TÄVLING !!!!!!

 
Dax för tävling och den  här gången är det ett par läckra  änglaörhängen som lottas ut !
 
De är handgjorda och krokarna är i sterling silver så även vi som  har nickelallergi kan bära dem
Och ja, jag har köpt ett par åt mig själv också !!
 
Du skriver en kommentar  och talar om att du vill delta  i tävlingen
I dag besvarar jag inga frågor - det är bara tävlingen som gäller.
 
Tävlingen är öppen till klockan 24 i natt
I morgon meddelas vinnaren
 
Lycka till
 
Kram & kärlek
 
.......och ha en go fredag...  men det är fasen vad tomt det blev efter Let´s Dance 😱
 
1 <3:

skriven

Trevlig fredag till dig kära Esmeralda.
Skulle vilja vinna dessa vackra örhängen till min kära Evamamma som har det jobbigt med en nära familjemedlem som försökt tagit sitt liv och har svåra alkohol problem. Änglar har varit något speciellt emellan oss sen jag var barn.
😇😇😇

2 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Spännande med tävling ...men jag står över ..

Visst blir det tomt utan let´s dance ...tur netflix finns..är förtjust i engelska serier Betar av Hinter just nu , så jag vet vad jag ska se :-)

Idag flög sonen till Polen och ett bröllop
Tur yngsta kommer hem på söndag ;-)

Ha en härlig Fredag

Kram Anki med flock

3 Skorpan:

skriven

Jag vill delta och om jag vinner, :D, då ska jag ge dem till min yngsta som kan behöva lite tröst efter det "värsta skolåret hittills".

HAr betat av lite hemsysslor nu på morgonen så inte barnen möts av ett toalt kaos då de kommer. På tal om att minimera måsten ;)... Det gör jag säkert varje dag. Provtagning idag o sen är det en ansökan som jag behöver skriva. Ringde om ett jobb igår o det lät mycket bra, ett brett spektrum av arbetsuppgifter med många kolleger, I like. O nu har jag ju hjälp också, så jag tror starkt på jobbyte. Gäller bara att få ihop en bra ansökan...

Ja det finns en del att göra, inte att förglömma kassaansökan där de senaste 26 veckornas arbetstimmar ska föras in och lönen för dem. Hurraa, not. Förstår liksom inte vad de behöver dom uppgifterna till, jag har ju ansökt om pengar från förra månaden. Lär nog gnissla tänder innan det är gjort...

Tur att jag inte behöver sakna Lets Dance..
Ha en bra fredag alla!
Kram Skorpan

4 Louise:

skriven

Jag är med och tävlar.
Är ju änglasamlare så ett par änglar i öronen skulle ju sitta fint.
Håller mina fingrar och tår att jag vinner.

Ha en fin dad.
Kramar

5 Anna:

skriven

Jag vill gärna vara med och tävla. Kram.

6 Hella:

skriven

Åh så fina. Är så gärna med och tävlar och håller tummarna att jag ska ha tur, kram

7 Mariah:

skriven

De vill jag så gärna vinna. Dem är jättefina och skulle passa till min nya outfit. Jag önskar alla en fin helg. Kram

8 Minna:

skriven

Nu ser det ut som att det fina vädret är på väg tillbaka. Önskar Ez och alla andra en fin helg. Vinna vill jag gärna. Örhängena är väldigt fina.

9 Agnes:

skriven

Åh, så söta...o gloria har de me´!

Känner starkt för att föreslå "vår" SusannaAmalia som vinnare!

Vet inte, men den tanken slog mig så fort jag fick se dem...att de skulle vara ngt för SusannaAmalia! =)

Själv kanske jag skulle ta o byta ut de jag har...går sedan flera år tillbaka runt med ett par örhängen som jag fick när jag var en 5-6 år gammal...de kommer från Taormina, och givare var min styvfarmor.

Att det även sitter några skrynkliga, ja, precis, skrynkliga pluppar i varje örsnibb, kanske gör att jag inte ser så där "välpressad" ut hela vägen...? =O

Än är inte suget efter äkta stenar tillräckligt intensivt för byte...är inte riktigt klar över om det är redigt bling-bling jag vill ha till mina örsnibbar...pärlor kanske skulle vara ngt?

Har sådana där creolringar som jag ärvt...kanske ska kolla om det är läge att byta?

Nu ska Harrisen o jag krypa till sängs...jobbat under natten, o lite sömn sitter fint nu!

Nattinatti! =)

Kram!

10 Camilla:

skriven

Vill gärna delta i tävlingen av dessa vackra örhängen!

11 Helena Ir:

skriven

Väldigt fina!
Deltar gärna..
Hoppas du får en bra dag
Kram<3

12 Nettan:

skriven

Örhängena kommer att passa fint i mina öron.

Glad fredag!

13 Eveline:

skriven

Hej Esmaralda, jättefina örhängen, vill såklart vara med i tävlingen och vinna de fina änglarna.

Kram Eveline

14 Kristin:

skriven

God morgen kjøre Esmaralda.
Ja, jeg vil svært gjerne delta i tevlingen, for disse vil være så fine til mitt røde hår.
Ønsker deg og alle på Bloggen en fin dag!
KRAM!!!

15 Mikael :

skriven

Jag är en liten ängel så jag skulle vilja vinna dessa :)

Jag skulle se ut i dessa örhängen! :)))

Kram
Mikael

16 Michaela:

skriven

Fina! Men tyvärr är jag ingen smyckesperson. Hoppas de får en lycklig ägare. Och håller med ... tomt utan Lets Dance. Jäkligt dåligt med Tv program nu. Blir bättre i höst :) Kram

17 ThereseC:

skriven

Hej Es!
Jag vill vara med och tävla. De är jättefina 😍

18 Browallia:

skriven

Jättesöta örhängen, om jag vinner ska jag ge dem till en väninna som stöttat mig mycket under det senaste året.

Visst blev det tomt efter Let's dance! Jag saknar det också.

Här i Gevalia staden får vi hålla i hatten idag, det blåser så träden viker sig.

Önskar dig och MG en skön fredag.

Kram

19 Vv<3:

skriven

Snälla esmaralda ser du om ardi gillar någon annan och varför säger han så mycket till mig dummasaker..har han ångrat med mig? Kram

20 G.H:

skriven

Hej Esmaralda,

Mitt engelska testresultat för min utbildning var lägre än det krävs att komma in på utbildningen.

Är det helt kört att komma in nu i höst 😬😬😬?

Fy tusan så surt det känns...

Kram

21 Fanny2:

skriven

Jag står nog över tävlingen denna gång. De är fina iaf. :)

Tack för svar häromdagen. 💜

Kram

22 Vitlilja:

skriven

Tror du läkaren hittar någon samtalskontakt åt mig under sommaren? Försökte pusha på som du sa :)

23 CA:

skriven

Hej
Vilka fina änglar, självklart vill jag vara med i tävlingen.
Kram

24 Samson:

skriven

Flickvännen skulle bli glad så jag är med.

25 EE:

skriven

Vill gärna vara med och tävla om dessa örhängen. :)

26 Helena Ir:

skriven

Idag kunde inte Esmaralda svara på frågor..så du som skriver om Ardi,hur tänker du? Han verkar inte speciellt seriös,faktiskt..Är han verkligen så underbar,att du står ut med vad som helst? Du är värd så mycket bättre..jag har så svårt att förstå det här..!! Jag tror nämligen inte att du inte mår bra av det här!

Kram på dig,tänk lite mer på dig själv..

27 Zita:

skriven

Hej! Esmaralda tror du helgen blir bra? Är det något jag ska prioritera?
Önskar en trevlig helg kram😃☀️

28 Zita:

skriven

Hej Skulle gärna vilja vara med i tävlingen Då är jag egenkär hade passat bra till mitt ängla halsband. Kram😃☀️

29 Helena Ir:

skriven

Sista meningen,ska vara: Jag tror nämligen inte att du mår bra..
av detta!
Det blev lite för många inte där..

30 Becka:

skriven

Jag är med:) Så fina<3
Vinner aldrig något ändå, men prövar min lycka vill jag ändå:)
kram

31 Anne:

skriven

Hej!

Jag vill inte tävla :)

Har en fråga angående min fina vän som inte mår så bra. Hon mår så pass dåligt att hon rent fysiskt försvinner och har ingen kraft längre. Hur kan jag hjälpa henne? Vad bör hon göra för att förbättra sin situation.

Kram
en orolig vän

32 Pia:

skriven

Tack nr 26!

Vet du vad nr19, Ardi skiter fullständigt i dig så släpp taget!

Jo, jag vet, du (nr 19) läser inte kommentarerna heller nej, men det vore faktiskt en idé.

Kramar trött

33 Anne:

skriven

Oj, såg nu att inga frågor besvaras idag...

34 tävlingsdags:

skriven

Hej
Så generöst med utlottningar lite då och då :) Kul och spännande också så självklart vill gärna vara med i utlottningen om örhängena :) Så fina<3

35 Mamman:

skriven

Åh så fina de är. Jag vill absolut vara med i utlottningen. Kram och fin helg till alla.

36 KW:

skriven

Jag vill gärna vinna. kram.

37 Lillemor:

skriven

De skulle passa min stil i sommar så bra och jag är med på utlottningen och håller tummarna. kram

38 F:

skriven

Hej Esmeralda hur ser sommaren ut för mig? Något nytt?

39 Gemini:

skriven

Trivs min Harri ez? Vet inte hur jag ska bära han bäst? Hade han i ett halsband men kändes ej bra.
kram

40 Lovisa:

skriven

Så underbara örhängen . Jag anmäler mitt intresse. Kram

41 Signe:

skriven

Hej Ez!

Tack snälla för ditt svar på min bloggfråga igår! Så tacksam. Blev dock lite osäker på när i tid du kunde se mig genomgå min nästa operation, vilken jag väntar på?

Kram!

42 MalinS:

skriven

Jag är gärna med i utlottningen för min mamma. Hon har nyligen diagnostiseras med cancer och jag vill att dessa änglar gör henne stark för fighten.

Lycka till till alla er andra!

43 Susanne Amalia :

skriven

Nu är klockan över 24..så jag får önska den som vinner all kärlek.. Änglar är det finaste jag vet.. Änglakärlek till dig 😘 livet är magiskt.. 💕 det är inte alltid man förstår det men änglarna finns där kramar 💕


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: