Sagolik....

 
Sista kvällen under mammasbesöket  - for vi till den lilla fiskerestaurangen i Magnarp !!
Deras fisksoppa är helt sagolik
 
 
 
//Läcker fisksoppa i stora lass och hembakat bröd för 149 kr !!//
 
Inga frågor besvaras idag eftersom jag är ute och far med döttrarna
I morgon är allt som vanligt igen
 
Njut av helgen
kram & kärlek
 
P.s. Skynda på om du vill boka besök för spådom och/eller regression hos mej och Nettan när vi befinner oss i Ullared i oktober. Läs bloggen från den 18/8 eller ring Nettan på 070 6661570.
Tiderna börjar ta slut !!
1 Skorpan:

skriven

Fisksoppa, mums :).
Gjorde jag för en vecka sen o den blev faktiskt god, inte alltid den smakar så bra..
Kram Skorpan

2 Helena Ir:

skriven

Fisksoppa som är så gott..något som jag borde äta oftare!

Ha det så skoj!

Kram :)

3 Elisa:

skriven

Hej!
Jag funderar på att sluta med kören då jag känner det tar för mycket energi.. ser det ut att vara ett bra beslut eller kan det vara värt att försöka ett tag till?
Kram

4 Halååå:

skriven

Vad tänker han o känner om mig? Känner han inget? Eller är det han som blir min siste förhållande som jag va med sist??

5 Moj:

skriven

Hej Ez!
Kommer det att bli serjöst mellan oss? Kram Mojgan

Svar: Chansen finns men den är inte så stor.. kram
Esmaralda

6 Susanne Amalia :

skriven

Din mamma ser ut att trivas.. Fisksoppa får ni ha för er själva är sperakergisk.. Önskar er en fin shoppingdag.. 💕
Kramar

7 Moj:

skriven

Hej Ez!
Kommer det att bli serjöst mellan oss? Kram Mojgan

8 isabella:

skriven

Hej =) Vad har vi för band till varandra? Kan inte sluta dras till honom (och när jag gör de så dyker han upp) och känner alltid när vi ska mötas eller när vi " tänker " på varandra.. Tusen tack <3


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: