För 30 år sedan.....

 
Någon undrade hur det såg ut när vi gifte oss för 30 år sedan.... så  varsågoda.. håll tillgodo  !
 
Vi vigdes på rådhuset i Stockholm och sen for vi direkt på kryssning till S:t Petersburg, där vi  mönstrade av  och stanande en tid.
 
Nu ska jag förbereda inför  JULBOCKSFESTEN och hinner inte besvara fler frågor för dagen
 
Kram & massa kärlek
1 J:

skriven

Vad fint kort på er! Man känner kärleken mellan er!
Känner mig ledsen att S inte bryr sig. Kommer vi ses igen?
Kram

2 <3:

skriven

Så sööt du var på kortet 💗🌸🌸

3 Louise:

skriven

Grattis till giftermålet.
Jag och min man har varit gifta i två år men tillsammans i 18 år. Helt galet.

Idag ska vi fira mina föräldrar som varit gifta i många herrans år.

Ha en jättebra kväll.

Kramar.

4 Fanny2:

skriven

Om en bild kunde säga tusen ord... Vilken underbar bild. Ni är jättefina tillsammans. Han har alltid ett varmt leende. Jättegrattis till er båda! 💐 Och grattis till MG som gjorde ett bra jobb, puss på honom. 💜


Kram

5 Anna:

skriven

Hej fina Es!

Vilket vackert foto! Så mkt kärlek!
Jag har dejtat en man ett par tillfällen. Men får inget riktigt grepp om han bara är väldigt återhållsam/försiktig eller om han är seriöst intresserad? Vad är din känsla?

Stor kram

Anna

6 Anna:

skriven

Hej fina Es!

Vilket vackert foto! Så mkt kärlek!
Jag har dejtat en man ett par tillfällen. Men får inget riktigt grepp om han bara är väldigt återhållsam/försiktig eller om han är seriöst intresserad? Vad är din känsla?

Stor kram

Anna

7 Anna:

skriven

Hej fina Es!

Vilket vackert foto! Så mkt kärlek!
Jag har dejtat en man ett par tillfällen. Men får inget riktigt grepp om han bara är väldigt återhållsam/försiktig eller om han är seriöst intresserad? Vad är din känsla?

Stor kram

Anna

8 Dalkulla :

skriven

Ett vackert par! Så fina är ni.

Kram!

9 Skorpan:

skriven

Visst liknar ni er!
Så tidstypiskt foto ;), känner igen mig själv :D. Måste riktigt fundera på när jag gifte mig, tänk att man kan glömma det också...

Här fortsätter badrumsjakten, galet dyrt allting är...
Kram Skorpan

10 Ma:

skriven

Hej Esmaralda.
Vad fina och söta ni var och ni ser väldigt kära ut faktiskt.
Kram

11 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag har förstår mer om T honom som jag prata om igår med någon och så kommer det inte väl jag träffa honom igen?

Hoppas att inte det händer igen...

Ha det bra

12 See:

skriven

Hej Esmaralda.
Hur kommer det sig att ni hittar tillbaka till vara ndra? Hur kommer det sig att det tog slut?

Tror du att ”han” någon gång även om det är flera år fram i tiden kommer att känna att han vill satsa på mig?
Kram

13 Michaela:

skriven

Såå fina!❤ Kram!

14 Sessan:

skriven

Så fina. Då och nu.

15 Mamman som varit med från början :

skriven

Åh vad gulliga ni var för 30 år sen ☺️❤️ Precis som ni var igår! Grattis än en gång!!!!!!

Jag tänkte att jag ville fråga dig om jag nånsin får closure efter min senaste långvariga relation...?

Det är inte så att jag är ledsen, hjärtesorgen är över och det har gått nästan 1,5 år , skulle aldrig i livet vilja ha honom igen MEN saknar på nåt sätt ”closure”.

Känns oavslutat på nåt sätt. Som att han en vacker dag kommer höra av sig på nåt sätt.

Nej, jag väntar inte på honom och vill inget hellre än att mannen jag under lång tid sett för min inre syn ska dyka upp i verkliga livet. Han är såå tydlig för min inre syn att jag inte kan begripa att jag inte fått möta honom än.

Så varför kan jag liksom inte släppa det?

Lite som att jag önskar att han hör av sig så att jag får möjligheten att typ platta till honom för att jag ska få känna att det inte blev jag som blev den som varit ensam medan han snabbt träffade en ny...

Får jag nån typ av closure ? Eller kommer det bara fortsätta att kännas så här oavslutat liksom...?

Ja jag vill ju innerst inne inte vara taskig så en bra closure vore ju att nån gång känna att det kom något gott ur det och att jag inte vill slå honom i huvudet bara jag råkar tänka hans namn ☺️

Kram, Mamman

16 Solstjärnan :

skriven

Hej 😊


Love in the air ❤
Kärleksfulla blickar av 2 unga lyckliga personer.
Fin bild på er!
Tack för att vi fick se denna bildskatt❤
Allt är väl nästan sig lik,förutom att MG fattas...

Ha en bra lö!!

Kram Solstjärnan ⭐

17 Sofia:

skriven

Hej Esmeralda!

Du vet hur min man mår och nu funderar han på att det kanske hade hjälpt honom att resa bort på egen hand, för att slippa känna stress över allt han inte längre kan göra. Vad tycker du om det? Kunde detta vara lösningen? Eller skulle han bli sämre att resa på egen hand? Jag är orolig
Kram
S.

18 Carina ST:

skriven

Så fina! Både då och nu. Grattis till er båda!!

Numera kommenterar jag inte så ofta för jag har problem varje gång när jag försöker via mobilen. Behöver gå in via datorn istället. Den där knappen "jag är ingen robot" står och snurrar och hänger sig så det inte går att skicka via mobilen. Säkert något med min telefon.

Men nu ville jag verkligen skicka ett riktigt varmt grattis till er!

Stor kram, Carina ST

19 G.H:

skriven

Hoppas ni får en fantastisk julbocksfest!!


Och stort Grattis till giftermålet
❤️ Vad roligt!!

20 Katten:

skriven

Vilka ungdomar, underbart foto! Tack för att vi fick se!

Kram

/Katten

21 Sus:

skriven

Hej
Men så söt och fin....
Ha kul på festen
Love sus

22 Emelie:

skriven

Spår du gratis och hur går det till i så fall? Är intresserad :)

Svar: Här på bloggen är du välkommen att ställa en gratisfråga.. som kommentar och i mån av tid svarar jag via kommentar. Vill du ha personlig och omfattande spådom så är inte detta gratis. Maila mig på: [email protected] och jag mailar dig info tillbaka om hur det funkar..
Esmaralda

23 Linda N:

skriven

Gåshud över hela kroppen, extra magi med ytterligare giftermål. Länge leve kärleken!!

24 Lottisen:

skriven

Hejsan igen Esmeralda!

Gud vilken Kärlek emellan er på det kortet från förr ni strålar!Så vacker du är på det kortet man riktigt ser Godheten i dig kära du! Jag känner igen mig på allt det du beskriver o har ibland också svårt att stänga av! Jag har hjälpt många medmänniskor jag med, men tror du jag kan få svar på om min sambo sedan 22 år äntligen kommer att fria? Eller är det det så att jag är ämnad åt någon annan tro...? Trevlig fest jag hoppas att du ser nåt finaste💜👼👍

Kramar i massor

25 Lisa:

skriven

Lika snygga nu som då!
Syns att det är mycket kärlek mellan er båda,
Lisa

26 Susan:

skriven

🥰


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: