En spännande dag....

I dag är en spännande dag för jag  och maken ska åka och titta på ett hus som dottern i Lund och hennes  särbo eventuellt ska köpa, och då blir de sambo!

Maken är ju inom husbranschen  och ska besiktiga och se så inga stora fel finns dolda och om allt är ok, ja då lär det bli köp av.

 

Nya svärsonen är en rasande trevlig kille och han smälte in i familjen på en gång !

Efter hustittande utanför Lund, ska vi äta en god middag tillsammans.

I dag är jag alltså ute och far och kan inte besvara några frågor

Kram & kärlek💖

 

 

 

 

P.s. Vill du ha seans och omfattande spådom så mailar du  mig på:

[email protected] och jag mailar dig tillbaka med all info om hur det funkar.

1 Lucia :

skriven

God morgon,

Hur menar du med gårdagens svar? Kommer det bli mer motigt?

2 Carolina:

skriven

Kommer min son att få komma hem idag hvb var absolut inte den bästa för honom och jag tror det enda för hans mående är att få komma hem innan han tar sitt liv. Nu är ju snart utredningen på gång för honom.

3 Alex:

skriven

Hej Esmeralda,
Kontaktperson som jag varit i kontakt med på banken verkar vara en dryg person och jag litar inte en sekund på honom. Han var dessutom lite arrogant i samtalet. Känner att han har en nedsättande attityd gentemot mig och kör ett spel. Vad ska jag göra? Har försökt stå på mig men det är jobbigt inombords för jag hatar såna här samtal. Ser du om det går att byta kontaktperson? Ser du om jag kan få rätt hjälp? Blir det bättre om vi byter eller kommer det att vara till vår nackdel. Blir stressad av hela situationen. Hjälp.

4 Mercan:

skriven

Vad spännande Esmaralda, lycka till🤗💕🤭🙂🙏Tack så varmt för dit svar igår söta Esmaralda,det betyder så mycket för mig😌💕🤗🙂🙏

5 Jordgubben :

skriven

Hej hej E!
Kan du se något hur dom ser på situationen som mellan oss ? Ser dom det som vi är anledningen till att det är så här? Eller förstår dom min mans besvikelse gentemot alla dom och känner sig tagen föregivet och att det alltid ska vara som dom vill ha saker och ting. Tycker de borde se och prata med dom som beter sig fel. Ser du något snälla E? Kram och önskar en fin solig dag

6 Jordgubben :

skriven

Hej hej E!
Kan du se något hur dom ser på situationen som mellan oss ? Ser dom det som vi är anledningen till att det är så här? Eller förstår dom min mans besvikelse gentemot alla dom och känner sig tagen föregivet och att det alltid ska vara som dom vill ha saker och ting. Tycker de borde se och prata med dom som beter sig fel. Ser du något snälla E? Kram och önskar en fin solig dag

7 Anki:

skriven

Go´förmiddag Es
Ha en god husesynsdag !
Hoppas det blir godkänt .!

Kram Anki med flock

8 Helena Ir :

skriven

Låter som en trevlig dag för er! Måste vara tacksamt med din mans kunnighet .

Önskar er en riktigt fin dag!

Kram

9 Jordgubben :

skriven

Hej hej E!
Kan du se något hur dom ser på situationen som mellan oss ? Ser dom det som vi är anledningen till att det är så här? Eller förstår dom min mans besvikelse gentemot alla dom och känner sig tagen föregivet och att det alltid ska vara som dom vill ha saker och ting. Tycker de borde se och prata med dom som beter sig fel. Ser du något snälla E? Kram och önskar en fin solig dag

10 Skorpan:

skriven

Hoppas dagen utföll till belåtenhet o de unga två är snart sambo.
Kram Skorpan

11 emezie :

skriven

Hej!! Jag vill veta vad som hände min kusin för 7 år sen

Hon lever tyvärr inte mera

12 moncan:

skriven

Hej fina💕
Kommer mitt barnbarn klara uppkörningen med bil imorgon💕🙏
Kram

13 Dani:

skriven

Hej!
Hade tenta i måndags räknade ut att jag skulle få precis godkänt. Har jag räknat rätt? Ser det ut att bli godkänt?

Kram

14 Rädd:

skriven

Var jag för öppen idag på mötet med min chef? Jag vet inte hur jag ska gå vidare med vissa saker. Gläds när någon säger att jag har gjort ett bra jobb men oroar mig om det blir bra, om jag gör rätt saker… ja, det är tufft. Ser du om sker kommer utvecklas på ett positivt sätt?

Kram och kärlek.


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: