Besök bästa loppisen...

 
 
Här i Vejbystrand har vi världens läckraste loppis.... ni som har vägarna förbi.. titta in... världes goaste gubbar o gummor  håller till här o fixar !! 
När  jag var innebandy och fotbollsmorsa stod jag där i kassan ibland om helgerna och sålde...
 
 
 
Billigt är det också !!
 
 
 
 
http://loppiskartan.se/locations/64-vejby-if-loppis
 
 
1 <3:

skriven

Hej kära Esmeralda tror du min far klarar sig ensam hemma en vecka utan familjen hjälp och omsorg ?
Kram

2 Michaela:

skriven

Gud vad kul! Det där hade jag velat få uppleva :) Inte bästa uppladdningen och hatar förväntansångest så ser du om jag kommer iväg? Kram

3 lilly:

skriven

ser mysigt ut :)

något nytt på väg in i mitt liv som du kan berätta om kram.

4 Sus:

skriven

Hej
Kul med loppis.....
Du överskattar mig Esmeralda....
Jag fattar ingenting....
Love sus

Svar: Jodå det gör du... om du bara tänker till och är ärlig mot dig själv.. så har insikten.. kram :)
Esmaralda

5 Liten C:

skriven

Åå det ska jag absolut lägga på minnet :-) älskar loppis !

Idag tog jag mod till mig och tog ett liiitet steg att gå vidare med han jag inte kan släppa ur tankarna.
Vet dock inte hur det landade ..
svårt att tyda det..
ser du om det togs emots positivt eller blev han bara besvärad?
Många kramar och ha’ så mysigt m Mannabonne och mormor ❤️.

6 Självständig:

skriven

Så kul att inreda med saker med själ och historia! Inte bara Ikea och Mio.

Tankarna snurrar just nu. Jag har väldigt klara mål med livet och har alltid satt mina drömmar före killar. Nu har jag insett att det inte handlar om att välja, utan om att hitta någon som blickar och vill åt samma håll i livet. Jag har aldrig träffat någon som gör det. Inte heller någon som kan möta mig i samtalen. Ofta känner jag en själslig ensamhet. Att jag inte hundraprocentigt blir förstådd i relationer. Är han med stort h redo snart? Finns han ens som kan fylla mitt liv med intressanta, meningsfulla samtal och gemensamma drömmar, som vi båda vill leva.

Kram från Självständig :)

Svar: Han finns och han kommer men var beredd på att det kan ta ett bra tag till.. kram
Esmaralda

7 Missy:

skriven

kul med loppis:)

Kmmer det något bra snart min väg?
kram

Svar: Ja det gör det.. på flera olika sätt.. kram
Esmaralda

8 Mim1:

skriven

Hej!

Vi funderar på att flytta från stan till annan ort eftersom varken min man eller jag trivs särskilt bra. Blir flytten av och kan du säga hur långt bort det blir???

Kram

Svar: Flytten bli absolut av och den blir bra... kanske inte så långt bort men tillräckligt.. kram:)
Esmaralda

9 Mim1:

skriven

Hej!

Vi funderar på att flytta från stan till annan ort eftersom varken min man eller jag trivs särskilt bra. Blir flytten av och kan du säga hur långt bort det blir???

Kram

10 h:

skriven

Hej!
Kommer jag få en ny tjänst på mitt jobb 2018? Lr kommer jag få ett nytt jobb på annat företag?
Kram!

11 Jennie:

skriven

Hej. Loppisar är roliga! Endel trevligare än andra!

Esmaralda, nu har jag gjort upp en ny plan. Hur stor är sannolikheten att det för EN ENDASTE GÅNG blir PRECIS så som jag önskar och vill? Kram

Svar: Var bara öppen för smärre förändringar och justera det som behövs när det blir aktuellt.. så har det goda förutsättningar att bli bra.. kram :)
Esmaralda

12 Agnes:

skriven

Lite så där ser det ut hos mig...med tanke på alla prylar jag har. Ngt jag ska ta tag i när jag återkommer från semestern...vill inte ha en massa saker jag inte behöver, men på ngt säreget vis så vill inte folk köpa det jag säljer, trots lågt pris...

Så jag får greppa min motvilja o lära mig hur det fungerar på tradera...är som en mur det där...varför vet jag ej...men ska jag lyckas bli prylfri, så måste jag ta en fajt med tradera-monstret!

Undrar lite över mina senaste talismaner...frasse o gabbe...är det ngt liv i dem fortfarande?
Har båda i mitt fodral där jag förvarar leg o kontokort...de är alltså med mig nästan dygnet runt...o nu när jag ska resa iväg, så undrar jag som sagt...lever de?

Kan jag köra en snabb uppdatering av dem? Åker måndag morgon, o känner att lite extra "magi" nog kanske kan behövas!

Tänker även ta med en bild i ram på osynlige sonen o låta honom finnas med lite mer synligt!

Tack till er som önskat mig trevlig resa! Och ja, det är i nov 4 år sedan sonen gick över...så är livet...åren rullar på, och det jag kan göra är att göra det bästa av de år som kommer...

Har mina planer, och vad än det blir, så kommer jag alltid att tillägna det mina barn...

Kram!




Svar: Jag tror att de lever båda två men de känns trötta... förhoppningsvis har de gjort lite nytta,... men man vet ju aldrig det eftersom de ibland verkar i det lilla och man vet ju inte hur det blivit om de INTE verkat... jag tycker absolut att du ska ge dem båda ett litet saltbad... då piggnar de på sig inför resan ! Vad bra att du tar bilden på osynlige sonen med dig... det blir han lite rörd över.. han är ju med dig oavsett men det vet du ju redan ! Du har varit med om det värsta och värre än så kan ingenting någonsin bli så på det sättet kan du känna dig lite "trygg" nu.... stor kram och nu kommer MG och puffar mej på benet.. så jag hälsa från honom också :)
Esmaralda

13 Virrhönan:

skriven

Loppisar kan vara trevliga, hade själv kunnat ha loppis av allt som ligger och inte blir använt här. Mitt bästa loppisfynd är ett par högtalare för 50kr som egentligen kostade runt 10000kr!! Undrar lite över mitt kärleksbekymmer, är han upptagen med en ny kärlek eller har han bara mycket omkring sej? Undrar om jag fortfarande finns med i hans tankar?
Kram

Svar: Vilket fynd du gjorde.. och vad det gäller kärleksbekymret så verkar han ha fullt upp.. men jag ser inte på vilket sätt.. kram
Esmaralda

14 Skorpan:

skriven

Attans lång väg bara ;).
På väg o chaufförbyte, spännande. Ser det ut att ske nåt spännande snart? Nån flirt? :).
Ha det mysigt med mamma.
Kram Skorpan

15 Love:

skriven

Hej Esmaralda.
Hur stor är chansen i procent att jag är i ett förhållande nästa år?
Kram

16 Ledsen seanskund:

skriven

Esmaralda.
Fick ett svar av dig.

Att jag skulle vara beredd på att det skulle dröja länge innan mannen i mitt liv dyker upp. Det kändes så tungt och gjorde så ont. I både seans och blogg har jag fått höra motsatta. Att han närmar sig, dyker upp snart nog, och nu senast att chanserna var väldigt goda nästa år. Jag vet att inget är skrivet i sten (och att jag säkert är dum som frågat om det nu är så känsligt) och att saker kan ändras, men såhär drastiskt.. Blev så chockad. Och ledsen.

Stämmer verkligen inget av det du tidigare sett?

Kram från ledsen..

17 Pengar rullar inte in - Ghostwriter :

skriven

Passar på att "slinka" in en fråga till på kvällskvisten, så får man se om du har möjlighet att svara! Jag behövde ta ett lån för att faktiskt lyckas överleva: Det var jobbigt! men det löste sig. Nu undrar jag om jag kommer få ett jobb - härnäst, där jag tjänar bättre lön!? Verkar alltid ligga på samma lön och det suger rent ut sagt. Jag ska inte behöva ha fem olika jobb för att klara av livet...


Stor kram :)

18 Pengar rullar inte in - Ghostwriter :

skriven

Passar på att "slinka" in en fråga till på kvällskvisten, så får man se om du har möjlighet att svara! Jag behövde ta ett lån för att faktiskt lyckas överleva: Det var jobbigt! men det löste sig. Nu undrar jag om jag kommer få ett jobb - härnäst, där jag tjänar bättre lön!? Verkar alltid ligga på samma lön och det suger rent ut sagt. Jag ska inte behöva ha fem olika jobb för att klara av livet...


Stor kram :)

19 Lova:

skriven

Hej Esmaralda.
Jag älskar loppis, brukar kunna fynda mycket där.

Kan du snälla se hur stor chansen är i procent att jag är i ett nytt förhållande nästa år? Eller i slutet på detta år? Har du tips
Kram

20 Fru kantarell :

skriven

Trevligt med mammabesök.
Och mormorbesök för MG :-)
Hoppas ni får en go kväll!

Min blir inte så pjåkig den heller:
Kantarell toast och ett glas rött.

Med riktigt gräddig stuvning.
Mmmm...
Hur stora är chanserna att myset delas med kärleken nästa år eller blir det fortsatt mer kantreller åt mig?

Nu ska här njutas. Kram!

21 G.H:

skriven

... en lite dum fråga, men imorse när jag gav rapport ... flinade hon åt mig för att jag gjort något fel, eller var det ett hjärtligt leende?

Kram:)

22 Boudica:

skriven

Loppis handlar man sällan på, har ju redan en hel del prylar! Behövs inte mer här ;)Storstädar någon gång om året och skickar allt jag städar bort till pappa ;)

Har haft en del extra energi senaste veckan. Huvudet har känns klarare.
Men den nya närmast ansvariga på jobbet drar ned på det, har hon något emot mig? Eller är hon bara sån?
Kan man göra något å det?
Det gör väl ingen nytta att ta det med platschefen?
Behöver denna positiva vind som du för ett tag sen sa skulle blåsa in över mig!

23 Lilly:

skriven

Något nytt på väg in i mitt liv du kan berätta om kram

24 E:

skriven

Hej Esmaralda.
Är hon så ”bra” sen passar de så bra som han verkar tro nu?
Är han säker på att han vill vara med henne?
Kram

25 Dahlia:

skriven

Hej!
När det gäller förra inlägget, varför skulle man ens lägga ner bördan på att scanna varorna om man tänkte stjäla dem? Plus de troligen kan se vem som gjorde det då.
Ska här på en kortare resa med jobbet i december.
Mun kropp längtar efter lite intim närhet. Finns det en chans att jag hittar någon intressant som kan ge mig det? Är chansen god?
Ha det bra med mamma.

26 ❤️:

skriven

Hej Esmaralda.
Kan det bli kärlek via dejtingsidan?
Kram

27 Mulle:

skriven

Hej Esmaralda.
Får en känsla ibland att han ”nervärderar” mig i sina tankar kanske för att rättfärdiga sig själv och höjer henne till skyarna stämmer den känslan? Är den sann att hon passar honom så mycket bättre? Att de är så ”bra” sen som han tror.
Kram

28 N:

skriven

Hej Esmaralda.
Blir det operation för sparade pengar eller lånade troligtvis?
Kram

29 AnnaK:

skriven

Hade åkt dit på stört om jag inte bodde i andra delen av landet! Älskar loppis och är ständigt på jakt efter retroprylar men grejerna jag helst vill ha dyker aldrig upp och gör dem det har jag inte råd 🙄 Måste börja affirmera tror jag 😂

Ska läsa The Secret igen och få inspiration. Är bra inspiration. Är inte bara retrofynd jag behöver.

Kram 😊

30 isabella:

skriven

God kväll, hoppas allt är bra. :) Kommer det bli bra snart med allt? med mig.. med han?
kram :)

31 Me myself & l:

skriven

Hej Es

ser du mig i ett förhållande detta året?
kram

Svar: Chansen är god.. kram
Esmaralda

32 Me myself & l:

skriven

Tack Es för svaret kram


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: