Vaccin....

 
Efter en härlig promenad längs stranden... tar vi snart itu med grillningen
Lammkotlett står på menyn....
Ha en go måndskväll
kram & kärlek 💖
1 💕 Zoey 💕:

skriven

Go kväll Es!
Vad mysigt det låter! Får önska dig och ditt sällskap en trevlig kväll! ❤️

Jag undrar om du kan se om mormor kommer in på ett korttidsboende eller kommer hon hem direkt till sin lägenhet efter att hon blir utskriven från sjukhuset? Kram Zoey 💕

2 💕 Zoey 💕:

skriven

Go kväll Es!
Vad mysigt det låter! Får önska dig och ditt sällskap en trevlig kväll! ❤️

Jag undrar om du kan se om mormor kommer in på ett korttidsboende eller kommer hon hem direkt till sin lägenhet efter att hon blir utskriven från sjukhuset? Kram Zoey 💕

3 Michaela:

skriven

Eran grill måste vara otroligt välanvänd :) Och det är ju helt förståeligt för det är inte mycket som slår grillat :)

Då har jag bara ett jobb kvar av de jag sökt och det är det som jag vill ha på Polisen. Antingen bommar jag även det och blir skitledsen eller så klaffar allt och jag blir superglad. Hoppas på det sista! :)

Smaklig måltid och ha det så mysigt framför Idol sen :)

Kram från ett blåsigt och 10 gradigt Sthlm!

4 Anonym:

skriven

Hej älskade Es, kan jag fortfarande bli gravid ?
Ser du mig gravid och lycklig i framtiden.
Kram

5 Seanskunden Emma :

skriven

Har en sån oro inför ultraljudet den 10/9 då jag inte känner mig så gravid! Tycker du det känns att det går bra? Du har ju trots allt i min seans sett att jag ska få barn:)

Kram Emma

6 Browallia:

skriven

Tack för ett gott skratt så här på kvällskvisten :D Kram

7 Skorpan:

skriven

Hahhaa, nej inga sidoeffekter ;D.

Undrar hur det gick för Putins dotter, han påstod ju att hon fått det... Jag skulle inte vilja vara bland de första som får vaccinet, spec inte nu då det tas fram på ultrakort tid, känns lite riskfyllt, men tja, vad vet jag om sånt.. Önskar dock att jag vore en expert inom nån genre, men icke. Får hoppas att jag upplevs bra ändå ;).

Njut av maten..
Kram Skorpan

8 En vädur:

skriven

Ha ha ha
👍😂😂

Om möjlighet finns:
Någon känsla kring vad hon tänker om mig? Den brunhåriga dejt.

Mums med lammkotlett!!
Kram era göttegrisar!

Svar: Tänker lite hit och dit... både positivt och negativt.. kram :)
Esmaralda

9 Mej:

skriven

Hej Esmaralda
En kvinna som hade något emot mig när vi var yngre. Men det var 10 år sedan.
Har mött henne nu igen.
Ser det ut som om hon fortfarande vill ”åt ” mig?
Finns det risk för negativt prat om mig från hennes sida?
Kram

Svar: Ni är inte kompatibla men jag tror inte hon försöker något illa.. kram :)
Esmaralda

10 ullie:

skriven

saknar att gå på stranden

Snälla Es jag undrar i fall du ser hur det kommer gå för min son som åkte till turkiet idag . orolig mammma med hundra tankar av oro

kram ullie

Svar: LIte oroligt kan det bli men jag ser ingen allvarlig fara.. kram :)
Esmaralda

11 Fians:

skriven

Hej alla glada!
Det var länge sen jag skrev nu. På tal om Usa.
Har börjat dejta en trevlig karlslok från staterna men vissa varningsflagg känns vid.
Därför skriver jag lite desperat till dig nu Esme. Kan du ge mig lite klarhet ska jag springa från eller till han?
Kram och tack för att du finns.🙏

Svar: Jag får till mig att du ska vara vaksam och försiktig. kram :)
Esmaralda

12 Fians:

skriven

Tack vännen, kram 🤗

13 Seanskunden Emma :

skriven

Är så orolig för ultraljudet! Vill bara att hjärtat ska slå men har läst så mycket om att folk varit med om att det ej gör det...

14 Fians:

skriven

Tack vännen, kram 🤗

15 Mej:

skriven

Hej Esmaralda.
Ser du egentligen varför hon tycker något illa om mig?
Vad det handlar om?
Kommer hon igen att försöka något illa mot mig?
Kram

16 Mej:

skriven

Hej Esmaralda
Vad handlar det om varför hon inte tycker om mig? Är det avendsjuka eller att hon inte tycks gilla mig som person? Men funderar hon över mig eller är jag helt oviktig för henne? Och kommer hon inte att besvära mig?
Kram

17 F.S:

skriven

Haha vilken klockren bild :) jag träffar en kille, E, och undrar om du ser någon framtid för oss eller är det något jag bör avstå??

18 Sessan<3:

skriven

Hej Ezmaralda.

Jag vill fråga dig om du tror att min tidigare pojkvän kommer att höra av sig och kanske ångrar allt?
Har börjat träffa en ny som jag varit ärlig emot vad gäller allt men känner kanske att saker inte är 100 procent klart med den tidigare..
Tror du kanske att vi kommer ses och prata ut?

Kramar på dig❤️

19 Anna E:

skriven

Har jag chans på jobbet som jag sökte idag som verkade intressant?

20 Fians:

skriven

Hej alla glada!
Det var länge sen jag skrev nu. På tal om Usa.
Har börjat dejta en trevlig karlslok från staterna men vissa varningsflagg känns vid.
Därför skriver jag lite desperat till dig nu Esme. Kan du ge mig lite klarhet ska jag springa från eller till han?
Kram och tack för att du finns.🙏

21 ullie:

skriven

Tack så mycket för svar fina du Tack kram kram

22 ullie:

skriven

hej Esmaralda igen
ja jag vet jag skriver mycket men snälla mina tankar och oro...
Sonen går bra jag har pratat med honom TAck

nu så är det försäkringskassan Min läkare har sagt de funderar på sjuk pension
Jag är orolig hur det ska gå med mindre inkomst? :(
Orolig för försäkringskassan så de förstår?

jag har ju förstått även i fall det är svårt att det aldrig kan bli jobb mer när man inte kan gå eller sitta stå ja:(
men jag är så orolig att de ska neka eller något mera man inte orkar igenom .. Ser du något om det?
det är i tankarna hela tiden
Tack så länge stor kram

Svar: Jag ser inte hur, men det kommer bli bra, kram:)
Esmaralda

23 Ullie:

skriven

Tusen. Tack för svar
Kramar & kärlek


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: