Sprit har jag hemma...

 
I går hade vi ju Australienbesökare... som lyckade skära upp foten rejält när han steppade ur   jacuzzibadet... och hos oss finns inte mycket  att desificera med.. men alkohol har vi 
 
Sonen som synes där i mitten fick letat rätt på sitt militärkitt med första hjälpen... fast som han sa så är han mer lämpad att fixa rejäla skottskador.... hur som helst så blev såret fixat och spelkvällen kunde ta vid... klockan 2 i natt kroknade jag och min jetlag krävde att jag skulle i säng.... de övriga satt upp mest hela natten !
 
 
 
Kulturen i Lund hanns det  också med...
 
Kram o fortsätt ha en god söndag...
 
 
 
1 <3:

skriven

Hej kära Es blir det bra till sist med rehabärende ? Min läkare ringde i fredags hoppas att han skriver ett intyg som kommer fungera denna gång. Varit så mycket strul kring detta. Är det C som sätter käppar i hjulen ? Har aldrig gillat den kvinnan. Trevlig söndag till dig med.
Kram

2 Skorpan:

skriven

Förträffligt att det finns sånt som kan brukas invärtes o utvärtes 😂. Föredrar invärtes... Bra att hjälpande händer fanns tillhanda. Vet inte huruvida jag hade kunnat hjälpa, eller jo, man gör det man måste.

Nu har kag måstat vara ite o få frisk luft o sen måste jag laga mat, ett mindre trevligt måsta. Undrar dock med ätandet, känns som om jag skulle behöva få i mig mera käk, tror du ot:n är av samma åsikt? Känns som att jag inte blir mätt.. Till drabbning alltså, fisksoppa på buljong jag kokat på fiskrester, ibland överträffar jag mig själv 😂... Som idag.
Kram Skorpan

3 Lu:

skriven

Hej Esmaralda.
Haha ser skoj ut!

Ser det ut som de kommer utveckla relationen med gemensamt boende? Barn? Håller det för alltid?
Kram

4 Mee:

skriven

Hej Esmaralda.
Hur blir det för mig nu?
Ska jag vara själv länge till? Kommer det finnas någon ny kärlek i mitt liv några månader fram?
Kram

5 Lo:

skriven

Hej Esmaralda.
Kommer han känna att han gjort rätt val?
Kram

6 Shirin:

skriven

Fina Es, ser du snälla hur stor chansen är att jag möter honom i år? Eller dröjer det.. ser du något särskilt kring detta eller honom, vad som helst somjag kan ha med mig ❤️❤️

Kram

7 Dahlia:

skriven

Bra att sonen får öva på små sår!
😁
Har orkidéer en djupare koppling åt mig? De får mina tankar till en person du sett mig möta, men som jag inte mött än. Varför?

8 Hj:

skriven

Sprit är bra till mycket👏.. tur det gick bra. Undrar om han som jag ska möta.. har uniform i sitt yrke? Kram

9 Tingeling :

skriven

Nåja, om någon skadar sig har man haft det väldigt roligt.... Det gick vilt till! 😁

Och vad är det med min rygg.. Ryggskottet har kommit tillbaka. Har inte råd att lägga ut hur mycket som helst. Finns en kiropraktor här i stan som är så himla bra. Och så himla uppbokad. Men ska ringa honom. Jag var hos han första gången för 8 år sen av andra ryggproblem och han sa att så länge jag har ett jobb där jag sitter framför datorn så kommet jag ha problem med ryggen. Så rätt han har haft! Vid semester eller föräldraledighet har jag inte ont nämligen.

Vi hade bra dagar i Göteborg. Åh vad jag tycker om den staden! Måste åka dit oftare!

Kram!

10 Helena Ir:

skriven

Mycket bus,hemma hos dig :)

Kram :)

11 Sus:

skriven

Hej
Oj oj...
Tur i oturen....
Är man trött ska man sova....
Kommer det någon förändring snart?...
Love sus

12 A:

skriven

oJ vilken otur han hade:(Men tur att det fanns sprit och att sonen var på plats:)
(Själv hade jag inte klarat av att se ngt blod då svimmar jag)

Ser du ngot bra som väntar mig?
kram

13 Michaela:

skriven

Haha vilken härlig fest! 😁 Kram

14 Mia:

skriven

En olycka händer så lätt...tur det löste sig.
Undrar om jag får lägenheten, eller om det dyker upp någon annan? Tänker han på mig?

15 Undrar:

skriven

Hej Esmaralda.
Vad kommer att hända med mig nu? Kommer jag att ha någon ny kärlek vid min sida inom några månader?
Krami

16 sippan:

skriven

Hej Es! Kan jag lita på att A inte håller på med andra kvinnor? Har en magkänsla men vet inte om jag bara förstorar upp saker och ting för att jag har blivit lurad förr. Så jag vet inte. Vill ju inte anklaga honom om han är oskyldig. Kan ju vara mina "hjärnspöken" som lurar mig. Kram

17 Fundersam:

skriven

Hej Esmaralda.
Tycker de båda att jag är taskig för att jag gärna vill hälsa på henne / få ett ansikte innan hon träffar vår son?
Tror du dem pratar strunt om mig? Kram

18 Goj:

skriven

Hej Esmaralda.
Kommer de att utveckla sitt förhållande på sikt? Med gemensamt boende eller barn?
Kommer de att passa ihop?
Kram

19 Brolle:

skriven

Hej Esmaralda.
En kille som jag haft ögonen öppna för tidigare han är singel nu. Men vi bor i olika städer nu och jag har ju vart tillsammans med hans kompis även om det är slut nu.
Hmm, tror du han minns mig? Och skulle något intresse finnas? Kanske det är alldeles för komplicerat med allt...
Tror du han är sugen på kontakt med mig?
Kram

20 Karin:

skriven

Grattis till sonen! Själv firade jag 40 igår.

Hördu, kommer jag få ett jobb i år? Trött på att kämpa nu...

21 Lisa:

skriven

Hej
Har en smärta i ryggen från och till, bör jag besöka läkare ?
Mvh Lisa

22 EPM:

skriven

Oj! Hoppas det inte blev för djupt. Stämningen verkar ha hämtat sig iofs☺️

Jag undrar om J kommer berätta om oss, hoppas det.
Jag känner iallafall att jag alltmer går ifrån och går vidare.
Kommer jag kunna ha fina, odramatiska kärleksrelationer?
Jag vill bara uppleva något bra och fint som inte misshandlar mitt hjärta... nåt som får mig tro på kärleken igen.

Kram

23 Mam:

skriven

Hej Esmaralda.
Sker mötet med kärleken innan en flytt till annan ort? Eller sker flytten en bit bort först?
Kram

24 F:

skriven

Något nytt på väg in i mitt liv du kan berätta om kram

25 A:

skriven

Hej! Läst lite om Mandela effekten, om hur det påverkar och blev lite överraskad då vissa saker stämde. Hjälp, är det internet som manipuleras eller parallella universum och tidsresor?
Blev bara överraskad av denna teori "Mandela effekten" och kände själv manipulation.
Vad ska man tro och inte tro osv.
Kram.


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: