Nettan har ny....

Allas vår Nettan.. hälsar er välkomna till sin  nya facebook !
 
www.facebook.com/nettan.regressionsterapeut
 
 
Kram & kärlek
1 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag tycker väl det är lite konstig med M han som vill att jag ska berätta allt för honom...

Igår har vi möte så han kolla hela tiden på mig och ställa frågor bara såna till mig men inte till andra.

Har han något ens tankar om mig?

Han vill gärna typ ändrar möte och såna att undvika få någon ska var med på för möte.

Jag har börja märks något som är inte stämmer med M honom?

Är det något som han har tankar om mig?

Kan jag litar på honom och säger min perspektiv och min åsikter?

Så tveka på honom som inte något är stämmer...

Ha det bra

2 Fina:

skriven

Hej Es! Jag kan inte släppa taget om honom då jag älskar honom så! Varför är det så svårt att komma över honom? Kram

3 EPM :

skriven

Nice!
Ska följa den👌🏼

Sitter på tåget och får väldigt olustig känsla från kvinnan bredvid mig. Märkligt tydligt. Ovan vid detta...

Sitter och dagdrömmer om kärleken. Dumt kanske, att jag i mina dagdrömmar bygger upp förväntningar som inte infrias- men sån är jag. Detta är min grej.😊
Ser du sammanhanget då romansen träder in i mitt liv nästa gång?

Kramar

4 smulan:

skriven

God morgon, hoppas att firandet av din mamma blev lyckat.
I morgon så får jag en praktikant känns jättekul och spännande men damtidigt är jag orolig att jag inte ska bli en bra handledare. Kommer det att gå bra?

Svar: Visst blir du en bra handledare.. kram :)
Esmaralda

5 Skorpan:

skriven

Hahhaa, jag trodde hon hade något helt annat nytt jag... O det var säkert det som var meningen Es ;). FB är väl bra att förnya om den gamla sidan tjänat sitt...

Tjänat mitt tycker jag att jag har gjort nu, men kommer liksom inte riktigt igång med sökandet av nytt jobb heller. Egna datorn borde antagligen uppdateras, den funkar inte riktigt som den ska. Äh, inget jag skulle vilja sätta pengar på,, men ser det ut att bli en ny dator snart Es?
Ha en bra dag!
Kram Skorpan

6 <3:

skriven

Godmorgon kära Es och tack Nettan för ditt välkomnande 🙌🙏.

Skriver igen och hoppas att du kan skilja personen och mig åt som numera har samma alias som mig och ställer lite samma frågor men tack och lov skriver lite annorlunda. Borde kanske inte bli irriterad på det...

Vad tror du om Erik som goa vänner vill para ihop mig med ?
Känns lite nytänk med honom. Överläkare och skriver väldigt välformulerat och trevligt. Berättar mycket om sig själv.
Han ringde i söndags men vågade ju inte svara...Han är barndomsvän med min vänninas man och hade sett kort på mig.
Känns verkligen som att det blir en dejt om jag säger ja. Är det en bra person ? Hoppas att det finns empati och fina sidor hos honom.Kommer han gilla mig IRL ? Hoppas på lite pirr och kärlek. Vi båda åker utomlands den här månaden på långresor. Han poängterade att ingen av tjejerna i sällskapet var något för honom som ska med på resan han ska på.
Kram
💗💗💗

7 Helena Ir:

skriven

Jag som inget Facebook har..men vilken tur att det finns andra sätt..kram till dig Nettan!

Impulsiv som jag är..så talade jag om vilken sida jag gillar skarpt hos en manlig vän..gjorde jag bort mig? Han visste nog inte riktgt hur han skulle ta det..äsch..spelar roll..Det var ju av välmening..

Idag så blir det behandling här hemma igen..om hon lyckas parkera här utanför..mycket snö!

Säkert hade ni det väldigt mysigt igår..din mamma och du..ja,MG fick kanske följa med..till mormor :)

Ha det så bra!

Kram :)

8 x:

skriven

Hej Esmaralda
Ser du något kring mannen N?

Gjorde slut med honom då jag ett tag kände mig förvirrad men tänker på honom och om vi ännu skulle ha en chans. Ser du om han kan utveckla känslor för mig?

Finns det potential?

Tack på förhand! Kram

Svar: Känns inte riktigt rätt.... kram :)
Esmaralda

9 💕 Zoey 💕 :

skriven

God morgon Es!
En nyfiken fråga, kommer alla mina framtida barn skolas in på dagis (eller det heter väl förskola nu för tiden) eller är det någon som inte kommer börja där och börja först på sexårsverksamheten istället? Hoppas på svar! Kram Zoey 💕

10 💕 Zoey 💕 :

skriven

God morgon Es!
En nyfiken fråga, kommer alla mina framtida barn skolas in på dagis (eller det heter väl förskola nu för tiden) eller är det någon som inte kommer börja där och börja först på sexårsverksamheten istället? Hoppas på svar! Kram Zoey 💕

11 💕 Zoey 💕 :

skriven

God morgon Es!
En nyfiken fråga, kommer alla mina framtida barn skolas in på dagis (eller det heter väl förskola nu för tiden) eller är det någon som inte kommer börja där och börja först på sexårsverksamheten istället? Hoppas på svar! Kram Zoey 💕

12 Michaela:

skriven

Heja Nettan😁

Stort grattis igen till din fina mamma! ❤

Nu är jag sliten känner jag. Först allt med brosan som ännu inte är bra trots pacemaker. Njurinfektion och nytt jobb som är så stressigt att man knappt hinner äta. Är så trött att jag själv känner lite ångest och det får mig att undra om jag kommer att palla med det här tempot men samtidigt vill jag inte ge upp. Kan bara hoppas att det blir bättre och att jag mår som vanligt snart igen ..... En ambulans och en poliskille stirrade på mig igår. Måste ha varit för att jag är så ful i min alldeles för kortklippta lugg😁 Snygga var de i alla fall.
Kram!

Svar: En sak är klar.. ingen tittar på dej för att du är ful... det är precis tvärtom !! Kram :)
Esmaralda

13 Jossan :

skriven

God morgon!

Ville förkyldning jag har åkt på. Somnade vid halv 9 igår. Så hängig och ont i huvudet men det kostar så mycket att stanna hemma... så får väl åka hem direkt efter jobbet idag och vila. Får ta tag i pluggandet i helgen... ska fira systerdottern då också.. tänk att hon fyller 4 år! Det är inte klokt!

Hur kan man känna att nästa kärlek är så nära så jag nästan kan ta på det? Det är sjukt!

Kram

Svar: Vad roligt med 4 års kalas !! Och så får du krya på dej..! Du har en god förmåga att kunna känna in somligt.. kram :)
Esmaralda

14 AnnaK:

skriven

Försöker sluta snusa och mår skit.....grinfärdig typ....så provar med en ego fråga igen 😜 Kanske livar upp! Vad gör mig till favorit hos honom? My good looks(😉), att han vet att jag tycker han ser bra ut, eller något annat?

Kram 🤗

Svar: Hela paketet faktiskt, kram :)
Esmaralda

15 Kulla:

skriven

Bra, då vet vi det👍. Hoppas att mor din var nöjd med sin dag igår🍾🥂. Undrar om han vill ses? Eller.. kram

16 Tildis:

skriven

Hej Es!
Hoppas du hade en härlig dag igår tillsammans med din mor.
Idag regnar det som bara den. Då är det väl enda gången som det faktiskt är rätt skönt att sitta inne på ett kontor. Annars längtar jag bara ut...
Kan du se om jag kommer höra från jobbet som jag sökte häromdagen? Kram

Svar: Ja ibland har det sina fördelar att vara inne :) Chansen att du hör från jobbet är över 50 %.. kram :)
Esmaralda

17 My:

skriven

Hej Esmaralda.
Bra då vet vi!

Esmaralda.
Har han bestämt sig för att inte vara med mig? Bara att han inte sagt något.
Kram

18 Lilla jag :

skriven

Kära Es,

Det du ett jobbyte för min man eller kommer han se en framtid där han är nu?
Önskar dig en bra dag!

Kram!

19 DD:

skriven

Nu har jag blivit nekat ersättning igen.. men jag vägrar ge mig.. man tappar orken efter ett tag men hur kan vissa människor sakna empati och ha brist på kommunikation som jobbar med detta vardagligen. Usch!!

Ser du om jag lyckas till slut? Kram

20 Smöla:

skriven

Har H något tycke för mig?

Svar: Ja något finns mer ser inte hur pass... kram :)
Esmaralda

21 Razawa:

skriven

Hej bästa Esmaralda
Min dotter på snart åtta månader sover så fruktansvärt dåligt på nätterna 😩 jag o maken måste sova i olika rum pga han jobbar och ska upp tidigt (sen tar han henne helgerna). Kommer detta någonsin förändras? Bättre sömn? Sova tillsmmans? Dottern får bättre sömn?

Kram

Svar: Dotterns sömn blir bättre.. ni kommer att sova tillsammans igen och jag tror inte det dröjer så länge.. kram :)
Esmaralda

22 Dunegull:

skriven

Letar resa nu tillsammans med en kompis. Ser ut att kunna bli en v i Egypten Kan det bli bra för mig att komma bort? Vill inte må som senast när jag reste samtidigt längtar jag väldigt mkt till solen. Vad kan du få in? Kram

Svar: Härligt.. du mår väl av att komma iväg lite... tveka inte.. kram :)
Esmaralda

23 Mumin:

skriven

Hej Esmaralda.
Ser du någon flytt i år samboskap i år?
Ser du den här förändringen komma eller vara påväg?
Kram

24 Jennifer:

skriven

Godmorgon och hej fina Esmaralda! Hoppas ni hade det trevligt igår på din mammas födelsedag! Försenat grattis till henne!

Finaste Es, jag känner mer och mer att det är dags för mig att gå vidare från min nuvarande arbetsplats. På alla sätt och vis. Jag är liksom done med jobbet, och känner mig mer och mer utanför med mina jobbkompisar. Det känns i hela kroppen och själen att det är dags att gå vidare mot nya äventyr.

MEN. Som du vet så hindrar yttre omständigheter mig ett tag framåt att göra något alls. Det känns mycket frustrerande. Jag är inte särskilt bra på att hantera denna känsla av frustation, känner mig ofta arg och irriterad på allt och inget.

Tror du det dröjer innan jag äntligen får fokusera på det jag allra helst önskar och vill, vilket alltså inte alls är arbete eller karriär? Utan något helt annat?

Kram
Jennifer

25 Lotta S:

skriven

Så fint att höra, Pia1!!!

Bör jag vara beredd på ordentlig arbetslöshet?

26 Pia:

skriven

Jag fick en välbehövlig paus från att fundera på hur! Doktorn ringde upp och faktiskt bokade den mest akuta, jag får verkligen hoppas att även denna röntgen visar något när han nu litade så på mitt omdöme... Vi ska diskutera det hela inom kort. Universums timing... Jag vill verkligen ge honom chansen även om vi kanske måste göra en liten fuling och hjälpas åt på varsitt håll. Lycka 💕

Svar: Håller alla tummar :) kram
Esmaralda

27 Smöla:

skriven

Tack för svar:) Han är rätt så blyg av sig, tror du han vågar ”ta tag i saken” eller ska jag bara lägga ner tanken på honom?

28 Vera:

skriven

Kära Ez!

Jag och min bästa vän ska åka runt och tävla i år. Det har gått troll i mitt tävlande tidigare så nu undrar jag;

Kan du se lite hur det kommer gå för mig under mina tävlingar i år?

MVH lilla Vera

Svar: Räkna med att det går lite upp och ner... och emellanåt väldigt upp.. kram :)
Esmaralda

29 Arbete:

skriven

Hej Esmaralda.
Jag har tidigare lämnat in ansökan om att jag är intresserad utav att jobba på ett tidigare jobb jag haft. Nu såg jag att dem sökte extra personal och jag skrev ett meddelande och talade om att jag fortfarande är intresserad och hänvisade att jag lämnat in cv.
Inget svar än.
Jag börjar ju undra om dem verkligen vill ha mig tillbaka? Eller om det är så att dem inte vill det?
Kram


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: