det:)älskar julen med<3

ser du något bra som väntar mig?
kram

14 Virrhönan:

skriven

96 paket?? Jösses!! Är det den där hemska bocken som får jobba hårt med utdelningen sen när det är dags?😂
Väntar han på att få träffa mej eller hör han av sej tro?
Ha en god kväll ihop med Spotify och alla paket😀

15 Skorpan:

skriven

Hur orkar du slå in allt? Jag skulle sluta vid tio 😆. Får ångest av alla julklappar som ska slås in.. O då tycker jag ändå om julen o allt som därtill hör.

Mamma ringde o berättade att min mosters man dött knall o fall igår, kan du se vad det var som orsakade hans död? O har han månne nån hälsning åt min moster? Så fort kan livet ta slut ja..
Kram Skorpan

16 sense:

skriven

Vilken lycka att vara just ditt barnbarn, goa dig!

17 Bluesky:

skriven

Ser du om det blir någon flört/romantik den närmaste tiden?

18 Browallia:

skriven

Vad kul med så många paket :D Nu blev jag ju jag med sugen på glögg, tror jag ska sprätta den som legat i kylen sen förra julen. Smutta på varm glögg till "Saknad" på Tv4 senare ikväll. Kram <3

19 Anna.L:

skriven

Frågor men det kanske inte finns något svar, oavsett ser du mig komma iväg på klassresan?
Kram! :)

20 Helena Ir:

skriven

Oj,då får du hålla på långt in på natten! Duktig är du som fixar så..snäll mormor,är du också!

På min väg till att möta min dotter,så såg jag idag en ung pojke ligga på marken,en bit bort..hans kompisar försökte lägga honom på framstupa sidoläge. Givetvis gick jag dit,jag funkar ju så. Han som låg där,han var helt borta med uppspärrade ögon. Det var ett epilepsianfall han råkat ut för..så jag stannade och kollade läget.och försökte prata lite lugnande med killen. Det kom mer folk,ambulansen ringdes..
Det lustiga är att jag idag bad Universum om hjälp att komma på vad jag ska hitta på för att vara till nytta. Kanske var det där en hint om det..men jag blev nog inte så mycket klokare. Jo,jag blev nog lite stolt över mig själv,att jag aldrig tvekar! :)

Ha det så bra..med paketinslagningen ..du blir en hejare på att slå in paket :)

Kram :)

21 Längtar :

skriven

Hej Esmaralda.
Oh herregud dina barnbarn måste ha bästa mormor rent ut sagt!
Fantastisk!!!
Es, kommer jag verkligen att träffa en kärlek? Känns som en evighet just nu. Hur troligtvis är det att fet blir snart att mötet sker under nästa år och jag är i ett förhållande som känns bra, som är bra?
Kram

22 Kram:

skriven

Hej Esmaralda.
Dina barnbarn måste uppskatta de så mycket.
Es, ser du i procent hur stor den möjligheten är?
Kram

23 Alie:

skriven

Oj oj oj 96st.. ja då kan det behövas gluewine..😋 eller har du smakat årets glögg? Jag har inte köpt än å vet inte vad den har för smak..

Hade hoppas bli kallad på intervju gällande forskningstjänsten men över en vecka sen sista anmälningen gick ut.. är dom försenade eller kommer jag inte bli kallad? 😟
Kram

24 Jessica:

skriven

Hej Es,
vill inte hon bli vän med mig?
Gillar hon inte mig?
Kommer hon och jag bli bättre vänner?
Kram

25 F:

skriven

Hej Esmaralda.
Har han rätt uppfattning om mig som person?
Kram

26 Shirin:

skriven

Hurr ser 2018 ut att bli för mig?😄

27 Adad:

skriven

God kväll fina Es!

Har hänt mycket i mitt liv unde senaste månaderna och ser därför framemot det nya året i ett ny start förhoppningsvis.

Se du något särskilt om det nya året för min del? Skr något särskilt att se framemot eller något att hålla utkik för kanske?

Kramar ❤️

28 Sus:

skriven

Hej
Hur som helst.....
Hur blir de?
Love sus

29 Undrar :

skriven

Hej kära Es har Masken glömt bort mig ? Hyser han fortfarande agg till mig ?
Vi har inte träffats eller stött på varandra på länge nu. Är han lycklig nu med ekaka frun ?
Kram

30 JustMe:

skriven

Hej Ez!

Julkalendrar är roliga att göra men jobbiga, jag köper dem numera till mina barn istället 🙈

Nu har jag tagit kontakt med vännen som jag pausat ifrån, hon säger att hon inte har orken nu pga diverse anledningar. Jag skrev att om hon hittade orken så fanns jag här. Ser du om hon finner den orken snart eller kommer det dröja? Eller blir vi aldrig vänner igen?

Kram!

31 Linda:

skriven

hej kommer jag vara ensam länge till?
mvh/Linda


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: