Spådomsvinsten....

Jag  höll en seans för Malin  häromdagen och mitt under spådomsessionen  kommer en skraplott  farande genom luften.

En liten , vanlig & allmännelig  skraplott och samtidigt hör jag Malins  glada röst i andan om, hon har vunnit och en rejäl summa dessutom.

I seansen  till henne fick jag ju skriva att du bör omgående köpa en skraplott.

I dag måste det vara. I morgon är det för sent.

 

Senare samma dag kom ett mail från Malintjejen

Hon  hade foten i gips och det var ett elände men hon tog sig till kiosken och köpte en skraplott och det visade sig att hon vann 45.000 kronor.🤑

Herregud så roligt !! 😁

Nu blir det extra fina klappar  hemma hos Malin  och hennes lillebror som hon tar  ensam hand om.

 

Lillebror ska få det stora Legobygget i julklapp som han önskar sig  men inte skulle få för det kostar ju massor - och själv ska hon  unna sig en resa när det lugnar sig med corona.

Sådant här händer inte så ofta – men när det händer, då blir jag typ lika glad som vinnaren !

Och särskilt när det kommer någon tillgodo som inte har det alltför fett.

 

 

 

 

Här tragglar  vi annars på som vanligt.. Covid behåller sitt grepp om byn och närmaste stad… mamma är kvar på på besök och åker hem på lördag… vi gympar efter frukost, går långpromenader med stavar, äter gott o myser.

Sonen är fortfarande inte helt okey efter covid, huvudvärk och trötthet och på lördag är det tre veckor sedan han insjuknade.  Han har inte varit allvarligt sjuk, men envist kan det vara i alla fall.

 

Ta hand om er nu

Kram & kärlek

P.s. Jag har  fått Malins tillstånd att  publicera  detta ur hennes spådom.

1 Jen. :

skriven

Vad kul Malin, grattis!

Jag oroar mig mycket över ekonomi och pension. Är det något jag egentligen borde släppa oron för? Har ingenting emot att leva enkelt men oroar mig för framtiden och hur min situation ska se ut.

2 Snödroppen:

skriven

Godmorgon❣️
Men herreguuud va roligt och vilken jäkla tur att Malin kunde hoppa iväg till kiosken, jag blev nästan tårögd och håren reste sej. Vilken underbar sesnsvinst❣️
Jag fick faktiskt en tanke igår vad som skulle hända om jag halkade och bröt benet, mardrömstanke som är lika illa som att bli smittad av covid. Ja här håller det sitt grepp också men jag är frisk och pigg ännu! Snart helg igen, har varit en lång vecka då jag varit en dag i förväg hela tiden men ikväll äntligen tar jag helg! Ska försöka tanka min vän om vi ses på hur han känner, kommer han öppna sej tror du? Känns det som han har berättat om oss för någon?
Kaffet är uppdrucket och dags att starta dagen. Kram💖

3 Helena Ir:

skriven

Grattis Malin, vilken fin vinst!

4 W:

skriven

Vad roligt och stort grattis till Malin!

Jag hoppas att sonen och alla de andra på bloggen, som har / haft covid kryar på sig ordentligt!

Kram

5 anonymis:

skriven

vill bli gravid o har testat med ägglossningstest som nu visat positivt 3 dagar i sträck. Är något fel? Kan det vara så att ägget inte släpper? (har pcos).

6 Fitnesskillen:

skriven

Godmorgon ez

Jag har lite ångest nu och det är att jag har varit borta från jobbet i 9 gånger i denna månaden och jag hoppas inte att jag lär förlora mitt jobb... Så jag undrar kommer jag att få jobba kvar på jobbet fast att jag har varit borta 9 gånger i denna månaden? Har sån ångest, för jag blivit sjuk så lätt nu i denna månaden och det är jobbigt att vara borta från jobbet och jag vill inte förlora jobbet pga att jag har varit borta 9 gånger.. För jag även vaknade upp med feber idag.. 😬😥

Kram och hoppas att du får en jättefin torsdag 🙏🏼 tack i förhand

7 Zita:

skriven

Hej Esmaralda vilken tur Tänk att vinna En Gåva att kunna se sånt 🌟Tror du jag har tur u spel eller kärlek? Kram 😃☀️☀️☀️

Svar: Jag se ringa storvinster på väg, tyvärr, kram :)
Esmaralda

8 Susan:

skriven

Plötsligt händer det👍🏻 Grattis Malin!
Pengar är ju inte allt, men visst hade det varit kul om pengarna någon gång regnade över lilla mig💸 Att kunna unna mig ngt utan att behöva tänka på prislappen... ja,ja att drömma kostar ju inget🤗
Att va singel i coronatider är ju ingen hit men har man varit det i nästan hela sitt vuxna liv så är man ju van....o oddsen att bli hittad av någon som letar efter mig är ju inte så höga, men hoppet finns🥰

Kram o håll ut, håll avstånd

9 lilla M:

skriven

Hej Es, vad är mina chanser att lyckas i november? Kram

10 Alie:

skriven

God morgon,
Så glad jag blir att läsa detta.. grattis till vinsten Malin 💫

Ny dag nya.. tag.. 💪
en lott med vinst hade suttit fint här med.
Önskar alla en fin Torsdag! 🌟
Kram :)

11 Rädd:

skriven

Vilket härligt blogginlägg! 💕

Hej E!

Ser du när nästa jobb kommer? Söker jag det på en vanlig annons? Eller går det till på något annat sätt?

Kram och kärlek.

12 Rebecca :

skriven

Nej va coolt :) Grattis till Malin!

En fråga, vad tänkte Karl när han såg mig igår? Hans blick mötte min ganska länge utan att någon av oss vem ned den ❤

13 Hej:

skriven

Men gud fantastiskt grattis !!

Esmaralda en fråga,

Ser han ut att ha känslor för mig? Tänker han på mig och har han tankar att vi ska bli tillsammans ?
Kram

14 N:

skriven

Hej Esmaralda.

Verkar något vara pågång att hända? Ser du förändring i kärlek? Står still och undrar om det ser ut att fortsätta så framöver?
Kram

15 Skrållann :

skriven

Hej!
Åå vad roligt, grattis Malin till vinsten;)
Jag har blivit spådd om att inte vinna någon stor summa pengar men jag köper lotter ändå och hoppas du har lite fel i just den spådomen🙈🤣
Ser det ut som vi får träffa dotterns pojkvän snart? Känns som de tar det väldigt försiktigt.

Kram❤️

Svar: Ja jag hoppas också att jag har fel :) Ja, det tar det försiktigt och det är ju klokt, relationen känns inte självklar, kram :)
Esmaralda

16 Sessan:

skriven

Det är så extra roligt när någon som inte har så mycket vinner. Och om Malin ensam tar hand om sin bror är hon nog en bra tjej.
Ser du något om arvet du spådde mig?
Hoppas din son blir frisk snart.
Jag borde inte vara det - men är deprimerad.
Ser du något kul för mig?

Svar: Arvet kommer men det ligger en bra bit in i framtiden.... kul ting kommer också... försök ta tag i det lilla och stanna i de positiva stunderna, kram :)
Esmaralda

17 2020:

skriven

Åh vad roligt!!

Varför fryser de ut min vän? Är det något hon gör eller är det bara ett omoget beteende från deras sida?

Kram

18 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Grattis Malin så roligt för dig. Härligt när vinsterna hamnar rätt !

Här fortsätter röjning och sonen var förbi igår och hjälpte mig bära ut en säng ...
Idag kör jag bort kartonger tidningar och glas ,jösses så man kan samla på sig...

Njut nu av mamma din och promenader .

Kram Anki med flock

Svar: Ja man samlar på sig, och skönt att bli av med eländet, det lättar :) kram :)
Esmaralda

19 Anna E:

skriven

Oj, tänk om jag också hade kunnat vinna en stor summa pengar det hade underlättat saker och ting nu. Är det lönt att chansa på eurojackpot och eller lotto eller nåt annat nu till helgen tro?

Svar: Känns inte riktigt så, tyvärr, kram :)
Esmaralda

20 C:

skriven

Godmorgon från ett mycket dimmigt Dalarna!
Fasen vad glad jag blev att Malin fick en sådan fin gåva! Det känner jag verkligen att hon är. Så förbaskat värd 💕🍀🍀
"Varje dag är en vinst" för den som kan även se en fin lott som kan innehålla annat än pengar också.
Lite trött i ögat idag, jag verkar vara en timme efter i verkligheteb men ör ändå inte stressad. Tack till mig själv igårkväll som tog egentid, lagade mat med vin i handen (vinglas 😂) och skrev. Massor. Har varit nyfiken länge på skribent.
Kram på er!

21 Dunegull:

skriven

Wow-vilken seans. Rena drömmen ju 💃

Hur ser det ut nu för att på en bättre tjänst? Har de ögonen på mig nu eller det ligger ytterligare fram i tiden?

Ingen som ser allt slit jag gör?

Kram

22 Linda :

skriven

Men wow!! Herregud så häftigt! Vilken gåva du har 💓 tänker ibland på min första seans från dej, du såg att året jag fyller 43 kan jag ha chans till rejäl vinst 😅 håller tummarna!! Haft ont i huvudet en längre tid,, kanske bara spänningshuvudvärk.. tror du det blir bättre? 💓 kram

23 Naturvän:

skriven

Hej!

Grattis till vinsten Malin! o tack för att du delar med dig!

Ja denna Corona, hoppas verkligen din son bättrar på sig snart och att vaccineringen sätter fart.

Skönt börja dagen med jympa och önskar att värken i dina knän har lagt sig, det tar så på krafterna.

I dag skall jag titta på dokumentär ang Maradona, vilket levnadsöde, synd att han fick sluta så tidigt.

Annars vardagsrutiner och försöka hålla humöret uppe. Har kommit igång med meditation igen och det känns riktigt bra. Passar på att ta mkt bilder nu när det är lugnt överallt, man får ta tillvara på stunderna. Virknålen har kommit fram och jag försöker åstadkomma en rund grytlapp! Meditativt o avkopplande, även om handarbete aldrig har varit min grej.

Ha en fin höstdag alla!









24 Zita:

skriven

Hej Esmaralda vilken tur Tänk att vinna En Gåva att kunna se sånt 🌟Tror du jag har tur u spel eller kärlek? Kram 😃☀️☀️☀️

25 Jennifer:

skriven

Godmorgon och hej finaste Esmaralda! Och grattis till vinsten, Malin! Häftigt!

Fina Esmaralda, jag söker efter ett speciellt ögonblick med någon, kommer jag snart att få uppleva det?
Kram
Jennifer

Svar: Det kommer, kram :)
Esmaralda

26 Kristin:

skriven

Så fantastisk!!!!! Du er helt unik, kjære Esmaralda. Så glad jeg ble på Malin sine vegne. Gratulerer så veldig mye.
Ja, hvem skulle ikke ønske seg litt ekstra, men godt det kom til Malin denne gangen. Og hvem vet?
Håper at din sønn snart blir frisk av etterdønningene av Coronaen. Sender han ønske om en riktig god bedring.
Ønsker en god dag og nyt tiden med din Mamma. KRAM!!

Svar: Tack och kram :)
Esmaralda

27 💕 Zoey 💕:

skriven

God förmiddag!
Grattis Malin till vinsten! Det var inte dåligt!
Hoppas ni får en fin jul!

Es, hur märker jag om Brianna behöver salt? Hur ofta ska jag strö salt på henne? Kram Zoey 💕

Svar: Strö över henne några korn en gång i månaden så är du på den säkra sidan, kram :)
Esmaralda

28 Bbv:

skriven

Hej e

Ser du mig göra någon pengar vinst? Hade blivit så glad för vinna något...?

29 Jossan :

skriven

Usch allt med Corona är så hemskt! Vi har just nu 3 bekräftade fall på jobbet.. 1 från förra veckan. Har ytterligare 2 som väntar på sina provsvar... en av de är jag sjukt nära men de säger att man blir sjuk inom 5 dagar om det är en kollega.. sjukdomen är riktigt obehaglig..

Fick åka och köpa nya ute kläder igår. Frös som bara den på jobbet igår när vi var ute..

Saknar verkligen min släkt :(

Ska byta däck imorgon. Ska träffa mitt ex för första gången sen han fick veta om T...

Hur kommer det gå?

Kram

Svar: Ditt ex accepterar men kan vara lite irriterad, kram :)
Esmaralda

30 <3:

skriven

Godmorgon Esmeralda. Vill hon att jag ska prata med henne? Idag satt vi tysta i 30min. Jag
mår bra av att inte ha kontakt med henne. Är hon samma avundsjuka bittra människa?

31 Skorpan:

skriven

Vilken härlig spådom som stämde till punkt o pricka. Grattis Malin!

Kom tidigt på jobbo har paketen gjorda, de som tvingade mig hit trots att jag borde vara i karantän. Dåligt samvete har jag, inga egna symtom o med negativt testresultat,mask på i eget arbetsrum. Ska försöka vara på distans,behöver bara en massa material med mig hem.. Har ingen aning om var jag blivit utsatt för eventuell exponering, men hoppas att jag undgår att bli sjuk. Jäkla corona :(. Syns det nåt positivt på min himmel Es? Nu behövs nåt bra ;).

Ha en bra dag!
Kram Skorpan

32 Fk:

skriven

Hej
Tog hon bort mig för jag vad om få tillbaka mina pengar hon lånat?
Kommer ja hitta nya människor att umgås med

33 Nenna:

skriven

Hej Es,
Va härligt att det blev en vinst för Malin

Corona kryper närmare och finns kanske redan inom familjen. Ovisst när man inte vet om man ska sätta sig i karatän eller inte. Det tar lång tid att få göra ett test och sedan vänta på svaret.

Kram 🤗

34 Hm:

skriven

Hej!
Kommer han acceptera min vänfrågan?
Kram!

35 Michaela:

skriven

Men gud så underbart! Vilken grej och stort grattis till dig Malin :)

Nu undrar jag nyfiken när det ska hända något positivt i mitt liv. Du såg att det vänder mot bättre tider och att något skulle ske som fick mig att förstå att det vänder. Har jag månne missat det?

Segt att sonen fortfarade inte mår bra och skönt att höra att du och mamsen håller er ifrån samhället och myser med erat :)

Dålig sömn inatt så trött. Hoppas det bara är tillfälligt.

Ha en bra torsdag! Dagarna rusar fram.... Kram till er!

36 Carolina :

skriven

Ser du nån varning för mig, kommer jag hitta min soulmate nästa år?

37 smulan:

skriven

Vad roligt , grattis till vinsten.

Coronan håller sitt grep här också, så less.
Vet att det blir jul ändå och vi gör det bästa av det. Men ser du om vi kan fira som det är tänkt?

38 SusanneAmalia :

skriven

God Torsdag..

Grattis Malin...

Vad kul.. Brukar säga att man ska aldrig fötvänta sig pengar.. Men vara glad när det kommer tillskott och av pengar ska man skapa glädje av..

Njut nu och jag hoppas att du får glädje av din vinst.. Kram..

Sitter på sjukhus det skulle vara rutinundersökning men nu blev det operarion och laserbehandling så har jag möte kl 15.00..
Så blindstyret dvs jag.. Ska gå på möte vara spcial och trevlig.. Ja det går nog bra bara jag inte somnar.. Jag blir så påverkad av bedövning och smärtstillande sover hela dagen när jag har varit hos tandläkare eller kirurg. Nu är det ögonen som ska opereras jag har fått 3 hål på hornhinnan. Vilket är sviter från propparna i ögonen som jag fick av stroken..

Så håll tummarna att jag inte somnar..

Önskar alla på bloggen en underbar dag.. Med kärlek och glädje.. 💕




Svar: Hoppas allt gick bra, och det tror jag det gjorde, ja en stroke kan ställa till med en hel del bekymmer... kram :)
Esmaralda

39 Lilla m:

skriven

Hej Es, vad är mina chanser att lyckas i november? Kram

40 Läroliv:

skriven

Oh, vad roligt, tänk att få komma med ett sånt underbart besked som du fick göra Esmaralda, och Jättegrattis till dig Malin.

Kram

41 Dejsan:

skriven

Sånt är roligt att läsa. Själv penumerera jag på lotto och eurojackpott, men tyvärr tillhör jag inte de vinnandes skara. Men trägen vinner, och jag behåller mina nummer. Nån gång så..........

42 sofia:

skriven

Kära Esme!

Som du sa, kom jag iväg och träffade min lilla mamma❤️. Jag undrar om hon någonsin kommer att kunna bo i sin lägenhet igen.

Allting känns så ovist och jobbigt just nu! 🙏

Kram
Sofia

43 Drutten :

skriven

Stort grattis till vinsten Malin 👌😍
Kram Drutten

44 Wonderwoman:

skriven

Hej ser allt ut att vara bra?

45 Camilla:

skriven

Men oj så kul att läsa!! Grattis Malin och det verkar som att det kom till en som verkligen behövde det. Älskar sånt här😀

Es , har pratat med sonens tjej som berättar att han inte alls mår bra. Vill inte ha mer hjälp än den han har. Ser du något om allt detta? Blir det bättre för honom? Mammahjärtat är ledset och oroligt och du förstår säkert själv som mamma. Usch så jobbigt☹️

Krya på sonen och låter som att du och mamma har det bra tillsammans. Kram

Svar: Ja jag vet, vi mammor oroar oss.. vill han inte ta emot mer hjälp så kan man ju inte tvinga honom utan bara hoppas att han ändrar inställning, kram :)
Esmaralda

46 Fjäril:

skriven

Hej,
Blev tyvärr lite för nervös trots avslappningsövningar och inre pepp.. Gick det verkligen så dåligt jag tror eller var det ok?
Kram

47 Jossan :

skriven

Lönt att han ska bli irriterad det är ju hans fel att det tog slut för 2 år sen...

Kommer jag också vinna en stor vinst pengar snart? Eller lyckas jag höja lönen till 31000 när min lärarlegitimation kommer?

Kram

48 Michaela:

skriven

Pratat med chefen från intervjun förra veckan. Hon meddelade att jag fått vidare i processen men jag tvingades tacka nej då jag känner att det inte är rätt för mig. Attans också när nan hade chansen. Det var mitt sista alternativ just nu så är tillbaka på ruta noll :/ Vart tog de bra tiderna vägen som du såg var på g och tuffar jag på rätt väg? :)

Kram!

Svar: Det kommer en tjänst som är mer rätt för dig, ge dig inte, kram :)
Esmaralda

49 C.A.T:

skriven

God eftermiddag!
Jag sitter här och klurar på nattens dröm. Jag försökte prata med en yngre tjej som i drömmen var min dotter, hon hörde mig inte först men tillslut sa hon, -men du lever inte längre, förstår du inte det. Dottern hette Julia ( vilket inte är namnet på min dotter) sedan frågar någon mig vad min man heter och då säger jag Robert. Vilket inte är min mans namn i verkligheten. I drömmen var det självklart. Jag vaknade upp ur drömmen och tyckte det var obehagligt. Har du någon input på denna dröm? Skum är den iaf.
Kramis

Svar: Här tror jag du blandade in ett av dina föregående liv, ibland dyker det upp i drömmarna, kram :)
Esmaralda

50 Skorpan:

skriven

Så tidigt på jobb idag att jag känner mig riktigt stolt ;). Mitt paketprojekt blev färdigt o paketen kom iväg, äntligen. Nästa vecka blir det ett annat projekt. O styrelsemöte på distans, ingen jullinch vilket ju är synd, men vad kan man i dessa tider. Hoppas det går väl med min presentetation?

Blir mera distans nu, det blev fart på gänget då jag kom till jobbet ;), har haft mask hela dagen o hållit mig mestadels i mitt eget arbetsrum. Är ju negativ, men en kan ju aldrig vara säker...

Idag hämtas sängen o jsg får vara med o bära, det lär nog inte min axel tycka om. Ja vad gör man inte för lite pengar ;)?
Ha en bra kväll!
Kram Skorpan

Svar: Exakt, så skönt när prylarna blir sålda och en liten slant kommer in, kram :)
Esmaralda

51 Agnes:

skriven

Så roligt att läsa att en vinst gick rätt! Grattis!

Mindre roande med Covid o dess härjningar. En krya-på-sig-hälsning till sonen!
Och varm hälsning till din mor o make!

Övriga glada, stor Cyberkram! =)

Svar: Tusen tack :) Kram
Esmaralda

52 SOL:

skriven

HURRA!! Gratulerer med full klaff til dere begge.

53 Fjäril:

skriven

Hej,
Tror du jag skulle ångra om jag skulle köpa mig ett elpiano?
Kram

54 Celia:

skriven

Önskar mig lite pengar jag med, börjar sina här!

Ser du om min förlorade vän har tänkt något på vänskapen vi hade och saknat den på senaste? Vill bli vän igen och inte bara bekant?

Tycker det känns så, men kanske är det bara önsketänk?

:)

55 Chatrine:

skriven

Men gud så kul å stoooort grattis till vinsten!!!!

Ez: Ser du någon stor vint för mig på lotter inom en snar framtid eller ser du något turnummer?

Kram Chatrine

Svar: Nej, ingenting som kommer till mig, tyvärr, kram :)
Esmaralda

56 Tiss:

skriven

Hej Es!
Nu i corona tider så åker många buss på hösten. Jag ska (enligt fysioterapueten) åka buss hem från arbetsträningen för att inte överanstränga min rygg och höft. Men nu har det blivit så att jag har gått dom senaste dagarna då jag aldrig vet om jag kommer att få en sittplats (och vissa sätter väska eller annat på stolen bredvid), och stå klarar jag inte riktigt... Och då står man ju dessutom ändå som packade sardiner eftersom bussarna blir fulla och tar in mer människor än vad som borde. Det tar mig 35 min att gå och det är egentligen för långt, men det har ändå fungerat relativt bra. Visst, det gör ont... Men ändå så att jag klarar av det (det har varit värre i mina dagar) utan att bli lidande efteråt. Men till saken. Ser du om det finns risk att det påverkar mig senare i livet? Alltså jag får sån ångest av denna Corona skit, att stå vid busshållplatsen och se hur det kommer mer och mer folk. Vad ska jag göra?

Svar: Nej jag ser inte att det kommer påverka dig senare... kram :)
Esmaralda

57 Månskenet:

skriven

Men GRATTIS, Malin! Så härligt! Kram💕

58 <3:

skriven

Grattis Malin vad roligt. Perfekt vinst till jul och black friday imorrn.
Mycket känslor nu och det känns bra. Tror verkligen att jag och A hör ihop. Så mycket små tecken med låtar, händelser och historian vi har.
Blombudet var från honom 🙏❣🌺
Har jag och A haft ett tidigare liv tillsammans?
Älskar han mig ?
Kram

59 Mikael:

skriven

Ett elände med gips? Jag blev så glad när jag fick kryckor att jag hoppa som en raket till kiosken och köpte godis, och lite varstans :) för en vinstlott så hade det gått lika mycket som en sommardans :)

Är det bara Covid som härjar på byn så är det lugnt, i jämförelse, i media spår de att Sverige kommer förlora Skåne

https://youtu.be/vlEPU9s7SMw

jag förmodar att de menar Skåne, i sådana fall får vi väl smuggla dig till Sverige :)

Covid syns inte på stan mer än något enstaka munskydd annars är det som vanligt.


Kram
Mikael

Svar: Här hos mej är det fler i butiken som har munskydd nu... såg jag från min distans utomhus :) Kram :)
Esmaralda

60 Jeanette:

skriven

Vad roligt GRATTIS!!

Viruset kan ta tid att lämna kroppen. Jag har en arbetskamrat som fick viruset i april 2020 o hon har fortfarande inte fått tillbaka smak o lukt.

Ha det fint!

Svar: Usch vilket elände... sonen har aldrig tappat varken smak eller lukt o nyss fick jag ett meddelande att han börjar känn sig som sig själv igen.. tack o lov.. kram :)
Esmaralda

61 Bjork:

skriven

Hej De ploppade upp ett meddelande att jag hade varit och surfat på snuskiga sidor och satt jag skulle ladda ner något virus program stämmer de?

Jag skulle aldrig gå in på snuskiga hem sidor.

Kram

62 CA:

skriven

Hej
Det är ju kul när någon vinner på en skraplott. Vi pratade om just det idag på jobbet, drömmen om vinsten som kan komma och att det är något som vi alla fantiserar om. Samt att man fantiserar om vad man ska göra när man vinner.
Du inte sett någon vinst för mig inom närmaste framtiden men jag drömmer om den iallafall :o).
Kram

63 Dahlia:

skriven

Varför är kollegan J extra omtänksam och snäll på senaste? Vad är det han vill? Inte väl har han fått upp ett intresse?

Tack!

64 Michaela:

skriven

Ska inte ge mig! Åh vad skönt att höra att sonen mår bättre :) Kram

65 Hedwig:

skriven

Grattis Malin!

Jag köpte också skraplotter någon gång och kunde nästan inte sluta med det för jag vann ganska ofta något, fast väldigt små belopp. Kanske ska jag köpa en adventskalender med skraplotter i år..

66 Vitlilja :

skriven

Kommer allt att ordna sig? Kände att den här flytten var ganska överväldigande för mig och det är ett så stort projekt framför mig..


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: