Paketet på posten.....

 
Det kom en avi om något som skulle hämtas på posten.. eller rättare sagt, i ICA butiken i byn.
 
En stort paket var det och MG blev alldeles stollig och envisades med att öppna helt på egen hand.
 
Och så visade det sig vara presenter till oss alla... och  jag blev så rörd och glad !!
 
MG kastade sig över lammtuggen direkt och den goda osten ska vi avnjuta ikväll  och hyvla den med den finaste osthyvel
 
Tack snälla snälla Hedwig i vår bloggfamilj... du är bara för go !
 
Massa pussar från en lycklig MG och stor kram från mej !!
 
Ibland bara händer det !
 
1 Undrande flundran:

skriven

Hej Esmaralda! Jag har en liten fråga, det är så att det är en kille på mitt jobb jag gillar, jag tycker han ändrat sig mot mig från när jag började, att han är mer trevlig mot mig och ofta tar initiativ till att prata med mig, men jag är så vansinnigt dålig på att läsa av signaler och har ingen aning om han är intresserad av mig eller bara är artig och trevlig mot en kollega? Tidigare när killar har visat intresse för mig har jag inte riktigt förstått det och jag har sabbat för mig själv med min blyghet och osäkerhet för jag har aldrig i livet trott att de skulle vara intresserade av fula feta mig. Snälla Esmaralda kan du se om han är något intresserad av mig eller menar han inget annat än att vara snäll?

2 Maria:

skriven

Hej!
Kul med presenter😊hoppas det löser sig för Susanne Amalia ❤️
Jag undrar hur det kommer gå för mig nu i kärleken? Idag blir ett möte med någon speciell, vad ser du? Kram

3 <3:

skriven

Vilken fin present. Hoppas att MG får några rejäla skivor med ost. Var det Sandras mening att vara dum igår ? Blev faktiskt irriterad på henne och att hon alltid låter sina killproblem och pappan till barnet gå ut över oss väninnor.
Förstod hon att jag blev less på henne ?
Kände bara att hon är nog ingen vän. Har hon psykiska problem det känns så.
Kram

4 Skorpan:

skriven

Ja folk här på bloggen tycks nog vara så goa :), vilket härligt paket att få. Det blir lite fest ikväll då...

Festade gjorde vi igår o det blev bra, precis som du sa Es. Alla tycktes nöjda o belåtna o studenten har inte synts hemma ännu ;). Trött som bara den var jag igår kväll o idag också. Det var varmt o fint o som tur hade vi fått låna kylskåp av grannarna som åkte på resa. Ögongodisgrannen, som tog tag om mina axlar o ”kramade” o sa att ally kommer att gå bra. Ojdå, det var oväntat, var det bara i all välmening? Nåja, trevligt hur som hsver o nu undrar jag om du ser något annat kul, nytt, annorlunda vara på väg mot mig Es?

Idag ska köket röjas o kanske jag sista varma dagen kommer iväg mig till ”poolen”. Imorgon lär det ska bli normalt sommarväder ;).
Kram Skorpan

5 Undrande!:

skriven

God morgon!
Jag har ju beställt en Harri och blev ombedd att formulera det jag ville ha inlagt i den eftersom jag glömt det.
Ett par minuter efter jag mailat dom så dyker världens snyggaste och trevligaste karl upp och vill gå på dejt med mig!😍
Kan harri ha fixat problemet redan innan han kommit hem isf är han snabbare än blixten!
Blir det något seriöst av det här?
Det vore ju helt otroligt isf!
Ha en fin dag!❤️

Svar: Din Harri hade nog ett finger med i spelet här.. han var ju så ivrig... men om det blir seriöst av det hela kan jag inte se.. kram
Esmaralda

6 Tingeling:

skriven

Så snällt 😊 och ja det var en väldigt fin osthyvel 🙂

Nu börjar jag tycka det också är lite för varmt och vill gärna sitta i skuggan. Var inne i princip hela dagen igår, hjälpte till med flytt (bra tajmat med vädret, Var helt svettig! 😉). Men i eftermiddag ska vi nog bada. Sköna mornar dock, åt frukost ute på balkongen igår och tänker göra det i dag med. Och det älskar jag!

Varenda dag denna vecka har jag haft lite ont i magen när jag ska till jobbet. Och tänker att till januari ska jag plugga, småkurser eller en utbildning. Ibland tänker jag att jag ska byta jobb inom landstinget istället för att komma ifrån och göra annat. Letar både och i vilket fall som helst. Vad tror du? Gå tillbaka till min "ursprungs titel" ett tag? För tänk om jag inte kommer in på utbildningar? Vill inte stanna längre där jag är!

Nu frukt, färska hallon och jordgubbar med kvarg på balkongen ☺ och te! Jag har inte blivit vuxen än, som alla säger när man inte dricker kaffe..

Kram!

Svar: Du tar dig vidare.. ett stort steg och det kommer du inte att ångra så fortsätt smid dina planer och lev dem... det kommer bli bra.. kram
Esmaralda

7 Mt:

skriven

Hej!
Är cheferna nöjda med mig? Har sån oro..
Kram!

8 Helena Ir:

skriven

Så fint gjort,av dig Hedwig..vilken vacker osthyvel..den blir det gott att smaka av osten med :) Och presenter till alla,även MG..och han som blir så glad i paket och så finns det godis till honom..
Kram :)

Här var vi hemma sent igår..efter att vi varit i dotterns lägenhet..och plockat och ställt in det som vi kunde.
Otroligt fin lägenhet när man flyttar hemifrån :)
Det är hon värd ..hon har kämpat!
Lycklig mamma är jag,hmm..jag fick en egen nyckel..hihi

Väl hemma delade vi på en flaska bubbel..och firade lite
att livet kändes bra..

Sovit så gott..lugnt och harmoniskt..drömmar hade jag om stor och härlig kärlek :)Hjärnan fick väl lite fnatt.. :)

Ha det så bra!
Kram :)



Svar: Viken mysig dag du hade och grattis till dotterns flytt.. kram :)
Esmaralda

9 Jenny:

skriven

Godmorgon ! Jag är superstressad inombords, inget går som det ska. Sista tiden har allt gått sönder i min närvaro, det betyder att det gått åt en hel del pengar. Kommer det lugna ner sig nu eller tar det ett tag till ?
Orkar inte mer nu.
Kram ☀️

Svar: Något mer kan ske innan lugnet kommer.. kram
Esmaralda

10 Makaon:

skriven

Vad gulligt av Hedvig!
Har en fundering, för flera år sen hade jag en period när jag mådde dåligt, såg då en särskild slags fjäril flyga framför mig. Min döda mamma gillade fjärilar och särskilt den här sorten. Den flög en stund hos mig och var sen borta, detta var ca 6 år sen och har inte sett någon sådan förrän för ett par dagar sen, min undran är ju om det återigen kan vara något tecken från min mamma? Såg den några dagar och nu är den borta igen.

Svar: Ja, det är absolut tecken från din mamma.. hon är med dig och gör vad hon kan för att ge dig stöd och kärlek.. kram
Esmaralda

11 L:

skriven

Hej Esmaralda.
Åh vad fint! Glad att Mg fick lite gott att tugga med.

Es, Känns som om jag haft väldigt oflyt med killar. Känner mig bortvald utav fler. Det har inte gått vägen riktigt.
Helt ärligt gör jag något fel?

Ser något inom kärlek ut att hända under sommaren? Något ”på riktigt”?
Kram

Svar: Det enda felet du gör är att liera dig med fel typ av killar.. kram
Esmaralda

12 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Men såå roligt med paket ! Det är roligt att få paket ,för att inte tala om brev Handskrivna brev är en ynnest att få och såå sällsynt nuförtiden i denna uppkopplade värld...

Min vän Carin hon var en brevskickare ...såg hon en rolig artikel rev hon ut och skickade till mig med personliga lappar utan smajlisar och konstgjorda tecken ,bara skrivna ord som verkligen var menade .
sen kunde vi ändå sitta i telefon i timmar...

Idag står gratulation av enda systern av 3 som jag har kontakt med..
och jag står fortfarande utan varmvattenberedare.

Ha en fortsatt solig Söndag

Kram Anki med flock

Svar: Sådana vänner är guld värda ! Det kommer lösa sig med varmvattenberedaren snart.. kram
Esmaralda

13 Jossan :

skriven

Uu... igår åkte jag till gymmet med en klump i magen.. Jag pratade i telefon när jag kom in fall han skulle vara där. Jag gick in och låste in mina saker. Jag det honom titta ner i trappan.. men han såg mig inte. Det var som en klump i magen och mitt hjärta slog o 110.. Han gick in i personalrummet.. på vägen ut från ett pass ser jag honom. Han ler stort och hälsar på mig när jag går förbi. Oron var borta.. hoppas det löser sig..

Kommer det lösa sig? Finns chansen?

Då kör vi tvätt och städdag!

Kram

14 Michaela:

skriven

Åhh vad härligt!! :)

Åker till Antarktis snart. Någon som skall med?😄 Längtar till kalla höstvindar och mörka kvällar! Väntar på att må som jag gjorde innan rävgiftet till antibiotikan som slog ut det mesta *suck*. Kram och pussar till älskade MG❤ Och hoppas att du är okej SusanneAmalia!

Svar: Åh så underbart det låter.. jag är sugen på att följa med ! Puss från MG och kram från mej :)
Esmaralda

15 Malma:

skriven

Hej Esmaralda
Vad himla fint gjort.
Hur stor är chansen att jag har 2 barn när jag är 31?
Kram

16 Mim1:

skriven

Hej Esmaralda!

Jag vet att jag tjatar men paniken växer för varje dag och det ser alltmer hopplöst ut.
Ser du om jag får ett jobb igen förhoppningsvis snart??? Jag är helt slut av all oro.

kram

Svar: Jag ser dig i ett jobb så det kommer... fortsätt sök... kram
Esmaralda

17 Pia:

skriven

Wow, den osthyveln är riktigt snygg!

Kram

Svar: Ja eller hur !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kram
Esmaralda

18 Vitlilja:

skriven

Är det en slump att klockor slår av eller trixar i min närhet?

19 åsa:

skriven

Hej E!

Vad glad man blir av snälla mäninskor. Ett Brev el rättare sagt ett paket på Posten .
VAR VÄL SOM RENA JULAFTON för ER kändes det som . Skratta till när du skrev att MG Tog befälet att vara med o öppna det. fniss!

Kommer det bli någon jobb för mig inom reklamfilm.
Sökt länge. lite nyfiken. Om det är någon ide att fortsätta söka.
Stor go kram i värmen. Nu ner o bada lite i havet. Ha en go dag !
Åsa

Svar: Ja han kände doften av lamm rakt igen och blev som tokig... och jobb inom det gebit du önskar blir det men det ser ut att kunna dröja.. så fortsätt sök... kram
Esmaralda

20 Grethe Hagen :

skriven

Åååååh SÅ GÖY DA Ezmaralda 😊👍😍🌼🍀

Det fortjener du/dere virkelig!!!! 💖💜💘

Jeg har et lite spörsmål sånn her på morra-kvisten..
Min kjäre venninne Pia, lurer så fält på om du kan gi ho en kort veivisning?
Om det er noe ho bör tenke på, som ho ikke gjör?

Tusen hjertelig takk for svar kjäre Ezmaralda ❤💙💖😍
En god Söndag klem fra Grethe 🌸🌼🍀💜

Svar: Hon skulle må väl av att tänka lite mer på sig själv och det som är är viktigt för henne... kram :)
Esmaralda

21 Liten C:

skriven

Men vad gulligt 🤗, förstår att du blev glad ☺️..
Just nu har jag och P en liten paus på mitt initiativ .
Det blev för mycket , jag behövde distans och känner att det var bra.
Hur känner han?
Är han ledsen och sårad?
Vill han avsluta efter detta ?
Eller hoppas han på att jag vill fortsätta?
Önskar dig och Mannabonne en fin och härlig dag 🤗☀️.
Massa kramar .

Svar: Lite sårad tror jag nog han blir även om han försöker att inte visa det.. kram
Esmaralda

22 Sus:

skriven

Hej
Så kul med en överraskning....
Jag känner mig labil angående min livssituation ....
Love sus

Svar: Du kan ta dig steget vidare och komma förbi ett hinder... det kommer nytt och bra i ditt liv.. kram
Esmaralda

23 J:

skriven

Hej
Roligt att få paket! Förstår att du blev Glad!
Jo jag undrar om min pojke, kan jag vara lugn? Jag vill tro på honom att det inte hände något under helgen!
Kram

24 Hanna:

skriven

Hej!

Kul med presenter :)

Mina funderingar i dessa dagar går till min familj. Det känns som om vi alla behöver något nytt och roligt att fokusera på. Både jag och min bror borde stadga oss och bilda familj, våra föräldrar vill ha barnbarn. Kommer det att hända inom en snar framtid? Jag vet inte varför det har blivit så att både jag och min bror lever ensamma fast vi bägge är 30+. Speciellt min bror behöver förändring och jag tror att det skulle vara bra för honom med en egen familj. Han bor långt bort från oss andra.

Kram

25 B:

skriven

God morgon 😊🌷 varför detta "plötsliga angagemang" från tidigare liv människan? Kram

26 mej:

skriven

Hej Esmaralda.
Ser du något om miljön där jag och tillkommande har stört chans att mötas?
Möts vi inom ett år?
Kram



27 Mej:

skriven

Hej Esmaralda.
Ser du något om miljön där jag och tillkommande har stört chans att mötas?
Ser något inom kärlek ut att hända under denna sommar?
Kram

28 EPM :

skriven

Hej!

Vilken trevlig överraskning!😊❤️

Jag tänker inte försöka reda upp nåt med J mer. Går inte, situationen känns farlig. Det visar sig att han ljugit för oss alla om allt.
Det som är skrämmande är han inte anser att han ljuger,utan han är övertygad om att han är ett offer och inte har något ansvar...
Det verkar dock vara fler som ser och förstår min situation i detta än jag trott, fler som ser hans rätta jag och hans beteende...

Jag är så trött Es. Jag är ett andetag från tårarna hela tiden.

Kramar

Svar: Bra att du ger upp alla försök att reda ut.. gå vidare... med stora kliv och det har du allt att vinna på.. kram
Esmaralda

29 Flyttfågeln:

skriven

Man blir då aldrig för stor för presenter!

Vilka goa bloggläsare du har ☺️

Här är det flyttstäd som gäller. Pust och stånk !! Har en kort paus nu. För jag funderar på om flytten hem till mors hus (provisoriskt) blir kortvarig? Jag tror det blir flytt till ny stad ganska fort. Eller vad ser du runt detta? Får jag vänner? Många frågetecken som virvlar...

Kramen!

Svar: Ja jag har världens goaste bloggläsare ! Flytten nu blir tillfällig och du tar dig ganska snart vidare.. kram
Esmaralda

30 Skorpan:

skriven

Ska o simma o hittar inte bikiniunderdelen, hur i hela fridens namn har jag blivit så oorganiserad? Kanske den finns nånstans..
Kram Skorpan

Svar: Jadå nånstans runt dig lär den finnas.. kram
Esmaralda

31 Mojgan:

skriven

Hej Ez!
Kommer jag att få provanställning om 3 veckor och jobba som anställd ? Kram Mojgan

Svar: Jag ser ingenting klart.. det kommer avgöras inom kort.. kram
Esmaralda

32 åsa:

skriven

Tack för svaret E. kram för idag 😎 Åsa

33 Sofia:

skriven

Kära Esmeralda,

jag behöver ett råd. Jag har träffat en kille och på bara några dagar har vi skrivit massor till varandra. Det finns en stor attraction och nyfikenhet och jag vet inte om jag kan lita på honom och om han är något för mig. Jag tänker iaf bara på honom och går omkring och är lycklig men också otroligt rädd. Vad är ditt råd? kram Sofia

34 Louise:

skriven

Trevligt att få paket :-).

Denna helgen har varit så dryg. Barnen började att bråka redan efter någon timme de hade vaknat och de kan bara vara i samma rum med tanke på att vi bor i en trea. De dras liksom till varandra och bara bråkar med varandra och med mig. Idag ska vi i alla fall till mina föräldrar så vi slipper detta ghettot i några timmar.
Börjar få nog av dessa störda grannar vi har här.
Och hoppas att vi snart kommer här ifrån.
En lägenhet mittemot svärföräldrarna ska tydligen snart bli ledig, en fyra så vi ska förmodligen söka den då barnen då kommer att få vars ett rum och jag och mannen flyttar ut till vardagsrummet. Men jag är inte sugen på att flytta från ett ghetto till ett annat trots att Holma där svärisarna bor är lite bättre än här.
Men barnen kommer inte kunna gå ut där heller så jag hoppas att jag får nå¨got av de jobben som jag sökt.
Nu fick jag inget besked innan helgen men det gör ingenting för det känns som något av jobben kommer bli mitt men jag får annars stå ut med att vara vikarie.
I fredags hade många barn glömt sina öron hemma så det blev en del tjat.
Kände mig då som en tjatig fröken.

Kan fundera på vad de andra pedagogerna tycker om mig. Jag känner mig inte så välkommen där och jag tycker det är svårt att samarbeta med dem lite grann ibland. Jag tycker om att vara där trots att det är lite drygt ibland. Men vad tycker personalen om mig? Tycker de att jag gör ett bra jobb?

På den andra förskolan är det bättre för där blir jag inte lämnad med 4-5 barn själv som jag blir på den jag oftast är på.
Jag gör alltid mitt bästa.

Nej får väl plocka här lite innan det är dags att åka. Måste packa ner handdukar och så.

Ha en fin dag och tacksam för svar. Kramar.

35 Linnean 🌸:

skriven

Hejsan!
Så gulligt av Hedwig att skicka presenter till er! Holländsk ost? Gottigt! Det fick mig att inse att det var alldeles för länge sen man avnjöt Svarta Sara och Gamle Ole. Man får ju andedräkt som en försupen drake och kylen stinker som om en hund som käkat kadaver råkat släppa en klick där. Hur man än paketetar. Ännu en varm dag! Fnular på Ribban och en middag på Limhamns Fiskrökeri sen. Gissar att det förmodligen är köer till det sistnämnda. Dags att doppa kroppen i sundet nu! Svalka sökes! Solen tar ju så in i den...var bara i den i en 20 min och blev lätt röd bara av det lilla, så det gäller att passa sig lite. Ha en skön solsöndag med lite svalkande dopp! Kram.../Linnean 🌸

Svar: Svarta Sara och gamle Ove köper jag då och då, hur mumsig som helst ! Stanken känner man inte efter ett tag men gud nåde om nån annan råka öppna ens kyl ! Hoppas du hade ett gott bad.. kram
Esmaralda

36 Lollo:

skriven

Har han glömt mig?

37 Sara:

skriven

Vad härligt med presenter, och nu blev jag sugen på ostbricka :-)

Sänder även en tanke till Susanne Amalia 💕 och hoppas att det löser sig för henne med boende och frid från misshandlaren.
Kram

38 Am:

skriven

Hej Esmaralda.
Hur stor är chansen att jag går in i ett förhållande under i år eller nästa?
Kram

39 <3:

skriven

Vilken fin present. Hoppas att MG får några rejäla skivor med ost. Var det Sandras mening att vara dum igår ? Blev faktiskt irriterad på henne och att hon alltid låter sina killproblem och pappan till barnet gå ut över oss väninnor. 
Förstod hon att jag blev less på henne ? 
Kände bara att hon är nog ingen vän. Har hon psykiska problem det känns så. 
Kram 

40 U:

skriven

Hej Esmaralda.
Hur stor är chansen att dem får barn tillsammans under nästa år?
Kram

41 susanneamalia:

skriven

GOD FÖRMIDDAG
Tack från botten av mitt hjärta för all stöd, tips och gåvor .. magiskt ..
Jo denna idé var ju inte bra från början det visste jag ju men valde att blunda ..
Så nu har Universum ställt allt på kant så jag tog itu med min situation ..
Det behövdes och jag fick milt sagt en spark i baken ..
Det blev så här för att jag inte riktigt orkade ..
Det är ingen bortförklaring bara en förklaring ..
först blev jag opererad.. fick 723 stygn i kroppen men överlevde sedan bröt jag armen fick strok .. och njursvikt hjärtfel och en systa på bukspottkörtel .. njursvikt fick jag av medicinen som skulle vara mot hjärtfelet, systan fick jag av operationen och detta gör att jag inte producerar enzymer och kan därför inte äta mat utan att tillföra pankreatin ..
kort sagt var jag nog lite trött när mitt ex erbjöd platsen på soffan och jag tackade ja ..
Sedan har jag lagt ner all kraft på att hitta tillbaka .. fystränat och åkt skidor utför och läkarna håller på att sätta i halsen när jag berättar om att jag åker slalom i Alperna ..fast jag har haft strok ... har haft en stöttande manlig bekant som har hjälp mig men upptäckt att det har han bara gjort för att få dominera ... han tar varje tillfälle i akt för att trycka till .. jag är ju lite medberoende och upptäcker inte detta i tid ... för jag har ju vuxit upp med min mamma som har borderline och inte alls vet var gränser går ..

Nåväl nu har universum stängt dörren bakåt och öppnat frammåt .. Nu ska jag bara leva och njuta .. jag vet inte när det är inflyttning på lägenheten och lokalen men jag ska flytta det är jag säker på ...
Jag litar på universum och jag litar på att jag ska öppna en ny dörr och stänger alla felaktiga bakom mig ..

Tack en en gång att ni finns och det är fantastiskt att vi kan hjälpa varandra att hitta lösningar idéer ... kärlek till livet cellerna och till universum .. lycka glädje och gemenskap .. tillsammans så kan vi lära och njuta av livet .. bara man delar sina tankar och funderingar så lär man sig att det finns så många som hjälper och som man kan hjälpa ..
Att se det vackra i livet och att skicka kärlek till situationen ger så mycket tillbaka ..
som en sommaräng eller havets silverblänk vindens renande.. jag fick besök av en ängel och det måste varit ni som sände så mycket kärlek tack ...

Nu har jag tappat bort vad bloggen handlade om ...men vist var det paket ... Esmaralda du är värd alla paket av gott innehåll och EllaBella säger att MG så klart ska öppna dem .. så klart att det ligger godis i .. det kände han ju på flera meters avstånd .. hon tillägger att ni tvåbeningar måste göra något åt eran nos ... den är helt värdelös ... vad har ni den till?? Nu bär färden till Dalarö och jag ska kika en gång till på boende .. det är 46m2 bostad och 39m2 lokal .. där jag kan ställa in arbetsbänk och hypnosstol samt sitta och arbeta med silversmide glas, måla samt skriva... vilken lycka .. tråkigt bara att jag var tvungen att väckas ur vardagslivet med en så hård smäll innan jag insåg hur tokigt jag levde ... jag sänder bara kärlek lycka och glädje så får jag tillbaka så mycket ... och nej ...talismanen har inte ens kommit fram .. men magi är det och en en gång tack för att ni finns .. kramar <3


42 Tisa:

skriven

Jag går till en hudexpert, men min acne vill aldrig ge med sig. Jag kan inte säga att jag äter på fel sätt (vilket "sägs" vara en vanlig faktor till acne, jag menar... ingenting händer ju för att jag äter choklad en dag). oftast 4 men ibland 5 gånger om dagen. Rör mig väl normalt mycket. Det finns egentligen ingen anledning till det hela. Jag har alltid haft acne. Varför försvinner det inte?

43 Michaela:

skriven

Kom på att jag skulle också vilja skicka något till er men vet ju inte vad ni gillar😊 Es - varför går inte detta över???
Stor kram och må väl i värmen!!

Svar: Det går över.. styrkekram :)
Esmaralda

44 Jessica:

skriven

Hej Es,

Han säger att han vill hitta någon annan, att han inte känner att det funkar mella han och mig.. Men jag fattar inte hur kan han bara lämna mig sådär? Han som sa till mig att han aldrig skulle lämna mig, det är som att han aldrig ens haft känslor för mig.. Varför gör han såhär?
Vad är det han känner för mig?
Varför lämnar han mig, har jag gjort mågot fel?
Vad är det för tankar som snurrar runt i hans huvud kring han och mig?
Älskade han mig inte?

Kram

Svar: Du har inget gjort fel.. det ligger hos honom.. han vet inte vad han vill.. kram
Esmaralda

45 Helena Ir:

skriven

Tack :)
Kram :)

46 Sus:

skriven

Hej
Tack...
Du ger sådan förtröstan...
De löser sig...
Love sus

47 Boudica:

skriven

Alltid skoj med paket på posten! Jag som gillar att beställa över internet, får en kick av att öppna paketen, oftast har jag glömt exakt vad jag köpte!

Men herregud vad har det tagit åt min hjärna (mitt humör)!? Jag vantrivs verkligen såhär!
Irritation över ett par folk på jobbet, situationer av detta spelas på replay i mitt huvud, vart är stop knappen?! Det eldar irritationen, ångest börjar smyga sig på mig, om det ena å det andra, som att jag tappat mina vänner, de som är lyckliga nu och inte får jag dela med lyckan. Ångest att jag inte får mycket gjort även om jag vill en hel del!
Och alla dessa val som jag måste göra....
Utan att veta in eller ut.
Resan mot mitt stora mål som går saktare än önskat, och jag börjar tvivla, men ändå håller hårt med klorna i hoppet.

Usch vad är det med mig, vad ska jag göra? Nå råd kanske? Jag gillar inte detta!

Förlåt för detta gnäll, men jag behövde skriva av mig. Måste ha nåt positivt att se fram emot!

KRAM!

48 Ghostwriter :

skriven

Alltså blev helt paff. Hon ändrade sig i sista sekund och jag tror det inte var ärligt sagt, även fast du sa att det verkade ärligt. Jag är sjukt besviken och känner att det är så typiskt mig att behöva nöja mig med mindre


Kommer jag få kunna få jobbet hos släktingen?

Kram.

Svar: Chansen till jobbet är strax under 70 % så det finns en god möjlighet.. kram
Esmaralda

49 Skorpan:

skriven

Jovisst var den, med varför på helt annat ställe än jag trodde? Nå nu har jag korkat utebassängsområdet o det är nog ett ställe att gå till flera gånger denna sommar. En morgonpicnic med nån kompis kanske.. Eller nåt.. Tar det lugnt idag efter allt görande med festen, nog är nog. O väntar på att under ska ske ;).
Kram Skorpan

50 Nian:

skriven

Hej Esmaralda.
Kan förhållandet hålla mer än 5-6 år?
Kram

51 Alie:

skriven

Wow vilken fin gest av Hedwig.

Es: jag skulle bara behöva höra att det blir bättre. Jag har alltid haft svårt att släppa saker som irriterar mig mycket, jag vill inget hellre än att släppa och gå vidare i sånt jag inte kan påverka... hur ska jag tänka?

52 Catarina:

skriven

Vad kul med presenter. Vilka fina o bra saker 👍😊
Jag har gjort allt som står i min makt o som jag kan komma på men det vill sig inte i livet numera. Det är som att bestiga Mont Everest varje dag, ensam, dåligt med pengar o ingenting att göra bara en massa meningslösa energikkrävande möten av olika förståsigpåare som inte leder nån vart. Ser du nån ljusning? Nån utväg? Att det vänder? Så tacksam för svar ❤️ Kram

53 Lillis:

skriven

Hej Es

Ser du hur jag kommer träffa min blivande?
kram

54 Elevina:

skriven

Hej Es

Ser du ngt positivt som kommer in i mitt liv?
kram

Svar: Ja en hel del.. kram
Esmaralda

55 Spirit:

skriven

Hej Es

Finns det något meddelande/hälsning till mig från andevärlden?
kram


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: