Lyckliga Camilla....

Dagens gästbloggare är: Camilla

 

Hej bloggfamilj

Det första jag gör med morgonkaffe är att läsa bloggen

Det har blivit en morgonrutin och de dagar som Ez inte bloggar  får en helt fel start.   Jag har fått personliga spådomar och den energin  jag fått genom dessa är mer än jag någonsin trodde var möjligt. Men också genom bloggen kan jag vissa gånger känna energi. Det är speciellt.

Jag vill berätta  som andra före  mig att  nu har det   hänt.

Kärleken har kommit

 

Jag har tjatat på Ez om detta men hon har svarat att jag inte varit redo.

Jag blev ärligt sagt lite irriterad på detta för  jag TYCKTE jag var klar.

Nu i efterhand har jag  insett att jag inte var det.  Jag hade inte helt släppt och bearbetat mitt  avslutade äktenskap.

I spådomen skrev Ez att när jag är redo så kommer vi att träffas  på ett evenemang där många människor går samman, det är högljutt och skrik och vi möts bland alla människor.

Exakt så blev det också.

Jag träffade honom i varm korv kön på en stor hockeymatch

 

Jag är inte så intresserad men det är sonen så som en god mamma följde jag med honom och det var ju tur.

Han stod lite bakom mig i kön och skojade med mig om  matchhalsduken och så munhöggs vi lite på skoj.  Han hjälpte  mig att bära korvar och läsk till vår plats och så  slog han sig ner och vi pratade och utbytte telefonnummer.

Därefter gick det snabbt.

 

 

Enda problemet är att han höll på motståndarlaget i hockeyn och bor en bra bit bort. Men vi är överens om att avstånd är inget hinder om känslorna är de rätta.   Planen är att  vi ska flytta samman till sommaren och vi håller på att fundera över alla detaljer kring detta.

Jag vill bara berätta att turen kommer säkert till oss alla.

Och allt stämde precis med spådomen

Kram alla från lyckliga Camilla

------------

 

 

 

 

Ps. I dag är sista dagen om du vill anmäla dig till Madames healing som går av stapeln ikväll. 

Du kan anmäla dig fram till klockan 13.00 i dag.

Följ informationen från bloggen den 13/3

1 <3:

skriven

Godmorgon kära Es och Camilla. Ska fundera på Madame ett varv till.

Vad tycker T om mig ?
Finns det någon attraktion från hans sida ?
Han var så gullig och skjutsade mig till dörren i fredags. Och påpekade att han inte tyckte läkaren såg snäll ut som jag gick ut med. Blev förvånad att T tog upp det.
Kram

2 Misstjejen:

skriven

Hej

Är det stämmer att F hon har inte visar bryr sig om mig och gärna gör något med mig... så jag är oviktigt fär henne jämfört med andra som är självklart för henne.

Är det stämmer att F hon har inte samma intressent att prata med mig och inte bryr sig om mig?

Jag märks det igår som jag förstår att hon har aldrig vill dela sig med mig.

Var hon låtsas mot mig av positiv?

Hon kunde har var lite mer ärligt mot mig än vad hon har gjorde mot mig...

Är det stämmer att hon bryr sig aldrig om mig och har inget att intressent av prata med mig eller dela sig med mig.

Jag fattar något som inte jag förstår för längesen.

Har jag tolkningen så bra?

Ha det bra

3 H:

skriven

Godmorgon ez
Mitt liv har tagit en vändning. Jag är inlagd på sjukhus sedan två veckor. Jag vet inte när jag kommer härifrån och mina sista månader i skolan är i kris nu innan examen. Kan du se något om detta? Kramar

4 Michaela:

skriven

Fantastiskt Camilla! Blir så glad att läsa detta och snacka om att träffa någon där man minst anar det. I en korvkö :) Önskar er all lycka i framtiden! Själv har jag gett upp.

Ikväll smäller det. I alla fall första omgången av healingen. Såå spännande :) Fnular lite på vad hon ska "göra" med det djur och siffror som man såg.

Är fortfarande påverkad av det som hände i fredags på jobbet. En ung tjej som försökt hoppa från bro och tre poliser fick kämpa rejält med henne då hon var kraftigt utåtagerande. Dröjde för länge med läkarbeslut om bältning och tvångsmedicinering och då hon slog huvudet i väggen försökte jag skydda henne vilket resulterade i att jag åkte på stryk. Svullen och öm handled. En annan kollega blev riven och sparkad på benet. Men det värsta av allt är att ingen kollega har pratat med mig. De andra hade spegling men jag slutade tidigare så kunde inte vara med. Jobbat med samma gäng idag men inte ett ljud. Inte ens från lednings-sköterskan som ska kolla med ALLA hur de mår. Så förbannat dåligt skött och känner mig som luft. 3 st är kalla mot mig utan att jag har gjort dem nånting så vet inte vad deras problem är. Tröttsamt och vill inte vara på en arbetsplats där jag inte är önskvärd.

Kram så ses vi i healingen ikväll.

5 Svante:

skriven

Hej Es. Vad roligt Camilla hittade sin kärlek som du spått henne om hon skulle göra, du har spått mig också om att jag kommer finna den rätta kärleken och vi kommer gifta oss och det blir bestående så den kommer även om den skulle dröjja, skulle vilja delta i Madams healing nu och har skrivit mail till dig om detta det har kanske hamnat i din papperskorg
för du har inte svarat mig på det ännu vad jag önskar av healingen så var snäll och maila mig så
jag kan sätta in pengarna på ditt konto för Madams
hjälp av mig nu när hon erbjudit sig hjälpa oss i
din bloggfamilj. Tusen tack för du finns Es. du är
en pärla. Ha en trevlig dag! Kram!

Svar: Du bör ha fått mail från mig nu - och om inte.. maila mig igen... kram :)
Esmaralda

6 Smulan..:

skriven

Grattis till kärleken.

Här är det bråk och tjafs mest hela tiden känns det som. vi vill ju leva ihop bli gamla tillsammans.
Blir det bra?

7 Erika:

skriven

Hej! Gjorde jag fel som sa till min dejt att jag tycker hen dragit sig undan? Dejten har nu avslutat och tycker vi ska vara vänner. Känns bara så tråkigt.

Svar: Ja, den rätta känslan fanns inte där riktigt.. kram :)
Esmaralda

8 Virrhönan:

skriven

Godmorgon!

Grattis Camilla till kärleken, så härligt för dej. Önskar dej stort lycka till💕

Hoppas du har överlevt Ullared, att hälsenorna är hela och inga vilda slagsmål😂
Är taggad för kvällen, har en positiv känsla i kroppen och har haft sen igår faktiskt och det känns bra! Önskar den positiva känslan förs över även till min goding, är chansen stor att vi ses över en het dejt idag eller imorgon kanske..?
Kram💕

9 Sus:

skriven

Hej
Härligt...
Grattis....
Vad är de för hake....
Love sus

10 Dunegull:

skriven

Stort grattis Camilla!

E! Jag skicka och fråga mitt ex om min tröja. Han hade inte den säger han. Tror du att han kommer hitta den och höra av sig eller det är kört mes tröjan?
Kram

11 Helena Ir:

skriven

Underbart Camilla..tack för att du berättar..det verkligen känns hur lycklig du är.. :) Lycka till med allt du och mannen..och stor kärlekslycka önskar jag er..

Kaffe och bloggen,så startar även min dag..

Tänk att läsa det här om Camilla..kärlek..låter underbart..tvivlar för egen del..

Så spännande och roligt att få vara med om healingen ikväll..
Tack Esmaralda för chansen till det här..

Kram :)

Svar: Nej, du ska inte tvivla.. finns ingen anledning.. kram :)
Esmaralda

12 Skorpan:

skriven

Åh Gud så underbart. Grattis till dig Camilla :). Det kommer o bli spännande tider framöver o du får honom säkert vänd o heja på "rätt" lag ;). Njut av kärleken...

Ja o var är då min kärlek Es? Vem av oss är det som inte är redo? Jag tycker jag är det ;), men kanske inte? Jo jag är. Längtar mig halvt fördärvad ju... Snart?

Återhämtat dig efter Ullared o shoppandet? Lite lustigt tyckte jag det var då jag kollade tv o där däk det upp en reklam om Ullared o att det nu går att se som "serie" på dplay eller nåt. Jag finns ju ändå i landet mot öst ;).

Ha en bra dag!
Det kan bli spännande..
Kram Skorpan

Svar: Jo, du känns redo så vi måste skylla på din hjärtevän som är lite sen kommen... kram :)
Esmaralda

13 Varis:

skriven

God morgon på er alla!

Jag säger som dig Camilla. Läser bloggen på morgonen och är numera rätt tyst själv men aktivt läsande fortfarande :)

Grattis till kärleken Camilla. Vad fint att det blev precis såsom det skulle ske och när tiden var rätt.
Lycka till till er!

Ez du har sett min kärlek oxå men inget kring vårt möte. Ser du något nytt kring vårt första möte nu?

Kramar V

Svar: Nej inget konkret men samtalet mellan er flyter bra direkt.. kram :)
Esmaralda

14 Memme76:

skriven

God morgon :) Det här med att träffa kärleken är ju underbart. Jag är i ett nytt förhållande, jag älskar honom innerligt för den han är med knasigheter och allt. Jag känner att jag skulle vilja höra i hop med honom till slutet. ser du om det är någon förlovning på gång?

15 Razawa:

skriven

Hej bästa Esmaralda

Överdriver jag? Eller håller jag o maken på o glider isär? Min man verkar inte tycka så men jag har den oron inom mig. Vår dotter är 9 månader och idag sover vi separat för att kunna få sömn. Vi tar olika nätter med henne då hon sover jätte dåligt o vi måste orka.. dettas stresse mig dock att det kommer tära på vår relation. Men han verkar ej bekymrad. Vad ser du?

Kram

Svar: Det är troligt att det här bara är en period av stress i familjen.. att ni kommer närmare varann igen.. kram :)
Esmaralda

16 Virrhönan:

skriven

Godmorgon!

Grattis Camilla till kärleken, så härligt för dej. Önskar dej stort lycka till💕

Hoppas du har överlevt Ullared, att hälsenorna är hela och inga vilda slagsmål😂
Är taggad för kvällen, har en positiv känsla i kroppen och har haft sen igår faktiskt och det känns bra! Önskar den positiva känslan förs över även till min goding, är chansen stor att vi ses över en het dejt idag eller imorgon kanske..?
Kram💕

Svar: I dag är man rätt slut i kroppen efter två dagar Ullared !! Chansen finns till dejt för din del.. kram :)
Esmaralda

17 Anki:

skriven

Godmorgon !
Lika roligt varje gång att läsa om kärleken <3
Roligt är det oxå att vår Es är så spot on var mötet sker Hon kan hon ! Stort lycka till med kärleken Camilla <3

Här har det inte fåtts ngr direktiv var eller hur mötet med kärleken ska ske , bara att det kommer ske ... Räcker nog för en som inte är redo ;-)
Om jag nu blir det ...

Snöblandad regn ger inte mersmak för prommenad direkt ...men kvällens "möte" med Madame ser jag och flocken verkligen fram emot !

Kram Anki med flock

Svar: Ja, jag hoppas det ska bli en bra healing för dej och flocken ! Kram :)
Esmaralda

18 Mg:

skriven

Hej!
Jag hoppas helalingen från Madame hjälper mig. Har fått healing förut som inte har bitit på mig..
Håller tummarna nu att det funkar, för jag känner att jag behöver det nu.
Kramar!

Svar: Jag håller också tummarna att du ska kunna ta till dig healingen.. kram :)
Esmaralda

19 Jessica:

skriven

Jag är så kär i denna man. Är han lika kär i mig? Kram

Svar: Ja, känslor finns, absolut.. kram :)
Esmaralda

20 Nat:

skriven

Hej Esmaralda.
Grattis Camilla vad roligt verkligen!

Själv börjar jag känna mig deprimerad. Livet känns så tråkigt för jag saknar kärlek så mycket. Ibland känns allt så omöjligt att jag någonsin ska möta någon.
Jag har skaffat en dejtingsida på match nu, testar det lite men helt bekvämt känner jag mig inte med det det är så utlämnande. Men om jag kan hitta kärleken genom den så är det ändå värt en chans.
Vad tror du Esmaralda,
Ser det långt borta innan jag möter kärleken och får familj?
Hur ser det ut under det här året?
Kram

Svar: Jag ser inte när mötet sker men det kommer .. bra att du är aktiv i detta... det kan påverka så mötet sker fortare.. kram :)
Esmaralda

21 Bab:

skriven

Hej Esmaralda.
Grattis!

Es, Ser du om han tänker på mig? Funderar han på om det ska bli vi?
Kommer han och jag att bli tillsammans inom kort?
Kram

22 Mathilda :

skriven

Hej! Ser du om socialpsykologiska programmet är något för mig? Känns intressant och blir smidigare med pendlings avståndet om jag väljer det först istället för sociologi programmet där det blir längre att pendla.. Mvh Mathilda

Svar: Ja, det känns som ett bra alternativ.. kram :)
Esmaralda

23 EPM :

skriven

Godmorgon!

Tack Camilla! Jag kan också bli lite irriterad över att kärleken inte kommer nån gång, men jag är inte direkt känd för mitt tålamod men jag ska nog utveckla denna sidan mig...

Kära Es!
Min mor gjorde som alltid igår. Slängde ut sig en din kommentar till min syster. Hon sa själv att det var klumpigt, vilket jag höll med om. Då brakade helvetet lös. Saken är den att jag fortfarande blir sårad och ledsen av all skit och kastar på mig, men jag känner inte längre att det är mitt fel. Kommer hon eller min far någonsin inse hur sjukt hennes beteende är mot oss- deras barn- och hur mycket det skadat oss?

För att spinna vidare på Camillas inlägg, är jag redo för kärleken? 😊

Kram

Svar: Räkna inte med att hon kommer att förändra sitt beteende.. skapa dig ett bra förhållningssätt !! Ja, jag tycker du i alla fall börjar bli redo.. kram :)
Esmaralda

24 Browallia:

skriven

Grattis Camilla, jag gläds med er båda <3

Esmaralda, I min senaste seans såg du att jag kommer få fortsätta vänta på min livskamrat, jag har väntat på honom sedan jag separerade från sonens pappa för 22 år sen. Kommer jag ha någon romans med någon annan man innan vi möts eller kommer mitt kärleksliv vara helt dött fram tills vi möts?

Vi ses i healingen ikväll. Kram

Svar: Det är möjligt att du har en mindre romans innan möten med den rätte sker.. ja, vi ses ikväll. spännande ! Kram :)
Esmaralda

25 Milla:

skriven

Vad spännande ed spådomar. Känner man alltid av healing med spådomarna eller vad det det paketet med healing o spådom i ett? Det skulle jag ha tagit. Kommer det igen? Drömmer också om kärlek men kanske är jag inte heller färdig efter skilsmässa. Känns som mitt minne blivit sämre av all stress men hoppas det kommer tillbaka.

Svar: Det lät nog dröja innan ett sådant paketerbjudande kommer igen ! Men healing kan man alltid få.. och spådom också även om det är separat. Kram :)
Esmaralda

26 Ia:

skriven

Hej
Hoppas ni har haft det bra på Ullared.
Blir glad när jag läste dagens blogg. Kärlek kan man möta vart som helst.
Undrar om du kan se hur jag möter min stora kärlek??

Kram

27 Undrande:

skriven

Jag hade några frågor ang healingen idag som jag mailat dig.

Svar: Du bör ha fått svar nu.. kram :)
Esmaralda

28 Louise:

skriven

Jag är så himla trött på att få tack men nej tack nu. Var på en intervju i fredags denna gången som timvikarie samt barnskötare. Men nej de ville inte ha mig där heller.
Vad är det för fel på folk. Är det för att jag har de där förbannade 27 hp kvar.
Min syster skickade en annons till mig där de sökte en vikarie på samma ort där jag precis varit vikarie och jag sökte jobbet naturligtvis för det jobbet är i tre månader med chans för förlängning över sommaren.
Jag hoppas ju så klart att de ska välja mig.
fattar inte hur jag orkar att söka och söka men inte få något och jag är säker på att vi kommer gå tillbaka till det som varit att vrida och vända på varje jäkla krona man har.Just nu känns det så mörkt, mannen som blivit uppsagd och vad han än säger och förklarar så verkar det inte bli ändrat och jag vill inte gå hemma med honom. CSN som klyddar med mig och sen arbetsgivare som inte vill anställa mig.
Jag känner mig faktiskt kränkt.
Är ju utbildad barnskötare och pedagog men får inget jobb.

När kommer vi komma ur det här? Kommer jag få det där korta (3 månader) vikariatet eller jag måste göra opponering och allt innan (måste ju ha ett jobb nu)? Kommer min man att få rätt ot sin chef eller han måste söka sig nytt jobb?

Ha en fin dag. Måste ut med sopor och skit som blivit utrensat från barnens garderob.
Tacksam för svar. Kramar

29 AnnaK:

skriven

Alltså! Den här mannen som jag bl.a. spelar med. Är han mycket intresserad? Vi känner ju inte varandra egentligen. Är väl inte honom jag kommer gifta mig med någon gång i framtiden? 😬 Han bor där jag tänker att jag ska bo någon gång iaf 😂 Ser du något om utseendet om han jag gifter mig med?

Kram 🤗

30 Ma:

skriven

Hej Esmaralda.
Ser du en förändring i mitt liv komma?
Känns inte som det här går längre.
Det är fattigt och jag lever ensam inte i något förhållande.
Känner mig begränsad.
See du någon förändring komma denna närmaste tiden?
Något som
Händer
Kram

31 Fiskaren:

skriven

Jag brukar inte andlig känslighet men jag anmälde mig till healingen igårkväll och vaknade nu på morgonen av en bild i huvudet. Jag ser när Madame läser mitt mail och det sprider sig en ro i kroppen. En känsla av styrka sätter sig. Jag har aldrig känt så här förut. Skulle healingen misslyckas så gör det ingenting. Jag har fått min dos ändå och är en omvänd tvivlare.

Svar: Ja och härifrån kan det bara bli bättre.. kram :)
Esmaralda

32 Sigma:

skriven

Jag känner redan av healingen och det ska bli spännande att deltaga. Lycka till alla.

Svar: Ja jag har fått flera mail av de som redan känner av, precis som du ! Härligt .. kram :)
Esmaralda

33 Jossan :

skriven

God morgon!

Åh vad kul att du träffa honom! Roligt att hon kunde se att du inte var redo! Till mig säger hon att jag är redo men hon ser inte honom 😂🤷🏼‍♀️

Äntligen är du här för att kunna besvara frågor! Eller egentligen bara för att kunna kommentera. Jag har egentligen inte några speciella frågor men ändå vill jag kommentera för du kanske alltid kan se något!

Hela veckan var rätt tuff och jag var trött. Mail från föräldrar som fick mig att må dåligt som menar på att en händelse var mitt fel.. vissa föräldrar...

I fredags var vi på aw med jobbet. Så mysigt faktiskt. Der blev ändå en tidig kväll och jag somnade vis 10 och vakna vid 10. Hela gårdagen gick åt att städa hela lägenheten och tvätta.

Igår kom jag på att jag ska sy ett babynest till kompisarnas bebis. Jag kan äntligen glädjas åt att de ska få bebis. Jag längtar själv oerhört mycket tills det blir min tur. Jag hoppas jag får 2 flickor i framtiden.

Tyvärr drömde jag något obehagligt och det var att de fick missfall med bebisen. Och det var en pojke..

Nä idag ska jag plugga, träna och åka till stoff och stil och kolla på tyg!

Jag tänker om jag träffar den rätte i år så kanske jag kan få barn 2021/2022 🤷🏼‍♀️ Men nu får han ta tag i sitt liv för jag är ju här och redo!

Kram

34 Jessica:

skriven

Hej Es,

Vad tycker M om mig?
Hur stor är chansen att han bjuder ut mig på en dejt?

Kram :)

35 Milla:

skriven

Tack för svar och är nyfiken på om kärleken kommer till mig efter skilsmässa också som dagens bloggare?

Svar: Ja, när du kommit igång med ditt eget liv och mår bra så kommer kärleken. .kram :)
Esmaralda

36 Mamman:

skriven

Hej Esmaralda.

Ser det ut som om jag ska hinna att få fler barn i en familj?

Ser du om jag får 1 eller två barn till?
Kram

37 💕 Zoey 💕:

skriven

Camilla, Å vad roligt! Önskar er all lycka! ❤️ Själv är jag en av dom som fortfarande väntar men att läsa ditt inlägg ger mig mera hopp och ork att fortfarande vänta tills kärleken drabbar mig. Än är nog varken han eller jag redo att mötas även om viljan och längtan är där. 😊

Es, har två frågor till dig men kommer inte ihåg om jag redan har ställt dom eller vad ditt svar blev så förlåt i förhand! Du har nämnt för mig att jag kommer vara hemma länge med mina framtida barn och min vilja/önskan är att göra olika projekt med dom som man gör i förskolan och självklart på deras nivå. Jag ser det som en träning för mig då jag förhoppningsvis blir förskollärare en vacker dag och kommer hålla i olika samlingar/grupper och lära ut på samma sätt. Nu är frågorna följande: Kommer ja fånga barnens uppmärksamhet/viljan att vara med eller kommer det bli stört omöjligt? Och framför allt skulle jag klara det? Tusen tack i förhand! Å förlåt ännu en gång om jag har frågat dessa tidigare!
Ha en underbar dag! Kram Zoey 💕

38 Jossan :

skriven

God morgon!

Åh vad kul att du träffa honom! Roligt att hon kunde se att du inte var redo! Till mig säger hon att jag är redo men hon ser inte honom 😂🤷🏼‍♀️

Äntligen är du här för att kunna besvara frågor! Eller egentligen bara för att kunna kommentera. Jag har egentligen inte några speciella frågor men ändå vill jag kommentera för du kanske alltid kan se något!

Hela veckan var rätt tuff och jag var trött. Mail från föräldrar som fick mig att må dåligt som menar på att en händelse var mitt fel.. vissa föräldrar...

I fredags var vi på aw med jobbet. Så mysigt faktiskt. Der blev ändå en tidig kväll och jag somnade vis 10 och vakna vid 10. Hela gårdagen gick åt att städa hela lägenheten och tvätta.

Igår kom jag på att jag ska sy ett babynest till kompisarnas bebis. Jag kan äntligen glädjas åt att de ska få bebis. Jag längtar själv oerhört mycket tills det blir min tur. Jag hoppas jag får 2 flickor i framtiden.

Tyvärr drömde jag något obehagligt och det var att de fick missfall med bebisen. Och det var en pojke..

Nä idag ska jag plugga, träna och åka till stoff och stil och kolla på tyg!

Jag tänker om jag träffar den rätte i år så kanske jag kan få barn 2021/2022 🤷🏼‍♀️ Men nu får han ta tag i sitt liv för jag är ju här och redo!

Kram

39 💕 Zoey 💕:

skriven

Camilla, Å vad roligt! Önskar er all lycka! ❤️ Själv är jag en av dom som fortfarande väntar men att läsa ditt inlägg ger mig mera hopp och ork att fortfarande vänta tills kärleken drabbar mig. Än är nog varken han eller jag redo att mötas även om viljan och längtan är där. 😊

Es, har två frågor till dig men kommer inte ihåg om jag redan har ställt dom eller vad ditt svar blev så förlåt i förhand! Du har nämnt för mig att jag kommer vara hemma länge med mina framtida barn och min vilja/önskan är att göra olika projekt med dom som man gör i förskolan och självklart på deras nivå. Jag ser det som en träning för mig då jag förhoppningsvis blir förskollärare en vacker dag och kommer hålla i olika samlingar/grupper och lära ut på samma sätt. Nu är frågorna följande: Kommer ja fånga barnens uppmärksamhet/viljan att vara med eller kommer det bli stört omöjligt? Och framför allt skulle jag klara det? Tusen tack i förhand! Å förlåt ännu en gång om jag har frågat dessa tidigare!
Ha en underbar dag! Kram Zoey 💕

40 <3:

skriven

Hej kära Es, kommer mitt öga klara sig denna gång utan men ?
Så tråkigt allt detta. Ska till akuten strax.
Kram

41 Baby:

skriven

Hej Esmaralda.
Ser du om han tänker på mig? Funderar han på om det ska bli vi?
Kommer han och jag att bli tillsammans?
Kram

42 <3:

skriven

Godmorgon kära Es och Camilla. Ska fundera på Madame ett varv till.

Vad tycker T om mig ?
Finns det någon attraktion från hans sida ?
Han var så gullig och skjutsade mig till dörren i fredags. Och påpekade att han inte tyckte läkaren såg snäll ut som jag gick ut med. Blev förvånad att T tog upp det.
Kram

43 Skorpan:

skriven

Tack Es!
Ja så är det ju, man får alltid vänta på karlarna, vad det än gäller ;). Fast de är ju av annan åsikt..
Kram Skorpan

44 Mamman:

skriven

Hej Esmaralda.

Ser du en förändring komma i mitt liv och att jag träffar kärleken möter en partner?
Blir lycklig

Ser det ut som om jag ska hinna att få fler barn i en familj?

Ser du om jag får 1 eller två barn till?
Kram

45 AnnaK:

skriven

Provar igen! Har fattat att han är intresserad men hur pass? Han är väl inte min framtida? Lite för gammal bl.a. 🙈

Kram 🤗

46 f:

skriven

stort grattis camilla.... jag är med på healingen ikväll, det ska bli spännande och se vad som kommer hända!

Svar: Jättespännande ! Kram :)
Esmaralda

47 kvinnan:

skriven

jag fick chockande nyheter igår.. kan du se vad som verkligen har hänt?

är den tjejen som är skyldig kvar i sverige, och varför gjorde hon det?

48 PiaS:

skriven

Hej Camilla,

Å, vad roligt och underbart när kärleken kommer ❤️😊. Grattis 💘💞!

Kram PiaS

49 Mamman:

skriven

Jag tillhör också de som känner av healingen redan nu, en stark känsla av frid i hela systemet. Just vad jag behöver. Kram

Svar: Underbart !! Kram :)
Esmaralda

50 Drutten :

skriven

Grattis Camilla! Underbart.

Kram Drutten

51 Mi:

skriven

Hej Esmaralda.

Ser det ut som om jag faktiskt kan hitta min partner, gå in i ett seriöst förhållande med någon som jag mött via dejtingsidan jag skaffat nu?
Kram

52 Fråga:

skriven

Hej Esmaralda.
Ser det ut som om han är nöjd i sin kontakt till henne?

Eller ser du att han har tankar på mig? Ser du om vi kommer bli ett par framöver han och jag?
Gillar han mig?
Kram

53 💕 Zoey 💕:

skriven

Kära Es!
Jag har två frågor till dig men kommer inte ihåg om jag redan har ställt dom eller vad ditt svar blev så förlåt i förhand! Du har nämnt för mig att jag kommer vara hemma länge med mina framtida barn och min vilja/önskan är att göra olika projekt med dom som man gör i förskolan och självklart på deras nivå. Jag ser det som en träning för mig då jag förhoppningsvis blir förskollärare en vacker dag och kommer hålla i olika samlingar/grupper och lära ut på samma sätt. Nu är frågorna följande: Kommer ja fånga barnens uppmärksamhet/viljan att vara med eller kommer det bli stört omöjligt? Och framför allt skulle jag klara det? Tusen tack i förhand! Å förlåt ännu en gång om jag har frågat dessa tidigare!
Ha en underbar dag! Kram Zoey 💕

54 Mej:

skriven

Hej Esmaralda.

Blir det något mellan oss framöver?
Ser det ut att kunna vara vi i någon seriös relation?
Finns känslor? Kram

55 Helena Ir:

skriven

Tack.. :)
Kroppen har börjat ladda..healingen vibrerar ..vilket fyrverkeri det här kan bli. Hoppas så att även dottern kan få känna denna gång..

Kram :)

Svar: Ja, det är starka krafter i omlopp ... kram :)
Esmaralda

56 Shirin:

skriven

Så roligt att läsa!! Grattis!!

Es, får du till dig något om hur jag möter kärleken ??

Kram

57 <3:

skriven

Hej kära Es, har bestämt mig nu för att våga vara med på healingen. Har mejlat till dig. Var svårt att få fram ett djur. Var tre djur jag tänkte på men valde ett till sist.
Testar att fråga igen om du får till dig något.
Vad tycker T om mig ?
Finns det någon attraktion från hans sida ?
Han var så gullig och skjutsade mig till dörren i fredags. Och påpekade att han inte tyckte läkaren såg snäll ut som jag gick ut med. Blev förvånad att T tog upp det. Inte likt honom att vara så personlig.
Kram

Svar: Jag tror nog att det finns ett visste intresse från hans sida.. han tycker i alla fall att du är väldigt söt.. kram :)
Esmaralda

58 Alex:

skriven

Hej Esmeralda,
Har fått erbjudande om byte av förskola. Vad ser du? Skulle det vara bättre, sämre?
Tack!

59 Å M K:

skriven

Ser fram emot i kväll och i morgon!
Jag tror det kommer ge mig en extra skjuts.
Känner mig förväntansfull och visst är det bra energier i omlopp!!
Kram ❤️

Svar: Ja massor av bra energier.. kram :)
Esmaralda

60 Jen.:

skriven

Vad härligt med kärlek.. vilken tur du har :)

Jag funderar hit och dit på att studera vidare. Jag vet inte alls vad jag vill och var jag ska studera och ansökningstiden är ju på kommande... men det är bara ångest i mig

Ser du om jag bör studera vidare nu eller om jag kan vänta utan att möjligheten rinner ut och livet kommer emellan (typ att skaffa barn och så)

Vad ser du?

61 Liverpool:

skriven

Hej Esmaralda
Jag jobbar när healingen är,men det kanske inte gör något,Ska bli intressant väntar med spänning!

62 Nornan:

skriven

Efter en del grubblande så bestämde jag mig för att delta i healingen så nu har jag skickat ett mejl och swishat dig. Hoppas det gått fram :)

Kramar!

63 Alex:

skriven

Hej Esmeralda,
Har fått erbjudande om byte av förskola. Vad ser du? Skulle det vara bättre, sämre?
Tack!

64 Lotta:

skriven

Vad roligt Camilla. Jag är fortfarande en tjatkärring kan man säga :))))) men det hjälper ju inte. Kärleken kommer ju inte fortare för det.

Stort lycka till.

Kram L

65 Liverpool:

skriven

Hej Esmaralda
Bekräftelse mail har jag inte fått men antar att jag är med då jag betalade och skickade mail i torsdags

Svar: Vad konstigt att du inte fått bekräftelse. Du ÄR anmäld och nu har jag mailat dig en ny !! Kram :)
Esmaralda

66 Sigrid:

skriven

Healing är bra men INGENTING KAN SLÅ EN PERSONLIG SPÅDOM AV ES. Jag lever på en sådan spådom hur länge som helst. Inte nog med att man får svar på frågor och veta framtid för man får också oerhört mycket energi. Jag ska inte boka healing. jag ska ha ny seans istället.

Svar: Tackar allra ödmjukast :) kram :)
Esmaralda

67 Jeanette:

skriven

Vilken vecka!

Biter av en tand och inbrottsförsök i mitt källarförråd! Jag har tandläkarskräck och vad det gäller förrådet kommer jag inte in måste invänta hjälp att få upp det, helt sönderbrutet. Tappade avsmak av området jag flyttade till dagen före julafton pga försöket att bryta sig in i förrådet...

Hunden har problem med ryggen/nacken och bogen vi kämpar på med sjukgymnastik o egen rehabträning. Kroppen min säger ifrån av mitt jobb jag har som jag älskar. Hoppas på en bra förändring på alla plan.

Glad söndag!

68 CA:

skriven

Hej
Det är roligt att höra att det fungerar för någon.
Min har jag också träffat precis på det sätt som var tänkte och precis i den tid som var tänkt, men han har inte det jobbet som Es trodde men det spelar ingen roll.
Men han har sölat veck hela sin ekonomi!!!
Så vi kan inte göra något roligt alls tillsammans. Det kommer säkert att lösa sig på något sett för honom men, riktigt som jag trodde blir det ju inte. Vill jag göra något kul så får jag göra det själv tills han får ordning på sig.
Vi ses på healing i kväll
Kram

69 Willa:

skriven

Hej! Jag kommer också vara med i kväll. Men känner mig bekymmrad eftersom jag läser att flera redan känner av healingen och jag känner mig bara så himla upprörd/ arg och retat mig på allt i dag. Hoppas jag hinner få ett lugn i kroppen innan vill ju så gärna va me

Svar: Man reagerar olika.. en del känner ingenting alls.. somliga negativt som du gör och andra känner positivt... vi får vänta och se vad som sker under själva healingen.. kram :)
Esmaralda

70 Agnes:

skriven

Även här känns det av. Som "vanligt" så är jag helt tömd på energi när det kommer till healing.
Har inte orkat gå upp på morgonen, så typ runt lunch har jag orkat mig ur sängen. Har inte orkat att ta mig till gymmet, då det mentalt verkligen tagit emot, vilket gjort att jag "missat" 2 ggr denna sväng som nu har varit mina lediga dagar från jobbet.

Fattar inte varför jag blir tömd på energi...de flesta blir glada, pigga, studsar av livsglädje...jag själv känner mig som levande död...det jag gör riktigt tvingar jag mig till...

Varför fixar jag inte healing? Vad är det som tömmer min själ på liv? Va fan är det frågan om???

Varje gång...VARJE GÅNG, samma sak...

Kommer ändå att vara med, dels att jag nu har betalt o dels att jag nu tagit med min ovetandes son i detta.
Och dels med att se om jag kanske piggnar till?!
Efter...*muttrar*

Är ju positiv, ändå...kanske denna gång, så blir det sprutt på cellerna...MÅSTE ju testa...är ju lite speciellt o jag är ju en smula känd för att ibland göra först o tänka sen...suck.

Gaaaahhhhh....känner mig som den där memen, tanten med fladderfingrar, håret på ända o som skriker just "Gaaaahhhh"

Är verkligen udda...bara som en sådan sak, att som tonåring inte få ansiktsacne...jag fick alla var-pluppar på baken...så inte ens min kropp ansåg att mitt ansikte var på rätt plats!

Kram!

Svar: Jag håller med om att det är lite märkligt... men eftersom du reagerar med trötthet så REAGERAR du ju i alla fall och därmed finns det gott hopp att du kan ta till dig healing... Madame är nu medveten om din reaktion.... jag håller alla tummar nu.. kram :)
Esmaralda

71 Ghostwriter :

skriven

Du sa att du kan ha fel i att Han inte är min soulmate då du tidigare sagt att mycket tyder på att Han är det. Du sa att om de ska bli något mer seriöst så är det en liten bit fram, och nu har det gått flera månader och Han har sårat mig djupt, jag känner ändå kärlek men att jag bara skulle lita på honom igen om det blev frieri, typ på det sättet.

Är det helt över för honom? för enda riktigare problemet jag hade som jag inte stod ut med var lögnerna och att Han var Oförsägbar ....


Kram till dig


Svar: Jag råder dig att ta ett stort kliv vidare... verkligen... kram
Esmaralda

72 Mister Wow :

skriven

En man ploppa upp från ingenstans och jag undrar om vi skulle klicka lika bra i verkligheten? Jag känner att här finns pontential om vi förstås tar allt som det kommer men jag känner en spännande connection.
Han ger mig den bekräftelse jag tänkt länge på att jag behövt.



Kram!

Svar: Försök träffa honom snarast så du inte bygger upp förhoppningar kanske i onödan.. kram :)
Esmaralda

73 <3:

skriven

Är F kär?

74 Zita:

skriven

Hej! Esmaralda
Alltid spännande de där när kärleken kommer I biked sammanhan kommer jag träffa min kärlek ? Vad just han för sorts av jobb ? 😃☀️Kramar!

Svar: Det ser jag inte detaljer kring men han trivs med sitt jobb och han är aktiv på sin fritid.. kram :)
Esmaralda

75 Cara:

skriven

Även jag känner redan av healingen. Underbart! Precis som flera andra kände jag starkt vibrationer och pirrningar efter att jag skrivit mina önskningar och skickat iväg till dig Es. Och nu idag känns det mer och mer. Jag är så tacksam!!

Kramar till alla i bloggfamiljen!

Svar: Underbart !! Kram :)
Esmaralda

76 Pia1:

skriven

Mitt djur inför healingen var så oväntat, inte alls vad jag trodde jag skulle se 😶 Jag fick gå närmare för att fatta vad det skulle föreställa men polletten trillade nog ner ändå i efterhand. Det är en medicinsk ... som vi kallar omständigheterna, som jag måste få vårt land att börjar förstå. Vet bara inte riktigt hur, men jag ser ganska exakt på vart det brister.

Svar: Och det finns en mening med detta... kram :)
Esmaralda

77 Tjej:

skriven

Hej Esmaralda.
Har pratat med en man till och från under en tid. Vi sågs för några år sedan under andra omständigheter. Nu har vi möts och vi pratar om att ev träffas.

Jag undrar hur denna man ser ut att vara intresserad av mig?
Kan det uppstå kärlek mellan oss och att vi får till en relation?
Jag vet att han söker kärleken. Som jag.
Kram

78 Tjejan:

skriven

Massor av grattis Camilla! Så härligt! Och så på pricken spådomen slog in!

Es du har spått mig att jag ska möta Honom mitt i vardagen, våra blickar ska mötas och vi börjar prata. Men det verkar dröja. Jag har gått omkring i ett par år och försökt möta blickar och smilat upp mig, utan önskat resultat. Men nu har jag skaffat profil på dejtingsajt. Vad tror du, kan den Göran som jag ska träffa för en fika i slutet av veckan bli en del av min tillvaro i fortsättningen? Är han en bra och pålitlig man?

Ser fram mot kvällen med Madame!!!
Kram

Svar: Tveksamt om han är den rätte men självklart ska du ta en fika och känna in.. kram :)
Esmaralda

79 Tiss:

skriven

Jag har beställt hem några journalkopior (bara under vissa datum). Kan jag vinna, känna mig tillfreds i att läsa det (jag vet ju varför jag vill läsa), eller är det en dum idé?

80 Lydia💕:

skriven

Roligt och läsa PM vad du har fått vara med om Camilla
Gjorde lite slut på saker och ting igår kväll om det jag trodde så på var lite deppigt men tror det blir bäst så
Undrar vad Hans tänkte om det
Är jätte förkyld med feber och hoppas det ska gå över snart
Hoppas på att ikväll det ska funka för mig vill så gärna det
Lydia💕

Svar: J jag hoppas också för din skull :) kram :)
Esmaralda

81 Solstjärnan :

skriven

Hej😊

Åå så härligt blogginlägg!!
Live in the air😊😊

Camilla lycka till med kärleken!
Tänk att kärleken kan dyka upp påen vardaglig plats då man minst anar det😊

Längtar ochså att få träffa honom ,min kära.Hoppas att vårt möte sker inom snar framtid.

Es,blir det en fling för mig innan min SM dyker upp eller..

Kram Solstjärnan ⭐

Svar: Ja det är troligt att det blir en fling innan.. kram :)
Esmaralda

82 Carina ST:

skriven

Härlig läsning! Grattis Camilla!

Kram, Carina ST


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: