På väg...

 
Nu är jag på väg... tillsammans med maken och barnbarnet Ozzy
 
Mellanlandning i Tyskland... och sen vidare mot Neapel och landar strax efter lunch.
 
Jag är aldrig hurtig som somliga och letar mig fram med buss och tåg... nej, jag tar alltid enklaste vägen och galer på taxi så fort jag kommit ur planet.
 
Taxi fram till hotelldörrarna, tack !
Nu hoppas vi att hotellet ska vara okey  och vi är alla tre taggade för en härlig Neapelvecka !
 
I dag kan jag alltså inte besvara frågor
 
Kram & kärlek 💖
 
1 Mercan :

skriven

Ha en fin resa med barnbarnet och maken Esmaralda 🤗❤️🙂

2 Anki:

skriven


Trevlig Resa ! ! !

Kram Anki med liten flock

3 Kristin:

skriven

Ønsker dere en riktig god ferie.
Kram!!!

4 Hedwig:

skriven

Trevlig resa!

5 Ghostwriter:

skriven

Ha det så fint nu!!

KRam

6 Solstjärnan:

skriven

Ni kommer att ha en bra resa😊!

Kram Solstjärnan ☀️

7 Agnes:

skriven

Trevlig resa o ha det så gott nu när ni kommit fram!

Stora kramen, Everyhopa! ;0}

8 Mimmi:

skriven

Ha en fin resa!

9 Mirre:

skriven

Ha en härlig resa Es!🌷☀️
Kram🥰

10 Rika:

skriven

Önskar dig/er en trevlig resa 🤗


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: