Klarhet efter klarhet......

Dagens gästbloggare är: Helena
 

Jag tycker det är roligt att läsa  gästbloggar och nu vill jag gärna  själv delta med en.

I går kväll fick jag spådom   och Nettan lade en stjärna för mig på telefon.

  Det blev klarhet efter klarhet. 

Jag har en tid levt med ett svårt dilemma och inte vetat hur jag ska göra men efter spådomen stod det klart och kändes helt rätt och därmed lyftes ett stort ok från mina axlar. 

Jag fick veta  vem jag skulle kontakta och den kontakten är redan tagen och precis som Nettan förutspådde så föll det i god jord. 

Sedan efteråt när jag lade ifrån mig mobilen så råkade jag lägga den på en plats där jag aldrig lägger den och just där i en skål låg mitt körkort som jag varit av med så länge och jag tror inte att detta var en tillfällighet.

 

I dag ska jag få en pröva på regression  och det ska bli riktigt spännande. 

Jag kan tänka att  allting blir starkare med både spådom och regression när våra häxor är tillsammans och alstrar gemensam energi. 

  Tack snälla fina Nettan och vår Ez för att ni finns.

Kram till er alla från  Helena

------------------------------------------------------

 

Jag vill påminna er alla om djurhealingen ikväll...info om detta finns på bloggen från i går

En siffra hade råkat bli fel i telefonnumret och nu är det rättat till.... så nu går det bra  att swisha!!

---------------------------------

 

Jag vill också påminna er om att vi bara finns här i stugan fram till måndag så söndag är sista dagen för er att få  extrapris på  spådpom via telefon och regression !!

Nettan har några tider kvar - så du som vill boka.. ring henne snarast på 070 6661570

1 EPM:

skriven

Så härligt att höra Helena att din börda blev lättare.
Jag hoppas verkligen det ordnar sig med ditt dilemma.

Es, ser du något om en vändpunkt eller avgörande stund är i annalkande?

Kramar

2 Aino:

skriven

Helena, härligt att läsa om klarhet till klarhet!!
Skulle också behöva det just nu.
Står i ett vägskäl och är lyckligt lottad som kan välja mellan två jobb.
Men vilket ska jag välja? Beslutsångest...Esmeralda...kan du se något som ger mig råd?

Tack för en kul blogg!!!

Hälsningar Aino

Svar: Välj med hjärtat.. då blir det bäst.. kram :)
Esmaralda

3 Khaleesi:

skriven

Alltså, jag är så galet NERVÖS inför lördag. Då kommer dansken hem till mig och hälsar på. Har börjat få lite "hjälp tänkt om han är konstig" tankar nu. Kommer det gå bra?? Åååh.

Svar: Jag kan inte se att du behöver oroa dig.. det blir kanske inte jättebra... men nån anledning till oro finns inte.. kram
Esmaralda

4 Go och gla:

skriven

Kul när ni delar med er!
Tack, Helena.
Lite småsugen på regression själv :)

Du Es.
Skulle bli så glad vad du såg i det närmaste för mig. Någon känsla där eller detalj som dyker upp?

Kramis!

5 Kulla:

skriven

Underbart Helena att du fick en extra kick👍.. duktiga häxor vi har.
Hur stor är chansen att jag möter min soulmate i år? Kram

6 Ma:

skriven

Hej Esmaralda.
Jag var också så nöjd med Nettans spådom när jag fick den! Det var för ca 1/2 år sedan jag spådde mig hos henne.
Es, jag ringde och pratade med de om förskoleplats om att byta.
Det ser inte så hoppfullt ut just nu. Men jag beskrev att jag vill inte att personalen ska tro att vi är missnöjda på dem utan att det är placeringen som blir fel.
Förstår de verkligen min situation på allvar? Finns det chans till ett byte? Tror personalen några negativa tankar att jag vill byta eller förstår de min situation?
Kram

Svar: de pratar om det och de förstår på rätt sätt, så känns det.... chans till byte kommer finnas.. och personalen förstår din situation... inte 100% men 80 % i alla fall.. kram
Esmaralda

7 Michaela:

skriven

Igår åkte brosan in akut med sitt hjärtfel igen och det var 4 timmar av ren skräck innan läkarna fick det under kontroll. Att det aldrig kan vända till det bättre! Det känns hopplöst faktiskt. Händer ju aldrig ngt bra utan bara skit hela tiden.

Kram!

8 Ghostwriter :

skriven

Kommer jag förlora mitt jobb? Jag försöker mitt bästa men vsisa dagar så klantas allt till sig! Och det går ut över mig som i sin tur går ut över jobbet... Jag är orilig och ledsen pga det!


Kram

9 Alltid orolig:

skriven

Hej!

Kan du snälla se om det kommer att ordna sig för mig med jobb och hyfsad inkomst så att jag kan känna trygghet och få lugn och ro i mitt liv??

Kram

Svar: Ja, det kommer lugn...kram
Esmaralda

10 Milla:

skriven

Så spännande med både regression och spådomar. Vore skönt att bli befriaden från saker från andra liv, om man kan bli det. Tror jag bär med dig en hel del från andra liv.
Jag är lite bekymrad för den där mannen jag träffar, T, han har ett förhållande som han säger inte är bra, men kommer de att släppa varandra o att han hintar ngn ny som han älskar och där han får det bra?

11 Skorpan:

skriven

Det är så härligt att läsa om spådomar som ger klarhet o träffar rätt. Kanske det blir en till gästblogg om regressionen Helena :).

Så satt jag i telefon med banken typ hur länge som helst för att göra samma sak som jag redan gjort tidigare. Denna gång fick jag dock höra att bankens program inte kan läsa in det som jag skickat o om jag vänligen kan ringa upp senare o kolla upp saken!? Att vad? Ja det är väl jag som ska fixa bankens problem nu också? Alltså, är så led att det tekniska jävlas med mig, är nån avogt inställd mot mig gällande det tekniska Es? Blir detta utrett? Stampar på stället igen... Nu får nog något roligt hända som piggar upp ;).
Kram Skorpan

12 <3:

skriven

Tack 🙏att du delar med dig Helena. Berätta gärna hur du upplever regression. Inte vågat testa det än.
Var det rätt kära Es att ifrågasätta en person i föreningen och be om redovisning av pengarna ? Många äldre i styrelsen som inte riktigt förstår och personen K som är den som haft hand om pengarna blev väldigt arg på mig har jag förstått. Hon är en person som aldrig kan medge ett fel och har inte varit helt ärlig. Känns som en soppa men gjort det jag kan nu och hoppas på förändring tills nästa gång.
Kram

13 Helena Ir:

skriven

Från en Helena till en annan Helena,låter väldigt bra! Att få ordning både på hjärnkontoret och hittat körkortet..är guldvärt!

Snyggt namn har du också! :)

Fråga till Es..ser du något trevligt på ingående i mitt liv..?
En kappsäck full med pengar..en prins ridande på en häst?
Eller kanske bara något annat nice?

Kram :)

14 k:

skriven

Hej

Känns som vi glider ifrån varandra, eller inbillar jag mig bara. Ibland har vi skitbra och roligt och massor av kärlek. Och ibland blir det bara tråkigt och det känns som vi inte har något att prata om.
Som om han inte är så glad över livet med mig egentligen. Tror han vill ha mycket mer än vad han kan få med mig. ?

Är det så eller inbillar jag mig bara ?

Vad tänker han på när han blir sådär tyst och tillbakadragen egentligen ? Han berättar inte.

Jag får så mycket troll i huvudet då, tror att han håller på med massa fuffels bakom min rygg ??
Är han helt ärlig med mig ?

Kram
K

Svar: Ja, det känns som att han är ärlig mot dig.. kram
Esmaralda

15 m:

skriven

Hej

Är min sambo min soulmate som du berättade om tidigare ?

16 Gemini:

skriven

Jag är utom mig av oro. Jag som alltid varit fysiskt frisk har nu fått ett virus som kan ge cellförändringar! Hela det här året har jag tampats med småkrämpor och nu detta - som dessutom smittar och hämmar mitt sexliv :(:( är rädd för cancer och hatar mitt virus nått så innerligt. Ser du mig frisk?? Tillfriskna?? Mitt immunförsvar är kasst i år å jag vet inte varför.kram

Svar: Ja det är ett tungt år men det är övergående... det kommer bli bra... oroa dig inte nu.. kram
Esmaralda

17 Ekonomiskt trött:

skriven

Hej Es

ser du om jag får det bättre ekonomiskt snart?
kram

18 Mim1:

skriven

Hej!

Ska tydligen öppnas en del nya butiker i stan. Har jag någon chans att få jobb i någon butik??

Kram

Svar: Ja du har en god chans... sök i tid.. kram :)
Esmaralda

19 💕 Zoey 💕:

skriven

Kära Es!
Jag undrar hur länge du ser mig i arbetsträning? Om det dröjer månader eller kanske år? Vet att du har nämnt att ett vikariat kommer innan fast jobb. Jag har bara tröttnat på att hoppa N rum på olika ställen. Känns som om man blir utnyttjad. Tack i förhand! Kram Zoey 💕

20 Hmm:

skriven

Häftigt med spådom som ger sån positiv energi. Vet hur det känns. Underbar känsla ❤

Känner mig låg idag och bråkar med mina tankar. Är orolig när jag har för lite att göra 😔 ser du om vi behöver vara oroliga?

Svar: Nej jag tycker inte att du behöver vara orolig.... kram :)
Esmaralda

21 Mii:

skriven

Hej Esmaralda.
Beställde en säng från nätet men en del fattades. Ringde dem och de gjorde ett ärende av det. Kommer det lösa sig så jag får alla delar? Verkar företaget vara seriöst?
Kram

Svar: Ja jag tror att du ska få det du behöver o fattas.. kram
Esmaralda

22 Mys-tanten:

skriven

Hallåj här inne :)

Tack Helena för intressant läsning!

Å till dig Esmaralda: Tjatmoster temat men som ändå skulle vara så fint att få höra. Hur ser det ut oddsmässigt för stora kärleken innan min födelsedag i mars nästa år, kan han dyka upp månne?

Kramen.

Svar: Ja det kan ske innan mars.. chansen finns... absolut.. kram
Esmaralda

23 Hmm:

skriven

Tack för svaret esmeralda. Har ni shoppat något på Ullared. Fanns det något roligt.😊

Svar: Jodå.. två kassa blev det shoppat minsann... kram :)
Esmaralda

24 A?:

skriven

Hej Es

När vänder det?

25 💕 Zoey 💕:

skriven

Kära Es!
Jag undrar hur länge du ser mig i arbetsträning? Om det dröjer månader eller kanske år? Vet att du har nämnt att ett vikariat kommer innan fast jobb. Jag har bara tröttnat på att hoppa runt på olika ställen. Känns som om man blir utnyttjad. Tack i förhand! Kram Zoey 💕

26 💕 Zoey 💕:

skriven

Kära Es!
Jag undrar hur länge du ser mig i arbetsträning? Om det dröjer månader eller kanske år? Vet att du har nämnt att ett vikariat kommer innan fast jobb. Jag har bara tröttnat på att hoppa runt på olika ställen. Känns som om man blir utnyttjad. Tack i förhand! Kram Zoey 💕

27 Ghostwriter :

skriven

Kommer vi tycka vi är snygga och trevliga när vi ses? :)


Kram

28 Khaleesi:

skriven

Tack för svar! Åh jag som hade hoppats på att det var min soulmate.. men skönt att jag inte behöver oroa mig. Ger det en chans ändå! :) Kram!


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: