Tre frågor för 100 kronor

 
 
 
Nu är det dax igen !! 💕
 
TRE FRÅGOR FÖR 100 KRONOR !!
 
Du är välkommen att ringa Nettan  PÅ TORSDAG den 13 september
MELLAN KLOCKAN 18 -20 
 
Kostnaden är 100 kronor och du får ställa tre korta  och konkreta frågor som Nettan besvarar.
 
Du behöver inte anmäla  dig i förväg  utan strax innan du ringer så swishar du  bara 100 kronor till Nettan på: 070 6661570
 
Kan du inte swisha och vill betala till hennes konto så ring henne i förväg  och få hennes kontouppgifter
 
ALLA KOMMER FRAM... är det upptaget så bara ring  igen  tills du får svar.
 
Nettan hälsar er alla varmt välkomna
 
💓
 
P.s.  Jag vill påminna om att Nettan har en återbudstid för spådom via telefon  i morgon tisdag.. kl 10.00 
Är du intresserad.. ring eller skicka SMS  till Nettan på: 070 6661570
 
 
 
1 Jossan :

skriven

God morgon..

Samtalet gick inte alls bra igår. Jag grät och han blev väl ledsen och lägger över allt på mig. Allt är bara mitt fel.. Jag kan känna varför gjorde jag det? Gjorde jag rätt men jag vet att han inte är rätt för mig. Det svider verkligen i mitt hjärta. Den tomheten i hjärtat är fruktansvärd... Jag har sovit så dåligt inatt och mått så dåligt. Jag vill inte åka till skolan. Får man sjuka sig för hjärtesorg? Men ja.. jag får försöka stå på mig... Han ville prata om detta idag... Han tycker jag är taskig som gör så när han har börjat visa mer... Han kan inte inser att han sårat mig.. Hade önskar att de var han som lämna mig...

Gjorde jag verkligen rätt?

Så ont i hjärtat..

Kram

2 <3:

skriven

Godmorgon kära Es vilket val det blev. Så tråkigt att SD blev tredje största partiet.

Verkar det som M har könslor för mig ?
Jag känner inget pirr.
Kram

Svar: M har nog lite känslor men det ser det inte ut som att du kommer att få.. kram
Esmaralda

3 Misstjejen:

skriven

Hej

Måste bara fråga om a två personer som jag drömmar i natten men två personer i olika drömmar. Det har gör med kärlek. Båda är återkommande i min drönmar.

Det är något som drömmar vill visar

En är J man och en är F kvinna så jag fattar inget på det.

Finns det någor speciellt som vill säger...

Handlar det om att kommer jag hitta min kärlek eller något?

Ha det bra 😊

Svar: Du kommer hitta kärleken men det blir någon helt annan.. kram
Esmaralda

4 Bubbel:

skriven

Hej Es! Hur stor är chansen att jag får kyssa honom?

5 Skorpan:

skriven

Tyvärr ingen tid som passar mig, kanske inte meningen att jag ska ”snoka fram nåt” nu ;).

Kommer ihåg att Nettan spådde mig för tre år sen i oktober att jag inom ett år skulle få jobb o att det jobbet inte var det ”ultimata”, men att följande skulle vara det. Hon hade rätt, jag fick ett jobb därifrån jag tog mig vidare till nuvarande jobb. Detta jobb är nog inte heller det jag vill syssla med till pensionen, så lite snett gick det ju med spådomen ;). Kanske för att jag vill så mycket mer, att jag aldrig är nöjd? Eller vad sjutton fattas mig, kan du se det Es?

Ja så är det måndag igen o jobbet kallar. Kan bli lite brådis idag..
Ha en bra dag!
Kram Skorpan

6 *:

skriven

Meeen, det som var så bra tyckte jag. Vi hade kommit ett till steg på vår krokiga väg.
Men efter helgen är vi tillbaka på ruta 1 igen..orkar inte. !!!!

Hur fasiken ska vi gå vidare? Vi båda vill vara med varandra, fast inte på det här viset.
Klarar vi det här ? Är han min soulmate?

Kram
*

Svar: Gör upp en bra gemensam plan och det kan gå vägen.. men tvekan är stor.. kram
Esmaralda

7 Nat:

skriven

Hej Esmaralda.
Nettan är duktig har provat det tidigare och provar nog igen när det är dags.

Es, ser du något påväg för mig inom kärlek nu? Ser du ett seriöst förhållande för mig? Ser du något samboskap för mig under nästa år?
Kram

8 EPM :

skriven

Godmorgon!
Typiskt! Är upptagen både på återbudstiden och på 3 frågor för 100 kr...!😔

Jag hade hoppats att få svar på hur J kommer få bekymmer?
Ältar inte mer, vilket är skönt😊. Men, jag känner fortfarande ett visst behov av att veta att och hur karma kommer...

Kram

9 Rädd:

skriven

Hej E!

Jag är så spänd inför idag. Vet inte om det var bra att T var sjuk så jag behövde vara hemma och vabba, tänker ju bara på en sak. Ser du om det kommer gå bra i em? Kommer jag snart kunna andas ut?

Kram och kärlek.

10 Anki:

skriven

Godmorgon !
Vilken röra det blev av röstandet...otäckt med den bruna framgången ....hoppas de löser allt ändå utan onödig inblandning...men det hoppas och tror jag.

Vilken härlig resa din mamma och döttrar gör ! Såg någon serie för många år sedan inte denna nya version av Outlander...och den gillade jag ;-)
Skottar i kilt Mmm det är ögongodis !

Idag ska det ätas surströmming med den äldre väninnan Har inte hunnit med det än ...ska bli riktigt gott !

Ha en riktigt go start på veckan !

Kram Anki med flock

Svar: Ha en riktigt mysigt på surströmmingskivan nu :) Kram
Esmaralda

11 Muminmamma:

skriven

Hej Esmaralda.
Ljusa mannen jag träffat via nätdejting, verkar vara en trevlig kille och var har träffats två gånger. Ser du om det finns förutsättningar för att utvecklas seriöst här?

Funderar på om jag ska lägga ner nätdejting?
Ser du om jag möter kärleken ändå?
Kram

Svar: Jag tror inte dina känslor räcker till där... men oavsett vad du väljer så kommer kärleken.. kram
Esmaralda

12 DD:

skriven

Är M en risk att forsatta ha kontakt med? Med tanke på att han är under en seperation?

13 DD:

skriven

Mannen på I menar jag ....

14 Esset:

skriven

Morning, morning!

Ingen dum arbetsmiljö som Nettan har där :)

Här sitter man under lysrörslampan på jobbet.. Måste verkligen köpa en egen myslampa! Vad tror du Es, har han tänkt och tankat samma energi av vårt möte, ska jag höra av mig, hur skulle det tas emot? Han har ju inte hört av sig menar jag.

Stor energifylld måndagskram 💕

15 *:

skriven

Tack <3

Tror du parterapi i någon form kan hjälpa oss ?
Vi måste hitta ett annat spår för att lösa det här.

Tvivlar dessutom på hans känslor till mig, älskar han mig forfarande ?

Kram
*

16 Zita:

skriven

Hej! Esmaralda Tror du Mi son kommer att trivas i Uppsala ska flytta i hop med sin tjej som studerar där? Kram😃☀️

17 Ellissa:

skriven

Hej Es

Ser du något stort som väntar mig i år?
kram

18 S:

skriven

Hej Es

Hur blir hösten för mig?
kram

19 Alexandra:

skriven

Hej Nettan,

Skatta ett headset. :-)

Framtiden kommer att tacka dig.

Kram & kärlek

20 Flytt:

skriven

Hej Es

Ser du mig flytta från denna stad?
kram

21 Alexandra:

skriven

Rättelse av #19

*Skaffa*... ett headset.

Svar: Det har hon.... och använder det gör det mesta men inte alltid.. kram :)
Esmaralda


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: