Hårdrockshjärtat...

 
Helg igen...  det blir lite visiter att göra... och nån kommer hit på fika... fast ikväll blir det egentid  för mej och MG... då  åker MG pappan på kammarorkesterkonsert med min mamma... och det väljer jag bort.
Stråkar och sånt är inte riktigt min grej...för här inunder alla rulsor bankar ett äkta hårdrockshjärta !!
Nu  blir det go egentid i yacuzzin... lite rött i glaset och därefter filmtajm !!
 
Ni som undrar var man kan hitta intervjun som Blogg.se gjort med mig...
kolla här:  blogg.se
 
Kram o njut av fredagskvällen ordentligt !!
1 F:

skriven

Sitter o försöker hitta en bra resa för mig o dottern. Lyckas inte få med mig sällskap så vi åker nog själva. Skulle behöva tips på vilka sighter jag kan boka som har låga priser. Tänkte åka när barnen har sportlov.

Svar: Ett tips är att du söker lågprisflyg och då brukar man kunna söka hotell samtidigt och få ett bra pris... kanske någon annan kan tipsa mer ? kram
Esmaralda

2 Kvinnan :

skriven

Hur ser den närmaste tiden ut för mig i familjen ❤

3 L:

skriven

Hej Esmaralda.
Det låter skönt det.bara du och mg kan bli mysig ensamtid

Hur stor är chansen att flytten till annan ort med kärleken sker i år?
Kram

Svar: Chansen finns.. kram
Esmaralda

4 Michaela:

skriven

Ha en jätte mysig kväll!! Det är du värd :) Kram

Svar: Tack snälla :) kram
Esmaralda

5 Anna.L:

skriven

Hej! Det finns en kille J som jag fortfarande tänker på såhär efter ca 2 år, vi dejtade aldrig, det var bara en direkt kontakt och känsla inombords. Upplevde synkronicitet och drömmar efter mötet, idag har vi ingen kontakt på nätet. Men känner aldrig att vi tappat kontakten helt, hans närvaro känns telepatiskt och andligt. Kan tänka på honom i vardag, ibland från ingenstans men oftast då kärlek nämns. Han är första tanken, hur är det möjligt?
Efter så långtid, känns alla minnen starka, nästan som att det var igår. Kram och trevlig helg!

6 Sherin:

skriven

Tusen tack för svaret senast bästa Es!Ser du något kring honom eller mötet?? Vad som helst som jag kan ha med mig under tiden

Kramar

7 M.:

skriven

Hej Esmaralda.
Haha skönt det låter. För mig blir det städning ikväll eftersom de kommer två tjejkompisar i morgon.
När mötet med hon sker är jag fortfarande själv/singel då?
Kram

Svar: Ha en bra städkväll... ja, det ser ut som om du är singel då.. kram
Esmaralda

8 Anna.L:

skriven

Ser du om det kommer bli något mer mellan oss? Tänker fortfarande på J, känner en omtanke till honom och det känns mest inombords. Trorts den långa tiden sedan vi möttes.
Kram!

9 Mn:

skriven

Väl planerat helg😉Själv ska jag jobba både lördag och söndag 🤗

Kommer han att fria nån gång??

Svar: Finns en god chans att han friar.. kram
Esmaralda

10 Mamma:

skriven

Hej Esmaralda.
Kommer mötet med henne ske ganska snart? Hur kommer det att gå? Jag börjar nog få kalla fötter.. känns det bättre efteråt eller kommer allt kännas värre.. hur går mötet med henne? Vad kan jag förvänta mig?
Kram

Svar: Ha inga speciella förväntningar.. var bara ni nuet och ta det som det kommer kram :)
Esmaralda

11 S:

skriven

Är sjuk idag:(

Ser du om jag alltid kommer må som jag gör idag?
kram

Svar: Nej du kommer må så mycket bättre... styrkekram :)
Esmaralda

12 Helena Ir:

skriven

Mystid med Mg..låter alldeles underbart :)

Trodde jag var där..tackade nästan JA..men läser mellan raderna och inser att det är för tidigt..
Idag saknar jag en famn..

Hårdrock..Alice Cooper kanske? :)

Kram :)

Svar: Alice är inte alls fel... och ibland kan det vara bra att försöka se mellan raderna.. kram :)
Esmaralda

13 Jl:

skriven

Hej Esmaralda.
I stort sett ser det ut som om de fastnat mer för hennes personlighet än mig?
Kram

14 M:

skriven

Hej Esmaralda.
Vad kan jag förvänta mig av barnets pappa i mötet, kommer han ställa sig på ”hennes sida”?Tror du allt kommer att gå bra?
Kram

15 Skorpan:

skriven

80- o 90-tals musik är vad jag gillar. Lite kuligt att barnen nu lyssnar på samma musik man själv lyssnade på :). Ja inte allt förstås..

Ha en mysig kväll med MG!
Kram Skorpan

16 Kvinnan :

skriven

Hur ser den närmaste tiden ut för mig i familjen ❤

17 Sus:

skriven

Hej
Herre min ..,,
Vad händer nu....
Vad ska jag gö.....
Love sus

18 CA:

skriven

Hej
Nu sist bokade jag med flygresor.se annars så brukar jag gå in på flygbolagens egna sidor och söka resan.
Bokar rum gör jag via hotels.com, har haft bra och billiga rum genom dem.

Hittar inte din intervju Es.

Kram fortsatt go fredag.

19 Katten:

skriven

Kära Es,

Hur hänger det ihop, detta med Livsväg? Vad kan vi välja bort, och vad måste vi gå igenom? Det kanske är fler än jag som undrar över detta, det vore toppen om du vid tillfälle kunde ta upp detta i bloggen...

När du för en tid sedan skrev att alla inte kommer att möta sin soulmate i detta livet så fick jag en aha-känsla eftersom jag väldigt länge haft på känn att det stämmer in på mig, och att det dessutom skulle passa mig alldeles förträffligt. Jag har det så himla bra som det är.

Nu har jag lärt mig att man ska vara försiktig med vad man frågar om... iaf om man inte vill höra ett svar som man inte känner sig bekväm med. I min senaste seans frågade jag, helt enkelt för att få bekräftat att jag tillhör dem som inte kommer att träffa sin soulmate... men då svarade du att det kommer jag att göra. Hu! Jag frågade också om jag alltid kommer att bo där jag nu bor, jag trivs så fantastiskt bra här, men du svarade att jag så småningom kommer att flytta. Dumt av mig att fråga, ha ha. Jag VILL inte träffa min soulmate, och jag VILL inte flytta.

Så... jag skulle jättegärna vilja veta hur Livsvägen funkar.

Kram

20 J:

skriven

Godkväll! Inom vilken tidsram kan man tolka att något ska hända snart? Det är såklart olika från person till person hur man tolkar det och därför undrar jag hur du ser på det 😊 önskar dig en go helg ☀

21 Mamman:

skriven

Hej Esmaralda.
Märker sonen av att jag inte mått? Genom om jag vart frånvarande? Ger jag honom allt de han behöver?
Kram

22 Hedwig:

skriven

Hej!

Jag är mycket nyfiken på intervjun på blogg.se men hittar inte den där. Kan du ge hela länken?

Ha en fortsatt trevlig kväll och en hälsning från en fortfarande regnig Nederländerna!

Svar: Nu verkar det som om inlägget är borta o det har kommit nytt.. det går fort undan :) Vet inte om man alls kan hitta det någonstans längre.. kram
Esmaralda

23 IB:

skriven

Hei. Hvordan kommer kjærlighetslivet til å bli i år?

24 Lo:

skriven

Hej Esmaralda.
Tycker han att distansen är jobbig? Eller att saknad börjar smyga sig på? Vid det här laget när det gått ett visst antal dagar mellan varven börjar jag känna en saknad. Hur är det med honom? Börjar det för honom vid det här laget också?
Kram

25 Agata:

skriven

Hoppas du haft en fin kväll.
Jag har en varm relation med en underbar man. Av olika orsaker har vi en distans mellan oss. Ser du om det någonsin blir vi på riktigt?

26 Fråga:

skriven

Varför vill han inte ha på sig sin ring?

27 Kristin:

skriven

Jeg må jo bare si, kjære Esmaralda, at jeg også gillar HARDROCK!! Ikke mange på min alder som synes om det. Takk og lov. Da er vi hvertfall 2. Kram og kjør på

Svar: Härligt :) Kram :)
Esmaralda


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: