Ett annorlunda människomöte....

I går arbetade jag mest hela dagen… maken for iväg till döda havet och badade… men själv badar jag helst hemma i spabadet  om jag ska vinterbada !

Här är typ 6-7 grader varmt nu.. men vid döda havet över 20  grader och vattnet håller en temperatur på runt 22.

Men som sagt.. inte min cup of tea.  

Bra att man kan separera sig lite och göra saker och ting var för sig. 

Jag hade ju lite seanser att hålla ! 

När jag suttit ett par timmar och jobbat gick jag ner till marknaden för att få lite lunch .

 
 Regnet stod som spön o backen och jag kutade in under tak… en del av marknaden är just under tak.
Det tackar man för. 
 
Så jag flanerade runt lite… och slog mig sedan ner vid en av de små ställena för en falafel och en stor stark !
 
  Så kom det en man och  slog sig ner vid bordet bredvid.
 
 
Det var bara vi två… i regnet o kyla håller sig nog folk hemmavid. 
 
  Det föll sig naturligt att vi började prata.
 
Tyska Hans berättade  på bra engelska  att han nyss  blivit utsläppt från fängelset efter att ha suttit 28 år för två mord. Som han begått.
 
All heder åt ärligheten – har så svårt för folk som påstår sig oskyldiga när jag ändå kan känna in att nej, det är du inte !!

Efter fem dagar på fri fot – bokade han en resa hit.

Bara sådär, out of the blue.

 

-      På grund av religiösa skäl ? undrade jag men nej, religion hade Hans inte mycket till övers för.

Han menade att bara sitta där på marknaden i folkhavet och veta att han var fri att göra precis vad han kände för, var fullt tillräckligt.

Och den billigaste flygbiljett han hittade just då var till Tel Aviv – och ett billigt vandrarhem följde på det.

 

 

På tio minuter får man en människas livshistoria.. man kan tacka nej och sluta lyssna eller man kan ta emot.

Den här gången valde jag att ta emot. 

Han var en trevlig man i 50 års åldern.. såg oförskämt bra ut.. på det lite kriminella sättet med halstatueringar och det hela… men jag kunde redan från början känna in att han fortfarande kunde vara farlig.

 

Har man dödat barn – då har en sista spärr släppt och frågan är om man någonsin kan  återfå denna spärr till fullo.

Ibland kan man kanske ,.. men jag tror inte att det gäller  Hans.

Jag kunde förnimma något farligt och svart inom honom.

Hur som helst så blev det ett människomöte… och efter ölen och pratstunden tackade jag för mig och önskade honom lycka till i livet

Han beställde en ny öl

I kväll har vi storhealing vid Klagomuren… och ni som inte anmält er… gå in på bloggen från i måndags, där finns all information

Du kan anmäla dig fram till klockan 17 i kväll !!

Från klockan 17 tar mina förberedelser vid !!

Jag laddar redan.. ska  bli så himla stort och speciellt

 

Kram & kärlek💗

1 D:

skriven

Ser du nån flytt för mig detta året?

2 <3:

skriven

Kommer D vela träffa mig? Vill verkligen då jag känner det är en fin kille. Blir det inget utav det?

3 Skorpan:

skriven

Att skilja på sig o göra eget är säkert bra, då får man ju chansen att nötas igen o berätta om det man varit med om :). Men Hans, vilket människoöde, du var nog lite öpoen där då du kunde känna av hans "mörka sida". Hemskt om han kommer att begå brott igen. Ingen man man vill möta i en mörk gränd precis, huga...

Redan torsdag o rätt mycket ogjort. Energin är bortsprungen, kommer jag nånsin att få den tillbaka? Tycker att den har varit på villovägar i åratal... Hur ska jag orka med man en då om han är full av energi ;). Eller är han?
Ha en bra dag!
Kram Skorpan

4 Helena Ir:

skriven

Vilket möte..försöker tänka mig in i om jag skulle gjort detsamma..jag skulle nog haft nerverna utanpå kroppen..

Under healingen försöker jag delta med min egen healing..
Jag vet vad jag själv vill uppnå..men har alltid haft svårt att visualisera in känslan..

Min dotter vill börja jobba med de lite äldre barnen på förskolan..och hoppas få byta avdelning efter sommaren. Jag har bett henne lägga fram sitt önskemål så tidigt som möjligt.
Ser du henne ha en chans att göra det? Hon har snart jobbat där i 2 år som förskollärare..

Allt gott!

Kram :)

5 DD:

skriven

För ett bra tag sen kom en kille fram till mig inne på Ica och började småprata osv... han fick ju mitt nummer mest för att jag har börjat säga ja mer än nej (inom vissa gränser såklart) men han hörde aldrig av sig. Igår började skolan och där sitter han! I klassrummet.. blev helt paff!!

Är han någon att lita på? Kommer ju träffa han nu 20 veckor framöver...

Svar: Jag tror inte han är din soulmate... men han är vanlig okey kille.. kram :)
Esmaralda

6 Jossan :

skriven

God morgon!

Dags för flesta jobbdagen på riktigt. Kommer bli lång dag. Skulle egentligen tvättat ikväll men ska försöka lägga mig vid halv 9-9 ikväll istället. Måste komma in i rutinerna igen. Varför ska det va så skönt att vara ledig och kunna sova? Tiden går så snabbt! Snart är det sommar!

Nä bara in i rutinerna igen...

Igår fick jag känslan att det var rätt skönt att va singel. Har ALDRIG haft sån känsla förr. Liksom kunna sova när jag vill eller äta när jag vill eller ja jobba.

Är det positivt? Är det sånt som gör att han the one kommer?

Kram

7 And:

skriven

Hej Esmaralda.
Ibland undrar man varför vissa människor blir farliga men då kan det vara bra att känna in och känna var gränsen ska gå.

Esmaralda,
Är han säker i den här frågan?
Eller är han ändringsbar?
Kram

8 <3:

skriven

Härligt kära Es att du samlar kraft inför storhealingen måste bli magiskt vid Klagomuren. Kommer du stoppa in en lapp där själv med önskan budskap.

Vad tog det åt L M igår ? Var det han som smsade. Var han nykter ? Har fått en dålig känsla med honom sista tiden. Som att han vill vara lite små elak. Varifrån kommer detta betende? Jag tog bort honom från fb efter hans sms med sömntabletterna.
Kram

Svar: Förra gången jag var där la jag min egen lapp ! I kväll har jag fokus på er ! Jag får inte heller en bra känsla kring honom.... kram :)
Esmaralda

9 Jennifer:

skriven

Hej finaste Es. Då du en gång skrev i en seans att det vore bra om jag försökte fokusera på en annan typ av män, då jag alltid väljer fel, så menade du då att jag ska försöka träffa män som inte alls intresserar mig från början?

Nu väljer jag män som jag känner mig attraherad av och finner intressanta. Men det blir väldigt ofta fel.

Ska jag försöka träffa män som jag inte alls känner mig attraherad av eller dragen till? Men det kan väl inte heller bli bra? Attraktion är väl en förutsättning för att det ska kunna bli något?

Jag har tex nu en vän som säger att han är kär i mig, vi kommer bra överens och han är jättesnäll, men jag kan helt enkelt inte känna något intresse på det sättet, ser honom endast som en kompis.

Kan du inte skriva ett blogginlägg om detta? Är nämligen tämligen säker på att jag inte är den enda som ständigt upprepar samma mönster och väljer fel slags män. Hur ska man riktigt tänka då?
Kram

Svar: Det måste finnas en viss attraktion från din sida från början annars blir det inte bra... och att du ska öppna ögonen för en annan typ av män innebär inte att du ska välja bort din attraktion utan det handlar mer om små nyansers skillnad.... kram :)
Esmaralda

10 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag drömmar inatt om här blogg av dina kommenterar på min fråga som är inte bra så vad kan det vara?

Tänker bara ställa fråga om blir det bestämt datum för besöka till skola om två veckor på en tisdag?

hoppas hon E blir nöjda med att jag kommer. Kommer min tankar var poaitiv och inte tar över av gamla och tråkiga händelser?

Ha det bra

Svar: Det ser positivt ut... kram :)
Esmaralda

11 HuldaMaräng:

skriven

Åh hua!! Jag hade nog blivit lätt skiträdd och tittat mig över axeln väldigt många gånger efter ett sådant möte!!! Kunde du känna in att han inte är något hot mot dig trots att han var farlig?
Jag har börjat känna att någon är på gården igen, någon jag inte ser. Jag har bestämt mig för att inte vara rädd, men det känns som att jag snudd på kan få reda på vad/vem det är och då killar det i magen kan man säga. Jag är inte rädd, men jag blir osäker. Kan du se om det är något?
Ha en fin dag, hoppas du inte möter Hans igen!!!

Svar: Jag tror inte att han var farlig sådär allmänt men i vissa situationer ! Jag ser absolut ingen fara runt dig.. osäker tom det finns någon där och om det finns.. så är det ingenting farligt alls, utan tvärtom.. kram :)
Esmaralda

12 ThereseC:

skriven

Hej Es!
Någon bankade på min dörr klockan 4 i morse. Vem ville hälsa på mig så tidigt 🤔 eller drömde jag bara?
Jag kunde inte se att ytterbelysningen var tänd när jag kom upp. Men den släcks ju efter en liten stund om man går igen och jag skyndade mig inte till dörren precis.

Sen när jag somnade om kändes det som om någon kramade mig. Jag hade inte besök ifrån andra sidan eller så ?

Kram ThereseC

Svar: Jag får en känsla av att du hade en besökare från andra sidan.. någon vars budskap var kärlek och trygghet... kram :)
Esmaralda

13 Anonym:

skriven

Hej Es har funderat ett tag om det inte är Maja som Mikael haft känslor för i alla år. Hon är gift och tror kvällen hon träffade sin man kunde det blivit M med men det yttre gjorde att hon inte valde M. De känns väldigt nära. Har Maja mer än vänskapliga känslor för M ?
Kram

14 F:

skriven

Godmorgon drömde i natt att vi skulle på bröllop, men i drömmen var vi på väg hela tiden, men kom aldrig fram? Vad betyder det?

15 Kvinnan :

skriven

Hur ser det ut för mig, kommer jag göra någon stor förändring i mitt liv detta året?

16 Kulla:

skriven

Spännande möte med den mannen. Ja han har nog inte gjort sitt sista brott.
Ska bli så härligt med healing ikväll.. och säkert helt magiskt att få den från din plats där du kommer att vara🌟🙏💕.
Närmar sig min date?!😉.. kram

Svar: Ja, det känns som att en dejt närmar sig.. kram :)
Esmaralda

17 Hmm:

skriven

God morgon undrar om du ser hur det kommer gå för min syster, blir det någon förändring för snart? Eller kommer det alltid vara som det är nu?

Svar: Det blir en förändring men den kommer sakta.. kram :)
Esmaralda

18 Dunegull:

skriven

Hej E!
Ska på middag ikväll och är inte hemma. Tycker du ändå jag ska beställa healing? Förra gången kunde jag inte känna ngt tyvärr. Hur ser annars min närmsta tid ut? Kram

Svar: Omöjligt att säga om du kan ta emot bättre idag...det blir en chans du får ta, kram :)
Esmaralda

19 AnnaK:

skriven

Hade han mördat barn? Ja, då är ju alla spärrar släppta. Är man kapabel till det är man kapabel till allt!

Provar igen med en gammal fråga 🙈 Blir det något mys någon gång snart? Trodde inte att jag var så fysisk av mig men tydligen.

Kram 🤗

Svar: Mys blir det... det kommer.... kram :)
Esmaralda

20 Browallia:

skriven

Det var verkligen ett annorlunda möte med mannen.

Mannen jag träffar har gjort det till sin sanning att min övervikt är orsaken till min psykiska ohälsa och att om jag går ner i vikt så kommer jag bli frisk och må bra. Han tror mig inte när jag förklarar att det inte fungerar så med psykisk ohälsa. Men han vägrar tro mig och påstår att jag bara skyller på mitt dåliga mående för att slippa träna. När han inte gav sig tog jag upp hans beroendeproblematik och ifrågasatte varför han sopat det under mattan istället för att göra något åt det? Då blev han så kränkt att han inte vill veta av mig mer. Det blir alltid så här när jag står upp för mig själv och jag blir den som är elak. Kommer vi försonas?
Kram

Svar: OM du vill kan det bli försoning men fundera över om du verkligen vill det.. han tar mycket av din energi... kram :)
Esmaralda

21 EPM :

skriven

Godmorgon!
Är helt med dig om att det handlar om spärrar... men det faktum att du var kvar i mötet gjorde nog gott ändå, man bör aldrig underskatta betydelsen av att bli lyssnad på❤️

Själv fick jag rycka in och hjälpa en berusad man som ramlat i backen och slagit upp ett sår i pannan igår när jag gick från jobbet.
De som stannade var två unga tjejer och jag.... i en rusningstid då alla ska från jobbet, utanför en station... ingen annan stannade. Tjejerna hade försökt få upp mannen på benen en god stund då jag kom....

Dejten var trevlig, gick lätt- och vi skrattade mycket.
Men då jag är van vid fysisk bekräftelse så vet jag inte hur jag ska reagera på frånvaron av kyss.
Men, det var nice och jag tror han också hade det.😊

Kram






Svar: Ja jag får en känsla av att också han var nöjd och hade en bra dejt.. kram :)
Esmaralda

22 Kvinnan :

skriven


Hur ser det ut för mig, kommer jag göra någon stor förändring i mitt liv detta år

23 F.u:

skriven

Kan du se om det finns någon ifrån andevärlden runt mig?

24 ??:

skriven

Hur kommer det gå för vår nya vän om det blir rättegång, kommer han få rätten på sin sida? Tycker han redan har gått igenom alldeles för mycket.

25 F:

skriven


Godmorgon drömde i natt att vi skulle på bröllop, men i drömmen var vi på väg hela tiden, men kom aldrig fram? Vad betyder det

26 F.u:

skriven


Kan du se om det finns någon ifrån andevärlden runt mig?

Svar: Ja du har kärleksfullt beskydd från andevärlden.. kram :)
Esmaralda

27 Ghostwriter:

skriven

Nej fy vad hemskt.



Jag undrar om jag kan skaffa jobb i min hemlängtande stad eller om jag faktiskt får ett jobb i min stad så länge? Jag har ju min plan men jobben här faller inte lika lätt in som i min hemlängtande stad...


Ses på healingen om jag får hjälpa till!



Kram

Svar: Så roligt att du hjälper till på healingen... ju fler desto bättre ! Ser ut som om första jobbet nu inte blir på den plats du egentligen vill... men sök då nytt.. du kommer rätt så småningom.. kram :)
Esmaralda

28 AnnaK:

skriven

Tack! Hoppas verkligen det.....och att det blir snart 🙏🏻 Jobbig känsla detta.

Kram 🤗

29 Anonym denna gång :

skriven

Jag blev mycket rädd när personen hörde av sig och vill verkligen inte ha kontakt. Ser du om jag behöver vara orolig för att personen ska dyka upp eller störa igen?



Kram

Svar: Kanske personen har av sig mer.. men det tunnas ut och du slipper helt personen i fråga.. kram :)
Esmaralda

30 Jennifer:

skriven

Hej kära Esmaralda. Hur stor är chansen att jag kommer iväg en sväng till Jemen om jag väljer Oman?

Det känns starkt som om det är dags att lägga in en högre växel, för att komma framåt i min utveckling. För att komma ett steg närmare den jag är menad att vara, som jag vill bli. En inre känsla jag har. Just nu är resandet det som ger mitt liv en mening. Och jag känner att det enda sättet att hitta en mening med allt är att utmana mig själv när det gäller att resa. Jag måste ta det första steget och lita på att livet bär?

Känner mig så inspirerad av människor som verkligen vågar leva och göra det som de innerst inne vill. Har hittat ett forum på nätet med folk som har rest till ALLA världens länder och jag känner att jag vill också vara just sådan. Det känns som att det är dags att våga ta språnget. Det är enda sättet jag kan växa som människa, så som jag önskar.

Har bokat boende i Mauretanien och det känns som ett inre rus inom mig. Kan ännu avboka.

Kram

Svar: Ta till dig din känsla.. och lev den så mycket du kan... skapa de förändringar du själv kan skapa och var inte beroende av andra för ditt framtida växande...förvalta din energi väl ! Nu menar jag inte bara resor.. utan livet i allmänhet. Kram :)
Esmaralda

31 Ma:

skriven

Hej Esmaralda.
Träffar jag någon under det här året som blir min potesiella partner? Eller ser det osäkert ut i år?
Kram

Svar: Kan ske i år.. men osäkert... ser ingenting specifikt.. kram :)
Esmaralda

32 Alex:

skriven

Hej Esmeralda,
Undrar lite över några i familjen som varit dåliga på att höra av sig under en liten kris vi hade med sjukdom osv. Jag hade uppskattat lite mer omtanke från vissa, kanske ett besök på sjukhuset o så. Ser du vad det beror på? Är lite besviken och har svårt att släppa det.
Kram

Svar: Känns som om det mest handlar om dålig insikt... de bryr sig men har ingen riktigt förmåga att visa det när det behövs som bäst... men de bryr sig.. ta det till dig.. kram :)
Esmaralda

33 Virrhönan:

skriven

Godmorgon!
Idag var det nästan så håren reste sej när jag läste ditt inlägg, men all heder åt ärligt folk, får be till Gud att han inte begår fler brott. När jag läste ditt inlägg igår ja då reste sej verkligen håren, vilka möten du gör, både i verkligheten och från andra sidan...
På tal om ärlighet, var min fd chef ärlig i det hon sa häromdagen eller försökte hon fiska info om godingen och mej? Jag litar inte på henne och min känsla säger hon ljuger, vad säger din känsla?
Kram💕

34 Kvinnan :

skriven


Hur ser det ut för mig, kommer jag göra någon stor förändring i mitt liv detta år

35 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Spännande lite otäckt möte ...

Vaknade med feber och infektionen har gått ner i luftrören ...ngt jag inte haft sen jag slutade röka
Så det brinner i bröstet ...utav fel anledning ;-)

Igår tog jag farväl av de sista fiskarna som fick åka till djuraffären Då sista guldfisken dött kändes det inte lika roligt med endast algätare och tog beslutet att lägga detta med akvarium på hyllan...Det började för 14 år sedan då sonen var till skansen med skolan ...och kom hem med guldfiskyngel i matlådan...De tömde dammen för vintern...

Ha goa förberedelser så "ses" vi i kväll nu mera the´med honung

Kram Anki med lite mindre flock

36 TjejenO:

skriven

Vad läskigt med Hans OCH jag tycker det var modigt av dig att prata med honom speciellt då du kände av "det svarta" kring honom.
Märkligt nog har jag sett några vad jag tror är "onda" människor. Känns till och med fel att skriva om det. Men jag gör det. Senast på bussen såg jag en "dam", jag könde instinktivt att något var fel. Hon tittade på mig. Jag ingnorerade henne resten av resan. Tills jag skulle gå av. Då tittade vi rakt på varandra, jag vände snabbt bort blicken. Jag hoppas på att det var inbillning. Men det kändes inte så..

Nu till något lite mer positivt, i övrigt, jag har gjort två tester För jobb jag verkligen vill ha! Har jag chans på någon av dessa? Stooor kram!❤️❤️❤️

37 Lisa:

skriven

Hej!
Det känns som att han inte är riktigt ärlig med mig och att han håller koll på mig.. fastän han alltid förnekar det.. har jag rätt i denna känsla?
Kram

38 A:

skriven

Hej Esmaralda.
Är han säker?
Eller är han ändringsbar?
Kan jag ändra hans beslut?
Kram

39 Orolig:

skriven

Hej!

Ser du fortfarande att jobb är på väg eller har jag missat chansen??

kram

40 Lotta:

skriven

Intressant möte...

En liten fråga...ska jag prata med läraren som jag tycker hånar och trycker ner min son. Vill att sonen ska fortsätta ju med spelandet. Är rädd att bli ovän.

Lycka till med healingen ikväll. Ser fram emot det.

Kram L

41 Klara:

skriven

Har jag hög feminine energi? Hur kan jag höja den, har du några tips som kan hjälpa?

Ser fram emot ikväll. Tänkte delta vid 20.00 med ljus runt omkring mig i mediterande position.

Kram Klara, E

42 Mimis:

skriven

Finns det någon chans till jobb innan sommaren?? Paniken växer.

kram

43 Flytt:

skriven

Hej!

Blir det någon flytt till annan ort under 2019 eller bor vi kvar trots vantrivsel???

Kram

44 *:

skriven

Sååå spännande, ska på intervju 2 i morgon.
Helt klart är jag ju intressant. Men det är många som ska dit tror jag.

Hur stor chans har jag att få jobbet ???


Ser du om vi får till det här med att slå ihop våra hus/ekonomi och gifta oss inom det närmaste. ??
Och är det rätt val i sånt fall, kommer det att göra oss starkare som jag vill att det ska bli. ?

Kram
*

45 Dalkulla :

skriven

Att kunna göra saker på egen hand trots en relation är en god förutsättning. Mannen du mötte och kunde känna in, tolkade jag som han fortfarande kunde göra om det han en gång gjort. Skrämmande dom han dödat. Skulle nog känt mig reellt olustigt om jag hade mött dennen man och kunnat känna in vad han en gång gjort. Tror att många aldrig kommer ifrån sitt kriminella beteende.

Kram

46 Michaela:

skriven

Spännande möte även om han inte var guds bästa barn. Men man lär sig alltid något.
Kram.

47 Vv<3:

skriven

Varför blockade han mig på instagram av ingen anledning?

Kram❤

48 <3:

skriven

Hej kära Es, kallt här hemma idag minus 15 grader hua ❄❄❄kyla är inte min melodi. Får se fram emot sportlovet och förhoppningsvis utlandsresa till värmen. Idag ska jag på kristall healing 💎🙌ska bli spännande att se om jag får något budskap och vilka stenar som passar mig.
M verkar vara en trevlig och driven man som njuter av livet som jag med försöker göra. Tror inte att han har LM tendenserna fy för den killen.
Har M någon annan kvinna som han dejtar ? Vi kanske kan ha det trevligt tillsammans en tid fast han kanske inte är min soulmate. Lite gammal för det kanske 😉🙈. Ser det ut som vi kommer ses i helgen ?
Kram
💗💗💗

49 Dahlia:

skriven

Spännande men ändå lite läskigt!

Hans blinkningar när jag jobbade nära honom idag var det vnliga blinkningar eller var det lite av flörtande blinkningar?

50 Mirre:

skriven

Hej Es,
Nu de senaste 2-3 dagarna har jag haft återkommande drömmar om min fd bästa vän. I drömmen saknar jag henne något oerhört nästan så att det gör ont i mig, får en otroligt stark känsla av att vara just ledsen och känna stor saknad. Jag brukar inte ha återkommande drömmar och det är inte ofta sådana här starka känslor dyker upp i mina drömmar. När jag vaknar känns det normalt igen.. Får du någon känsla av vad allt detta betyder? Är ganska lost...
Kram ☀

51 Maja:

skriven

Hej Esmaralda,

Jag är så fascinerad av din resa. Visst är sol o bad underbart. Men älskar nya platser där man upplever mer än bara vara turist. Mötet med Hans hade varit väldigt tudelat för mig. Kan inte riktigt bestämma vad jag hade gjort...

Vad ska jag ta mig till i jobbfrågan? Ska jag kämpa på och söka de jobb med rigida anställningsprocesser. Ok jag lägger gärna ner tid om jag vet det ger utdelning. Kan du se om det blir flytt för oss i år? I så fall Sverige eller Kalifornien? Kommer det in några extra inkomster som aktieutdelning?
Kram

52 Otur:

skriven

Hej!

Har bara otur känns det som. Kommer turen till mig också så att jag får lite som jag vill i alla fall??

Kram

53 EE:

skriven

Om ungefär en månad åker vi mot Japan. Lite miljöombyte och nya upplevelser blir nog bra. Skapa nya roliga och härliga minnen ihop. Dock oroar min man sig för resan.

Vi har börjat sakta hitta varandra. Hoppas att det går bra och att vi räddar äktenskapet. Vi har ju trots allt kul ihop och kan vi hitta verktyg i relationen så blir det nog bra. Hoppas terapin imorgon ger lite av det.

Ser fram emot ikväll.

Kram

54 Mimi:

skriven

Hej!

Ser du om det börjar ljusna för mig eller ser det mörkt ut??

Kram

55 Fanny2:

skriven

Intressant samtal utan minsta tvekan men jag har svårt för barnamord. Om helvetet fanns så skulle det finnas en speciell plats för människor ger sig på barn... Väljer därför att se det som att det finns en mening med allt. Mannen måste ha blivit väldigt förvånad över hur öppen han kunde vara med dig... Kanske sår det ett frö som leder till något positivt?

Es, ser du något nytt på kärleksfronten för mig i år? Möter jag någon kille jag faller för? Jag känner mig rätt sluten ibland.

Kram

56 Livet:

skriven

Hej Esmaralda!

Kommer det någon positiv förändring?? känns väldigt mörkt och hopplöst just nu. Känns som om allt står stilla det händer ingenting känns inte alls bra.

Kram

57 Pia1:

skriven

Det kommer alldeles säkert bli magiskt och jag sänder en stor lyckospark till alla ikväll! Den här gången får jag faktist stå över, det fick bli läkarbesök och antibiotika istället och jag hoppas ju att det är den tillfälliga healingen jag behöver, jag har längtat efter att få prova och är glad att jag fick det. För jag kan inte flyga i det här skicket. Väntar på mirakel 😍

58 B:

skriven

Heej, var det sista gången vi såg skymten av varandra detta liv eller möts vi om några år igen och kan "skratta åt allt" som vänner iallafall? Kram och ha en fin dag! 🤗🤗

59 Hemliga H:

skriven

Hej det var ett tag sen jag var här på bloggen! Jag har en fråga som jag har tänkt på jag tror att det var i en av mina första seans du berätta till mig för några år sen om min soulmate du beskrev lite grann om honom och jag har börjat prata med någon som låter lik han du beskrev jag kan ha fel. Men jag känner mig nästan säker på att han kan vara min soulmate. Jag känner bara att vi hör ihop. Jag vet inte varför jag har den känslan, jag känner inte honom riktigt väl. Är det konstigt?

60 GP:

skriven

Hej Es!

Nu börjar jag känna att det händer positiva saker i mitt liv... jag skall nämligen på en anställningsintervju på tisdag den 15 januari. Ser du om jag har chansen att få jobbet?


Många kramar :)

61 Ghostwriter:

skriven

Tack snälla för svaren!

Ta hand om dig så ses vi på healingen ikväll 😁


Kram

62 Agnes:

skriven

Jo, det var ett människo-öde...och ibland är det tänkt att man ska lyssna på dessa.

Att han fortfarande bar på det svarta, var väl antagligen hans livslott...

Ha det så lyckat nu i kväll med healing o allt! Känner för egen del att det där med healing är ngt jag inte riktigt får att fungera...blir ju mest bara trött...

Får väl muntra upp mig med annat, haha!

Kram!

63 Cecilia:

skriven

Det var ett speciellt möte. Hur många dagar har du kvar på din semester?

Kommer jag kunna prestera bra nu? Blir de nöjda med mig i slutändan? Kramar och lycka till på healingen!

64 Esset :

skriven

Halloj :)

En lite busig fråga! Jonas på nya jobbet, hur tycks det artar sig mellan oss på sikt? Känner mig lite dragen till honom och kan inte riktigt sätta fingret på varför.. Well, well arbete först och främst, men är man en hopplös drömmare så är man!

Hoppas ni får en härlig och alldeles speciell seans alla deltagare, plus Es 💖


65 Hjälp mig!:

skriven

Orkar inte vill inte ha det så här längre. Bara gå hemma och skrota. Kommer det någon lösning på eländet??

Kram

66 AnnaK:

skriven

En liten fråga till. Har han intresse för min kollega eller är det bara hon som svassar och har sig? Gnager lite även om jag egentligen ska ha släppt saken. Får inte jag så ska hon inte heller få typ 😂 Vill inte känna mig avig mot henne men svårt låta bli.

Kram 😊

67 Jessica:

skriven

Hej Es

Kommer jag träffa min soulmate snart? När jag träffar han, kommer han börja prata med mig då och ge varann våra nummer? Kan du se hur länge det dröjer på ett ungefär tills jag träffar han?

Kram

68 SusanneAmalia :

skriven

God förmiddag..
Mitt på dagen händer det....

Hundarna blir omhändertagna.. Får veterinärvård allt blir bra för deras skull.. Vad som händer med ägaren vet jag inte.. Men jag har räddat hundarna från misären.. Känns bra..

Oj vilka män du träffar.. 28år är en lång tid och två mord. Han kanske skulle behöva hypnos och reda ut lite med sitt undermedvetna eller tidigare liv..
Faran lurar och har man släpt in mörkret så gäller det att rensa bort det fort..

Jag har skickat Swich till dig..
Ser fram mot kraftfull healing.. Och önskan jordad i muren.. Du hittar mig i havet av ljus.. Kärleksfull aura och ett öppet hjärta..

Nu ska jag köpa dator jag har sparat och ett skåp att sätta den i när jag inte använder den.
Det blir en Acer crombook spin 15.6. Jag ska ha med den till Åre och Sälen..

Fråga.. Blir min bok färdig och utgiven i år..

Önskar dig en fin dag med glädje och stor portion historiska upplevelser..

Vi syns ju till kvällen.. Kram 💕 🐾

69 Smulan..:

skriven

Så nu har jag anmält mig till healingen hoppas den kan ge mig mer energi.
Finns det någon risk att jag bränner ut mig

70 Louise:

skriven

Så fick sonen vara hemma idag då han spydde igår. Imorgon ska han i alla fall till skolan och jag med honom. Kanske på måndag också. Han vill det.

Intervjun idag gick väl sådär. Jag kände mig inte alls bekväm så jag vill nog inte jobba där.
Tror inte jag skulle passa på fritids eller i skolan.
Sökte in till vikariebanken igen och jag vet inte varför jag envisas med att göra det för de vill ju inte ta in mig där trots att jag har utbildning och jag behöver jobb fort.
Ska söka några andra jobb idag också. det är helt galet att jag inte får jobb.

Kommer det att bli något med vikariebanken eller de kommer att neka mig igen?
Blir galen här.
Snart tisdag och då ska jag se till att mögtanden blir utdragen. Vill inte ha den där för jag har inte råd med rotfyllning. Ska man ha råd att gå till tandis så måste man ha ett jobb.

Ha en fin dag. Kram och tacksam för svar

71 EPM :

skriven

Så, nu har jag anmält mig till kvällen healing ❤️

Ser du om det kan bli nån romans mellan mig och P? Nåt litet och opretantiöst men mysigt...

Kram

72 Jen.:

skriven

Usch vad jobbigt det är att gå till jobbet nu. Det är ganska stränga regler i gruppen jag är i och mycket att hålla koll på. När man är ny är det inte så lätt. Jag förväntas göra saker som jag inte har fått information om och ibland vill de reda ut saker som jag själv skulle klara av men som de lägger sig i. Jag får en känsla av att de inte tycker om mig eller mitt arbetssätt. Valde jag helt fel som bytte jobb? Känner mig lite nedvärderad och har stängt av mig lite på jobbet och det blir ju inte så bra men då känner jag mig inte lika stött eller sårad av kommentarer jag får, speciellt av en kollega. Kännesitautionen? Tycker mina kolleger att jag är dålig?

73 Diana:

skriven

Hej Es! Vilka möten du har!!!
Gårdagens möte var jättefint. Undrar om våra djur på andra sidan följer med oss hela tiden eller när vi behöver beskydd eller när vi kallar/tänker på dom?

Det blir spännande med kvällens healing! All styrka till dig, hoppas du har tillräcklig med energi och inte blir för trött efter det!
Kram:-)

74 Lotta S:

skriven

Es, ditt kontonummer funkade inte så jag använde det du angett i samband med förra seansen!

75 Fina:

skriven

Hej Esmaralda.

Jag känner mig så fel, ful, tråkig och trist på sistone. Har tappat något. Är det bara en tillfällig känsla? Hur kan jag få tillbaka den goda känslan?

76 Nytt:

skriven

Hej!

Kommer det något nytt in i mitt liv i år?? kanske nya människor, nya händelser, nytt jobb och nytt boende.

Kram

77 Mam:

skriven

Hej Esmaralda.
Ser du att det blir en flytt för mig i år?
Kram

78 IB:

skriven

Når møter jeg kjærligheten?

79 Hjärta:

skriven

Hej Esmaralda.
Jag vet inte,
Ser han ut att vara glad åt mins sms? Funderar han över det jag skriver?
Kram

80 Vonnami:

skriven

Hej. Kommer det att hända något roligt snart.

81 Tiss:

skriven

Det är två tjejer på min arbetsträning som ska ut och äta lunch tillsammans imorgon, dom frågade om jag vill hänga på och det vill jag jättegärna, MEN jag har verkligen inte råd. Dom har sagt att dom kan betala min mat, men jag vill inte bli skyldig någonting för det hatar jag. Men dom menade att dom kan bjuda.
Är det verkligen från deras hjärtan eller känns det i verkligheten inte bra?

82 Isa:

skriven

Hur stor är chansen att han ändrar sig och vi får en framtid tillsammans?

83 Tiss:

skriven

Usch vad läskigt det där med mannen. Jag minns att min pappa en gång sa att han jobbat (eller jobbade) med en man som dödat sin familj. Jag minns inte hur många barn det handlade om. Jag frågade pappa om det inte kändes läskigt att vara runt en sådan människa... och ja, han sa att trevligt var det ju inte men inte så mycket att göra åt. Jag skulle nog byta jobb direkt. Visserligen kanske det är ett jobb som man trivs väldigt bra på/med. Fast nä, jag tror inte att jag skulle ändå.

84 Daniel:

skriven

Kommer Antonia försvinna från mitt liv snart?


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: