Det enklaste....

I går var det krångel för mig och svårt att komma in på Blogg.se
Hoppas det ska gå bättre idag !
 
Måste ju dela med mig av världens enklaste och godaste recept på hallonmousse
 
 
Vispa 3 äggvitor med socker tills det blir fast - som om du skulle göra maräng
Vispa   3 dl grädde med socker
Lägg  färska hallon i en skål och kör några sekunder med elvispen.
Sedan blandar du alltsammans och moussen är klar !
 
Hur gott som helst och klart i ett nafs... kan ätas direkt men håller sig fint också över natten i kylen.
 
Kram & kärlek 💖
 
 
1 Skorpan:

skriven

Låter enkelt o gott, undrar vem som skulle vilja bjuda mig på detta ;)? Ja vi får hoppas att bloggen fungerar idag...

Har ännu min dröm från natten före i minnet, så verklighetstrogen var den, om än bara en dröm ;). Tror ingen tänker på mig på det intima sättet heller.

Som det nu ser ut på dejtingfronten syns ingen "höjdare" till. Råkade på en som bor på fyrtio mils avstånd, trevlig o skrivkunnig, något som är ett plus hos mig, som är en språkpolis åt mina barn ;). Nåväl, inte kan vi väl bo så långt från varandra Es? Det är nog logistiskt omöjligt för mig o han på landet o jag i staden, ser du honom bo på landet Es? Nej det var nog bara en till "helt trevlig" typ, bara at fortsätta söka. Så led att inte den rätta vill dyka upp... Misstror ju nätdejtande ;).

Ha en bra dag!
Kram Skorpan

Svar: Verkar vara en vanlig, normal och trevlig karl men som du säger, avståndet ställer ju till med problem.... kanske bättre att avvata och satsa på de som finns lite närmare , kram :)
Esmaralda

2 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag märker ju att den italien har alltid gav mig glädje och positiv hormoner oavsett vem åker dit. Jag har väl leva där i tidigare live. Det är en fantastisk tider för mig?

Ha det bfa

3 <3:

skriven

Kram på 🇸🇪
Vill A träffa oss idag ? Hur stor är chansen att vi får till en träff.
Kram

Svar: Runt 50 %, kram :)
Esmaralda

4 Misstjejen:

skriven

Hej

Mår C kvinna bättre av en lagom relation än för nära relation. Det handlar om mig och henne. Påverkar det henne?

Kan det var så?

Ha det bra

5 CA:

skriven

Hej
Jag förstod att det var något för inte så många kommentarer kom med igår.
Jag försöker prata med bumbel bi varje dag men det är mycket lugnt i mitt liv just nu, händer lite lite. Det blir ju några aktiviteter framöver så jag behöver säkert lugna dagar också.
Trivs bi hos mig? Räcker det med prat?
Hoppas det ordnar sig med bloggen.
Kram

Svar: Jadå ditt bi trivs alldeles utmärkt med dig och sitt nya hem... du pratar med honom på rätt sätt, kram :)
Esmaralda

6 Misstjejen:

skriven

Hej

Hoppas ju det blir bra i här vecka hos mamma. Oavsett hur jag längtar efter eller vad är min tankarna och allt. Jag vet vad jag glad för men jag försöka ju lugna ner mig och ser det som är bra.

Ha det bra

Svar: Ha positivt fokus och det blir en bra vecka !Bra att du försöker se det goda och positiva, kram :)
Esmaralda

7 Månskenet:

skriven

Oj va det låter gott, måste pröva nångång! 😋
Jo, min "chef", är han bara sån eller försöker han medvetet trycka ner mej. Ibland har jag inte kraft att ta emot, så idag morse blev det en del ropande om en liten fråga jag hade - inför våra vikarier och säsongsjobbare 🙈 Jag vill ju ändå inte framstå som nån man ska va rädd för (efterdom den ena ungdomen är sin andra dag på jobb).
Ha det gott!

8 Maja:

skriven

Hej Esmaralda,

Oj vad gott! Det ska jag prova att göra!

Traffade en ung kille, tandlākare dessutom nār vi var ute i Fredags. Det klickade mellan oss Och har mesat lite men sjālvklart fattade jag vad han var ute efter.

Jag var ocksa ute efter lite kul Och det kāndes spānnandd. Dock gjorde han mej tillslut vāldigt besviken. Han frågade om jag var intresserad av en casual romance forst. Sen var han tvungen att “vara ārlig” och skriva att han var intresserad av att prova att vara med en āldre kvinna, bara det.

Kan sāga att alla de spānningskānslor jag haft under helgen forsvann med det.

Kan du se om vi ses igen eller om det stoppade dār?
Var han attraherad och uppskattade mej eller inte?
Ser du om han vānder pa detta och vi trāffas Och det kānns bra?

Kram
Maja

9 Mesen:

skriven

God morgon!
Hade en väninna som det i början kändes så underbart med.
Förmodligen för att jag är mesig så ändrades detta gradvis och hon blev mer elak.
Kunde säga saker som sårade mig och jag kände att detta är fel.
Mellan dessa gånger var det hur bra som helst och vi hade så roligt ihop.
Med facit i hand skulle jag ha stått upp för mig själv när hon spårade ur.
Har förstått att detta är ett mönster och att hon kanske inte är så omtyckt varken på arbetsplatser eller i andra kretsar.
Vet att hon har en sjukdom som kommer att ändra hennes liv om kanske inte så lång tid men hon var "elak" långt innan hon fick den diagnosen.
Vad är det som gör att jag ändå saknar henne?
Hade ju aldrig uppmuntrat någon annan väninna att fortsätta en sådan vänskap.
Ser att hon inte behandlar gemensamma vänner på samma sätt som hon gjorde med mig.
Det är lätt att säga att man ska strunta i henne och gå vidare och kanske vill jag egentligen inte ta upp vår vänskap igen men det gör ont.
Kram <3

10 sofia:

skriven

Hej kära Esmeralda!

Jag är en periodare gällande träning. Men jag älskar egentligen träna och röra på mig. Igår var jag så glad att jag äntligen kom iväg till gymmet och körde ett roligt pass. I samband med det fick jag ont i knäna. Det är en smärta jag inte har upplevt på samma vis förut. Min man säger att det kan vara artros. Jag är livrädd för detta. Jsg började googla såklart och läste om brosket och att den slits bort och kommer inte tillbaka igen när man har en vid ålder. 😭 Är mitt träningsliv slut? Har jag verkligen fått artros? 🥺😢
Kram
Sofia 🌺

11 anna-maria:

skriven

Hej!
För många år sedan jobbade jag i England som au-pair, men hade för det mesta en ganska jobbig tid.
Saknade min familj och orkade inte jobba kvar.
Men familjen som jag jobbade hos gav mig ingen lön och det kändes lite som mobbning. Fick till slut lön för jobbet, när en utomstående kom in i bilden.

Ibland när jag tänker på den tiden så får jag ångest och dåliga tankar.
Ser du om familjen eller det vill säga föräldrarna i familjen känner någon ånger i efterhand över den situationen som helhet?

/Kram

Svar: De hade en knepig inställning och agerade ofta konstigt. Du var inte den ende som råkade illa ut. Kram :)
Esmaralda

12 Eliea:

skriven

Glad nationaldag!

Och vilket smarrigt recept i all sin enkelhet, sånt gillas och måste provas.. :D

Undrar.. Slutade min (troligen f.d.) vän D höra av sig till mig för det jag skrev härom året som jag aldrig fick en chans att förtydliga/förklara? Var det oundvikligt att vår vänskap inte skulle hålla?

Tack och Ha en strålande fin dag <3

Svar: Ja det du skrev har helt klart påverkat och ser ut att vara oundvikligt att vänskapen inte höll i sig, kram :)
Esmaralda

13 Jennifer:

skriven

Godmorgon fina Esmaralda! Jag har så ont i magen, gått och dragit på mig magsjuka tror jag. Fina Esmaralda,ser du om det är snabbt övergående?
Kram,
Jennifer

Svar: Ja, det verkar vara rätt kvickt övergående, kram :)
Esmaralda

14 Helens:

skriven

Hej igen!Tack för svar!Du svarade att båda aktivt måste jobba för förhållandet.Men hur ska jag göra för att han ska vilja?Man vill ju inte vara för på eller vara för nonchalant? Många kramar

15 Ally:

skriven

Godmorgon fina Es ☀️
Tack för mumsigt tips, enkelt o gott.
Hoppas du kan få till dig något av mina frågor idag ; Har nu lagt ett bud på lägenheten och hoppas den blir min utan budgivning? ( och att detta är ett bra köp) Kommer jag få sålt min utan problem och kanske någon vinst?
Kram o fin nationaldag 🇸🇪

Svar: Du kommer få både köpt och sålt, men kan inte se om det är nuvarande lägenhet som du budat på eller om det kommer någon annan, kram :)
Esmaralda

16 Snödroppen:

skriven

Godmorgon💞
Även det enklaste kan vara ack så gott😋 ska göra nån god dessert till fredag tänkte jag, tjejgänget ska träffas igen under lite mer lugn denna gång.
Vilket väder vi har, igår blev jag rejält solkysst efter en heldag ute, jag älskar sol o värme så idag blir det en tur till sjön och kanske ett bad💦
Ska ev träffa flingen idag, känns det som han längtar o har pirr i magen?
Hoppas bloggen samarbetar idag o sköter sej som den ska!
Ha en härlig nationaldag☀️

Svar: Ja, nog tror jag att flingen längtar, kram :)
Esmaralda

17 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Tack för recept !
Hoppas bloggen håller sig på mattan idag !

Önskar dig och de dina och bloggläsare en härlig
Nationaldag !

Kram Anki med liten flock

Svar: Ja nu får jag hoppas att Bloggen sköter sig !Kram på dig och flocken :)
Esmaralda

18 Liten C:

skriven

Å det låter supergott 👍.

Jag och min exman har blivit ovänner pga många saker som bubblat framförallt hos mig.
Nu verkar det helt kört och han vill inte ha någon kontakt med mig.
Ser du om detta kommer hålla i sig eller finns en ljusning ?
Trist för barnen :-(
Kramar till dig

Svar: Försök samarbeta för barnen och prata bara med varann vad det gäller just barnen och ingenting annat.. det kommer ljusna, kram :)
Esmaralda

19 JSE:

skriven

Hej, förstör den intima relationen jag har till en vän chanserna för mig att träffa han med stort H?

Svar: Kan göra att det skjuts lite på framtiden men ni träffas definitivt, kram :)
Esmaralda

20 Bjork:

skriven

Hej kommer jag kunna ta ledigt nästa fredag?

Kram

21 Bjork:

skriven

Hej träffar jag min nya kompis först eller min stora kärlek?

Kram

Svar: Kan bli en kompis först, kram :)
Esmaralda

22 Mercan :

skriven

Esmaralda ser du om min mor och far lever många år till och blir riktigt gamla 🤔💟😔

Svar: Ja, det ser ut som om de kommer bli gamla, kram :)
Esmaralda

23 Cecilia:

skriven

Godmorgon! Det där såg riktigt smarrigt ut! Tack för tips.

Ledig från jobbet idag och det blir en heldag med plugg. De kommande dagarna blir ett sista ryck innan tentan. Vad tror du, kommer jag att klara det den här gången? Jag känner mig mer förberedd, men så har jag känt innan utan att klara det, men den här gången måste det väl gå.. Kramar

24 LottaS:

skriven

En variant av den desserten gjorde min mamma ofta, jag har alltid tyckt bäst om hallon av alla skogsbär.
Ibland har jag plockat mer än 20 liter, ibland är det så torrt att man får i princip inget.
Dottern har pratat med en ung man på gymmet, hon verkar intresserad att träffa honom. Verkar han OK? Stämmer det han berättar om sin bakgrund?

25 Hon:

skriven

Hej,
Jag undrar om jag borde tacka nej till att dra en föreläsning till hösten, i och med att det gick så himla dåligt sist samt jag ändå går i tankar att sluta.. eller skulle det kunna gå bra?
Kram

26 ängeln:

skriven

Hej Esmaralda, det låter gott och enkelt att göra. Kommer chefen att dra in min beviljade semester? Kommer jag att klara att komma tillbaka till jobbet innan semestern? Kram

Svar: På något sätt verkar det lösa sig, kram :)
Esmaralda

27 Naturvän:

skriven

Hej!

Låter enkelt och smarrigt, hur mkt socker tar du till grädden?

Ska försöka köra lte styrketräning idag innan jobb, men svårt och gå in när det är så här underbart väder.

Har redan sammlat på mig rejält med övertidstimmar på jobbet och har många semesterdagar kvar, hoppas bara jag kan ta ut dem i tid också...och planera resor både korta och lite längre.

Kreta drar också och jag vill gärna tillbaka till Agia Galini...

Ogräset växer och måste hinna göra fint på terassen till jag får besök på Lördag. Hur skall jag hinna med allt?

Kram

Svar: Vad det gäller socker så smakar jag mig fram... det är ju olika hur sött man vill ha det, så smaka !Ja, jag längtar efter min Kretavistelse i september, ska bli härligt !
Svårt att hinna allt, ta det mest akuta först, kram :)
Esmaralda

28 Tintin:

skriven

Hej Ez!

Tar de kontakt med mig ang jobben jag sökt nu snart?

Tack o kram!

Svar: Någon kommer ta kontakt, kram :)
Esmaralda

29 Solstjärnan:

skriven

Ser gott ut 😊.Måste pröva😊
Ett riktigt sommarrecept🌺

Es,kan det vara möjligt att jag träffar min kommande SM i Helsingfors?

Ha en bra dag 😃
Kram Solstjärnan ☀️

Svar: Möjligheten finns, kram :)
Esmaralda

30 Ally:

skriven

Tusen tack för svar! 🙏
( det känns som det blir denna med trädgård, men man vet ju inte förrän allt e klart)
Kram :)

31 <3:

skriven

Tack för receptet Es.
Verkar bli fint väder idag på vår nationaldag 🇸🇪
Vad är bästa sättet att få A på rätt väg igen ? Kommer han köara av att sluta älta allt gammalt ?
Hela han känns som han egentligen vill ha en kram och mysa men att det tar emot. Han ville ha en kram i lördags men orkade då inte med hans ältande.
Kram

32 T:

skriven

Hej es! Tack för dina recept. Alltid bra med lite nya tips. Jag känner mig lite trött och mätt på mycket just nu. Vill inte längre jobba på mitt jobb men vet inte vart jag ska istället pga av min hälsa. Ibland vill jag inte jobba alls. Kan du se nån ljusning? Någon tanke att bära med mig som kan lindra? Tack! 🙏

T

33 AnnaK:

skriven

Gudars denna getingfobi! På något vis lyckades en ta sig in idag i vardagsrummet trots insektsnät över vädringsluckan. Kommer dom in under fönstret tro? Är det ett bo på gång utanför fönstret? Ser du något? Hyresvärden har sagt att dom kan komma och kolla i en ventil ovanför fönstrena om jag vill men tror inte dom kommer därifrån.

Så jobbigt och fånigt att vara så rädd för så små varelser men jag kan inte rå för det.

Kram 🤗

34 JSE:

skriven

Men om man är öppen till universum att det inte är något utan bara det intima. Att han är välkommen ändå. Eller ska man avsluta allt och bara ”vänta”?

35 Mercan :

skriven

Tack så mycket söta Esmaralda 🤗 😘 ❤️

36 Smöla:

skriven

Är han mannen jag ska leva med? Ser han en längre framtid med mig och barnen? Kommer vi flytta ihop eller förlova oss snart?

37 Skorpan:

skriven

Tack Es!

Ja fyrtio mil är ett hinder o jag har tackat för mig. Inte kan han finnas så långt borta!? Ser ut som att det inte blir till nåt alls det här med dejtande o att träffa nån, bah.

Hurraa, bloggen verkar funka..
Kram Skorpan

38 Cara:

skriven

AGNES!! Jag läste ditt inlägg från igår. Jösses vilken upplevelse du var med om! Och på osynlige sonens dag! Och att du lade en blomma hos mor din!

Önskar dig all livsenergi i dina nuvarande val!

Kram!

39 Klara:

skriven

Oj så mumsigt! Det måste jag testa.

Vill min skyddsängel säga mig något med att klockan var 11:11 och jag hade 11% på min mobil?
Kram Klara

40 Naturvän:

skriven

Hej!

Tackar för svar, förstår du längtar efter din Kreta vistelse.

Mannen ifråga har lovat mig att han tar det som det är , han vet jag jobbar mkt den här veckan. Det är bara det man vill ju ha riktigt fint, speciellt när det är första gången man träffas....................

Men som sagt det mest akuta först, styrketräningen får bli trädgården idag......

Lite fjärilar i magen......men på ett underbart sätt

Kram

Svar: Spännande, förstår att det känns pirrigt :) Kram
Esmaralda

41 Helena:

skriven

Hej igen Tror du att det blir bra med min sambo om jag kämpar? Kram

Svar: Bara om ni båda verkligen vill, krm :)
Esmaralda

42 Dani:

skriven

Tycker C fortfarande om mig?

Kram☀️

43 Spontant :

skriven

Hej Es

Kan du se något spontant mig...?
Kram

44 SS:

skriven

Hej, borde jag fortsätta försöka med E eller borde jag gå? Kommer han vilja ta nästa steg med mig eller saknar han känslor?

Svar: Kanske känslorna inte är så djupa från hans sida, men det märker du i så fall snart, kram :)
Esmaralda

45 Dani:

skriven

Hej!
Är ledig 12/6. Ska iväg till Stockholm då. Chefen frågade om jag kunde jobba då.
Är det okej om jag säger nej? Har sagt ja tidigare gånger när hon frågat?

☀️☀️

Svar: Ja du är din fulla rätt att säga nej, kram :)
Esmaralda

46 M:

skriven

Smarrigt! Du är så duktig på allt du hittar på :) Jag har inget intresse för bak eller matlagning men äter mer än gärna :) Mamma fyller år denna vecka så längtar efter princesstårtan annars är kladdkaka med grädde en favorit :)

I förgår besök av morfar och i natt av F. Vill de ngt speciellt eller "bara" mysiga kärleksbesök? :)

Nyss körde några JAS/Gripen plan förbi och jag är ju helt såld på stridsplan och har varit på uppvisningar förut men efter att det kraschade i Sthlm så togs visningarna bort. Faaaan! Inga kärringar direkt som sitter och kör dessa heller :)

Ujuj ont i magen idag och 4 kg tyngre. Borde ha blivit man istället. Kram


Svar: Jag tror att de kommer ganska regelbundet och tittar till dig.. de vill ge dig energi och kraftJAS planen är coola.. jag gillar till och med (o)ljudet från dem :)
Kram :)
Esmaralda

47 Agnes:

skriven

Trevlig Nationaldag önskas dig, din familj o övriga!

Tack för input gällande min förhindrade olycka i söderledstunneln igår!
Har börjat att ge Bisse-Bus ngr korn salt i en vecka från i går. Tyckte han avgav lite värme i går, när jag hade honom i handflatan, nästan som ett försök att "komma igen".
Så jag får se vad som sker framöver.

Han följer med oavsett, Bisse-Bus.

Ha det gott, Everyhopa! ;0}

Svar: Tackar och detsamma önskar jag dig !Ja han jobbar hårt på att repa sig och det finns god chans att han lyckas med detta
Berätta gärna hur det gr, kram på er båda två :)
Esmaralda

48 Emilia:

skriven

Förstärks eller försvagas känslorna när vi är ifrån varandra?😘

Önskar en fin ledig dag i sommarens tecken🌸 Allt gott💗

49 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda

Var igår med dottern till tandläkaren och hon har verkligen världens underbaraste tandläkare, så snäll och schysst och förstående.

Bra ser han ut också. Vi har en slags innerlig… kontakt, svårt att förklara, men han ser alltid länge på mig och ler och det finns någon outtalad varm connection mellan oss. Har han också känt av den? Eller kanske han bara är sådan med alla?

Kram

Svar: Han tycker om dig som person, och det är ju ömsesidigt, kram :)
Esmaralda

50 Mimi:

skriven

Hej!
Jag är förtvivlad, ledsen och desperat. Samma oljud i min nya lägenhet. Vet inte var det kommer ifrån men misstänker att det kan vara från vindkraftsparken eller också så är det fel på mina öron. Dessutom så är lägenhet bedrövlig. Jag har gjort ett stort misstag när jag flyttade hit.
Nu tänker jag flytta från stan så fort jag kan men måste få ett jobb först.
Kommer jag att flytta och få ett jobb?? Snälla hjälp!

Kram

Svar: Det kommer flytt och jobb... kolla om andra också hör ljuden och gör de inte det, då ska du nog låta kolla dig, kram :)
Esmaralda

51 Mercan :

skriven

Esmaralda ser du om det finns möjlighet att min bror kommer träffa tjejen som är rätt nästa år när han blir antagen i KTH 😊 finns hon där söta Esmaralda 🤗

Svar: Han kan träffa henne nästa år, det finns en chans men ingenting är säkert, kram :)
Esmaralda

52 Igges matte 🐈‍⬛:

skriven

Åh ännu ett smarrigt och enkelt recept. Tack! 🙏🏻Jag älskar vispad grädde, mousse och liknande fluff. Denna ska jag absolut göra och bjuda mig själv på i midsommar.

Jag står över nationaldagsfirandet idag, jag är så fruktansvärt besviken och anti över hur illa behandlad man blir när man inte passar in i samhällets mall för att räknas som människa. Fira bara för firandets skull är inte min grej.

🐈‍⬛ Kram

53 Mercan :

skriven

Esmaralda du såg att min fars syster Hörü har sådan tanke, har hon hyrt ut första våningen till andra mot pengar Esmaralda 😭

54 Skorpan:

skriven

Hur är det med Besse Bi, finns det liv i han ännu eller har han gett upp, bidar han på något månne? Jag hoppas att han inte har behövt rädda mig...
Kram Skorpan

Svar: Det finns liv i lille Bosse och han jobbar på, kram :)
Esmaralda

55 Mercan :

skriven

Tack så mycket söta Esmaralda 🤗 Jag blev så glad för min brors skull 😊 Tack Esmaralda 🙂 och jag jag har bestämd mig att inte röka längre 😔

56 Skorpan:

skriven

Tack Es!
Måste kolla läget ju ;). Vet ju inget själv...
Kram

57 K :

skriven

Jag och pojkvännen har pratat lite lätt om sambolivet och jag tänkte ta upp frågan om vi ska planera lite för detta, oavsett om det tar tre mån eller till nästa år. Så kan det ju vara bra att planera. Känner han samma som mig där och blir glad för detta?


Kram

Svar: Ja, är han inte redo så blir han det nog snart, kram :)
Esmaralda

58 Ghostwriter:

skriven

Jag misstänker mig ha endrometros och PSOS pga symptom hela livet och resultat på undersökningar, men läkarna har ändå inte velat säga något bara för jag varit så ung. Detta påverkar mig enormt och frågan gäller då om laserbehandling kan hjälpa mot där jag har oönskat hår? Kommer det krävas MÅNGA tillfällen eller några enstaka gånger tro? Pga hur vården är känns de inte som någon idé att gå dit och fråga om hjälp ekonomiskt. Men känner att det är dags att göra något åt detta då jag mår psykiskt dåligt av det.


Ha en fortsatt fin nationaldag!!

Svar: Kolla ändå upp det med vården.. kanske kan du få diagnos och därmed chans till hjälp utan att det kostar, kram :)
Esmaralda

59 Summer :

skriven

Hej

Får du in något positivt som händer mig?

60 M:

skriven

Ja jag känmer den svala brisen mot mitt ansikte på kvällarna och det är dom :)

Visst är ljuden mäktiga! :) De flög rakt ovanför mig idag och jag hoppade och jublade och hade gåshud ända upp på hjässan :) Det har tydligen varit någon uppvisning förra året som jag missat men skall hålla koll för vill inte missa det igen! Och "Top Gun" tillhör favvofilmerna. Tom Cruise i uniform glömmer man aldrig :)

Hur mår min tupp? Jag har ju inte varit där på några dagar nu för vill inte stå och snacka när jag ser ut som en flodhäst :) Saknar han mig bland mathyllorna? Kanske kikar och håller koll på om jag är där eller inte :)
Kramis

Svar: Han tittar lite extra efter dig, det gör han, kram :)
Esmaralda

61 AnnaK:

skriven

Ser du om det är ett getingbo nu runt fönstret eller kom denna geting in av en slump? Kommer dom in för att fönstret inte är tätt?

Kram 🤗

62 G.H:

skriven

Jag måste ner till under 70 kg på fyra veckor! Trivs inte med mig själv!

Äter bättre och rör på mig, skulle kunna förbättra bägge områdena dock 😆

Något tips 😁😁😁?

Kram:)

Svar: Var envis, ge dig inte, kram :)
Esmaralda

63 Bjork:

skriven

Hej i dag har jag släppt loss varit och druckit vin på stan och nu snart ska jag äta på en resturang nära där jag bor.

Kram

Svar: Härligt, ha en fin kväll ) Kram
Esmaralda

64 JB:

skriven

De är relativa unga och kommer relationen att hålla? Är han lycklig?

Svar: Ja jag tror han är lycklig men tveksamt om det håller på sikt, kram :)
Esmaralda

65 Lärarinnan :

skriven

Hej E

Eftersom du har haft så rätt så många gånger så behöver jag få svar på en ny fråga. Mitt drömtorp har kommit ut till försäljning som jag velat köpa så länge. Tyvärr har jag sådan ångest för budgivningen eftersom det redan i utgångspriset är lite väl dyrt. Kommer jag att lyckas?

Kramiz

Svar: Du har en chans, runt 65-70 % och jag håller tummarna, kram :)
Esmaralda

66 Silvertassen:

skriven

Trevlig nationaldag Ez!
Ska/har ni fira/t denna dag på något speciellt sätt? Själv satte ja upp lite blågula ballonger vid altan och vi har ätit en jordgubbstårta till eftermiddagsfikan. Till middag blir de färsk potatis, sill till dom som vill ha det och köttbullar till dom som vill ha det och ägghalvor. Annars har man bara njutit av de fina vädret.

Ser du något spontant kring mig?
Kram ❤


Svar: Härligt med lite firande fast här har det varit rätt dåligt med det... nu blir det i alla fall färskpotatis och köttbullar, brunsås och lingon :) Det ser ut som om du kan genomföra något som du länge funderat över... boosta din energi och sparka igång... kram :)
Esmaralda

67 Silvertassen:

skriven

Okej, kan de vara boken måntro som jag ska sparka igång med?? 🤔

68 💕 Zoey 💕:

skriven

Kära Es!
Får önska dig en riktigt trevlig nationaldag! 🇸🇪 Hoppas du har haft en toppen dag hittills??

Här har man tagit de lugnt och njutit av de fina vädret och ätit lite gott!

Ser du om jag kommer klara mig från magsjuka om jag går imorgon även om vi är ute?? Kram Zoey 💕

69 cai:

skriven

Sonen var tillsammans med en kvinna o fick barn ihop.
Efter 3 år delar de på sig, nu ska de försöka bo ihop igen.
Kommer deras förhållandet att vara?

70 M:

skriven

Konstigt egentligen eftersom han har sambo :) Kram


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: