Dansbanan.....

 
Här har vi "dansbanan" - terrassen mot havet till som bara ska torka och sen ska det möbleras och fixas och växter ska planteras
 
Brandmanssonen var här från morgon till kväll  och skurade och oljade, båda terraserna
 
 
Blir alltså terrassjobb för mig i helgen... har handlat lite nya småsaker.. som nya plädar, kuddar, ljuslyktor och  en ny  stor matta  som ska placeras under matbordet.
Förra mattan hade färvandlats till ett musbo under vinterförvaringen.
 
 
Blir en helg i fixandets tecken ... men det är ju bara roligt !
 
Måste hinna iväg till Lidl och Willys också och bunkra grillkött... det gäller att ha gott om i frysen. Visserligen har vi ju en liten ICA butik i byn men deras utbud på kött är ju inte det bästa  och man vill ju inte heller betala mer än det behöver kosta !
 
 
Och så var det dags för rabarberkräm igen... kors i jösse namn så smaskigt !
 
Jag misslyckats alltid om jag reder den med potatismjöl oavsett hur jag anstränger mig så det blir med Maizena istället och inte en endaste klump. En nypa salt i för att eliminera värsta syran och  gott om vanilj !!
 
Få se om det blir grille ikväll !
 
Kram & kärlek 💖
 
 
 
 
 
1 Misstjejen:

skriven

Hej

Igår kväll var det så kul att jag klicka på B kvinnas kommenterar som jag klicka hela tiden på hennes gillar sen ta bort. Upprepa hela tiden i facebook och instagram. Märker hon något?

Undrar om hon tänker något om det?

2 Misstjejen:

skriven

Hej

Igår kväll var det så kul att jag klicka på B kvinnas kommenterar som jag klicka hela tiden på hennes gillar sen ta bort. Upprepa hela tiden i facebook och instagram. Märker hon något?

Undrar om hon tänker något om det?

Ha det bra

3 Misstjejen:

skriven

Hej

Det ska var intressant för mig att få vet mer om som hon c kvinna sagt några saker och klarar inte av så umgänge.

Jag ska försöka att inte reda så mycket och analysera det. Jag ska bara bromsa mig själv och ta det som är med C kvinna. Accapterar som hon är just nu.

Ibland vill jag vet mer men det blir inte väl bra. Det är bättre att ser henne som hon är bruka och tacksam så jag har henne ändå?

Ha det bra

4 Snödroppen:

skriven

Godmorgon💞
Du har verkligen en snäll och duktig son. Fint blir det också och när du fått piffa o styla blir det super👌🏼
Ja bunkra kött du, här blir det inte mycket grille tyvärr men det är ju så gott.
Här blir det en lugn helg med mycket jobb så det blir tidigt i säng och upp tidigt men det är riktigt trevligt med helgjobb. Snart börjar ju semestrarna och då går allt in i ett lugnare tempo. Känns det som jag kommer fortsätta träffa mannen M som verkar så trevlig?
Ha en go o solig dag, kram🥰☀️

5 <3:

skriven

Godmorgon kära Es, lite speciell dag för mig idag. Du får gärna skicka lite heling och glow till mig. Ser du hur/ vart och när jag kommer hitta min soulmate/ kärlek ? Det måste väl vara dags i sommar.
Kram

Svar: Healing kommer... och jag tycker ju också det är hög tid för dig att träffa din kärlek... men kan ingenting exakt se, kram :)
Esmaralda

6 Jeanette :

skriven

Vad fint!

Igår kom kallelsen till protesoperationen, blir den 19 juni.

Ha det fint ❤️

Svar: Bra att kallelsen kommit, kram :)
Esmaralda

7 Naturvän:

skriven

Hej!

Vilka härliga ytor ni har och fint blir det efter inoljning. Vår lilla altan såpskurar jag varje år men svårt få bort all beläggning.

Har fått kontakt med en man som bor visserligen en bit bort från mig men som verkar seriös och trevlig. Han befinner sig nu i Bayern på cykelsemester. Vi har dock inte bestämt träff.

En fråga. Får du också en känsla av att han är seriös? Kanske ska jag ge det en chans?

Idag blir det morgonjogg och vänner på förmiddagsfika. Ska göra det enkelt med toskanska mix och mackor

Kram

Svar: Ja jag tycker nog att du ska ge det en chans !!Den där Toscamixen är riktigt bra, kram :)
Esmaralda

8 Naturvän :

skriven

Hej!!;🖐️🙂

Tosca kaka....

Blev knas med stavningen...

9 Helena Ir:

skriven

I min mobil så ser din terrass verkligen ut som en dansbana! Hoppas du får ta en någon svängom där i sommar!

Det var många år sedan jag bjöds på grillning. Har ju inte möjlighet till sånt själv. Vi får se hur det blir I sommar, ska försöka komma iväg till åtminstone bästa väninnan, kanske även till Åland där jag har en bekant.

Låter så mysigt med
dina somrar därborta hos dig! Och vilken fantastisk son du och din man har, så hjälpsam!

Idag ska jag vara tacksam för det jag har, istället för tvärtom :) för hur ofta glider inte tankarna annars åt det där tvärtom hållet!

Önskar dig en bra lördag med ditt arbete hos dig!

Kram

Svar: Bra att du börjar göra upp sommarplaner !Och det är bra att vara tacksam över det man har.. det attrahera till mer sådant som man vill ha... kram :)
Esmaralda

10 Emma:

skriven

Jag drömde att jag var gravid Inatt, vad betyder det?

11 Dani:

skriven

Ser folk mig som en vacker tjej?

Kram

12 Bjork:

skriven

Hej kommer jag och min blivande sambo bli oskiljaktig?

Kram

13 A:

skriven

Godmorgon!
Vad kul att inreda terrassen.
Kan ju bli hur mysigt som helst.
Nästa helg ska min äldsta dotter med familj åka med bil ner i Europa.
"Jättekul " har jag sagt till henne men visst är jag lite orolig.
Kommer allt gå bra?
Kram ❤

14 Hon:

skriven

Så fint ni har det :)

Tänker att ena spontanisen igår kunde va riktat till mej, den om att byta arbeta och gå utbildning/kurs, fast jag är dock 35.. tror du den kunde va riktat till mej? Har varit i dessa tankar länge, men vet inte vilket område/nisch jag skulle satsa på, tar liksom bara stopp i huvet...

Kram

Svar: Ja, det kan ha varit riktat till dig, kram :)
Esmaralda

15 IB:

skriven

Blir jeg og M å holde sammen? Elsker han meg nok?

16 Skorpan:

skriven

Ja det kallar jsg en rejäl terass. Duktig son du har som hjälper till :). Helhen går i arbetets trcken då s a s ;). Hoppas ni hinner njuta av terassen i heögen också.

Imorse for jag iväg o skulle handla kaffemjölk o vid första butiken stod jag vid dörren o undrade barför inhen var på jobb, ja de öppnade ju först åtta :D. Iväg till nästa o med mjölken kom det ju en massa annat ;), kan nån bara handla en sak då de går till butiken undrar jag? Jag tycks inte kunna göra det iaf ;).

Börjar månne karlarna på bloggen vara desperata efter kvinnfolk till sommaren då det ett tu tre dök upp många kontakttagare i min mailbox? En atlet, inte illa alls ;), men vad ville han förutom att ha sex?

Ser det ut som att jag kommer att möta den ljusa flirtarmannen irl Es eller är det nu bara slöseri med tid att dejta i nätets värld? Kan min soulmate ens vara nån som vågar pröva på detta o med bild på sig själv också?

Idag blir det nog att börja med inhandlande av behövliga varor till festen om en vecka, slit- o släpdag på kommande alltså ;).

Ha en bra dag!
Kram Skorpan

Svar: Nej jag har nog inte heller någonsin lyckats handla bara en sak !Jag tror inte du slösar bort din tid... den som är speciell kan finnas där och fortsätt sök så länge det känns ok för dig... kram :)
Esmaralda

17 L:

skriven

Kul med lite fix och ser så trevligt ut!

En fråga. Är vänskapen över med min äldsta vän eller blir det mer kontakt framöver?

Kram L

Svar: Det an dröja men ser ut som om ni knyter an igen längre fram, kram :)
Esmaralda

18 Solstjärnan:

skriven

Så fina terasser ni har!Din son är hjälpsam som fixar terasserna redo för sommaren😊.Nu får du ta itu med det roliga😊Inreda 😊
Önskar att mitt kommande hem ska ha terasser och så.Dvs helst mer än en eller en stor😊.Har ju inglasad terrass nu och det är ju lyx.Det vore härligt i nästa hem.
Önska kan man men jag kräver ej för min största önskan är ju att jag och min SM i kärlek ska träffas😊

Idag blir det gräsklippnings premiär om jag får gräsklipparen igång efter vintern.
Dessutom har jag allmänt förberedande inför nästa veckas studentfest.

Es,kommer mitt kommande hem vara i ett bostadsområde eller har vi långt till närmaste granne?

Ha en bra dag 😃
Kram Solstjärnan ☀️


Svar: Tror inte det blir så långt till grannen... lycka till med studentförberedelserna, så roligt :) Kram
Esmaralda

19 Ally:

skriven

God Morgon ☀️
Oj så fint med nylackerat trädäck, sen återstår bara det roliga du ska göra.., inreda 😃.

Ser du något om radhuset jag ska titta på, läget är helt rätt men frågan är väl om hur mkt den kommer gå för, kan det bli mitt?
Kram :)

Svar: Det finns en möjlighet, kram :)
Esmaralda

20 Jossan :

skriven

Godmorgon
Att vakna så trött som jag är är sjukt. Är så trött på att konstant vara trött. Men det är inget fel på mig. Mamma läste av mina provsvar från sköldkörteln och de var normala. Så ingen aning varför jag konstant går upp.

Det blev ändå lite mysigt med systersonen på Ikea. Vi köpte inget och kolla väl inte superbra men lite iallafall. Blir Ikea 10.00 på söndag nästa vecka då.

Jag förstår inte varför jag helt plötsligt tänker en massa på T. Det är lite jobbigt faktiskt. Han finns i mina tankar konstant och blir värre när kan typ inte svarar om man skriver.. vad är det nu som gör att jag inte kan släppa honom?

Blev inte så mycket pluggande igår utan det blev mer jobb och alla läxor inför nästa läsår är klara och ligger på driven.

500 ord kvar på tentan men det löser jag säkert idag…

Idag blir det nog mamma och pappa för lite sol sen ska jag träffa en kollega som har en vän som släppt en bok som kan passa min klass.

Dagarna går så snabbt nu. 12 skoldagar kvar! Hjälp!

Kram

Svar: Jag tror du hänger kvar vid T eftersom du söker kärleken och ingenting nytt på den fronten har hänt ännu.. då backar man lätt till det som varit, kram :)
Esmaralda

21 K :

skriven

Kan jag lita på att han jobbade så sent igår? och även idag? Är han arg och därför inte svarar?
Han verkar inte förstå att jag blir lätt orolig när man inte skriver att man är framme eller godnatt.

Kram

22 Tjejen345 :

skriven

Hej Es och godmorgon! Hur kände han när vi hamnade i samma grupp? Blev han lite nervös eller något sånt? Gör jag han nervös? Kram o ha det fint ☺️

Svar: Han tyckte nog mest det var trevligt att hamna i samma grupp, kram :)
Esmaralda

23 Eliea:

skriven

Underbart <3

Finns det något bra knep att ta till när folk i ens närhet är helt hopplösa på att höra av sig och alltid tycks skylla det på att de är så förvirrade/upptagna/mycket att göra?? Låter typ.. "Oj, jag glömde-tihihi-släta över-låtsas som det regnar-ingen fara"..

Själv tycker jag det är ett rätt nonchalant och störande beteende, vill mest skrika åt folk att gör nått åt saken och skärpning tack, men är ju lite för snäll för det, försöker ha förståelse/överseende men visst är det tröttsamt i längden.. Och inte hjälper det när man försöker ta upp det heller/komma med förslag, mest bara tillbaka på ruta ett och rundgång på scenen.. :/

Nåja, ska inte vara ior nu.. Ändå helg och fint väder, alltid något det :)

Ha det gott <3

24 Mercan :

skriven

Esmaralda ser du om möjligheten finns att jag träffar mannen med gott hjärta i Sverige 🤔 för du såg att han är inte helsvensk 😊 därför tror jag att han bor i Sverige och möjligheten finns inte att jag ska träffa honom i Bulgarien 😔

Svar: Jag ser faktiskt inte var ni kommer mötas.. men som du själv säger, det är mer troligt att det sker i Sverige, kram :)
Esmaralda

25 Misstjejen:

skriven

Hej

Jonna är väl falskt än vad jag trodde. Jag skicka en vänförfrågan till henne i facebook. Riktigt sorgligt... hon besvara inte det.

Jag som trodde att hon var äkta mot mig och jag tänker på henne ibland. Sä sorgligt...

Ha det bra

26 Mercan :

skriven

Esmaralda ser du om min fars syster Hörü har hurt ut första våningen till andra mot pengar Esmaralda hemma i Bulgarien, om hon har gjort det😡😠😡

27 LottaS:

skriven

Dotterns skor kom som du sa!
Ser du om vi har kvar den här lägenheten medan min man har annat jobb? Ifall det är tillfälligt?

28 Misstjejen:

skriven

Hej

Ibland tänker jag på en hemliga tanke att det borde kul om jag och C kvinna har något arbetsuppgift under några dagar även sova över typ en hotell eller något såna inför en stort publiken och gör något föreläsning eller något arbetsuppgift.

Något sätta som jag bruka har såna tankar. Förutom överdriva tankar

Kan det var stämmer?

Ha det bra

Svar: Riktigt så som drömmer om tror jag inte kommer ske, inte på det sättet, kram :)
Esmaralda

29 Jossan :

skriven

Hmm ja det kan ju absolut vara så. Han var ju verkligen den som kom in och tog mig med storm 2020. Han rädda mig från mitt mående. Han var ju den jag skulle leva med i resten av mitt liv men det hände inte.. men när han kom hit hade jag ju inte alls de känslorna..

Sjukt märkligt.. kan mr right bara komma snart?

Kram

30 Fundersam:

skriven

Får du fram något om kärleken? när, var hur?

31 Tintin:

skriven

Hej Ez!

Nytt jobb i sommar?

Tack och kram!

32 Mercan :

skriven

Tack så mycket söta Esmaralda 🤗😚😉

33 Dani:

skriven

Tycker folk jag är fin, eller är det tvärtom?

✨ Ha en fin dag?

Svar: Generellt tycker man att du är fin och du har ju utstrålning dessutom, kram :)
Esmaralda

34 Anna E:

skriven

Har killen på willys några känslor för mig tänker han på mig ibland?

Svar: Ja jag tror han tänker på dig ibland, kram :)
Esmaralda

35 Ghostwriter :

skriven

Kommer den där väninnan du såg för mig, som skulle dykt upp senast efter sommaren, fortfarande dyka upp? Eller kommer andra vänner?

Du beskrev de som att vi skulle få en djup vänskap och jag antar att du inte menade min pojkvän som känns som min bästavän, utan en tjejkompis vid sidan av som jag kan göra saker med?


Kram och ha en fin lördag!

Svar: Jag ser att det kommer en vän som kommer stå dig extra nära...en tjejkompis, kram .)
Esmaralda

36 Till A:

skriven

❤️❤️❤️

Kramar från Jennie

37 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Härligt med verandafix <3 Din veranda är stor som en dansbana ;-) Kul att inreda den !
Rabarber är gott ! Min har nu gått i blomm !

All växtlighet har ju rusat iväg veckan jag var borta .Häggen missade jag nästan !
Har ont i hela kroppen och knoppen ! Vart solbränd och illröd ! Aldrig trodde jag att jag skulle ha packat ner solkräm när jag for till Skottland !!! De två sista dagarna i Edinburgh sken solen och det var hiskeligt varmt för en annan som inte var van haha.

Kan knappt röra mig för muskelvärk och jag drömde väldigt starkt i morse om en kvinna som utförde ngn sorts energihealing på mig ,hon "öpnade" upp mina flöden sa hon och jag riktigt kände hur värken lättade så pass att jag vaknade !
Vem eller vad var denna kvinna tro ? Finns det alls sån healing..eller är det bara i drömmarnas värld ?

Ha nu en härlig verandapysslings dag !

Kram Anki med liten flock

Svar: Denna kvinna hjälpte dig verkligen så att värken lättade. Hon finns inte i denna världen... men en gång höll ni ihop i vått och torrt , i ett gammalt liv, och nu besökte hon dig för att påminna om sin existens... och det är stort ! Kram :)
Esmaralda

38 .:

skriven

Hej Es!

Jag försöker idag igen.

Jag har en sämre period i mitt liv just nu. Jag känner mig ledsen och ångestfylld. Jag har haft väldigt mycket ångest på sistone.
Jag har en vän som har en del svårigheter i sitt liv och mår inte så bra psykiskt. Vi är tajta men irriterar oss lätt på varandra, detta kan jag känna blir ganska jobbigt i längden. Hen är ganska svår och vill ses ofta, manipulerar. Ibland känner jag mig lite som att jag måste ta hand om. Vi har kul tillsammans och hen är en fin vän. Det är bra att vi ger och tar. Men det var en person som frågade mig "tror du att hen är en bra vän för dig, som mår dåligt, manipulerar och lämpar över hens känslor på dig?". Jag tänkte väl att man ju tar hand om varandra när man är vänner och mår dåligt, det har jag lärt mig. Vi har ju kul också. Men jag vet faktiskt inte. Hur vet man sånt. Visst jag har funderat på om jag kanske ställer upp och finns lite för mycket. Att jag blir för viktig. Fast det kanske bara är en känsla jag har, eller?

39 Cecilia:

skriven

Vad fint ni har det utomhus med gården och terrassen. Måste vara så härligt att sitta ute och kunna grilla.

Vi har äntligen balkong i vår nya lägenhet, men har inte kunnat använda den för att den måste nätas in då vi har katter. Igår tog vi äntligen tag i att köpa virke för det, men typiskt så måste vi köpa mer för att få rätt mått.

Två tråkiga helger framför oss med plugg, men då kommer vi förhoppningsvis äntligen att komma hem det och slipper allt detta.

Min kollega är sugen på att börja i min PT grupp till hösten, men det verkar som att gruppen kommer bli full. Kommer det lösa sig så att vi kan köra tillsammans i höst? Kramar

40 Naturvän:

skriven

Hej!

Ja en träff är planerad om ngn vecka. Det känns naturligtvis lite nervöst men han verkar intressant. Idag skulle han ut ich segla och det gillar ju jag också.Oj hur skall det här gå ...

Ja Toscana brukar bli bra med mix.

Kram

Svar: Spännande och roligt också att ha något lite annorlunda att se fram emot, kram :)
Esmaralda

41 Bella:

skriven

Godmorgon☀️
Aaaallt jag vill äta att kunna få sjunga på gatan, men min hals verkar inte ge med sig.. ska gå o köpa huskurer o halstabletter strax, kan jag komma iväg idag? Har ju sjungit i mycket värre tillstånd 😂

Vad fint du bor☺️
Kram

42 Misstjejen:

skriven

Hej

Hoppas väl B kvinna är positiv om jag taggar henne i en story på Instagram.

Gör hon väl och jag ger uppmärksamhet så mycket till henne imorse och igår kväll.

Hoppas väl hon blir glad. Gör hon?

Ha det bra

43 <3:

skriven

Visst kan jag lita 💯på S som vännina och att hon älskarmig?
Vi har både kul och busigt tillsammans.
Kram

Svar: Ja, visst kan du lita på henne, kram :)
Esmaralda

44 M:

skriven

Du bor så fint! Jag trivs i min lägenhet, men om jag skulle flytta så är det till mindre hus eller radhus med liten tomt. Vill inte ha någon stor tomt.

Idag ska jag fixa på balkongen, ta fram alla grejer och plantera. Är lite sent ute men har inte haft tid eller ork. Men idag så!

Jag hoppas att det är lugnare på mitt nya jobb. Det verkar så. Stressen och stökig ledning gör inte så att man blir piggare direkt. Jag räknar ner dagarna faktiskt... först semester och sen nytt jobb. Det känns definitivt att lämna mitt jobb efter 13 år. Känner lugn inför det.

Ser att någon annan också kallar sig A. Så byter till annan bokstav 🙂

Kommer min dotter börja tävla i dans, och bli så duktig att kanske till och med vinna ibland?

Kram!

Svar: Ja, det är dags för dig med arbetsbyte och jag får en positiv känsla.... dottern kommer tävla med goda chanser till vinst, kram :)
Esmaralda

45 En Ängel med stort hjärta :

skriven

Gomorron kära Es🤗

Kul med spontanisar 👍
Dock ingen som jag kände igen mig i…

Fråga

Jag är som en ”klocka” väcks var natt av ”någon” 02.30-02.50” vem är det? Inatt knackade det försynt på altanfönsterna också 2 knackningar ett par ggr det är bara jag som hör det mannen hör inget! Det ”prasslar” runt fotona på mina små barnbarn o jag hör tydligt hur någon går här inne!!
Och detta hörde en tjej som var här tidigare idag. Det känns som om det är nån som vill säga mig nåt men vem o vad??

Får du nåt till dig fina? Hoppas för jag får inget svar när jag frågar…. Hoppas🙏♥️
Kram🙅‍♀️💜

En sådan fin o stor altan har vi med härligt!

Svar: Känns som om det är någon som vill ge dig frid och glädje i hjärtat, en väldigt god och inkännande besökare, kram :)
Esmaralda

46 Ida:

skriven

Hej
Vad härligt med terrass häng 😎 även här blir det utejobb bla, gräsklippning,

Husförsäljning tar alla mina krafter, har slutat sova, skulle behöva energi!! Är nu tillbaka till ruta ett, måste börja om från början 😢 står nu med dubbla boende, hur jag nu ska klara mig ekonomiskt?
Får jag sälja huset i sommar??

Kram

Svar: God chans att det blir en försäljning i sommar... runt 75 % att det blir så, kram :)
Esmaralda

47 Jen(2):

skriven

Vilken härlig uteplats! Drömmer om att en dag kunna bo precis så 😍
Nya förälskelsen håller i sig. Han är väldigt omtänksam och jag blir nästan misstänksam för jag är inte van vid att någon är så snäll och bryr sig om vad jag tycker om vill 🥹
Men exet spökar och jag kan inte släppa honom helt hur gärna jag än vill. Det värker i hjärtat när jag ser att han kollar på mina inlägg på social medier och det ger ändå någon slags hopp om en framtid med honom.

Kram och fortsatt härlig helg 💞

48 Silvertassen:

skriven

Hej!
Jag kommer aldrig med, men kan du se något spontant kring mig? Kram ❤️

Svar: En förändring av något slag är på väg direkt mot dig, kram :)
Esmaralda

49 Siri:

skriven

Kan goda tankar skicka goda energier till goda och positiva förändringar? Kan det bli så i mitt fall i det jag tänker på.., jag tror ju fortsatt på det jag jobbar för..
Kram :) 💫

Svar: Ja, så är det, du tänker rätt, kram :)
Esmaralda

50 Mercan :

skriven

Esmaralda 😌Jag shöpte en svart viskos byxa till min mor från hm, den är mamma byxa men så fin byxa material model som min mor letade efter, Esmaralda söta Esmaralda 🤗 tror du min mor kommer gilla den 😉

51 Penny:

skriven

Hej Es!
Jag undrar om vi kommer hyra en lokal eller vara hemma när vi har våran förlovningsfest??? Kram Penny

52 Vitlilja :

skriven

Hur gör jag livet roligare? Inget känns riktigt roligt. Har inte känt äkta glädje på länge. Blir det bättre?

53 Silvertassen:

skriven

Hej igen Es!
Jag undrar om jag kommer få många presenter vid min babyshower?? Kram ❤️

54 Ledsen :

skriven

När ska det bli lättare(((((((

Svar: Det vänder mot det bättre men kan ju ta lite tid... jobba aktivt mot det positiva så gott du kan, kram :)
Esmaralda

55 Mirre:

skriven

Hej Es,

Verkar han inse att jag väntar på att han ska svara på mitt sms eller tolkade han det inte som att konversationen fortsatte?
Jag frågade ju ingen fråga men samtidigt så förväntade jag mig att han skulle svara något. Men först nu när jag skrev denna fråga till dig så slog det mig att de oftast är han som liksom håller igång konversationen och frågar saker (fast jag gör det med). Så han kanske tröttnade på det? Eller så tolka han det bara inte som något att svara på?😅

Ser du något kring detta Es?

Kram💗

Svar: Han kan ha fått annat i tankarna, men ser inte vad, kram :)
Esmaralda

56 Jossan :

skriven

Ja det kan ju absolut vara så. Han var ju verkligen den som kom in och tog mig med storm 2020. Han rädda mig från mitt mående. Han var ju den jag skulle leva med i resten av mitt liv men det hände inte.. men när han kom hit hade jag ju inte alls de känslorna..
han är ju också den som vill ses ofta och sånt…

Sjukt märkligt.. kan mr right bara komma snart?

Kram

57 Bjork:

skriven

Hej kommer jag kunna gå på stan med min nya vän?


Kram

58 Hon:

skriven

Hej,
Vad för typ av utbildning/kurs kunde passa mig? Någon nisch annat inom det jag har utbildning i (psykologi/hälsa), eller något helt annat område?
Kram

59 Misstjejen:

skriven

Hej

Undrar om B kvinna ser mig i sociala media?😁 jag skicka meddelande samma sak och såna?

Är hon positiv?

Ha det bra

60 Bjork:

skriven

Hej kommer jag bli av med mitt tinnitus?

Kram

61 Misstjejen:

skriven

Hej

Hoppas B kvinna ser min uppmärksamhet i sociala media och vill prata med mig?

Gör hon det eller bara njuta av det?

Ha det bra

62 Mercan:

skriven

Byxan gillade inte min mor ,hon har rätt.i centrumet har öppnat en butik ,made in italyEsmaralda,kvinnan sa att det kommer finnas svarta linne byxor på Tisdag ,tror du jag hittar något bra till min mor då Esmaralda,det är synd bommul t shirten made in italy är borta som jag valde åt min syster:)

63 Misstjejen:

skriven

Hej

Den vackra ord kan man höra från någon som C kvinna kallas för mig att är kompis till henne i onsdags. Det blir jag glad för vad hon tänker så om mig.

Något som jag är tacksam över...

Ha det bra

64 💕 Zoey 💕:

skriven

Hej Es!
Ser du om jag har klarat mig från magsjuka?? Kram Zoey 💕

65 M:

skriven

Kom och tänka på min farmor idag av nån anledning. Hon lever inte längre. Vet hon om hur tacksam jag var för henne? För allt hon gjorde för mig? Jag saknar henne

Kram!

Svar: Hon vet och hon besöker dig ofta och tittar till dig i mycket stor kärlek, kram :)
Esmaralda

66 💕 Zoey 💕:

skriven

Hej Es!
Fin dansbana! Bli de många fester i sommar nu då??

Ser du om de finns en chans att jag har klarat mig från magsjuka?? Kram Zoey 💕

67 💕 Zoey 💕:

skriven

Hej Es!
Fin dansbana! Bli de många fester i sommar nu då??

Ser du om de finns en chans att jag har klarat mig från magsjuka?? Kram Zoey 💕

68 Silvertassen:

skriven

Hej igen Es!
Jag undrar om jag kommer få många presenter vid min babyshower eller normal mängd?? Kram ❤️

69 Silvertassen:

skriven

Hej igen Es!
Jag undrar om jag kommer få många presenter vid min babyshower eller normal mängd?? Kram ❤️

70 Naturvän :

skriven

Hej;🖐️

Ja visst är det spännande med en ny Date och det ganska snart. Lyfter upp lite även om jag redan är nervös....

Ostbågar flädersaft och umgänge med sonen blir det i alla fall ikväll....mysigt rå om varandra

Ha en härlig lördagkväll

71 Mercan :

skriven

Esmaralda 😌tror du det är bra idee om jag letar efter linne byxa i lilla butiken till min mor nästa vecka 🙂 för man kan inte lemna tillbaka bara bytes rätt 😞 om du ser inget bra 😕 jag ska inte gå dit 😕 jag hade shöpt linne blandat viskos till henne men vi har byttit till L åt min sister och det blev perfekt men inte på min mor 😔 hon får shöpa något som passar i Bulgarien 😔 💖 💝 💟 eller hittar jag något i lilla butiken Esmaralda 🤗 😘 ❤️

72 Mercan :

skriven

Esmaralda 😌🤗💖😔ser du Esmaralda att jag klarar det att sluta röka 😣Ser du Esmaralda mig någon gång rökfri, den närmaste tiden helst 😌tack Esmaralda 😔 jag har inga viktiga frågor kvar, jag är så tacksam för allt 🙂 ♥️ 🤗 😘 ❤️

73 Anna E:

skriven

Tack för svar <3 :) kram

74 Mercan :

skriven

Esmaralda det är bättre att min syster shöper samma byxa L storlek som passade henne perfect blandat viskos linne till min mor en till L storlek från Farsta som XL passade inte min mor, den är slut överallt 😔 hon får pröva, L byxan är så fin på min syster 😎 min syster sa att hon kommer ha på sig den alltid 😍jag bestämde mig att inte gå till lilla butiken och sluta röka 😉jag ska göra allt jag kan jag ska kämpa 🙂 ha det så trevligt och roligt med dina nära och kära söta Esmaralda 🤗

75 En Ängel med stort hjärta :

skriven

Godkväll!

Tack bästaste Es för svar idag som värmde mitt hjärta. Det behövde jag efter ett mkt elakt sms av mitt barn. Jag gör allt för hen o du vet mina önskningar som Bosse Bi bistår mig med.
Kan man bli så elak av sorg. Jag är riktigt ledsen för att hen beter sig så...

Ditt rara svar behövde jag höra.

Stor varm kram o tack igen fina du☆♥︎☆

76 Ida:

skriven

Hej
Vad härligt med terrass häng 😎 även här blir det utejobb bla, gräsklippning,

Husförsäljning tar alla mina krafter, har slutat sova, skulle behöva energi!! Är nu tillbaka till ruta ett, måste börja om från början 😢 står nu med dubbla boende, hur jag nu ska klara mig ekonomiskt?
Får jag sälja huset i sommar??

Kram

Svar: Det är tufft med du klarar det. Jag ser att en försäljning närmar sig men kan inte säga exakt när det blir, kram :)
Esmaralda


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: