SISTA ÄNGLARNA VILL HEM....

I dag mina vänner erbjuds de sista magiska  Ängeltalismanerna till försäljning.

Vill du ha en ängel då är kostnaden 500 kr och du  betalar så här:

 

Swish till:

123 597 9752.

 

Eller  till mitt plusgirokonto:

 

1354552-0  till  Framtid & Rådgivning/WIDA

 

När du betalat så mailar du mig på:

[email protected]

och i ditt mail talar  du om:

 

1.   I vilket namn du betalat

2.  Du skriver dina tre önskningar som du vill ha hjälp med av din Ängel

3.   DU SKRIVER DIN POSTADRESS

 💖

 

Du får ett svarsmail av mig med instruktioner om hur du ska aktivera din Ängel.

 

Nu är det så att Änglarna själva hjälper till och väljer sina ägare och skulle det visa sig att  ingen Ängel vill till dig så

meddelar jag dig detta och returnerar dina pengar.

Jag har en resterande flock Änglar här som är så ivriga och glada på sitt eget stillsamma sätt och som längtar efter att få komma hem till sina nya ägare

 

Stor kram och lycka till💖

1 Misstjejen:

skriven

Hej

Kan du ser om C kvinna är positiv till min sms och övrigt?

Ha det bra

2 Jessica:

skriven

Hej Es!

Hur stor är chansen att jag träffar den där kvinnan igen?
Kommer jag få kontakt med henne?
Tänker hon på mig något?

Kram :)

3 J:

skriven

Godmorgon
Hur blir veckan för sonen och mig ? Hoppas att den blir bra för oss båda❤
Kram

4 Misstjejen:

skriven

Hej

Det känns bara osäker för jag ser inte något positiv från C kvinnas sida. Kommer våra relation håller länge också?

Ha det bra

5 <3:

skriven

Lite sugen på en 😇.
🦋har hjälpt mig mycket.

Ser du någon spontan spådom om mig ?
Kram

6 susanne:

skriven

Hej Esmaralda! Nu hoppas jag att en ängel vill flytta till mig.

Kommer J höra av sig och vill va med mig i helgen? Kramar

7 Lotta:

skriven

Vill egentligen ha en ängel, men tror inte att någon av dom är för mig.

En fråga…mina grannar är verkligen jobbiga. Barnen har problem pga föräldrarnas okunskap kan man väl säga. Nästan så jag vill göra en orosanmälan. Känner mig inte trygg i mitt boende längre. Är oron befogad eller är det bara rädsla?

Kram L

8 MalinS :

skriven

Kul att läsa gästbloggar från dom som fått önskningar uppfyllda och den där speciella känslan när de hållt talismanerna. Jag har köpt några talismaner men aldrig känt av och kanske är jag inte mottaglig. Eller som du säger att dom kanske räddat ens liv istället, undvikit större faror.

Är dock varje gång sugen på att pröva men denna gång måste jag avstå. Hoppas alla de som beställer får sina önskemål uppfyllda. Ska bli att läsa från de som gästbloggar.

Två dagar kvar av denna gråa månad förhoppningsvis kommer lite snö snart som piggar och ljusnar upp.

Ezmaralda ser du något positivt signifikant komma min väg snart?
Det är väl ändå min tur snart?

Kram

Svar: Jadå, vist blir det din tur, kram :)
Esmaralda

9 <3:

skriven

Kommer Mamma flytta till en annan stad inom närmaste framtid?

Svar: Det ser ut att komma en flytt, kram :)
Esmaralda

10 Lillanmillan :

skriven

Då var min ängel aktiverad. När jag skulle ta det dåliga minnet började jag gråta. Jag såg mig själv när jag mådde som sämst. De glada blev flera olika.

Det kliar såå mycket i mina händer nu känner jag. Misstänker att det har med min ängel att göra.

Nu kom fd kollegan ut med att hon är gravid. Åh vad jag längtar och vill också bli gravid. Hoppas den önskan uppstår inom 2 år. Kan knappt vänta.. känna den mäktiga känslan när något lever inom mig. Hoppas på en liten flicka isåfall.. när jag skrev det kändes det som en lycka och jag kände mig som jag blev nykär.
Ängeln sov med fjärilen inatt.

Svar: Ja, din Ängel är aktiverad på bästa sätt och kommer nu göra allt för dig... och det beror på hennes styrka att det kliar i händerna. Ängel och Fjäril trivs tillsammans :) kram :)
Esmaralda

11 AnnaK:

skriven

Önskar jag hade råd men får hoppa denna gång 😊 Annat som kostar nu och vi har inte riktigt rättvis uppdelning av utgifterna hemma...ingen rättvis uppdelning av sysslorna heller för den delen. Så less på allt men nån gång ska det väl bli lite roligare att leva.

Kram 🤗

Svar: Det kommer bli bättre.. kram :)
Esmaralda

12 Misstjejen:

skriven

Hej

Så skönt man äntligen tills sista med C kvinna om tid och såna.

Fråga dig att varför jag har blir mer typ har makt och kunde bestämma eller något. Som jag vågar säga ifrån mer än tidigt. Jag är snälla men ändå. Typ lite som drottning.

Varför har jag blir så?

Ha det bra

13 Solen ☀️:

skriven

Godmorgon!
Yes! 🙌🏻 Jag blev antagen till en deltidskurs som jag hade sökt!
Så spännande och roligt att lära mig något nytt bara för mig egen skull. Av någon anledning tror jag att den kursen kommer att betyda mycket för mig.

Jag har också sökt ett nytt jobb här i närheten…men jag tror att de kommer på massor av sökande. Kommer jag ha någon som helst chans på att få det jobbet och kan det vara något för mig?
Spännande och se hur det går!

Kram Solen ☀️

Svar: Härligt med kursen ! Du har chans på jobbet... kanske ingen stor chans men den finns... kram :)
Esmaralda

14 Skorpan:

skriven

Himla spännande detta... O fina är dom också :). Gissar på många fina inlägg om vad Änglarna fått till stånd...

Måndag igen o en usel natt igen. Börjar minsann tro att jag är i den åldern som påverkar så att sovandet blir uselt, övergångsåldern, kan det vara det Es som också ställer till det? Visst, jag var inte ute på nån promenad igår o fick frisk luft vilket ju kan inverka på mig. Tog väl det alldeles för lugnt med tanke på min lekamen o dess behov av frisk luft o rörelse ;). Obereonde så är det tröttsamt att inte få sova...

Det ska väl bli till nåt ändå, denna måndag.
Ha en bra dag!
Kram Skorpan

Svar: Övergångsåldern ger sig tillkänna... mer hos somliga.. så det kan mycket väl spöka en aning.... och frisk luft behöver du... kram :)
Esmaralda

15 xoxo:

skriven

hej Ez!
Åker jag fast för mina dubbla spel o blir avslöjad??!?

Svar: Är du inte försiktig så kan det bli så.. kram :)
Esmaralda

16 Mo:

skriven

Hej Esmaralda
Idag är det praktik för min del.

Es, känner han sig osäker på mig och vår relation? Är han osäker på sina känslor för mig?

Finns det någon annan han tänker på? Kram

Svar: Känns mest som om han är en aning osäker på sig själv, var han står och vad han känner... kram :)
Esmaralda

17 En Ängel med stort hjärta :

skriven

Gomorron kära Es och alla!

Åh vad jag hade önskat att jag hade råd att köpa en till min Älskade dotter hon är verkligen i behov av lite Änglahjälp!
Livet har ”sparkat undan” marken för oss sicken Jul det kommer bli o denna hemska ovisshet…Hade det bara varit den 19:e då pensionen kommer då hade jag köpt en till henne. Lycka till alla ni som har glädjen att få hem en Ängel🙏♥️🥺💫

Kram o Kärlek

18 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda

Jag planerar ju två kalas i december, ett födelsedagskalas för dottern och ett för mina vänner.

Men nu förvärras ju coronaläget dag för dag så jag undrar om jag kommer att kunna hålla kalasen överhuvudtaget? Är beredd att ställa in festen för mina vänner men vore så synd om jag måste avboka dotterns kalas.

Hur stor är chansen att jag kan hålla dotterns kalas? Det är bara för klasskompisarna, som hon ändå ser och träffar dagligen.

Kram

Svar: Chansen är god med kalas för dottern, för som du säger... de träffas ju dagligen i alla fall. Arrangera gärna kalaset så fort som möjligt... kram :)
Esmaralda

19 Dunegull:

skriven

Beklagar Yvonne 🐕😢❤️

Jag funderar på om jag ska åka till Malung över nyår. Blir det lyckat? Eller ska jag bli hemma, missar jag något då? Tänker någon rolig fest el ngt sådant? Har inte pratat med någon alls om det och tveksam att jag blir inbjuden någon stans.

Kram

20 Bella:

skriven

Godmorgon!
Ännu två lyckade spelningar i helgen och en till väntar på fredag, känns så kul! ☺️ Är dock i det där modet där ja känner att jag vill sluta på mitt jobb, han lovade att jag skulle få ledigt när jag ska sjunga men ändå blir han sur.. finns det något annat för mig snart?

Kram

Svar: Ja, du kommer hitta något annat... sök aktivt, kram :)
Esmaralda

21 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Änglarna ser förväntansfulla ut ,hoppas de små hittar sina ägare <3
Har inte utrymme i ekonomin just nu annars hade en fått komma hit .

Måndag och ny vecka och här kavlas ärmarna upp för ett nytt nappatag med byggfirman som heter HRB service ..så ni vet vilka ni inte ska anlita i Stockholomstrakten...

Kram Anki med flock

Svar: Ja, det är frustrerande med firmor som inte håller sig till vad som är avtalat, bra att du namnger.. kram :)
Esmaralda

22 Mercan :

skriven

Esmaralda finns det shans Esmaralda om jag shöper idag triss lott från 30 kr från hemshöp tre stycken 😕

23 K :

skriven

Känns det som det dröjer länge till innan jag blir gravid? Du har sagt i seans att jag inte blir en gammal mamma men det kan ju vara icke biologiskt också som du såg, innan det biologiska


Kram

24 Ma:

skriven

Hej Esmaralda.

Fick en magkänsla att något är fel i relationen jag är i. Stämmer den? Eller inbillar jag mig?
Kram

25 Ela:

skriven

Grattis till nya ägarna. Längtar min blivande man efter mig och vad skulle han säga till mig om han kunde? Ha en bra dag. Kram

Svar: Han skulle tycka att det är hög tid ni träffas.. han har väntat länge.. kram :)
Esmaralda

26 TjejenO :

skriven

Må dessa ljuvliga änglar komma hem till sina rätta ägare snart - så mycket lycka, hjälp och glädje de kommer bidra med!😍

Kommer jag gå vidare i processen. Det ÄR mitt drömjobb och jag har varit på en intervju 🥰

Kramar

27 Miltons ❤️ Mamma :

skriven

Det händer obehagliga saker här hemma. Jag märker inte av dem men sonen gör. Saker som kastas iväg.
Häromdagen var det en sak i badrummet som bara plötsligt föll när han låg i badet. En större sak som inte borde ha ramlat. Och i natt vaknade jag av att sonen ropade efter mig. Han hade ringt flera ggr men jag hade för en gångs skull somnat i ok tid.
När jag kom dit bad han mig tända lyset. Han berättade att det ramlat flera saker. Bland annat en halloweenmask (mördarkaninl.
Jag har känt av saker i och precis utanför sonens rum.

Känns inte toppen. Vet att det troligtvis inte är något farligt men sonen är rädd

Det är INTE Milton.
Har känt av en man precis utanför sonens rum men det var när han inte hade rummet och jag Har känt av en ljusbrun hund av Medium storlek mellan hallen och vrummet. Men det känns inte som det är de.
Nu har jag tryckt ihop mig i sonens säng. Han somnade snabbt. Bailey (vår ena hund) stirrade bort mot hörnet men kaninerna har ej reagerat.

Känner du möjligtvis vad denne vill?
Vem det är?
Varför det händer?
Vill inte att sonen är rädd i sitt eget rum som ska vara hans trygga zon ❤️
Kjam

Svar: Nej det är inte Milton... men Milton skyddar er 100 % och det finns ingen anledning att vara rädd.Ingenting illa kan ske.
Var lite kaxig istället och tala om för besökarna att de inte är välkomna och jag tror de lyssnar och ger sig iväg för gott. Kram :)
Esmaralda

28 Bibiliotekarien:

skriven

Nu är jag ledsen. Fick pengarna tillbaka och ingen Ängel. Jag som väntat så länge. Jag förstår ju Ez och respekterar att det är som det är men det är ledsamt i alla fall.

Svar: Ja jag beklagar verkligen ! Kram
Esmaralda

29 Miltons ❤️ Mamma :

skriven

Läste där du skrev om den äldre damen som föll i butiken och folk började FILMA.
Det borde vara OLAGLIGT för privatpersoner att filma med mobil vid olyckor, och där folk är i utsatt situation.
Hur tänket folk!
Är de så (ursäkta mig nu) kåta på att få uppmärksamhet på sociala medier att de måste filma andra människor i känsliga situationener.
Ingen empati, ingen respekt.
Men kan man inte hjälpa till med något så lämna platsen. Otrevligt, förnedrande och kränkande att bli filmad i en sådana situation.
Idioter!!!!Sorry det satte igång mig 🙈😁


Hoppas att det gick bra för damen.

Kjam

30 Liza:

skriven

Jag kände så starkt av min Ängel för en stund sedan och fick svar på något som jag funderat mycket över. Tänk vilken påverkan redan. Kram

Svar: Ja, de kan påverka även om man inte aktiverat dem... i och med att din Ängel väljer dig så börjar de agera.. kram :)
Esmaralda

31 Skorpan:

skriven

Så bäst före datumet är här då, attans också ;).
Tack Es!
Jo jag tycks behöva frisk luft...
Dagens bästa, mina nya brillor är hämtade så nu får jag börja träna med dom..
Kram Skorpan

32 Mercan :

skriven

Esmaralda ser du något Esmaralda om min bror kommer att shöpa bostad nästa år innan vi åker till Bulgarien 😊

33 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda

Jag kan inte låta bli att undra lite kring min kompis och vad han tänker efter vår heta kyss. Tror du att han skulle vilja mer? Eller nöjde han sig med vår stund i hissen?

Samtidigt känner jag mig som en skitstövel, gentemot killen jag dejtar. Fastän vi inte är seriösa eller så. Men ändå.

Kram

34 Mercan :

skriven

Esmaralda jag shöpte sigaretter med min brors 100 kr i går 😭😭😭blir det någonting Esmaralda om jag shöper idag triss lott från 30 kr från hemshöp 😩 😩 😩

35 Mo:

skriven

Hej Esmaralda.

Känns det som att han är osäker på sina känslor för henne? Handlar det om henne? Att agan vacklar i sina känslor mellan henne och mig?
Är det så?
Kram

36 K. :

skriven

Känns det som det dröjer länge till innan jag blir gravid? Du har sagt i seans att jag inte blir en gammal mamma men det kan ju vara icke biologiskt också som du såg, innan det biologiska


Kram

37 Solen ☀️:

skriven

Synd! Men blir det inte detta hoppas jag att det dyker upp något annat spännande istället så småningom!

Ha en go dag!
Kram Solen ☀️

38 Mim:

skriven

Hej Esmaralda.

Har ju en magkänsla angående honom. Försöker fråga honom men får inga svar.

Kommer han att öppna upp och kommer jag att få veta vad det handlar om?
Ser du fortsättning mellan oss?
Älskar han mig helt säkert?
Kram

39 Pia1:

skriven

Hur kam det bli så här varje gång 😭😭😭😭😭😭😭😭
Är jag inte värd det eller vaf-n 💔
Igen!! Sett fram emot det så länge att äntligen efter 6 år få gå igenom med kirurg och få svar och två gånger lovade detta sjukhus att jag får komma så fort det bara går men idag har de ångrat sig 😭😭😭

Svar: Skandal ! Jag lider med dig, verkligen ! stor styrkekram
Esmaralda

40 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda

Jag kan inte låta bli att undra lite kring min kompis och vad han tänker efter vår heta kyss. Tror du att han skulle vilja mer? Eller nöjde han sig med vår stund i hissen?

Samtidigt känner jag mig som en skitstövel, gentemot killen jag dejtar. Fastän vi inte är seriösa eller så. Men ändå.

Kram

41 A:

skriven

Hoppas alla berättar hur det gått för dem sen med änglarna, skulle vara roligt att läsa 🙂

Nu har jag börjat läsa igen om folk som gör drastiska förändringar i sina liv. Blir så inspirerad. Finns det i min framtid? Att jag har ett jobb där jag kan jobba vart jag vill i världen? Det är en stor önskan jag har.

Bo enkelt och billigt i Sverige, och sen åka då och då utomlands, flera gånger per år.

Australien står fortfarande högt upp på min lista, att åka inom 3 år. DÅ borde det väl blivit mer normalt här i världen?!

Trevlig måndag!

Kram!

Svar: Ja gå in för att lev de drömmar du har och du har riktigt god chans att lyckas med det du vill... kram :)
Esmaralda

42 Sus:

skriven

Hej
Så fina….
Varför får jag inte till mitt liv…
Vill ju bara vara med kurre varför?
Kommer någon ny så jag kommer vidare?
Love sus

Svar: Jag tror du ska gå vidare på egen hand av egen styrka.. och därefter kommer någon ny och fin.. kram :)
Esmaralda

43 Misstjejen:

skriven

Hej

Om jag tolkas att ska jag vänta och ser på nu måndag med C kvinna. Och inte fråga så mycket om det?🙃

Ha det bra

Svar: Exakt, ligg lite lågt och vänta in... det är lätt att man blir lite för ivrig.. kram :)
Esmaralda

44 Sus:

skriven

Hej
Så fina….
Varför får jag inte till mitt liv…
Vill ju bara vara med kurre varför?
Kommer någon ny så jag kommer vidare?
Love sus

45 GH.2:

skriven

Är det god chans att bli med barn inom närmsta 6 månaderna? Kram

46 Misstjejen:

skriven

Hej

Måste fråga om kommer min brev om covidpass snart?

Ha det bra

47 ängeln:

skriven

Hoppas att änglarna snart kommer hem till sina lyckliga ägare. Det känns inte bra på jobbet nu, jag känner mig motarbetad och som om de har riktat en offensiv mot mig. Är min magkänsla rätt? Orkar inte med detta, det tar så mycket energi. Vad ska jag göra? Kram

48 Muu:

skriven

Hej Esmaralda.

Det var ju såhär. Att jag känner mig lite utanför här.
I helgen var det så att hans familj tillsammans med hans ex umgicks och jag blev inte bjuden.

Vill de inte umgås med mig?
Kommer det fortsätta att vara såhär?
Kram

Svar: Detta ska du inte finna dig i, sätt ner foten och kräv respekt, kram :)
Esmaralda

49 Gumma:

skriven

Har läst igenom den skit som kastats på ML och kan konstatera att det är samma människor som går till attack och som drivit bort folk från den här bloggen tidigare. En blogg som Esmaralda driver på ett så fint sätt till många av oss. Ärligt talat Browallia. Du skriver att du är ärlig i det du skriver men du ska nog ta dig en god titt i spegeln för du är den som far med osanning här var och varannan dag om väntetid gällande psykopterapi, behandlingar mm. Läkare, psykologer mfl på denna blogg kan läsa dig och ditt beteende som en öppen bok och du är ingen helyllemänniska som du utger dig för att vara.

50 GH.2:

skriven

Är det god chans att bli med barn inom närmsta 6 månaderna? Kram

51 Livsturisten:

skriven

Eftersom jag själv känner mig lite vilsen så kanske det är hos mig en vilsen ängel vill bo? Om inte så hoppas jag de hittar sina hem snart. Kram

52 TILL AGNES! :

skriven

Bloggen skulle inte vara den samma utan att du skjuter iväg dina raka puckar med en finurlig skruv som attid träffar rätt. ÄLSKAR'T!
Kram Browallia.

53 Browallia :

skriven

Jag tipsade en av mina närmsta vänner om Änglarna, hon hann inte mer än få sin beställning bekräftad med att det fanns en Ängel som väntade på henne så hände något så magiskt att jag fick tuppskinn när hon ringde och berättade för mig vad som hade skett. Änglarna är helt outstanding!! :D KRAMAR

Svar: Ja, de ÄR magiska ! Kram :)
Esmaralda

54 Muu:

skriven

Hej Esmaralda.

Hur kräver man respekt i en sådan situation?
Jag menar hans familj får ju egentligen umgås med vem de vill. När allas män skulle ut i helgen och de träffas med hans ex och jag och barnen var hemma själva. Klart det känns. Men varför är det såhär? Hur tänkte de?
Känner varken att jag gjort dem något illa eller förstår varför det är såhär. Hur sätter man ner foten i en sådan situation?
Kram

55 Till Muu:

skriven

Du måste säga till din pojkvän hur du känner. Även om han själv entligen borde förstå! Jag hade blivit väldigt ledsen om det var jag, och om det inte ändras hade jag inte fortsatt relationen. Din pojkvän borde tycka du är den viktigaste i hans liv och vilja ha med dig överallt.

56 Agnes:

skriven

Till "GUMMA"...mys, nytt namn, old shit, typ...*ler i mjugg*

För fan..väx upp! Inte en enda som läser Es blogg, blir bortdrivna från bloggen av någon alls...det är ett frivilligt val, att sätta på sig offerkoftan, gråta över att få mothugg o sedan likt en trulig femåring som blev utan tårta, fräsande stampa i sanden o vråla med tårarna sprutande..."NI ÄR DUMMA O FATTAR INGENTING"!!!!

O sedan så ska de "straffa" ngn random kommentator med att minsann inte skriva ngr mer kommentarer i bloggen för den där HEN ska minsann få dåligt samvete, kravla upp sina byxben, ställa sig på nakna knän i krossat glas, karva sitt hjärta ur bröstet o erbjuda det på silver bricka. Givetvis ska det framföras ursäkter o inlägg från andra med stödjande tillrop med att "jag har oxå blivit påhoppad"...

Och seriöst, ni som nu utser er till Es förmyndare...tror ni inte att Es är kapabel till att sätta ner foten om det skulle skena iväg åt fel håll?
Att dessutom med härskarteknik exkludera vissa av bloggläsarna, säger mer om denna "GUMMA"(Alltid dessa nya alias i syfte att inte våga stå för sina åsikter, det suger) än de av bloggläsarna som nu faktiskt har ryggrad att stå för vad de tycker.

Att ngn(Ja, V E M 'harkel-harkel) har egentligen drivit ngn form av "hetsjakt" på just Browallia, egentligen...under X antal olika alias...syftet?

Vad ngn upplever, kan inte andra veta ngt om...kan påpeka att jag upplever vården som rutten...har en sketen hemorrojd som jag sökt kirurgisk hjälp för under flera år. Gissa hur kul det är för mig att få veta att det finns de som fått hjälp med just sina jävla hemorröjder. Applicerar liknande resonemang som nu ngn kör med gällande Browallias erfarenhet av psykvården på min böld i arschlet, är att jag inte vet vad jag pratar om eftersom andra fått hjälp med sina röv-bölder. Bah...

På tal om att kasta skit, alltså...


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: