Gilla....

 
En del av er har skrivit här som kommentar och andra har mailat mig och ni har påtalat  att  "gillaknappen"  inte funkar.
 
Någon har till och med meddelat att när man trycker på den så räknar den baklänges och för andra händer ingenting alls när de trycker.
 
Nu vill jag att ni kör en testomgång
 
 
 
Snälla tryck på  knappen och funkar den inte så se till så att  du  rensar gamla cookies
och funkar den  ändå inte så snälla maila:
 
[email protected]
och påtala felet.
 
Hög tid att de åtgärdar allt sådant som är fel !
 
Har du andra problem med bloggen så påtalar du detta också  när du mailar dem och glöm då inte att skriv ATT DU RENSAT  MINNET /cookies !!
 
Bloggen ska ju vara enkel att vistas på och framförallt ska den fungera !!
 
Kram & kärlek 💖
 
 
 
 
 
 
1 <3:

skriven

Toppen för info om support.

Är min magkänsla rätt att Nina är en tjej som är lite psyko och vill skapa drama och problem med flit ?
Känt hela tiden big no med henne när hon börjat umgås med oss andra. Men gav henne en chans. Så märkligt att hon hör av sig till mitt ex/ kille för att han för 10- 12 år sedan sa att hon var dryg. Vad är det att reda ut. Dryg skulle jag tycka att hon är som hör av sig om det. Tror mera på A att hon flörtade med honom då och inte klarar riktigt att få nobben. Har jag sån otur att hon kommer slingra sig med på skärtorsdagen? Frågade henne innan hon ställde till med detta drama. Vill absolut inte ha med henne. Kommer inte skriva ett ord om kvällen jag bokat till henne. Hoppas att hon indirekt fattar att hon inte är välkommen längre.
Kram

Svar: Ni klickar inte alls och det är nog detta som är största problemet, kram :)
Esmaralda

2 Snödroppen:

skriven

Godmorgon💞
Ja gilla-knappen lever sitt egna liv tror jag och har gjort ett bra tag, det händer inget och som du säger så minskar även antalet markeringar!
Jag mejlar dom!!
Igår låg snön tjock när jag vaknade, idag blåser det storm o snön har blåst bort tack o lov! Känner mej trött och sliten men snart nalkas lite ledighet…
Jag är ju lite nyfiken på den där mannen som kommer ibland till mitt jobb, är han nyfiken på mej också? Kommer vi utveckla kommunikationen och ev ses privat framöver?
Kram🥰

Svar: Tack för att du mailar dom !Mannen är nyfiken, en aning i alla fall, kram :)
Esmaralda

3 Alie:

skriven

Godmorgon,
Från min dator fungerar gilla knappen, dock tar det några extra sekunder innan siffran räknar uppåt, så man ska inte ha bråttom eller skrolla för fort ;-)

Snön anlände ju igår igen.. som ett riktigt April-väder, så våren lär väl vänta lite på sig, men ljuset börjar vi få och det är så skönt... :)
Blir det en bra kväll idag, inga konstigheter hoppas jag? Hen glad att jag är där igen eller?
Kram :)

Svar: Det ser ut att bli en bra kväll, kram :)
Esmaralda

4 Ångest :

skriven

Jag går med en ångest i kroppen. Jag älskar mitt arbete men det är så osäkert just nu. Det ligger en tjänst ute i min födelsestad. Jag känner en dragning dit men jag vill inte överge mitt jobb men är ändå nyfiken på de arbetet. Vad ska jag göra? Söka arbetet eller skita i det?

Svar: Sök bara om du känner att du verkligen vill ha det, kram :)
Esmaralda

5 Jossan :

skriven

Godmorgon
4 arbetsdagar kvar innan påsklov. Ska bli skönt med semester men jag har en del att fixa under min semester. Jag ska rensa i mitt hem, byta däck, serva bilen och skriva tenta. Ska träffa lite vänner på bowling och resturang. Sen få in träningen på det.
Imorgon ska jag på läromedelsmässan om min kollega är frisk.

Idag ska jag till en annan skola och observera en lektion inför tentan.

Skulle träffat en kompis i söndags. Men något missförstånd blev och vi sågs inte. Kommer vi ses i helgen som kommer?

Dags att fixa sig och förbereda sig inför en kaosdag på jobb..

Kram

Svar: Du har en del att fixa med så ha en bra framförhållning Kompisen kommer du träffa snart, kram :)
Esmaralda

6 A:

skriven

Här fungerar gilla-knappen (och har alltid gjort för min del vad jag vet, märkligt!).

Har jag chans på jobbet som jag sökt? Bör jag byta då till detta jobb? Jag hoppas jag får komma på intervju och att det blir positivt...!

Kram!

Svar: Ja det är märkligt att den kan funka för somliga och för andra inte !Chansen har du, runt 50 %, kram :)
Esmaralda

7 Fråga:

skriven

Hej. Kommer jag träffa den killen jag skulle träffat i söndags på fredag eller på söndag? Eller när ses vi?

Svar: Ni ses men kan inte säga exakt när, kram :)
Esmaralda

8 Shenzi:

skriven

Kära Es!
När du menar "rensar cookies" menar du webbhistoriken då?? Ja e inte så bra på datorer lr teknik. 😜🙈

Ser du om vi kommer byta ringar på förlovningsfesten oxå?? Kram Shenzi 🌹

Svar: Ja, rensa webbhistorik menar jag !Ser inte när ni byter ringar, kram :)
Esmaralda

9 Misstjejen:

skriven

Hej

Kommer jag har något överrasknings fest för min födelsedag något gång i min livet?

Ha det bra

Svar: Absolut, kram :)
Esmaralda

10 Misstjejen:

skriven

Hej

Lite märkligt tycker jag. I förra vecka då smsar jag C kvinna om få uppskattar i min födelsedag efter hon svar sen jag besvara lite mer i sms så fortfarande hon var helt tysta.

Vad händer? Fick hon några minne tillbaka eller blir lite blyg eller vad som helst?

Jag vill bara förstår det...

Ha det bra

11 To the stars :

skriven

Hej!

Hmm, nej det funkar inte att trycka på Gilla här hos mig. Men om den räknar baklänges kan det vara att man redan gillat och sedan trycker igen, då tas den första "Gilla" bort. 🫥

Kan du se om jag får jobb inom mitt utbildningsområde inom de närmsta månaderna?

Kram kram

Svar: Jättebra om du vill maila kundtjänst !! Jobb kommer och det verkar inte vara så långt borta, kram :)
Esmaralda

12 💕 Zoey 💕:

skriven

Hej fina Es!
Jag får höra av mig till kundtjänst igen för de funkar inte alls för mig även med rensning.

Jag undrar vad min M2B kommer tycka om att jag inte har en jättebra ekonomi? Kommer jag ändra/offra mig mycket när jag inleder förhållande med han? Kommer jag vara lycklig?? Kram Zoey 💕

Svar: Tack, så bra om du mailar kundtjänsten !Ekonomin är som den är och det är ingenting som får din soulmate att backa, men i planerar ekonomin gemensamt, kram :
Esmaralda

13 Linda N:

skriven

Ser framemot att det blir fixat. Har råkat ut för alla saker du räknar upp på gillaknappsfronten, trots olika webbläsare och rensning av kakor så det står härliga till.

Max en gång i veckan får jag lov gilla sedan blogg.ses stora strul i höstas/vintras.🙃
Har mejlat kundtjänsten nu igen.
Kram!



Svar: Tack för att du mejlat kundtjänsten ! Kram :)
Esmaralda

14 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag tycker väl F kvinna har lite konstig beteende mot mig på sistone tider (som en tillfällen så hon springa ut utan säger hej till mig och prata lite med mig). Jag hoppas väl hon är okej men när ska vi ses och prata om boken?

Jag vet inte vad är hennes tankar om mig. Är det bra mellan oss och vi ska väl igång med en boken?

Ha det bra

15 Smulan:

skriven

Funkar för mig

16 Misstjejen:

skriven

Hej

Tycker E kvinna det är kul med mig. För jag prata om allt inför henne i mejla och verkligheten. Tycker hon det är spännande att få vet?

Ha det bra

Svar: Ja, hon verkar tycka om när hon hör från dig, kram :)
Esmaralda

17 Naturvän:

skriven

Hej!

Hos mig funkar gilla knappen, inga problem.

En fråga, ser du om jag kommer kunna genomföra min kryssningsresa i slutet av april?

Var för tidigt att ropa hej över vacinationsbiverkningar, natten var inget bra och det är klart jag är orolig. Sparat penagr så länge och ser fram emot komma iväg.

Måste bara komma igenom dagen med bilkörning och div ärenden, får bli soppa och tidigt sänggång....

I går lyssnade jag mkt på Ella Fritzgerhald och Louis Armstrong, bl a The Nearness of you, gör likaså idag, vilka musikskatter det finns! man blir upplyft!

Är riktigt matt idag,
Kram

Svar: Chansen är god att du kommer iväg på kryssningen som du ska !Jag är ett stort fan av både Ella och Louis ! Kram :)
Esmaralda

18 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda

Jag har märkt att man endast kan klicka en gång på gilla-knappen, och den uppdateras långsamt. Om man i misstag klickar två eller fler gånger på gilla-knappen så ser det ut som att det minskar med en gilla-tryckning.

Min dotter är ivrig för sitt nya konstskridskolag.

Tror du det blir ett bra tema och bra musik denna säsong?
Blir hon nöjd? Och blir jag nöjd
med temat och musiken?

Jag har sett och hört de mest märkliga teman…. Slime som blir till liv var ett annat lags tema. En annan grupp hade robotpannkakor som tema. Jo det är sant. Låter ju roligt men inte lika roligt att betala 300 euro för en sådan dräkt…

Kram

Svar: Allt blir nog inte perfekt kring dotterns säsong men det mesta blir bra, kram :)
Esmaralda

19 Lotta S:

skriven

Så många veckor på Kreta, underbart om vi igen får vara med här i bloggen!
Har det blåst över eller kommer upprörda kollegan säga något när vi ses på riktigt? Vi var på samma lunchservering i lördags och jag tror han såg mig också, men flyttade för att undvika direkt synvinkel medan jag väntade med att hämta påfyllning tills han gick.

Svar: Upprörda kollegan kommer lugna ner sig... försök att inte bry dig, kram :)
Esmaralda

20 Skorpan:

skriven

Oftast fungerar gillaknappen nog, den tar bara tid på sig att räkna framåt. Tekniken är inte underbar, så är det.

Skulle ju däremot hoppas på att jag är underbar ;D, men så verkar det inte vara. I så fall hade ju mannen sökt med ljus o lykta efter mig. Tror du han väntar på sommaren o de ljusa nätterna Es, att han då hittar mig ;)? Eller varför har vi inte mötts?

Mickis, vet ju att du också längtar efter din soulmate ;).

Mera snö o eländigt gåväder, får se om jag hålls upprätt eller blir det flera vurpor?

Hoppas bilen din är i skick Es!

Ha en bra dag!
Kram Skorpan

Svar: Mannen längtar precis som du och jag önskar att jag haft förmåga att föra samman alla de som längtar efter varann !Kram :)
Esmaralda

21 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Idag fungerade gillaknappen ! Om den "räknar baklänges" laddar jag om sidan och då brukar den fungera :-)

15 cm snö blåst och fortsatt snöande ...vill ha vår nu !
Både för kroppen och knoppen . Snöskottandet tär och humöret är redan i svängning utav försöken att anpassa mig till sommartid . Jag lägger för mycket krut på att somna i tid så jag ligger vaken bara för att ..suck.
Skulle behöva att ngt positivt händer nu.

Till mormor Hoppas Toy mår bättre !

Kram Anki med liten flock som är insnöad

Svar: Här skiner solen från en blå himmel och mamma och jag ska ta oss en redig promenad efter frukostPositivt kommer till dig och försök planera bra ting, det påverkar , kram :)
Esmaralda

22 L:

skriven

Jag har inte märkt några problem med gillaknappen.

Har en fråga som känns så viktig för mig. Undrar om han och jag kommer ses igen framöver?

Kram L

Svar: Ja, men det ser ut att bli som hastigast, kram :)
Esmaralda

23 Mercan :

skriven

Tack så mycket söta Esmaralda jag ska göra allt jag kan för att sluta röka 😎Esmaralda min mors finger är infecterat, kommer det bli bra 🙂Esmaralda jag undrar om mannen med gott hjärta som jag ska träffa 😆 om han röker sigaretter eller inte 😄😄😄

24 Therese C:

skriven

Hej Es!
Idag funkade den 🙌. Första gången på aslänge 😁. Precis som du säger brukar den antingen inte reagera eller så räknar den baklänges. Jag har inte rensat minnet men idag gick det ändå 😄.
Kram Therese C

25 Mimi:

skriven

Hej!

Har du någon aning om ungefär när felet till oljuden hittas om det hittas??? Jag ska flytta men det lär dröja innan jag lyckas få en lägenhet. Eller tror du fortfarande att felet hittas??? Skulle kännas bättre om jag visste att oljuden försvinner.

Kram

26 Daniela:

skriven

Kommer jag få lite arbetspass i april där jag fått jobb. Resturang/café/ deli är det.

Kram.
Ha en fin dag☀️

Svar: God chans, kram :)
Esmaralda

27 Mercan :

skriven

Esmaralda vi tänker gå till läkare, kommer min mors finger bli bra det är infecterat 😔

28 AnnaK:

skriven

Funkar för mig 😊

Drömde inatt att en person jag håller väldigt kär skulle lämna mig och det var så sorgligt. Inte dö då alltså. Vad betyder det? Sanndröm?

Kram 🤗

Svar: Nej, ingen sanndröm utan det handlade mer om en rädsla hos dig som kom upp till ytan under sömnen, kram :)
Esmaralda

29 Mercan :

skriven

Esmaralda ser du något Esmaralda du såg att tjejen som är först finns i skolan där min bror pluggar, ser du Esmaralda om de kommer att träffas under året eller dröjer det 😐

Svar: Ingenting kommer till mig just nu, kram :)
Esmaralda

30 Solstjärnan:

skriven

Gilla knappen fungerar nu😊.Det har varit väl länge att den inte fungerat.Hade även haft problem flera gånger att se kommentarerna.Har dock sett blogginlägget.Ja du har rätt,man önskar ju det ska fungera lätt och smidig.

Lätt och smidig är dock inte mitt liv just nu..det skulle minsann få vända mot det bättre nu.
Försöker jämna ut det hela med något trevligt men det är inte det lättaste.

Tror att ett nytt jobb vore dörröppnare till en ny vardag som skulle medföra mycket positivt med sig😊
Söker jobb hela tiden men det finns inte så mycket man har möjlighet att söka.Inte lätt.
Nu vore det en perfekt tidpunkt att byta jobb😊
Sökandet går vidare..

Och sökandet efter mannen ja det är ju också Aktuellt!
Han skulle mer än gärna få dyka upp😊❤️

Ha en bra dag!
Kram Solstjärnan ☀️

Svar: Fortsätt håll ögonen öppna efter nytt jobb... du kommer hitta det ! Kram :)
Esmaralda

31 Mercan :

skriven

Tack Esmaralda 🙂🤗♥️😔

32 Naturvän:

skriven

Hej!

Tack för upplyftande svar, har jag ngra krafter kvar när jag kommer hem idag skall jag ge mig på att göra en hundkorg fin och sy en dyna.

Grannen skulle slänga en hundkorg i Rotting, bara lite småskavanker, tänkte ha den ute på altanene när jag är hundvakt.

Får se vad Husse säger.........

Kram



33 Kristin:

skriven

Da har jeg sendt mail, kjære Esmaralda.
Ønsker deg en god dag. Kram!!!

Svar: Jättebra, tack :) Kram :)
Esmaralda

34 Smöla:

skriven

Jag behöver alltid skriva mitt alias och mejl på nytt, varje gång jag ska kommentera. Även fast jag har kryssat i ”kom ihåg”. Så jag skickar in detta oxå till kundtjänst.
Har börjat råka ut för panikattack och ångest, vilket är tufft just nu. Kommer jag bli bra igen och få tillbaka mitt mående och min utstrålning? Känner mig bara less och ful.

Svar: Bra att du påtalar alltsammans !!Jobba aktivt på ditt mående och det kommer lösa sig, kram :)
Esmaralda

35 Mickis:

skriven

Gilla knappen har hos mig räknat ner i flera månader trots allt man skulle göra enligt blogg.se

Skorpan: Jag gör ju inte det längre utan insett att jag bara får ångest av män och trivs bäst själv :) Men jag håller tummarna att din kommer snart!

Tisdag och jösses så mycket snö! Brosan har varit ute och jobbat nästan non stop sedan kl 05.30 IGÅR morse och först på torsdag skall det upphöra. Påsk om 1 vecka men det glömmer man bort när det är som Januari ute. Finns det något trevligt att se fram emot i April/Maj?
Kram

Svar: Och här lyser solen.... inge sommar men den värmer gott :)Japp, snart kommer du att planera något trevligt för våren... kram :)
Esmaralda

36 Skorpan:

skriven

Tack Es!
Trevligt iofs att han också längtar o för att kunna föra ihop oss alla längtande skulle vi nog behöva hjälp av både dig o Madame ;). Vilket jobb, stackars er ;). Nu behövs det något under... som jag har svårt att tro på.

Tack Naturvän, inte börjat ännu :D.
Kram Skorpan

37 <3:

skriven

Tack för svar Es.
Kommer jag slippa Nina på skärtorsdagen?
Hennes beteende går bort för min del.
Kram

38 Rebecca:

skriven

Hur blir min sommar?

39 Rädd:

skriven

Vilket jobb skulle jag trivas bäst på? EC, RE eller CA?

Kram och kärlek

40 Smulan:

skriven

Hej, dök upp en ny tjänst inom samma förvaltning funderar på att söka... Men hänger nog på om chefen går med på att jag får prova. Kan du se något? Blir det ett byte:)

41 💕 Zoey 💕:

skriven

Tack för ditt svar tidigare idag! 💕

Ser du om jag kommer vara lycklig med honom samt kommer jag offra mycket av de liv ja lever idag?? Kram Zoey 💕

42 Dunegull:

skriven

Första veckan är nu avklarad och jag är på väg hem från en lyckad kick off. Vad har mina nya kollegor och min vd för bild av mig nu? Jag känner mig jätte välkommen! Blir den här resan bra för mig?
Kram

43 F:

skriven

Hej esmeralda undrar om du ser hur det kommer att gå med allt som varit nu det sista ? Vad är lösningen?

44 Ghostwriter:

skriven

På datorn (chrome webbläsare) Ser jag inte längre knappen. Bara på chrome och safari i telefonen. Har dock slutat läsa bloggen på safari då det alltid krånglar! För mig går det att gilla men kan ta lite tid innan det syns.


Nu har jag stress inombords över ekonomi igen och denna gång, även om det blivit fel igen, så känner jag mod att göra något åt saken. Jag undrar om jag kommer kunna få ett jobb nu i April och inte hamna i krångel med hyran? Jag letar också inneboende men det är ingen som vill hyra. Känns de som någon hör av sig eller ska jag ge upp?



Tack för svar och önskar dig en fortsatt fin dag
KRam

Svar: Just nu verkar det trögt att hitta någon inneboende, kan dröja så var beredd på detta, kram :)
Esmaralda

45 Hejhopp:

skriven

Hejsan! Blev han berörd av mig idag eller att jag påverkade honom på något sätt? Det verkade lite så när han var nära mig eller tittade på mig. Kram :)

46 K.:

skriven

I seans har du sett att de är troligt att jag tar automatkörkort framför manuellt. I yrke framöver så kan de kräva manuellt, så frågan är om jag verkligen gör rätt i att satsa på automat? det känns ju faktiskt bäst för mig åtminstone i början tills jag känner mig mer inne i trafiken. Kör ju tryggt och lugnt men att växla ställer till problem för mig :)



Kram

Svar: Tror att du på ett sätt skulle vilja ta automat, vilket jag sett men tänk gärna ett varv till och ta manuellt, kram :)
Esmaralda

47 Skorpan:

skriven

Vilken underbar överraskning att komma hem till ett städat hem :). Vilken njutning...
Kram Skorpan

Svar: Ja, eller hur !!!!! Kram :)
Esmaralda

48 Mimi:

skriven

Hej!

Blir det flytt innan hösten?? Hoppas på att att jag får lägenhet redan till sommaren där bag kommer att trivas.

Kram

Svar: Känns inre som om det ska dröja så länge innan det blir flytt, kram :)
Esmaralda

49 Mercan :

skriven

Esmaralda du såg att det kommer även hus till min bror 😆 tack så mycket söta Esmaralda 🤗 Esmaralda ser du om det blir bostad för min bror Esmaralda efter att ha återvänt från resan till Bulgarien under året Esmaralda 🙂 Du såg resa April Maj 🙂 tack så mycket söta Esmaralda 🤗 😘 ❤️

50 Smöla:

skriven

Vill P att vi ska flytta till honom?

51 Mercan :

skriven

Esmaralda ser någonting Esmaralda 🙂 om jag kommer träffa mannen med gott hjärta under resan till Bulgarien där under tiden vi är där 😊 Ser du Esmaralda om våra söta tre kattungar är levande i Anshes trädgård med sin mamma Esmaralda 😖 Jag är så ledsen när jag tänker på alla djur som lider på gatorna alltid ber jag för dem Esmaralda vad kan jag göra annat 😔♥️♥️♥️🙏🙏🙏

52 Mickis:

skriven

Härligt för er! Nu håller den här snön och isen på att knäcka mig och är gråtfärdig av trötthet efter 5!! (Nov - April) månaders vinter. De sandar inte längre eftersom det är April på lördag utan plogar endast lite och det är GLASHALT!!! Jag har spänt mig så mycket idag att jag fick yrsel och kom inte iväg till kiropraktorn som jag behövde då jag har sådan smärta pga armen. Usch så less så less. Kram

53 💕 Zoey 💕:

skriven

Hej igen Es!
Ser du om jag kommer vara lycklig med honom samt kommer jag offra mycket av de liv ja lever idag?? Kram Zoey 💕

54 Hon:

skriven

Hej,
Tycker det känns obehagligt att vara på jobbet, som att det pratas bakom ryggen på mig, och jag känner mej obekväm med de flesta. Ser det bra ut att snart söka mig nya vägar och göra nåt annat, eller kan det bli bättre snart?
Kram

Svar: Du kommer söka dig vidare, kram :)
Esmaralda

55 F.B:

skriven

Nej gilla knappen fungerar inte för mig.

Es kan du se något spontant om mig, vadsomhelst tack?
Kram

56 A:

skriven

50 % på jobbet då är jag ändå hoppfull!

Kommer jag kunna i framtiden, när min dotter är stor, att kunna jobba vart jag vill i världen? I perioder. Finns så många länder jag vill åka till.... ångrar att jag inte blev reseledare, som jag tänkte efter gymnasiet!

Kram!

Svar: Du har goda chanser att hitta jobb utomlands, kram :)
Esmaralda

57 Jen(2):

skriven

Gilla via hemsidan gick fint (om än lite segt). Via telefonen/appen gick inte alls.
Mailade blogg.se för ett par dagar sedan om problemen (för typ 5 gången). Inget svar, så tror de numera ignorerar mina mail 🙈

Svar: Väldigt dålig stil av dem, kram :)
Esmaralda

58 Stjärnöga :

skriven

Känner mig uppgiven om Han A s attacker på mig på jobbet.
Varför gör han så?
Vad bör jag göra för att klara av situationen, vet varken ut eller in.
Har han rätt, tycker alla som han eller är det bara han som har problem med mig ?

Idag var verkligen en utmaning 😿

59 Bjork:

skriven

Hej dröjer det länge till min livs situation ändras?

Kram

60 AnnaK:

skriven

Tack för svar! Skönt det inte var en sanndröm. Har såna ibland 😄

Hade en bättre dag på jobbet. Försökte ta för mig mer igen som du sa och vara som vanligt. Brukar ju normalt sett bli tyst i mitt hörn när jag känner att hon tar över eller att jag känner mig utanför. Kändes inte lika jobbigt att vara där. Plus att min manliga vän hjälpte mig på traven lite 😊 Hoppas det fortsätter så. Tack för råd 🥰

Kram 🤗

61 Mercan :

skriven

Esmaralda ser du om mannen med gott hjärta som jag ska träffa bor i stort hus vid vatten eller lägenhet 😊 Tack så mycket söta Esmaralda du såg att han är muslim 😊 du såg även att tjejen som är rätt för min bror att hon är muslim 😊 jag blev glad för det 🤗 😘 ❤️

62 Mickis:

skriven

Kommer det att ske något på jobbfronten snart? Ha en gosig kväll :) Kram

63 Bjork:

skriven

Hej kan du se om det är något svajigt med min hälsa?

Kram

64 Celine:

skriven

Hej Es

Ser du något extra sköj jag kommer vara med om?
Kram

65 Ghostwriter :

skriven

Tack för svar! Jag är lite inställd på det också att ingen inneboende hittas på ett tag. Tänker kämpa och se vad jag kan göra med allt.


Kram

66 K. :

skriven

Tack för svaret. Trodde du hade sett i seans att automat var de enda jag skulle lyckas med för att få ta körkort, då förstod jag fel! jag får väl försöka med manuellt körkort då jag velat de från början, men har blivit avskräckt. Jag får lita på mig själv och öva med bra lärare kram kram

67 K. :

skriven

Tack för svaret. Trodde du hade sett i seans att automat var de enda jag skulle lyckas med för att få ta körkort, då förstod jag fel! jag får väl försöka med manuellt körkort då jag velat de från början, men har blivit avskräckt. Jag får lita på mig själv och öva med bra lärare kram kram

68 Stjärnöga :

skriven

Känner mig uppgiven om Han A s attacker på mig på jobbet.
Varför gör han så?
Vad bör jag göra för att klara av situationen, vet varken ut eller in.
Har han rätt, tycker alla som han eller är det bara han som har problem med mig ?

Idag var verkligen en utmaning 😿

69 Stjärnöga :

skriven

Känner mig uppgiven om Han A s attacker på mig på jobbet.
Varför gör han så?
Vad bör jag göra för att klara av situationen, vet varken ut eller in.
Har han rätt, tycker alla som han eller är det bara han som har problem med mig ?

Idag var verkligen en utmaning 😿


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: