Överraskad igen....

 
Åh vad vi blir bortskämda !!
Tack snälla  fina  N för den underbara presenten !
 
Kram & kärlek
1 Mej:

skriven

Hej Esmaralda.
Åh vad fint! Det är ni så värda!

Es, blonda killen som just nu är utomlands ser han ut att ha ett intresse för mig?
Kan det bli något seriöst med honom eller blir det först med en annan man?

Ser något i kärlek ut att vara påväg mot mig eller är jag fast här?
Kram

2 Soffan:

skriven

Man blir aldrig för vuxen för presentpirr :)

Biotherm är riktigt bra grejor! Jag äger flera produkter. Jo Esmaralda, jag talade med en så trevlig herre i veckan. Vi verkar vara väldigt lika och har gjort ungefär samma saker i livet. Ganska ovanliga saker dessutom. Ska jag slänga iväg något meddelande? Skulle det tas emot väl? Ska jag ha lite is i magen, han kanske tänker samma. Kramar från slappe-soffan 💕

3 Misstjejen:

skriven

Hej

Kommer jag kan fokusera på jobbet hela veckan utan var nervös?

Vill inte har henne i min tankar under veckan när jag jobbar

Ha det bra

4 Mimi:

skriven

Så fina presenter<3

undrar vem min nästa kärlek är?
kram

5 Skorpan:

skriven

Wow, så snällt!
Julafton hos er varje dag :).
Ja hur blir det på julen, kan det tänkas att jag har någon man att fira den med?
Stora skräphögen kallar, ut med den ;).
Ha en trevlig kväll!
Kram Skorpan

6 Glitterklänning på!:

skriven

Gud va gulligt ☺️
Ez jag undrar om ljushårige killen vad han tyckte om mej och om jag ska skicka ett meddelande, vet ej om det skulle mottas rätt. Eller han kanske har samma tanke.

Ha en underbar kväll ni alla - kram!

7 Helena Ir:

skriven

Ja,det blir ni :)..men det är ni så värda!

Funderar på en man..han är rätt mycket äldre än mig..vi pratas vid ibland..och jag gillar hans sätt att vara..känns så genomtrevlig..en av få män som frambringar denna känsla.
Som vän skulle jag vilja ha honom..vad tror du? Eller är det så som du någon gång tidigare skrivit att jag inte ska ha någon manlig vän just nu? Nu är det ju inte aktuellt heller..men denna man får fram ett behagligt lugn i mig..kanske något tidigare som känns bekant?

Valvaka här..nervöst tycker jag..

Kram :)


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: