G-punkten.....

 
För en del är semestern slut och det är tillbaka i selen i morgon.... ha en bra början på din vecka... oavsett! 
Kram & kärlek
1 Helena Ir:

skriven

Hahaa..den här missade jag ju imorse..

2 Solstjärnan :

skriven

Hej 😂

Stackars Göte....
Han borde hållit den informationen för sig själv..

Han fick nog så han teg..

Kram Solstjärnan 🌟

3 Skorpan:

skriven

:D den va bra!
Välkommen in i rullorna igen. Själv har jag jobbat en vecka o nog känns det så trögt.. Borde inte ha haft semester kanske ;). Hoppas på resa tillsammans med barnen om någea veckor, ser den ut att kunna bli av?
Kram Skorpan

4 Lilla m:

skriven

Hej. Blir han skrämd/backar han om jag försöker kyssa honom? Kram

5 Virrhönan:

skriven

Hahaha den var bra😂 Gillar din humor skarpt!
Har lite semester kvar och idag unnade jag mej lite solning men jag blir så uttråkad efter ett tag. Ska på kalas ikväll, men det blir lugnt. Får tacka för dina svar, funderingar och frågor lär fortsätta...en händelserik höst vet jag kommer till mötes. Önskar dej en bra start på en ny vecka😘💕

Svar: Skönt att finns fler än jag med riktigt knäpp humor :) Kram :)
Esmaralda

6 Dahlia:

skriven

Bra sagt där.
Ser du om jag kommer ha barn innan jag träffar min soulmate?

7 Västkustbruttan :

skriven

:'D

Garvade gött !!
I McDonalds kön..
Och ja..
Dietandet går åt faderns..
Skärpning imorgon !!
Fundering:
Tror du nästa lägenhet är i Göteborg eller annanstans?
När tros den komma?
Längtar så in i..

Kramar i massor 💙

Svar: Göteborg känns troligt... sök allt... gör det aktivt.. och det ska inte dröja så länge..kram :)
Esmaralda

8 xxx:

skriven

Hej, vill han ha mig? Tar han chansen om han får den?

9 M.’m:

skriven

Hej Esmaralda.
Ser du om han kommer att få ett eller två barn till? Kommer han att leva ett riktigt familjeliv?
kram

10 Alie:

skriven

Ser du mig i ny lägenhet till hösten/vintern, hur ser oddsen ut att jag får den?
Kram :)

Svar: Oddsen är runt 40 % och blir det inte nu så blir det snart.. kram
Esmaralda

11 YR:

skriven

Tack snälla för svaret. Ska ta tag i honom när han kommer förbi.Måste veta.för sonens skull också.Just nu får vi leva torftigt..ingen höjdare för en tonåring. Förändringen du såg-e den ekonomisk , kan jag få bo kvar här ? eller ser det ut som jag måste packa ihop.Älskar mitt lilla hus.har hela mitt liv här, grejer efter barnen.Borgångna föräldrar och en bror somtog bort sig ung.Har så mycket grejer som jag inte e mogen att slänga än.kan ju bara ta med de som får rum i kanske ett pyttelitet förråd..Tanken dödar mig inifrån..Kram

12 Rosa:

skriven

Ha ha....
Jo men skönt med lite rutiner igen.
Kram till dig Skorpan från mig f.d Mwk.
Och alla andra med :)

13 Kulla:

skriven

Haha.. bra info😂👍.. har 1 vecka kvar på sem☀️😎👌.. sen in i vardagen igen😜. Funderar på boka resa, Korfu eller Kroatien i slutet av sep☀️ Ensam.. vilken känsla får du? Kram

Svar: Jag får en positiv och bra känsla.. kram
Esmaralda

14 barbie:

skriven

hej es jag undrar om min relation med george kommer att utvecklas ?vad är ditt råd annars

15 Mor:

skriven

Hahaha!!! Den var bra..

Blir det husköp för mig tillsammans med en kärlek inte allt för långt fram i tiden?
Kram





16 Tingeling :

skriven

Hahaha!
Själv har min semester inte tagit slut. Tre veckor kvar! Och har en hel del roligt inplanerat så ser fram emot det denna gång.

Om jag tackar ja till kursen, kommer jag klara det? Även om jag stannar på 85 %? Och så går jag ner senare i tid.

Jag är så glad över min familj. I dag fick jag veta vem min familj är och att just vi ställer upp för varandra. Känns som om just dessa kommer vara min familj framöver också med att fira jul och så vidare. Och sorgligt nog inte min pappa eller släkten på den sidan. Försöker acceptera det även om det är svårt.

Åh vad jag ser fram emot min semester!!

Trevlig söndag kväll!

Kram!

Svar: Ja, går du in för det så klarar du kursen men det krävs engagemang ! Kram :)
Esmaralda

17 Lotta:

skriven

Kul :))))

Fråga.....känner att han är min soulmate och det är honom jag ska vara med...Blir det vi?

Kram L

18 <3:

skriven

Haha den var bra 😂🤣
Ser du mig jobba med klänni gärna i höst/ vinter har fått tänka om lite 👗
Kram

19 Undra:

skriven

Hej Esmaralda.
Flytten tillbaka till Örebro du sett för mig, är det möjligt att den blir tillsammans med en kärlek? Eller på grund utav en kärlek? Har jag partner då?
Kram

20 Louise:

skriven

Önskar att jag hade någonstans att gå till nästa vecka men tyvärr har jag inte det. Inte så sugen att jobba i bemanningsteam även om jag behöver det ett tag.
Nästa vecka har jag två intervjuer den som aldrig blev av i onsdags på´tisdag och en annan på onsdag här i Malmö.

Mannen fick mess från en av sina studiekompisar att där de jobbar nu behöver mer folk och min man har skickat in ansökan som lärling till dem men de kommer inte tillbaka förrän den 13 augusti och då ska han dit personligen och presentera sig och så får vi hoppas att de tar in honom. Annars blir det att springa med tidningar på vardagar istället. De får han ändå göra då vi måste få ekonomin att gå runt.
Kommer han att få lärlingsjobb på det företaget eller kommer han behöva springa med tidningar på nätterna en längre tid på vardagarna?
det är ett jobb men jag vill inte ha honom springande där ute om nätterna. Det är inte säkert. Och kommer jag få något av de jobben?

Tacksam för svar och ha en fortsatt fin söndag. Kramar

21 Michaela:

skriven

Lycka till ni som skall tillbaka till jobb. Jag har inte haft någon semester så slipper iaf den ångesten :)

Hamnade på akuten med mamma pga getingjäveln. Fick mer medicin så hoppas der vänder nu. Kram

22 Lenafena:

skriven

!!!!!!!!!!! Skrattade så jag tjöt!!!!!! Hoppas din spådom stämmer med karl på ingång.....min g-punkt borde ju aktiveras.....fast inte i ändan .....:

Svar: Exakt.. och du kan tro att han kommer aktivera rätt ställe :) Skratt o kram :)
Esmaralda

23 Browallia:

skriven

Tack!! Skratta så tårarna rinner var precis vad jag behövde en dag som denna med PMS och humörsvängningar. Älskar din humor!! :D

Mitt på dagen bröt ett riktigt rejält åskväder ut, det blixtrade kors och tvärs och åskan dundrade så fönstren vibrerade. Tänkte på dig och din otur i fjol så jag for runt och drog snabbt ur alla kontakter. Luften blir så fräsch efteråt.

Önskar alla trevlig söndagskväll

Svar: Skönt att fler har samma knashumor :) Bra att du drog ur alla kontakter... ingen åska här men det är mulet o blåser... kram :)
Esmaralda

24 MuminM:

skriven

Hej Esmaralda.
Nu hände något ovanligt,

Var på affären, skulle bara springa in och köpa lite små varor.
Mötte en man där inne som jag aldrig sett förut. Han tog första kontakt och sa ”vad vacker du är” Vi började prata lite utanför affären och han bad om mitt nummer och skulle messa mig.

Du har ju sett Esmaralda att kärleken min tar första kontakt. Att det inte är någon jag känner och vi sprang på varandra plötsligt.

Han var inte härifrån stan. Han hade två barn sedan innan fast med två olika tjejer. Han känndes väldigt öppen och lätt att prata med.

Nu tog han mitt nummer. Kommer han att höra utav sig?
Bara han inte är ”konstig” på något sett eller en strul pelle? Ser du någon varning eller liknande?
Kan jag ha mött min tillkommande kärlek?
Kram

Svar: Snart kommer du att veta.. jag ser att detta kan vara rätt med runt 30 %... så chansen finns även om den kanske inte är så stor.. kram :)
Esmaralda

25 Rädd:

skriven

Hej E!

Ser du om det kommer bli en bra höst? Några roliga inslag?

Kram och kärlek.

26 Monja:

skriven

Hej igen o tack för svar tidigare i dag. Är min mor på besök då det doftar av hennes nygräddade bröd? En doft som jag älskade!!!

Svar: Ja det var din mor som kom på besök... ingen tvekan.. kram
Esmaralda

27 Evelina:

skriven

😂 Jag dör:))

Undrar om du ser mig med någon kärlek snart?kanske någon jag skall hålla utkik fter..?
kram:)


28 MuminM:

skriven

Hej Esmaralda.
Ser du några varningar eller att det skulle vara något skumt med mannen jag mötte i butiken? Han smsade men hittar ingen information om honom som efternamn osv.
Är han en helt ofarlig och vettig kille?
Kram

29 Skorpan:

skriven

Tack Rosa = Mwk!
Hoppas allt är bra med dig?!
Hur gick det sen, är jag ju nyfiken på ;). Nicke är mitt andra namn ;D.bHar du vägarna förbi, hojta till..
Kram Skorpan

30 B:

skriven

Tusen tack 🍓❤️


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: