On the road again.....

Då är jag och Nettan på väg !!
 
Vi startade tidigt och planen är att vi ska stanna för frukost... fika.. lunch och fika och framemot sena eftermiddagen bör vi angöra Värmdö !
 
Det är alltid spännande att se hur  huset egentligen ser ut som man hyrt.
 
Och så min eviga noja... att internet  inte ska funka lika bra som husägaren lovat !
Sånt vet man inte förrän man prövat.
 
 
 
Stan-talismanerna  klickar ivrigt i sin påse och både jag och Nettan är laddade och tycker det ska bli så kul att träffa  många av er i riktiga livet !
 
Jag har ett meddelande åt er som kommer två stycken. Tyvärr har vi inget väntrum så jag vill be er att ni kommer in en åt gången....och medan  du väntar på din tur eller på din kompis så kan du kanske gå en promenad.. eller köra en sväng.
 
Först nu har vi insett att vi faktiskt bara hyrt en liten stuga.. och inget rymligt hus som vi annars brukat göra.... det var inte lätt att hitta något alls till hyfsat pris i närheten av stan.
 
Ha nu en bra dag och i morgon kommer första rapporten från Värmdö
 
Kram & kärlek från både mej och Nettan
 
 
1 Anonym:

skriven

Hur reagerade Y när han såg bilderna.. Vad känner han nu?

2 Anonym:

skriven

Hur reagerade Y när han såg bilderna.. Vad känner han nu?

3 Solstjärnan :

skriven

Hej😊

Superteamet är på väg! Go girls!!
Roligt för de som beställt tid och därmed får träffa er!😊

Det brukar ju hända ett som annat då era energier sammanslås då ni är under samma tak så vem vet...

Ha en bra dag!
Solstjärnan ⭐

4 Michaela:

skriven

Varmt välkomna till Stockholm!😃 Jag kommer förbi och hälsar om jag har möjlighet. Vore så kul att få träffa er IRL. Kör försiktigt och hoppas ni får en behaglig resa. Kram

5 Mikael:

skriven

Jasså ni ska till mina hemtrakter och göra ön och stan osäker :)

Ha en bra resa!

Kram
Mikael

6 Tisa:

skriven

Jag är ju på slutenvården just nu. Det är meningen att jag ska skrivas ut imorgon, vilket jag hoppas! Men till frågan; Blir det så eller har dom belägg till att hålla mig kvar?

7 Lilian:

skriven

Hej Ezmeralda!

Kommer jag inom en snar framtid att kunna köpa en lägenhet?

Och kommer jag hitta mannen i mitt liv?

Varma hälsningar,

Lilian

8 Lilian:

skriven

Hej Ezmeralda!

Kommer jag inom en snar framtid att kunna köpa en lägenhet?

Och kommer jag hitta mannen i mitt liv?

Varma hälsningar,

Lilian

9 Browallia:

skriven

Ser redan nu fram mot att få höra ägarna till Stan-talismanernas berättelser om vad deras "Stan" hittar på, de verkar livliga och ha humor Talismanerna alltså! :D Min Harri har fortfarande inte kommit fram men han gömmer sig någonstans här hemma och sänder energi till mig lite på distans. Det verkar ju funka det med!

Önskar er en trevlig resa upp till den kungliga huvudstaden. Kram till er båda två.

10 H:

skriven

Kör försiktigt och trevlig resa. Kan tänka mig ni har mycket att prata om :-)

Jag vet inte om du har möjlighet att svara på frågor idag? Men jag undrar om det är mitt fel att mitt tillfrisknande går så långsamt, eller är de så att vändpunkten seansen påtalade för ca ett halvår sedan är på gång eller har jag lagt krokben för mig själv? Kram

11 Tisa:

skriven

Eller har dom skäl/anledning (inte belägg)... Till att hålla mig kvar.

12 Skorpan:

skriven

Låter som en trevkig resa, stopp här o där. Precis mitt sätt att resa, sen nångång ;). O dom som kommer o besöker er hittar säkert på nåt att göra under tiden Nettan är upptagen med den andra.

Nån var säkert med mig idag o gjorde så att trafikljusen bytte till grönt där jag kom farande?! En jäkla korsning där man får stå hur länge som helst o vänta annars. Tack för hjälpen!

Ha en bra resa o njut å mina vägnar också :).
Kram Skorpan

13 sus:

skriven

hej
så mysigt....
kul med road tripp.....
i love it......
ha de bäst ....
lyckos alla som kan åka ....
love sus

14 <3:

skriven

Safe trip.
Hur stor är chansen att jag och LW ses imorrn ? Han har frågat länge nu.
Det här liksom inte blivit av. Upptagen man och jag har rest en del i sommar.
Vill han ses eller är det bara något som han säger. Vågade inte svara när han ringde i lördags. Kände att vi bör IRL prata.
Kram

15 Livsturisten:

skriven

Åh underbart...kan nästan höra er babbla o fnissa o låta helvimsiga under resan upp. "Nettan jag sa ju åt dig sväng vänster där...du?!?! Du gapade ju hööööger 10 meter innan så jag fick stå på bromsen o kasta slängpuss åt gubben bakom som blev så tjurig"....och sen säger nån av er "näe det e inte klokt nu får vi ta kisspaus igen det måste va kaffet...".😂😂😂

Ha det riktigt supergott ladies!! Kram på er båda. 😊

16 Pia1:

skriven

Åååh vad jag är avis, fast på ett drömmande sätt 😍 men jag får ändå vara glad att jag inte är bokad för något, det ser ut att bli en tid av extrem attack igen. Och jag ska unna mig vila, det regnar och huset är någon form av städat.

17 Kulla:

skriven

Önskar er finaste damer, en behaglig resa till 08 staden. Och härliga möten med bloggskrivarna👌. Roligt kommer ni att ha😄👍.
Kram

18 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Härligt att ni är på väg .Kör försiktigt och
Hjärtligt Välkomna ! <3

Kram Anki med flock

19 EPM :

skriven

Hoppas ni får det fint på er tripp till staden och att det inte blir alltför stökiga andar i lilla stugan!😊

Hade ett flow igår på jobbet, hoppas det håller i sig idag.
Dejten blev inte, som du vet... Lite trist, hade sett fram emot det.

Kram

20 En vädur :

skriven

Ha en trevlig tur ni två !!
Härligt med lite quality time samtidigt :)
Hinner du frågor idag?
Tänkte slänga in en liten.
Hur sista delen av året ser ut.
Hoppas på något positivt mitt i stress och nyomställning.
Om du ser något sådant såklart.

Kramar i massor 💖

21 Smulan :

skriven

Trevlig resa och vistelse

22 Kickan:

skriven

Hej Ezmaralda Nu är snart alla sommarsaker som trädgårdsmöbler, blommor bortplockade. Jag undrar om du kan se om det kommer att hända någon trevlig överraskning snart som förgyller den mörka hösten för mig. Ha en bra dag kram

23 Filifjonkan:

skriven

Välkomna norrut till vår vackra del av landet. Talismanerna ja, de lever sitt eget liv. Min Harri lever hela dagarna i min bh, och det kanske inte är så roligt i sig. I förrgår var bh och Harri spårlöst borta. Jag skulle till ortopeden med min axel, och hade finbh:n på mig, och Harri blev kvar hemma. Sen har jag letat och letat och vänt ut och in på huset. Känslan är att han behövde lite egen tid????!!! I går kväll ropade jag högt att jag behövde Harri igen. Imorse hängde bh och Harri på plats?? Det kan väl bara inte funka så?? Har de hängt där hela tiden och jag har tittat förbi dem? Nu ska vi på HD-träff i helgen, och jag vill gärna ha honom med.
Stor bamsekram

24 Linnean 🌸:

skriven

Hej där!
Tack, för alla uppmuntrande ord den sista tiden, de har värmt!
Nu får jag börja jaga mina provsvar som jag blev lovad att få inom två dgr oavsett om de var ok eller inte. Man blir såå trött på’t!
Men det är sommarväder än och det är skönt!
Hoppas att ni får en trevlig resa och att det är ett mysigt ställe som ni har hittat med bra wifi!
Kram.../Linnean 🌸

25 Gemini:

skriven

Hej ez,
Känner mig så förvirrad just nu. Liksom turbulens i mitt inre som att det är dags för en förändring. Men jag vet inte inom vad. Ser du något?
Kram!!

26 Ninni:

skriven

Hej! Hur ska min dotter gör för att få ett jobb? Kan du ge några tips? Hon söker allt som passar henne. Kram

27 Jessica:

skriven

Es,

Älskar han mig på riktig?
Hur starka är hans känslor för mig?
Kommer det hålla mellan oss?
Och är det sant när han säger att han gått vidare och inte bryr sig något om sitt ex? Eller har han fortfarande känslor för henne?

Kram

28 T:

skriven

Hej es! Har börjat känna mig så känslig för folk och energier. Speciellt på jobbet. Vad är det? Går jag och är öppen fast jag borde stänga ner?? Tack!

29 Eva:

skriven

Snyggisarna på tur!

30 Signe:

skriven

Hej!

Hoppas ni får en fin vistelse!!
Så ledsen ikväll -känner att det snart måste vara nog med prövningar för mig...! Tar det inte paus snart...😔?

Pappa ny demes- samt Alzheimersdiagnos. Kämpar medvård och kommun för att hannska få ett nytt boende, och servise med sjuksköterska/undersköterska i huset.
Dottern bestämt sig för att helt sluta träffa sin pappa ett tag framöver. Jag laddar för att skriva o meddela honom beslutet. Dotternnska ha stöd, pappan sgs rättshaverist - kommer inte längre åt oss men skapar obehag, rädsla och merjobb.
Jag har en rygg som krånglar sedan totalt 11 men främst 5 år. Förlamar hela livet, för både mig och familjen 😔. Ohyggligt smärtsamt och förlamande. Väntar på åtgärd, först injektion, därefter operation, och en dr som inte är glad för det hela.
Utöver det, ikväll, fått rekommendation av kursledningen på den utb jag känpat hårt med på halvfart, att ta uppehåll ett halvt år, och nu avsluta mina patienter. Ikväll kom tårarna, och luften rann ur mig. Som jag kämpat senaste åren. Såå kämpat på för att kunnat ta ny examen, nu får jag vänta både på att få gå klart utbildninge OCH att få lugn runt omkring.

Sååå kämpigt. Ser du ngn ljusning?? Med utbildning - får jag min examen, och hanterbart grografiskt? Operationen har du sett - är den i annalkande, så att jag blir klar snart??

Kram till dig, och till Nettan.

Kram


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: