STORHEALING PÅ DISTANS

Som alltid när jag reser... blir det storhealing på distans
Och den här gången alltså från New York !
 
Jag kommer att hålla healingen här på mitt hotellrum på Kitano... Park Avenue och och vet exakt  var jag ska sitta...  precis i hörnet  där  jag har fönster och utsikt åt alla håll.
 
Det är fritt, öppet och vackert och jag har stan under mig
 
 
--------------
 
Healingen går av stapeln på söndag.. alltså den  7/1
klockan  21 SVENSK tid
 
ALLA SOM VILL DELTA ÄR VÄLKOMNA
 
 
-------------------------
 
 
Kostnaden är 100 kr
 
Du  swishar 100 lappen till:  123 597 9752
 
Eller så sätter du in den på  mitt plusgirokonto:

1354552-0  till Framtid & Rådgivning/WIDA

  Om du sätter in pengar från utlandet:

IBAN: SE89 9500 0099 6042 1354 5520

BIC/swift:  NDEASESS

 

-------------------------

När du  skickat pengar då mailar du mig på:
 
framtidoradgivning@hotmail. com
 
Du talar om  i vilket namn du betalat och du skriver också tre
mantraord eller tre meningar om vad du önskar dig av din heling
 
Jag  mailar dig tillbaka och ger dig instruktioner om healingen
 
Kan du inte aktivt  delta - då  fungerar det ofta bra i alla  fall
Man kan också ge  bort en healing utan att mottagaren vet om det - och även detta funkar
påfallande ofta
 
 
..............................
 
 
SISTA ANMÄLNINGSDAGEN ÄR PÅ SÖNDAG KLOCKAN 19.00
 
Ni är alla varmt välkomna och jag lovar göra mitt allra bästa under helingen så att den blir personlig för var och en av er
 
Kram o kärlek
1 Skorpan:

skriven

Gissar att healingen blir något utöver det vanliga ”over there” men som den oemottagliga människa jag är.. Nää.. Tror inte jag nånsin öppnar upp, eller gör jag Es?
Har ni frusit idag? Här är det fortfarande höst, va trist.
Kram Skorpan

Svar: Du har förutsättningar att öppna upp.. nu är det bara upp till dig själv.. kram :)
Esmaralda

2 Ellis:

skriven

Yay Healing jag är gärna med:)

Får du någon varning eller ett meddelande till mig?
kram

3 Michaela:

skriven

Åhh jag hade tänkt att fråga dig om det skulle bli ngn storhealing denna resa och så kom inlägget :) Jag är självklart med!

Måste bara höra om du har samma känsla som min psykolog. Att denna person drabbas av depressiva perioder och beteendet styrs av stämningsläget? Kram

4 Tisa:

skriven

Kommer tiden att bli längre?

5 Åla:

skriven

Hej Esmaralda.
Tack för du delar med dig.

Har han bestämt sig att han inte ska vara med mig helt? Kommer det hålla i sig?
Kram

6 Fitnesskillen:

skriven

Hej ez igen :)

Jag undrar om jag får stanna kvar på jobbet som jag har jobbat på i december månad, jag skulle få besked på måndag om jag fick stanna kvar, så ska man vara nervös eller kommer jag att få stanna kvar?

Sen min andra fråga är, den tjejen som jag kommer att ta initiativ till, hur kommer vi att träffas eller kommer vi att kommunicera via fb?

Stor kram :)

7 <3:

skriven

Vad spännande med stor healing. Bra tid för dig kära Es om du ska se hockeyn inatt.
Förstod Fredrik att jag åkte till Stockholm ändå utan honom ? Tror det blev som ett avslut för oss båda att jag tackade nej med en vit lögn. Känner mig lite dum ändå att jag inte gav det en chans men samtidigt sa min magkänsla att det var att ödsla tid på fel person i kärlek.
Kram
💖💖💖

Svar: Nej hockey blir det inte för mig... vännerna är på väg och vi laddar för en festnatt tillsammans :) kram
Esmaralda

8 N:

skriven

Hej Esmaralda.
Tror du jag träffar kärleken när jag är på annan ort än den jag själv bor i eller träffas vi på orten jag bor på? Kram

9 My:

skriven

Hej Esmaralda.
Hur stor är chansen i procent att jag träffar en riktig kärlek i år och har ett seriöst förhållande? Ser du i procent?
Kram

10 Å M K :

skriven

Hej,
Jag har swishat 👍🏼😊 Ska fundera ut orden och maila också.
Det var länge sen och jag tror det kommer göra gott!
Kram ❤️

Svar: Ja, du är så välkommen att delta.. känns som om det kommer bli riktigt bra med starka och goda energier.. kram
Esmaralda

11 sus:

skriven

hej
skulle behövas.....
hur är det med honom....
blir orolig....
love sus

12 J:

skriven

Jag känner hans familj. Vi har barn ihop och jag ville stanna med honom med förlovning och giftemål som mål. Han har lite nonchalant inställning just nu märker jag. Känns inte riktigt som han tänker, känner efter är lite mer nonchalant.
Kommer han någon gång få den insikten att det är synd att det inte blev vi? Eller att han ångrar sig?
Kram

13 EPM:

skriven

Åh! Vad lämpligt! Det där behöver jag!❤😢

Ser du om det kommer bli vi eller om tåget har gått?
Har min vän JC som vi sa farväl till idag det bra där han är...?

Kramar

14 Milla:

skriven

Vad kul, det var så häftigt sist och du sa att du nog såg mig, jag hade önskat olika saker, bland annat kärlek och dagen och dagarna efter blev det så att min nuvarande "kärlek" blev min, även om du har sagt att du tror att jag kommer att träffa en annan man senare, så just nu är det ändå så att det är han och vi behöver lära av varandra och gå framåt båda två så det verkar finnas en mening med allt.
Undrar om man kan önska sig mera vänner osv. Eller att älska sig själv, hjälpen framåt med det liksom.
Vågar liksom inte möta mig själv i min ensamhet.

15 Milla:

skriven

Vad kul, det var så häftigt sist och du sa att du nog såg mig, jag hade önskat olika saker, bland annat kärlek och dagen och dagarna efter blev det så att min nuvarande "kärlek" blev min, även om du har sagt att du tror att jag kommer att träffa en annan man senare, så just nu är det ändå så att det är han och vi behöver lära av varandra och gå framåt båda två så det verkar finnas en mening med allt.
Undrar om man kan önska sig mera vänner osv. Eller att älska sig själv, hjälpen framåt med det liksom.
Vågar liksom inte möta mig själv i min ensamhet.

16 Glädje och sorg :

skriven

Härligt med vinter 🙂
Nervös för hormonbehandling jag påbörjat precis för att lättare att bli gravid. Gjorde detta för några år sedan. Kommer min kropp klara hormonerna eller bör jag vara uppmärksam på något närmare veckorna?

Kram

17 M:

skriven

Spännande Vad kan man få ut utav healing? Trodde man enbart fick ny energi?
Kommer min kärlek tillbaka till mig?
Varma kramar till dig i snöyran.

Svar: Ja man får ny energi men den fokuseras på olika ting... kram
Esmaralda

18 Ullegull:

skriven

Flyttar på måndag och skulle verkligen behöva lite healing inför det... Ska sannerligen ta mig en funderare på om jag ska slå till!

Kommer han någonsin vilja gifta sig..? Han säger tvärt nej till "alla" som frågar men vi har aldrig ens pratat om det så han vet nog inte ens att jag gärna gör det..

19 EPM:

skriven

...närmar mig ett beslut men är inte där ännu.
Jag tänker att om min beslut blir att lämna J så kommer jag berätta allt för den det berört men som inte vet. Hon förtjänar att få veta och hon är värd bättre än så här. Jag har farit illa av alla lögnerna hon matats med, jag har velat lägga korten på bordet länge men J har hindrat mig. Det känns som att det är rätt att göra.

Kram från nattgrubblaren❤

20 Skrållann:

skriven

Hej!
Äntligen är det dags för storhealing🤗 Jag ska vara med och swishar pengar imorgon. Behöver verkligen lite kraft och energi. Jag känner mig så förvirrad och vet inte vilket ben jag ska stå på eller hur jag ska hantera mitt/vårt gemensamma liv. Vi tänker numera så olika i allt och det blir ständigt småtjafs. Tror att barnen märker av det också. Kanske kan healingen hjälpa mig?!

Kram❤

Svar: Ja, healingen kan verkligen hjälpa... kram o välkommen.. :)
Esmaralda

21 Förrvirrad:

skriven

Vad är det som händer hemma hos oss. Vem är det som rycker ner grejer här?

Svar: Någons om tillhört huset och som bara är på tillfälligt besök.. kram
Esmaralda

22 Anna.L:

skriven

Hej! Jag vet inte om du är påläst, intresserad eller hur du känner inför det här med kristallbarn, indigo och regnbågsbarn, samt jordängel.
Jag kan identifiera mig med kristallbarn mest, ser du om det stämmer är jag född till en så kallad crystalchild?
Känner att jag är annorlunda från mina jämnåriga. Men trivs, Kram!

23 Skorpan:

skriven

Tack Es!
Får jobba på det då, men just nu blir det för mycket...
Kram Skorpan

24 Mariao:

skriven

Hello there:)
jag stod och pratade med min granne i trappan häromdagen, om livet och mående.
Plötsligt står en man ijämte mig, känner tydligt en närvaro.
Min första tanken var att det var min pappa.....men jag tror faktiskt inte det var det......känslan var alldeles för "kraftfull" (svårt att förklara....)
Kan du hjälpa mig med vem den mannen var? Ser du något som kan vara en ledtråd?

Stor kram,
Maria

25 Vv<3:

skriven

Hej esmaralda

Med tanken på att du sa att jag kommer åka till österrike att jag ska åka flera gångar innan. När kommer det ske detta,när blir detta?

Kram kram

26 åsa:

skriven

Hej E!

Träffar jag någon ny kärlek iår ?kram Å

27 PiaS:

skriven

Hej Es,

Å, vad spännande med stor healing!
Den vill jag gärna vara med på och även att en mycket viktig person för mig får healing. Även personen inte vet om det, men som behöver healing.
Jag swishar dig för två personer.

Hoppas ni inte har det alltför kallt. Lite vinter med snö kan ni väl skicka tillbaka till oss 😉.

Kram och kärlek

Pia

28 Milla:

skriven

Hej, funderar på healingen. Kan man koppla den till Shanti på nåt sätt..
Jo, ska boka en resa till Rom, när du skickade shanti fick jag ett sådant vykort av dig. Men ska jag åka i februari eller i mars, kan du känna in nåt där, att det löser sig med ekonomi och ledighet

29 AnnaK:

skriven

Borde vara med då jag mår allt annat än bra i psyket. Men brukar inte ta emot så får fundera lite.

Här har vi snö så det räcker tycker jag.....många decimeter! Var försiktig i isvindarna! Minusgrader och blåst är inte kul.

Ha en bra dag och Kram 😊

30 tildis:

skriven

Vad roligt att du erbjuder healing under din resa! Känns som om det kan bli väldigt starkt och effektfullt. En fråga, kommer vi kunna hålla oss till budgeten och ändå få till en brakfest? kram

31 Vic:

skriven

Hej.

När, var och hur träffar jag den stora kärleken?

32 Cecilia:

skriven

Har haft en jobbig hosta i 1 månad nu, kanske ska jag passa på att delta. Ska nog även ge bort en healing till min mamma, hoppas det lindrar smärtan i hennes knän :)

Nästa vecka ska jag, pojkvännen och brorsan fixa lite i syrrans lägenhet. Blir det bra tror du? Är lite nervös inför att köra dit och hem, kommer det att gå bra? Kramar och hoppas du har det super i NY!

33 Kristin :

skriven

Kjære Esmaralda. Jeg har sendt deg mail og betalt. Gleder meg, for du har så gode energier. Tusen takk.
Kram

34 Zita:

skriven

Hej! Esmaralda Min dotter hade dejt med en kille i går . Tror du det kan bli bra ? Kram

35 A:

skriven

Tack snälla för svaret igår Es kram:))

36 Lotta S:

skriven

Funderar om jag blir erbjuden något specialarrangemang på jobbet nu som fortsättning efter våren?


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: