Ingen rast, ingen ro...

 
Jaha säger Mannabonne Glenn.. ingen  rast och ingen ro fast det är fredag !
Nån måste ju styra upp det hela !
 
 
Så här blev  rullvagnen  till sist...  till mitt rum... att ha block och pennor och annat krafs i.
 
Barnbarnen har  fått likadana  i julklapp... till pysselgrejor ! 
Rekommenderas...  under 500 kr på Ikea   och man ju ha den till allt !
 
Som sagt, det är fredag och det betyder hopp i jacuzzin med drink i näven...  det blir  skaldjur och bubbel och Talang...... och jag  och MG önskar er alla en riktigt mysig fredagskväll !
 
kram & massa kärlek
 
💖
 
 
 
1 Mathilda :

skriven

Vilken käck rullvagn! En sådan skulle man kanske ta och inköpa.

Har jag en chans att få jobbet? Kram och trevlig helg!

Svar: Ja du har chans.. kram :)
Esmaralda

2 Louise:

skriven

Sådan måste jag ha. Har så sjukt mycket pennor och block så jag får snart inte plats.
Snart hemma. Ikväll blir det Emmerdale för hela slanten.
Ha en fin fredag .
Kramar

Svar: Jättebra vagnar.. får plats massor... jag skulle kunna ha en sådan i varje rum.. fin till växter också :) Emmerdale har jag inte sett... kram :)
Esmaralda

3 Jossan :

skriven

Ja då var tenta skiten över! Det kändes verkligen sjukt bra men 2 frågor var helt konstiga så jag hoppas iallafall jag får några poäng och får tentan godkänd men jag tror det. Jag har aldrig känt mig såhär säker på en tenta som idag. Nu har jag sovit i ca 3 timmar och ska försöka sova om 3-4 timmar igen..

Kram

4 Tingeling :

skriven

Åh Marimekko i bakgrunden 😊 har det i mitt kök fast i svart på gardin och vaxduk, och grytlappar, grytvante och kökshandduk i beige. Runt krukan som står där, är det tyg du satt runt?

Min dotter kom inte in på skolan vi valt. Men det känns faktiskt helt okej ändå. Det blev skolan som ligger närmast där jag bor nu. Känner mig lugn över det. Kommer bli bra!

Här blev det sushi, och nu chips till barnkanalen.

Trevlig fredag kväll.

Kram!

Svar: Jag älskar Marimekko.. har två våder i hallen.. en röd byrå och den där krukan är mer en tygbytta.. den köpte jag på nätet precis som den var :) Jag tror din dotter kommer till rätt och bra skola.. känns positivt... kram :)
Esmaralda

5 Eva:

skriven

Tack för tipset med vagnen och........trevlig marshelg!

6 Maria:

skriven

Åh, Ez. Exakt en sådan vagn skaffade jag efter mycket om och men av funderande. För mitt arbetsmaterial/kraft (lol). Den fungerar alldeles utmärkt och har rätt höjd samt flyttbarhet! ;)
Kram :)

7 Michaela:

skriven

Tur att MG finns så det blir uppstyrt :) Cool vagn! Den lär ju få användning för.
Ha det så jätte mysigt ikväll! Vädret slog om rejält nu ikväll och det blåser storm och snö/regnar i huvudstaden!

Kram och massa pussar till MG! ❤

8 Helena Ir:

skriven

Krafs har man ju alltid..

Ha ett trevligt fredagsmys!

Kram och kärlek tillbaka till dig och MG

9 Helena Ir:

skriven

Min farmor i Finland hade så fina Marimekko gardiner,vill jag minnas..

10 Tjej:

skriven

Hej Esmaralda.
Verkar mannen från Stockholm vilja träffa mig igen?
Kram

11 Mu:

skriven

Hej Esmaralda.
Låter som om ni ska ha en underbar fredags kväll.
För mig blir det bara slappa.

Tycker Stockholms killen att det var för på när jag skrev rakt ut,
Jag tycker vi ska ses igen.
Vill du det?

Tror du det kan bli något åt det seriösare mellan oss?
Kram

12 Solstjärnan :

skriven

Hej 😊

MG ,klart du säger jaha som dom går an..skruvar ihop kärror och förbereder bad..istället för att ta sej tid att mysa HELA kvällen med dig..
En massage och en liten promenad runt knutarna med snusnings pauser vid var och varannan stolpe skulle nog minsann suttit mycket bättre ..
Men håll ut ..matte o husse kommer nog att koppla av senare ikväll och då kan du göra dom sällskap 😊

Ha en trevlig fre!!
Kram Solstjärnan 💪

13 EPM :

skriven

Bra tips!
Kanske jag kan ha i lilla lyan...

Jag känner mig så ensam nu, första helgen då jag stannar i Malmö och A har barnen.
Jag vill höra av mig till R... ser du hur utvecklingen ser ut där?
Vi gör varandra glada.

Träffade en vän till en vän igår, det var nåt med den personen. Jag vet inte vad men hela jag kände att han var obehaglig på nåt vis... min väninna kände samma.
Vad var detta för nåt?

Kram

14 Browallia:

skriven

Tack för de tröstande orden, jag är så tacksam för allt stöd du ger via bloggen. Jag är så känslig för förändringar, det blev lite för mycket med att det blev slut med mannen efter fem år samtidigt som en skygg katt flyttade in. Ikväll trycker jag i mig choklad och kollar Talang. I morgon är det dags att kasta av offerkoftan och gå vidare. Jag ska be personalen på katthemmet om råd, de känner ju honom och är experter på rädda katter. Önskar dig och MG en fortsatt trevlig kväll. KRAM


15 Livsturisten:

skriven

Vi har en liknande modell av sån vagn på jobbet med IT-prylar som måste finnas tillgängliga under dagen o låsas in på natten. Smart vagn.

Skrev ett kort brev idag men Vet inte om jag ska posta det. Vad tror du reaktionen blir hos mottagaren?

Kram o ha en myshelg!

16 Dunegull:

skriven

Chansar sista gången för att få svar. Ngt ner intresse för
Mig än som vän? Kram

17 Sillen:

skriven

Hej!
En sån vagn skulle jag oxå vilja ha...
Killen jag träffar nu har det väldigt stressigt på jobbet, plus att vi har barnen olika veckor.
Vilket innebär att vi aldrig hinner/kan träffas.
Kommer han att få det lugnare snart så vi kan ses lite mer?
Saknar honom och vill gärna se honom lite mer än jag gör idag!
Ha en underbar helg!


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: