TÄVLING !!

 
I dag tävlar vi om ett   Chakra armband i  äkta  silver och med kristaller.
Kedjan har sju kristaller för att balansera.
 

Rotchakrat (Röd) – Muladhara står för stabilitet, trygghet i tillvaron och överlevnad.

Sakralchakrat (Orange) – Svadisthana står för sexualitet, lust, kreativitet och fortplantning.

Solar plexus Chakrat (Gul) – Manipura står för vilja, makt och personlig kraft.

Hjärtchakrat (Grön) – Anahata står för medkänsla, förlåtelse och ovillkorlig kärlek.

Halschakrat (Blå) – Vishuddha står för kommunikation, sanning mot sig själv och andra och kreativitet.

Pannchakrat (Indigo) – Ajna står för intuition.

Kronchakrat (Violett)- Sahasrara står för frid, insikt och förening.

 
Vill du vara med och tävla så skriv en kommentar !
Tävlingen gäller endast i dag och avslutas kl 24 i natt
 
I morgon meddelas vinnaren
 
Lycka till
 
Kram & kärlek 💖
1 J:

skriven

Jsg vill vara med 💚💙❤️🧡💛

2 Sessan:

skriven

Jag är gärna med och tävlar :)

3 Agnes:

skriven

Jättefint!

Är dock för gammal för detta armband...sexualiteten, lusten o kreativiteten är för alltid bortblåst o ngt för unga människor. Typ upp till 35, som kvinna.

Sånt är livet!

Ska nog börja pilla med lapptäcken, förvälla svamp o designa gravstenen.

Övriga önskar jag lycka till i lotteriet!

Ha det gott o trevlig dag, everyhopa! ;0}

4 Linda N:

skriven

Jaa!! Vill så gärna vara med och tävla. Det spritter i hela kroppen nu när jag fick syn på det. Ungefär som m talismanerna.🌈
Så vackert det är.❤️
Kram & solsken

5 Ester:

skriven

Godmorgon!

Jag är jättegärna med och tävlar om det vackra armbandet.

Kram Ester

6 Nobelle:

skriven

Hej!

Jag skulle bli jätteglad över en liten överraskning i brevlådan, jag vill gärna vara med i tävlingen om detta vackra armband 🥰

❤🧡💛💚💙💜

Kram

7 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag tänker på att är det felet för jag ska har fokus på mig själv och för min egen födelsedag om två veckor. Jag trodde ju någon av min facebookvänner ska säger "nej, du har fokus på dig själv inför din födelsedag för det är du värt för",

Nej det gör inte någon ens. Jag blir ju förvånar då betyder det att jag ska skiter i min födelsedag och fokus på alla andra människor i verkligheten och i facebookvänner?

Ha det bra

8 Alie:

skriven

Wow, såklart vill jag gärna vara med i denna tävling! 🙏
Kram :) 🌱

9 Misstjejen:

skriven

Hej

Igår väntar jag mig att c kvinna borde var med i en bild på facebooksida som hon bruka var förut men inte här gång. Jag blir så besviken. Men jag hoppas ju får ser mer av henne för den fantastisk 50 åldern.

Tror du att jag får ser mer av henne?

Ha det bra

10 Therese:

skriven

Vilket vackert kristall armband. Vill gärna vara med i tävlingen

11 Månskenet:

skriven

Så vackert! Bara det 🤩 men jag deltar gärna, känner att jag är påväg upp från en avsats (gropen har jag redan tidigare lämnat 😊) så jag tar gärna emot allt stöd jag kan få 💕
Kram!

12 Jossan :

skriven

Godmorgon

Fredag!!

Träningsvärk i hela kroppen det är iallafall säkert! Ca 100 dagar till min semester och jag ska försöka träna 3 dagar i veckan minst. Har man den fantastiska instruktören som jag har så vill man träna men har blivit så lat.

T dök upp på dejtingappen igen.. Samma bilder och jag bara ser på dem och minns tillbaka när han dök upp där första gången ”han ska bli min” det var det jag sa. Men vi var så olika han kan sova bort en hel lördag vilket jag inte kan. Visst kan ligga i sängen och se film men inte sova.

J har jag fortfarande inte pratat med och såg att hans hus var sålt. Konstigt att han inte skrev och berättade. Undrar egentligen varför han kontakta mig. Varför skulle han riva upp allt inom mig? Han är inget för mig idag men han var allt för mig 2009. Wow han var så fantastiskt då. Det är iallafall tråkigt att han och jag inte var menade heller. Eller inte den han är nu…

Men jag hoppas på arbetsdagen går snabbt och att jag får någon hint om framtidens man snart…

I helgen ska jag på 1 års kalas.. Hon föddes på samma dag som jag och T gick åt olika håll.. 💔

(Vet inte om du svarar på något idag eftersom du inte skrivit något)

Kram

13 Hon:

skriven

Jag deltar i tävlingen 😊

14 Jossan :

skriven

Jag är gärna med och tävlar!

15 Louise:

skriven

God morgon. Jag är gärna med och tävlar.

Nu är mannen igång...igen. Denna gången håller han på att vi bör ha alla våra pengar hemma eftersom bankerna planerar att "råna" oss.
Han har ju rätt att man bör ha kontanter hemma och att man bör handla mer med kontanter. Men med tanke på att världens banker kraschar en efter en så blir man lite orolig. Får hoppas det han säger inte är sant. Blev tjafs igår som vanligt och hade jag haft någonstans att ta vägen så hade jag tagit mitt pick och pack och dragit.

Jag fick ju så klart inte jobbet på förskolan så de får stå ut med mig ett tag till. Igår höll jag i samlingen. Jag hade berättande om Bockarna bruse. Min kollega tyckte jag gjorde det bra men att jag ska jobba mer med rösten när det gäller karaktärerna och lära mig ett alternativt slut.
Sen det här med planering.
Hon hjälper mig fortfarande och säger att jag utvecklats mycket sedan i höstas när jag började. Det är alltid kul att höra.

Idag ska jag köpa nu sladd till vår skrivare. Får icke igång möget via wi fi.

Ha nu en fin fredag. Kram

16 Dunegull:

skriven

Jag är gärna med och tävlar ❤️

17 smulan:

skriven

Vad fint armband och generöst av dig att lotta ut det, vill gärna vara med :)

18 PiaS:

skriven

Hej,

Jag är gärna med och tävlar om armbandet.

Mvh PiaS

19 Silvertassen:

skriven

Hej Es!
Jag undrar OM du kan se hur stor procent är de att jag gifter mig utomlands och hur stor procent är de att jag gifter mig i Sverige??? Kram ❤️

Svar: Kan vara fifty/fifty, kram :)
Esmaralda

20 Silvertassen:

skriven

Hej Es!
Jag undrar OM du kan se hur stor procent är de att jag gifter mig utomlands och hur stor procent är de att jag gifter mig i Sverige??? Kram ❤️

21 YR :

skriven

Hello o godmorgon.
Jag såg om utlottningen o tänkte att det vore nåt för mig.
Just nu e livet så rörigt att jag knappt känner att jag lever utan överlever. Hoppar runt på jobbet o när jag kommer hem e energin slut. Snabb mat o bad. O sen soffläge.
Sorgligt.jag som skulle vilja kunna göra det där lilla extra.
Så tacksam om det blir jag. E lycka till om det inte är så.
Kram

22 💕 Zoey 💕:

skriven

Hej Es!
Åh den skulle jag gärna vilja vinna till min syster som alltid ställer upp och som har de jobbigt just nu. Hon älskar allt som har med chakran att göra. Jag är med i tävlingen!!!!
Kram Zoey 💕

23 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag känner mig ju redo för tredje vecka att har samtal med min samtalskontakt. Så tror du att det ska fungerar för mig?

Jag tycker ju min hälsosam och mående är inte lika som 10 år sedan. Det har utvecklas så mycket. Då det är en utmaningen.

Tror du att det ska går bra för mig?

Ha det bra

24 Kulla:

skriven

Wow vilket fint armband.. önskar vara med i utlottningen 🙏❤️.

25 Mercan :

skriven

Tack Esmaralda 😔 ditt svar betyder mycket för mig som du skrev i går 🤗♥️🙂

26 Solen ☀️:

skriven

Åhhhh så söt!
Den vill jag gärna försöka vinna!
Och om den kan balanser mig vore det mer än toppen!

I helgen åker vi uppåt landet för skidåkning. Det blir andra gången jag provar på detta, så håll tummarna att jag kommer hem med kroppen i behåll.
Det är lite dubbla känslor här. Samtligt som det ska bli roligt är jag livrädd också. Hoppas jag minns lite från förra året hur man gör!

Trevlig fredag!
Kram Solen ☀️

27 Mercan :

skriven

Esmaralda jag vill fråga om i Söndags kvinnan säljaren menade mig när hon sa något på turkiska i HM ☹️

28 Mimi:

skriven

Hej!

Sömnlös natt. Har du ingen känsla alls för hur länge det tar innan de hittar felet till oljuden?? Jag håller på att bli tokig.
JAG ÄR GÄRNA MED I UTLOTTNINGEN AV ARMBANDET.

KRAM

29 <3:

skriven

Godmorgon kära Es, vill gärna vara med och tävla om det vackra armbandet.
Behöver lite balans, läkning och goda energier i mitt liv. Och hopp om att träffa ny kärlek. Varit sjuk i olika infektionener i drygt 4.5 månad. Väntar på ny bromsmedicin.
Kram
💗💜💙💚💛

30 Mimmi K:

skriven

Är gärna med och tävlar om det fina armbandet! Kram :-)

31 New jersey:

skriven

Hej Es. är med i tävling

kram

32 Rika :

skriven

Hej när jag ser på Chakra armbandet så känner jag direkt att det står namnet på min fina syssling och färgerna från stenarna skulle passa fint på hennes handled och betydelserna för kristallerna kommer bli hennes hennes balans. Jag önskar henne det armbandet mvh Rika

33 <3:

skriven

Vad är A agenda eftersom han hört av sig i över en vecka med kort och små kommentarer ? Trodde det bara skulle komma mindre trevliga meddelanden från honom. Gör han detta för att han börjar förstå att jag tänker i banorna att gå vidare ? Jag hoppas att han läst och förstått vad jag inte tycker är bra i den relation vi haft/ har. Jag / vi måste komma vidare och A har inte varit intresserad av det eller har förmågan att gå vidare med mig för en bra och sund framtid. Fortfarande mycket fest, killkompisar och ego och fokus på sig själv.
Kram

34 Erika:

skriven

Hej! Vilket fint armband. Jag önskar vara med i tävlingen:)

35 AnnaK:

skriven

Är gärna med och tävlar denna gång 😊

Verkar det som att det börjar lösa sig lite för dottern nu?

Kram 🤗

36 Ninni :

skriven

Godmorgon Så snyggt önskar så gärna att vinna detta armband Kram

37 Skorpan:

skriven

Tävling o vill du vinna, skriv en kommentar. Inga svar på frågor idag?

Vill inte tävla, vinner inget o behöver inget ;). Fint armband är det.

Har kommit till insint, som du Es sa att jag skulle, fantastiskt. Jag ska sluta tro att jag orkar göea något extra vare sig det gäller vardagssysslor eller motionerande. Det gör jag inte utan bara tror mer om mig själv än vad som stämmer. Kanske blir livet lättare nu ;)?

Es, kommer det mycket skit från revisorerna eller kan jag sova mina nätter i lugn o ro? Vill ju inte att min nästa jobbposition innehåller nåt med bokföring, budgetering, styrelsemöten, men det undrar jag hur det blir.

Inte på särskilt positivt humör o det beror nog mycket på misslyckanden som poppar upp o nej ingen har dött ;).

Ha en bra dag!
Fredag ju...
Kram Skorpan

38 Snödroppen:

skriven

Godmorgon💞
Är gärna med och tävlar om armbandet. Hade behövt bära ett sånt i mitt arbete med mej själv och allt jag går/gått igenom. Så ja Tack, är megg ett än gärna med och tävlar🙏💝

39 Jeanette :

skriven

Hejsan! Vill jättegärna vara med i tävlingen.🥰

40 Krystyna:

skriven

Jag vill gärna vara med och tävla om det fins armbandet

41 Mamman:

skriven

Så fint och så mycket energi, jag vill gärna vinna, kram

42 ÖlÄrGott:

skriven

Hoppas på vinst, väldigt fint armband

43 Lydia💕:

skriven

Åh så fint armband vill gärna vara med och få det jätte gulligt
Kram
Lydia💕

44 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Jättefint armband men inget för mig . Jag klarar inte att bära armband ;-) Lycka till alla ! <3

Vadsvullnadens blåmärke har nu flyttat sig nedåt och pryder ankeln med sin svullnad och blånad.Hade inte en aning om att blåmärken flyttar på sig haha .

Idag är det exakt 2 månader tills jag lyfter mot Skottland den 18 maj! Du må tro att jag längtar !

Ha nu en ljuvlig Fredag i spabadet !

Kram Anki med liten flock

45 Skytten 1:

skriven

Jag är gärna med för att få vinna armbandet .

46 MollyD :

skriven

Hej
Ett evigt slit på jobbet. Mycket stök och positionering.
Min lägenhet blev inte såld. Hur ser det ut för mig, kommer vi bygga vårt drömhus?
Kram
Ps fint armband med tror någon annan behöver det bättre än jag 😀

47 Igges matte 🐈‍⬛:

skriven

Jag vill gärna vara med i utlottningen :)

Vid nyår siade du att jag hade mer motigheter att ta mig igenom innan det vänder…
Igår läste jag sjukintyget som läkaren jag träffade i måndags har skrivit. Hennes bedömning av mig går stick i stäv med det som andra läkare har hållit fast vid i sex års tid. Hon insinuerar att jag är arbetsskygg och överdriver min ångest för att motsätta mig från att arbetsträna. Kommer hon att ställa till det så F-kassan börjar misstro mig och sabba möjligheten till att bli beviljad sjukersättning? Jag orkar inte kriga ensam mot både F-kassan och psykiatrin för att få den hjälp jag har rätt till enl. lagen så jag har bestämt mig för att kontakta patientnämnden och höra om de har möjlighet att stötta mig på nåt sätt. Får du till dig nåt kring det här?

Ikväll håller vi tummarna för trollkarlen i Talangfinalen ;D

Kramar från matte o Igge 🐈‍⬛

48 Jasmine:

skriven

Hej, så fint armband. Jag är gärna med att tävla.
Kram Jasmine

49 Jasmine:

skriven

Hej, så fint armband. Jag är gärna med att tävla.
Kram Jasmine

50 LottaS:

skriven

Ett icke-religiöst radband att hålla i då sinnet gungar, ja tack!

51 Hedwig:

skriven

Spännande tävling! Jag hoppas att den som behöver det mest kommer att vinna armbandet..
Här i Nederländerna har det varit landstingsval med väldigt konstiga resultat. Det enda partiet som kämpar för mer demokrati har förlorat 80% av rösterna jämfört med förra valet medan ett helt nytt 'bonde'parti nästan har fått en fjärdedel av rösterna. Jag får dåliga känslor, har det blivit valfusk här, som i USA?
Sedan är jag väldigt orolig för en ekonomisk kris, som kunde bli värre än någonsin. Kommer flera banker att gå i konkurs och kommer folk att tappa alla sina sparpengar, även jag? Ser du att Bitcoin kommer att florera eller snarare tvärtom?
Det vore intressant om du kunde skriva blogg om dina åsikter om det här. Hur som helst trevlig helg allihopa!

52 Kristin:

skriven

Dette var vakkert, kjære Esmaralda.
Nå har jeg et veldig godt liv for tiden, så det er nok de som behøver dette bedre enn meg.
Ønsker er fin dag. Kram!!!

53 Zita :

skriven

Hej! Esmaralda jag är gärna med i tävlingen.
🤩

54 Dani:

skriven

Hej!
Tävlar gärna. Så fint!🤩🤩

55 Mimmi:

skriven

Jag fick en varning i min seans från dig att jag under gårdagens datum skulle vara försiktig och inte ge mig ut på cykel.

Jag glömde detta och cyklade till jobb som jag brukade och framhjulet körde ner i en avloppsbrunn, jag välte och skrapade mig på benen.

Ingenting allvarlig hände men ont gjorde det.

När jag kom hem läste jag min seans på nytt och insåg att detta hade jag kunnat undvika. Får skylla mig själv. Trevlig helg Ez och alla

56 Emlilie:

skriven

Hej!
Jag är med och tävlar 😊

57 NN:

skriven

Hej E!

Ser du om det väntar en hållbar kärleksrelation mellan mig och K ? Kram och ha en fin dag ☀️

58 Cara:

skriven

Det kändes som att jag skulle vara med och tävla denna gång:)

Kram till alla på bloggen!

59 Tiss :

skriven

Hej Es!

Jag är gärna med på tävlingen. Det var ett fint armband :)

Om du svarar på frågor idag så undrar jag... Varför känner jag mig så obalanserad?
Jag har varit extremt trött sen torsdagen förra veckan, blandat med andra symptom. Det är någonting (jag kan inte säga vad då jag inte vet) som jag inte känner igen hos mig själv. Det är jättesvårt att förklara. Känslan ger mig nästan panik på något sätt. Sen skulle jag häromdagen berätta om dödsfallen som hände för x antal år sen. Jag brukar inte ha svårt att prata om det men då kände jag att jag var påväg att bryta ihop. Ser du om detta försvinner snart. Varför ärjag så obalanserad?

60 Veronika:

skriven

Tack gärna. Kram

61 Helena:

skriven

Vackert - jag vill absolut vara med!

62 Emra:

skriven

Hej! Jag är med i tävlingen.

63 Mamsen:

skriven

Hejsan åh vad fint ett sådant skulle jag verkligen behöva! Hoppas på tur
Kram♥️

64 Anna E:

skriven

Vill gärna vinna detta fina armband :) skulle behövs kraft från allt detdär:)

65 LilaSyren:

skriven

Hej!
Jag är gärna med och tävlar!

Trevlig helg!

66 Linda N:

skriven

Jag är med och tävlar :)

67 Mamsen:

skriven

Hejsan åh vad fint ett sådant skulle jag verkligen behöva! Hoppas på tur
Kram♥️

68 Mandarin :

skriven

Hej Esmaralda, jag är gärna med och tävlar om det fina chakraarmbandet. Känns som jag skulle behöva det. Kram

69 Ghostwriter :

skriven

Jag är gärna med! jag drogs till denna :)


Kram och ha en fin helg

70 Herr-P:

skriven

Är gärna med i tävlingen & tänkte ge armbandet till min mor som kan behöva dess stöd.

71 Ghostwriter :

skriven

Jag är gärna med! jag drogs till denna :)


Kram och ha en fin helg

72 Purple flower:

skriven

Kära Es!
Ser du om jag kommer ha lite inomhus fyrverkerier den dagen jag väl gifter mig?? Kram Purple flower 💜

73 Purple flower:

skriven

Kära Es!
Ser du om jag kommer ha lite inomhus fyrverkerier den dagen jag väl gifter mig?? Kram Purple flower 💜

74 Bjork:

skriven

Hej kommer min mamma börja dejta?

Kram

75 Mimi:

skriven

Hej!

Jag har inte sett att de varit här uppe på vinden där fläkten är. Tror inte att de försöker laga felet. Förstår inte varför. Kommer de hit eller struntar de i det??? Börjar tro att de gett upp.

Kram

76 Emmylie :

skriven

Detta armband skulle jag så gärna vilja vinna! ❤️
För några veckor sedan så va jag med om något alldeles fantastiskt, jag fick en inblick i min sambos mediala värld och kunde se hans chakra!
Det va så vackert och det vore ju pricken över i om jag vann detta.
Dessutom går jag igenom en tuff period med min dotter 😔

77 A:

skriven

Jag skulle gärna vilja vara med och tävla.
Jag var ute på nätet för några dagar sedan och letade efter ett smycke med chackrafärgerna - har alltid tyckt det är så fint!
Idag tog min dotter uppföljande prover efter sin cancer.
Har lagt det lite bakom mig efter en fruktansvärd tid men visst blir man orolig över om proverna kommer att vara bra eller inte.
Nu planerar hon ju att skaffa familj och jag önskar mig så en sommar utan oro och sorg.
Den förra sommaren var hemsk.
Kan du se om det blir ett positivt besked nästa vecka?
Kram <3

78 Emmylie :

skriven

Detta armband skulle jag så gärna vilja vinna! ❤️
För några veckor sedan så va jag med om något alldeles fantastiskt, jag fick en inblick i min sambos mediala värld och kunde se hans chakra!
Det va så vackert och det vore ju pricken över i om jag vann detta.
Dessutom går jag igenom en tuff period med min dotter 😔

79 Svante:

skriven

Hej Es. Vilket fint vackert magiskt armband med kristaller, jag är gärna med och tävlar om det. Ha en fin dag! Kram:)

80 AnnaK:

skriven

Så mycket som snurrar i huvet nu. Är jag självisk om jag lämnar om han blir sjukskriven etc? Väntade när hans mor var sjuk och senare gick bort, väntat för att dottern haft det kämpigt mm. Vet att han kommer dra kortet att jag är självisk när han har ont i sin nacke mm. Men jag äger väl ändå rätten till mitt liv. Och ett sånt här förhållande vill jag inte att mitt barn ska få som norm. Jag gör ALLT och får inget tillbaka annat än skäll om jag inte är nog glad etc. Får höra att jag är hemsk som inte vill vara i stugan mm och att jag är tråkig och bara tänker på mig själv. Ibland känns det som att enklast vore att sluta existera men det är ju inte heller ett val direkt. Vill verkligen inget mer och ändå har jag så svårt få det ur mig. Är ju bara några små ord till att börja med.

Kram 🤗

81 Mercan :

skriven

Jag vill gärna vara med i tävlingen söta Esmaralda 🤗

82 Misscool:

skriven

Hej! Blev han berörd av mig idag eller påverkad på något sätt? Tyckte han att jag var fin eller något? Kram o ha det så bra :)

83 Karin:

skriven

Hej!
Skulle gärna vilja vara med o vinna detta fina armband och hoppas på en balans i livet

Jag är lite undrande när det gäller chansen att få träffa den rätte. Har tidigare haft en del otur i det ämnet och känner att nu känner jag mig redo för att möta den på nytt .Men jag känner mig vilsen i deitingvärlden. Träffar man någon som verkar intressant visar det sig att de nog bara ville kolla av läget eller är ute efter bara en sak. Idag träffade jag en helt fantastisk framåt man men känner nog att Han inte fann mitt intresse. Kan du se om jag lyckas hitta honom här inom snar framtid. Tyvärr är ju min nackdel att jag är ganska ensam med nästintill inget umgänge vilket inte direkt förbättrar situationen. Man är ju inte sämre person för detta. Vore väldig glad om jag fick ett svar från dig ❤️

84 Thereselinneaaa:

skriven

Så himla fint armband! Jag är gärna med och tävlar. Skulle bli en perfekt konfirmationspresent till min brorsdotter som betyder allt för mig.

85 Lotta B:

skriven

Vilket fint armband. Jag är gärna med och tävlar, försöker starta upp livet efter att jag bröt armen. Läkningen går inte så fort men bit för bit och med träning så blir det mindre stelt och gör mindre ont.
Jag tycker om att känna energin flöda genom alla chakran.
Hoppas du har en fin söndag, kram🌷❤️

86 Tjejen345 :

skriven

Hej! Berörde jag han idag? Godkväll :)

87 Coolkid27:

skriven

Varför är han så rädd för att visa att han gillar mig vid hans killkompisar? Ha det bra ☺️

88 Vitlilja :

skriven

Vad fint!
Jag är gärna med i tävlingen.

Ser du om det kommer ske någon förändring i min ekonomi?

89 Annisen:

skriven

Jag vill gärna vara med i tävlingen ❤️

90 Mimma :

skriven

Är gärna med och tävlar 😁

91 Ida:

skriven

Hej
Jag vill vara med och tävla. 😍

Kram

92 Bjork:

skriven

Hej kommer min ekonomi bli bättre?

Kram

93 Jen(2):

skriven

Idag är dag tre med ny medicin. Mår så illa, men hoppas det är övergående! Alla biverkningar och att medicinen är relativa obeprövad skrämmer mig lite. Men än är det alldeles för tidigt att ge upp ☺️

Är gärna med och tävlar om det fina armbandet! 💞

94 Mickis:

skriven

Så himla fint och massa bra energier! Vill också delta i tävligen. Kram

95 F:

skriven

Jag är med

96 omogen banan:

skriven

Två bananer träffades

En var gul och den andra var grön

Låt oss springa kapp sa den Gröna bananen
Till den Gula bananen

Okey svarade Gula bananen och började springa..

Den gröna bananen sprang efter..

Så stannade plötsligt den Gula för rött vid övergångstället

Då hann den Gröna bananen ifatt och utbrister; Ha ha Jag vinner jag vinner..

Den Gula bananen svarar till den Gröna bananen ; men ååh vad omogen du är!😂

Ja en lite sådan nivå denne afton..🤗

Undrars om det va sådana bananer med böj på eller kan det varit raka bananer?
😄😄😄😄

Hoppas allt är bra med dig Ez. och att allt är på rätt väg me mamsen såklart.

Kram

Ps Är så gärna med utlottningen

97 Therese:

skriven

Vilket vackert kristall armband. Vill gärna vara med i tävlingen

98 Alex :

skriven

Jag tävlar gärna!

99 Anneli:

skriven

Jag skulle bli väldigt glad om jag vann armbandet 🙏❤️

100 Mimma :

skriven

Är gärna med och tävlar 😁

101 Mimma :

skriven

Är gärna med och tävlar 😁

102 Emma:

skriven

Jag är gärna med och tävlar. Ser vackert ut o vem behöver inte lite helande kristall-kraft?

103 ängeln:

skriven

Vill gärna vara med och tävla. Kram

104 Helena V:

skriven

Hej Es! Jag är gärna med och tävlar om det fina armbandet ❤️

105 Helena V:

skriven

Hej Es! Jag är gärna med och tävlar om det fina armbandet ❤️

106 Helena V:

skriven

Hej Es! Jag är gärna med och tävlar om det fina armbandet ❤️

107 Helena V:

skriven

Hej Es! Jag är gärna med och tävlar om det fina armbandet ❤️


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: