Mina fynd...

 
Två helmysiga dagar på Ullared.. och framförallt att umgås med döttrarna.. bara vi tre 😍
Så mycket skratt och skoj !!
 
Sonen var ju också medbjuden men slog ifrån sig med armar & ben !
 
Vi enades om att inte söva ner honom och släpa med honom mot hans vilja !
 
 
På fredagen var det folk i butiken men inte överdrivet mycket.... det var värre när lördagen kom !
 
 
Vi åt lunch  och det blev ett glas vin till maten.. så klart... och sen shopping igen. 
Inte förrän kl 19 for vi vidare till stugbyn !!
 
 
En skål för oss tre.. och ni kan ju gissa vem det är som har rött i glaset !! 😁
 
 
Här blir det spgetti & köttfärsås till middag i stugan.... barnen hade tagit med ljus o duk... hur fint som helst !!
 
 
Och här sitter  jag och gör.. gud vet vad....
 
 
Det ÄR precis lika mysigt som det ser ut !!
 
 Lite poetiskt på morgonvisten... Treorör med Ullaredsgul bakgrund...😉
 
 
Sen nästa dag... shoppade vi mer... tur att dottern har en STOR  bil....
 
 Sent omsider... på hemväg....
 
Mina bästa köp:
 
Champagneglas, engångs till mamma... med  silverdetaljer... ett paket med 6 stk kostade 19.90  för i juli har hon sin  nya bookreleasefest.. och då blir det  bubbel.. hela festen igenom....och ett 60-tal inbjudna gäster...
 
 
Fem paket av varje... servetter som passar så bra till mitt guld/svarta matrum....9.90 styck..
 
 Det här gick jag igång på... Lexington tvål... och små presentpåsar.. man behöver ju alltid något att ha med när man är bortbjuden...och jag brukar hugga en flaska vin på väg ut.. men nu ska jag ge bort fin tvål.... 49.90  kr styck....
 
 
En lampa att hänga i fönstret i mitt vita/rosa rum.... 98 kr
 
 
En Mannabonne Glenn diskhandduk.. fick jag av töserna som tack 💖
 
 
Finns massa påskgrejor.. och det här rosa hönset köpte jag till mamma.. passar i hennes kök som är vitt/rosa/lime... 14 kr.
 
Kram & kärlek
 
I kväll ses vi på nytt i healingen så var redo min vänner... 
klockan 21-21.30
 
I morgon  skriver vi om våra upplevelser !!
1 Helena Ir:

skriven

Mysigt..och bra saker har du inhandlat...Ullared ..ja,kanske kommer jag dit..en dag :)

Kram :)

Svar: Det gör du säkert :) kram
Esmaralda

2 Michaela:

skriven

Härligt med lite smått och gott! Och vad fin du är i din rosa jacka :) Ses ikväll! Kram

Svar: Tackar :) Ja, vi ses i kväll :) Kram :)
Esmaralda

3 EPM :

skriven

Bra fynd!
Satt ni ute och åt på kvällen???🤔

Usch jag är helt urlakad efter helgens drama.
Kliar på hela kroppen och är helt slut, trött.

Jag är trött på detta, jag vet att det handlar om att hitta ett förhållningssätt men jag är arg för att ska behöva göra det.
Gick någonting av det jag sa in i min far? (han skickades upp av min mor för att få mig säga förlåt- jag vägrade, den ursäkten var inte min att be om)

För att skingra tankarna- ser du i viket sammanhang/vilken miljö jag och herr Soulmate möts i?

Kram

Svar: Jösses nej, vi satt inne men rummet är byggt lite som en utomhusaltan :) Träna på att förhåll dig och ge inte ut energi i onödan... du har ett bra sinne för rätt och fel och det ska du lita till. Kram :)
Esmaralda

4 Maria:

skriven

Men åh! Sugen jag blev på att åka till Ullared! Känns som det var 100 år sen jag var där 😂
Fynda är ju alltid kul 😉
Kära Es.. denna konstanta fråga.. men är han nära??

Kramar 🤗

Svar: Det ser jag inte.. han närmar sig ju hela tiden men hur snabbt o hur nära.. det ser jag inte.. kram :)
Esmaralda

5 Ghostwriter :

skriven

Kommer Mister Wow tycka jag är fin när vi ses? :)

Svar: Ja det kommer han säkert tycka.. för du ÄR fin .. kram :)
Esmaralda

6 AnnaK:

skriven

Vad mysigt och trevligt 😊 När jag får körkort ska jag bli bättre på att hitta på typ såna saker! Och så många loppisturer jag kan dra iväg på....oj oj!

Ska inte tjata mer om mina nya ”vän” och hans avsikter........idag 😂 Kanske visar sig men jobbigt om det är en sån som blir sur om han inte får som han vill. Tycker det är trevligt att skriva lite med honom och så. Skulle vara synd om det är en surgubbe.

Kram 🤗

7 Mumin:

skriven

Hej Esmaralda.
Vad mysigt ni ser ut att ha och roligt med shopping.

Jag undrar om du ser att möjligheterna är stora att jag ska möta min livs partner via nätdejting nu om jag lägger ner lite tid på det?
Kram

8 Muu:

skriven

Hej Esmaralda.
Jag undrar om du ser att det blir familj och en partner för mig framöver? Ser det ut som om jag hinner få mim familj?

Känns det nära nu att något ska ske som att det händer något i år?
Ser du någon flytt eller förändring detta året?
Kram

9 Ma:

skriven

Hej Esmaralda.
Kommer jag att hinna få familj?
Kram

10 <3:

skriven

Ser fram emot healingen ikväll🙌 Hoppas av hela mitt hjärta ❤ att den kommer hjälpa att läka ögonen, nacke och rygg så jag blir pigg igen. Ligger i ett mörkt rum och vilar. Vet inte om Madame redan fått in lite flört åt mig. En lite ytlig vänskap hörde av sig att hans kompis ville gå på dejt med mig. Vi möttes ett kort ögonblick i helgen när jag var ute och åt middag på hotellet. Blev lite förvånad då killen är 10 år yngre än mig...🙈gulligt att han vågade fråga. Men han är väl inget för mig Es i kärlek ? Snäll kille tror jag att det är. Noll attraktion från min sida. Madame har nog någon annan i tanke att föra in i mitt liv som kärlek...
Kram

Svar: Finns det ingen attraktion från din sida.. då är det inte rätt.. det blir någon annan som kommer.. kram :)
Esmaralda

11 Skorpan:

skriven

Jäklar i min låda vilka fina fynd. Kan inte förstå varför sonen inte vill vara med ;D. Fast jag ska nog inte åka dit, ja flrutom om jag har tillgång till någon qnnans plånbok förstås ;).

Tar så himla lång tid innan jag får mig inångsparkad med mina arbetsuppgifter. Vad beror det på? Skulle ju vara trevligt att komma iväg i tid till jobbet o sen komma hem nångång också. Mycket märkligt på förra veckans mlte, fick beröm för maten, min nys frisyr o protokollet fanns det inte heller nåt att anmärka på. Va?? Lugnet före stormen? Brukar inte vara såhär så..

Får se hur det går ikväll, sen tid här..
Kram Skorpan

Svar: Även om du skulle somna så når healingen fram--- kram :)
Esmaralda

12 Uppgiven:

skriven

Hej!

Blir det nytt jobb eller ska jag ge upp?? känns verkligen riktigt hopplöst.

Kram

13 Milla:

skriven

Hej, min dotter var med på healingen o hon fick ont i örat innan o har nu med. Kan det vara typ utrensning då hon har haft öronproblem som barn.

Svar: Det kan vara en utrensning men i så fall bör det ge med sig direkt efter kvällens healing och om inte.. då har det inte med healingen att göra.. kram :)
Esmaralda

14 Anna E:

skriven

Jag undrar vem som ringde på min telefon, är det nån som ville berätta från andra sidan? Vårt nummer kom upp på min morbrors telefon också... Från andra sidan? Ingen av oss har ringt...

15 Boudica:

skriven

Ja vad härligt ni haft det :)
Men jag är ju ingen shoppingmänniska, jag blir bara trött av tanken av det!
Jag är mer av den sorten som knappar hem allting från internet, enkelt, snabbt och göra det när det passar en.
Men det kan bli dyr historia det med ;)
För mig som tur är går det i perioder, vissa handlar jag inget och andra en massa.

Om healingen har jag inte mycket att säga än, vi får se imorrn, har inte speciellt något bara denna trötthet som jag brukar känna efteråt. Och min vän verkade vara helt normal, så jag vet inte där heller. Som sagt vi får se.

Men så märkligt hände i morse, nästan minneslucka, har inget minne av att jag gick av bussen, följde folkströmmen mot spärrarna på tågstationen, gick mott spärrdörren som höll på att stängas och han tänka att jag väntar till den öppnas igen. Vilket den faktiskt gjorde strax efteråt, och inte förrän jag passerat så kvicknade jag till och insåg vad det jag faktiskt gjort. Passerat spärren utan att ens tänka på att ta upp kortet XD
Måste varit helt borta i dimman någonstans, läskigt ;)

Es, jag har sjutit fram rejält med att skriva detta brev till D, med hur jag känner om situationen, är det fortfarande värt att skriva det tror du?

KRAM!

16 Am:

skriven

Hej Esmaralda.
Jag undrar om han verkar nöjd med att vi ”glider ifrån varandra”?
Eller kommer han att göra något åt det?
Kram

17 Elisa:

skriven

Hej,
Ser jag ut att kunna få problem med hans vistelse här?
Kram

Svar: Räkna inte med att det blir helt problemfritt.. kram :)
Esmaralda

18 Alie:

skriven

Wow måste vara nåt speciellt med Ullared..😁😆 jag ska säga, jag har aldrig varit där och längtar inte MEN man verkar kunna göra verkligt fina fynd! 👍

Ja vi ses på healingen 💫
skulle tagit med önskan om få godkänt på tentan, för jag har fortf inte hört nåt, är skit nervös och kan ärligt säga att jag vet inte om jag jitter skriva om den, hade varit som att börja om på noll.

Men kväll siktar jag in mig på mina mål.. 🙏✨☄️
Kram fina Es du är guld värd! 💕

Svar: Det gör du rätt i .. sikta in dig... det kommer bli bra.. kram :)
Esmaralda

19 Am:

skriven

Hej Esmaralda.
Jag undrar om han verkar nöjd med att vi ”glider ifrån varandra”?
Eller kommer han att göra något åt det?
Kram

20 Kvinnan :

skriven

Vilken omtumlande dag, stort bråk med maken, jag är besviken för han inte förstår mig och han är besviken för jag inte förstår honom säger han? Hur ska detta sluta?

21 IB:

skriven

Hei :) hvordan kommer økonomien min til å være etter jeg flytter i ny leilighet? Kommer jeg til å slite? Eller går det greit?

22 Mej:

skriven

Hej Esmaralda.

Ser det ut som om någon utav mina två utav dessa önskningar blir uppfyllda i år?
Kram

23 En Ängel med ett stort hjärta:

skriven

Hejsan kära Es!
Åh så mysigt ni tre tjejer har haft, fast all den trängseln i Ullared är inget för mig jag hade säkert varit helt slut på energi efteråt även om jag stänger av just i stora folksamlingar! Jag var där för många år sedan innan det var stort, då kan vi prata om trängsel man fick följa strömmen! Lampan o tvålen gillade jag!

Fråga händer det att vi som inte anmält oss känner av "Madame" också? Annars vet jag inte vart mående kommer ifrån sedan helgen!

Hoppas du har möjlighet att svara! Lycka till alla ni som är med i healing en👍👼💜
Kramar i Ljus o Värme

24 Ma:

skriven

Hej Esmaralda.

Ser du om jag kommer gå in i förhållande eller flytta det här året?
Kram

25 Elisa:

skriven

Hej,
Tack för svar.. ser det ut att bli bättre ifall jag själv tar kontakt med dem och förklarar situationen, eller är det bättre att vänta ut?
Kram

26 Karin - catlove:

skriven

Hejsan, Jag snubblade precis över din sida och kände så fin energi från den. Jag hoppas att det här är rätt plats att ställa en fråga på. Jag står inför mänga val både ang karriär, relation och var jag ska bo. Och jag är väldigt trött och känner ångest. Jag känner att jag måste verkligen göra rätt den här gången. Orkar inte om det blir fel fler gånger. Ser du något som kan guida mig rätt. Med stort tack på förhand.

Svar: Du ska följa din innersta känsla och du ska lita på ditt omdöme.. låt livsglädje och utveckling vara dina ledstjärnor och välj aldrig med rädsla eller oro.. kram :)
Esmaralda

27 Karin - catlove:

skriven

Tack kära Esmeralda för ditt svar och dina uppmuntrande ord. Det behövde jag höra tror jag. Jag ska ta dina ord i akt och försöka lita mer på mig själv och försöka höra vad mitt innersta säger mig. Ibland är det svårt att veta vad som kommer från ens innersta och vad som kommer från utmattning eller från rädslor. Tack igen. :)


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: