Pink Pirate....

 
Dotter och  barnbarn Ozzy på övernattningsbesök och då blir det   den ultimata sommardrinken PinkPirate, nu före maten.    Från grillen sprids ljuvliga dofter....
 
 
 
Rosa rom... med fruktsoda, hallon och massa is!!
Nu är det ta mig tusan sommar !!!
Njut av lördagskvällen ni också 😁
 
 
Kram & kärlek
 
 
1 Helena Ir:

skriven

Säkert läskande och gott!

Kram :)

2 Skorpan:

skriven

Ja där har vi färgen som klär mig ;), o smaken kanske också skulle falla mig på fläskläpp ;D. Ingen dricka här, blir om en vecka på festen. Idag har det städats lite o det är ju otroligt hur mycket tid det tar då man blrjar på med sånt som man bara gått o tittat på o tänkt att det där o det där o det där.. Nu tar jag nog kväll, ryggen är isk på mig, tycker inte om att jobba så, men vad kan man.. Har du Es nåt råd om hur få med mellanbarnet, tonårig pojke, att delta i städande o fejande? Är så led att tjata...

Önskar er en skön kväll, måste bädda sängen så jag har nåt att ligga i då jag antagligen somnar mitt i filmen..
Kram Skorpan

Svar: Låt honom få jobba för veckopengen !! Det funkade bra här i alla fall... kram :)
Esmaralda

3 Sus:

skriven

Hej
Tack för tips...,
Man är ju den man är...
Love sus

Svar: Sant ! Kram
Esmaralda

4 Tingeling:

skriven

Den såg god ut! Och såg glasen och blev påmind om att titta efter festglas på Ullared sen när jag åker. För visst måste dem ha sånt där? Jag har bara vanliga glas eller vinglas. Men dem du har är ju mitt emellan, passar till både barn och vuxna 🙂

Här har jag fått mycket gjort! Sitter här nu nöjd med choklad. Bara tvätt som ska vikas också. Kände ett tag för att höra av mig till nån för att ut och äta. Men sen struntade jag i det... känner mig trött. Dottern är hos sin pappa ute på landet ☺ hon har så många omkring sig som älskar henne och det är jag tacksam för. Hon är fantastisk. Och djur verkar dras till henne, inte bara människor. Och sista tiden har hon hittat pengar på gatan. Första gången är väl en slump men sen kan man ju börja undra! ☺

Hoppas ni får en trevlig grillkväll!
Jag hoppas denna värme håller i sig! Jag har verkligen saknat sol. Vintern var så himla lång och grå.

Kram!

Svar: Ja de glasen använder jag till allt möjligt... har hamnat glassdesserter i dem också.. de är dock inte köpa på Ullared... kram :)
Esmaralda

5 Pia1:

skriven

Fasen vad skönt! Längtar så efter att slippa medicin och kunna ta mig en rackare 😍 Jag gick bananas och köpte mig en kjol men undrar om den inte förstorar mitt arsle lite väl haha 😂 Jag vill vara SNYGG när jag åker ner och röntgas på måndag, det kryllar ju av undersköna karlar där 🙄 Så vad känner du spontant Es, brallor eller nya kjolen för finast resultat? (Obs den är städad) 💕

Svar: Nya kjolen, absolut.. sträck på dej.. du är jättefin i den.. och arslet också :) kram
Esmaralda

6 Michaela:

skriven

Wow! Så snygga! Hoppas det smakar :)

Svar: Jadå, det smakade så bra :) kram
Esmaralda

7 Mikael:

skriven

Jag tar den alkoholfria varianten, skål! :)

Kram
Mikael

Svar: Japp, det är Ozzys special :) kram
Esmaralda

8 Hmm:

skriven

Skulle behöva upp piggande nyheter ser du något esmeralda

9 Avelina:

skriven

Härligt, så mysigt ni skall ha det:)

Undrar om du ser mig med bättre ekonomi?
längtar efter att shoppa stort och inreda som jag gjort innan, fast håller hårt i pengarna nu, och är orolig och stressad över hur framtiden blir..(
kram:)


Svar: Ekonomin kommer bli bättre... kram
Esmaralda

10 Nina :

skriven

Vilken trevlig blogg! Hittade precis hit😊drinkarna Ser ju hur goda ut som helst!

Som många andra grubblar jag på framtiden... kanske kan du se något!? Jag har tidigare blivit spådd av än äldre man som tyvärr inte finns med oss i jordelivet längre. Han sa att jag skulle vinna pengar och få 3 barn( har 2 nu)vad ser du? Råd/syn på mitt yrkesliv? Tack på förhand/ Nina J

11 Hmm:

skriven



Skulle behöva upp piggande nyheter ser du något esmeralda

12 Li:

skriven

Hej min mor arg på mig, ältar gammalt då jag va 17 år flyttade till min far, hon dömmer mig och kan inte förlåta det nu 35 år senare, hon fungerar med min bror och sina vänner är elak mott mig och en av hennes systrar..behandlar mig som luft vid släktträffar....är det en sjukdom?blir det bättre? Hon har alltid varit snäll innan detta började vänligen Li

13 Mia M:

skriven

Hoppas ni får en fin tur till Ullared :-) Jag har bara tre mil dit, så är där då och då...svårt att köpa påsar och shampo någon annanstans när det skiljer så mkt i pris :-)

Känner att jag är starkare nu.....stabilare och tryggare i mig själv.
Gladare.
Dejtar lite, vilket är ganska trevligt ändå :-)
Men längtar efter min soulmate.
Några ord om honom?
Kram :-)

14 Hmm:

skriven


Skulle behöva upp piggande nyheter ser du något esmeralda


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: