När man har flyt.....

I går var både jag och datorn hos doktorn !!
 
Jag blev undersökt för att se om man kan ge mig narkos utan problem... och det kan man!
Tack och lov för det... jag  sover helst när man ska göra smärtsamma ingrepp och är inte särskilt rädd för narkos.
 
 
Efter sjukhuset blev det en tur till Väla stormarknad och jag drabbades av en anings  Ullaredfeeling, kan man säga. 😁
 
Det blev tre par sommarskor... tre tunikor... och sen slog jag mig loss med en riktigt god lunch
 
 
Curry Republic är ett av mina favoställen !
 
 
Jag säger bara Lamm Madras... OMG så galet gott !
 
Sen hem... ta en dusch och plötsligt fick jag ett ovanligt energipåslag.  När sådant händer gäller det att man tar vara på det !
 
  Ut med alla vinterkläder från garderoberna ... packa ner i stora boxar och in med vår och sommarkläder !  Jag har ju så lite garderober att jag  inte kan ha alla säsongens kläder framme samtidigt.  
Samma sak med skorna.. ut med vintern och in med sommaren. Häpp !!
 
Och ungefär där gick luften ur mig.... resten får jag fixa lite senare !
 
Tomatsoppa, knäckemacka med ost, en film och en lugn kväll... ibland flyter livet på rätt bra 🙃
 
Kram & kärlek 💖
 
 
 
 
 
1 Misstjejen:

skriven

Hej

Det var inte lättare att hanterar igår för jag längtar efter C kvinna. Vill ju ses snart i maj. Men jag är ju duktigt ändå för varje dagar. Jag har tappar lite lust för jobbet... jag ska försöka hålla den balans men i april och maj kommer flera händelser än bara ses C kvinna.

Jag hoppas ju jag hanterar det bra. Om jag tappar lite lust då det är okej? Bara för en liten stund...

Ha det bra

2 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag vet inte om jag kommer behålla motiverar/orka/lust för gör något tills när jag ses C kvinna. Jag har tappar lite just nu för jag längtar efter C kvinna. Det är närmare dagar tills den dag kommer.

Ha det bra

3 Skorpan:

skriven

Tack o lov för flytet, så skönt med sånt. O minnsann fick du en massa gjort, jösses. Tänk så skönt att det nu är ordning på dig, datorn o säsonggarderoberna ;D. Lite avis blir man ju ;)... Näe, inte alls. Kanske flytet återkommer o vikterna höjs till skyarna i rasande takt idag :D.

Ja det har ju uppkommit vissa problem gällande vårens publikation o hur dessa ska lösas vet jag inte, väntar på svar från ombrytaren o får hoppas att det kommer fort. Börjar vara ont om tid för jobbet...

Igår fick jag vara med på en intervju o videoinspelning o det var ju intressant, nytt för mig, o det gäller ju att tränga sig med då nåt nytt ska göras ;). På kuppen fick jag en snabbträff med en kär "typ" o det var ju attans trevligt. Fortsättning följer på fredag o då i en helt annan miljö, spännande...

Bråda tider är det o jag hoppas på flyt o energiskänk från ovan eller varifrån den nu kommer ;). O hjälp från mänskliga håll förstås ;D.

Saknar vårkänslorna, förälskelsen o energin som man får då, är detta långt borta för min del Es? Märkligt att inget av dessa har drabbat mig på flera år, tycker jag ;)...

Ha en bra dag!
Kram Skorpan

4 <3:

skriven

Godmorgon Es, håller på att börja fixa lite smått med mina kläder med. Är det J kompisar som fått honom att tänka till. Han känns lite annorlunda i tänket och skriver att jag är den finaste tjejen han träffat. Och så bestämd att det ska bli en 💯date på fredag/ helgen. Han var nog lite ur gängorna igår bara. Gillade inte hans sura humör 😅.Börjar lära mig hur han funkar. Tänker lite att dejten nu är lite avgörande för oss. Är kortet framme och kommer läsas av honom innan fredag ? Hoppas det.
Kram

Svar: Alla har vi också negativa sidor och det gäller att se dessa sidor hos varann så vi kan inse om det är något vi kan acceptera och leva med eller inte, kram :)
Esmaralda

5 Jossan :

skriven

Godmorgon

Energi hade jag behövt. Jag känner mig energilös och det känns som mitt hjärta är krossat. Ångesten är på topp. Även om man inte ska känna sig misslyckad så gör man verkligen det. Nu är det på riktigt nu är jag sist med allt. Har sagt det många gånger att jag kommer backa men nu lär det bli så. Känner mig kass när jag umgås med mina vänner och de förstår inte alls hur det känns. Tydligen ska vi redan nu börja planera in en babyshower… Det är jag inte sugen på.. förstår inte grejen..

Fick göra en snabb undanplockning eftersom folk ska in i min lägenhet idag.

Jag längtar bara till sommaren nu. Försöker vara glad och må bra men det är svårt i nuläget..

Skickade till flera universitetet om de kan hjälpa mig med vilken kurs jag kan läsa för att bli speciallärare.. De på den skolan jag har närmat kunde inte hjälpa mig..

När blir det min tur med det jag önskar?

Kram

Svar: Ha fokus på utbildningen, för jag har på känn att det löser sig på ett eller annat sätt, kram :)
Esmaralda

6 Allt:

skriven

Godmorgon,
Underbart när man har dessa flyt och energin bara flödar och man får gjort hur mycket som helst.. Låter som en riktigt produktiv och trevlig dag du fick :)

Nu har det gått en och en halv vecka på nya jobbet, lite smått irriterad över saker som inte ordnats i tid, så jag kan jobba fullt ut..
Jag tror att allt kommer landa och bli bra och detta jobb kan passa mig, vad tror du/vad ser du?
Kram o fin dag! :)

Svar: Ja, det ser ut att lösa sig och blir bra i slutänden, kram :)
Esmaralda

7 Skrållann:

skriven

Hej!
Härliga dagar när man har flyt och så skönt att du kan få narkos💗
Dottern har fått tid till sin ortopeden om ett par veckor för att diskutera hennes korsband som hon drog av i januari.
Vi är för en operation men det är ju doktorn som har slutordet. Verkar han också förslå kirurgiskt ingrepp?

Kram❤️

8 Snödroppen:

skriven

Godmorgon💞
Ja när dom energipåslagen kommer då gäller det att utnyttja dom till max💪🏻
Skönt när saker o ting blir gjorda o ibland leder det till att man får ännu mer gjort!
Narkos är väl ändå det bästa när man gör ingrepp, avskyr lokalbedövning o mår hellre lite dåligt när man vaknar än o ta massa sprutor!!
Solen strålar o våren exploderar nu o det är ju så härligt. Snart blir det lägenhetsvisning, ser det ut som jag flyttar o får lägenheten jag vill ha?
Ha en underbar dag🥰

Svar: Jag ser en flytt för dig och den bör ske snart men ser inte exakt om det är den lägenhet som du ska titta på nu, kram :)
Esmaralda

9 Bjork:

skriven

Hej får jag åka ut till någon skärgård i stockholm i sommar?

Kram

10 L:

skriven

Härligt när dagen flyter på 😊

Undrar om vännen och om hen vill fortsätta ha kontakt och ses emellanåt?

Kram

11 Mimi:

skriven

Hej!

Jag har absolut ingen energi. Bara såå trött efter ett och ett halvt år med vindkraftbuller och många sömnlösa nätter. Får jag min energi och sömn tillbaka och får känna mig pigg och glad igen??

Kram

12 Pia1:

skriven

Underbart!!
Här är läget snart akut. Och det finns fortfarande ingen nödplan, jag tänker inte försöka mer innan dom har fattat.
Lovades återkoppling men, icke.
Jag undrar, om kirurgen som tvingades avsluta mig!
Har han lyckats förstå bildspelet på hjärnan som jag lämnade på usb???
Det är viktigt för mig inför nästa patient, och nästa...
Svag, osäker är jag och orkar inte riktigt försöka men jag kan inte slänga in handduken, nästa person måste få hjälp!!!
Jag är illa tvungen att bara invänta att dom fattar innan jag kan erkänna hur akut det faktiskt är, klandra mig inte.
💓

Svar: Jag hoppas verkligen att de ska fatta... för mig är allt detta väldigt märkligt och skrämmande hur du blivit behandlad.. kram
Esmaralda

13 AN:

skriven

Godmorgon! Å vad skönt att det går bra med narkos för dig! Förstår att det var en lättnad! 🥰

Kan du se om det händer något glädjande denna vecka? Känner mig oförklarligt pirrig på något sätt.

Kram ❤️

Svar: Något bra kan mycket väl ske... ganska snart... kram :)
Esmaralda

14 Lotta S:

skriven

Härligt! Hos oss var det första riktiga vårdagen (och tyvärr enda inom överskådlig tid), kryllade av folk som kom ut ur sina iden. Mannen och jag tog en lite kortare eftermiddag på jobbet och körde ut till stugan en stund, sen promenad på det och ett spontanbesök av en kompis som råkade komma emot. Sen såg jag också över mina kläder, faktiskt, men var inte lika duktig som du.
Fundersam på engagemanget från arrangörernas sida där söderöver, det som ser ut att bli bra upplevelse. Varför håller de inte kontakt och fixar resebokning, verkar lite svalt från deras håll?

Svar: Ja, jag kan bara hålla med, intresset verkar lite svalt, kram :)
Esmaralda

15 J:

skriven

Hej!
Skönt att datorn funkar bra igen och att du fick bra besked att du kan få narkos under ingreppet.
Hur kommer sonens närmaste dagar se ut? Möte en granne idag och hon berättade en sak. Kommer det va lugnt runt det?
Ursäkta blev visst två frågor men hoppas få svar på båda.
Kram💜

Svar: Ser ut som att det kan reda ut sig bra kring både grannen och sonen, ta en sak i taget, kram :)
Esmaralda

16 Silvertassen :

skriven

Kära Es!
Ser du om de blir en utomlands resa i år lr lutar det mer åt nästa år??? Kram ❤️

17 Lotta S:

skriven

Blir det ändå en bra upplevelse och vad kan det i så fall bero på (ifall de nu känner att jag inte var rätt person för engagemanget)?

Svar: Ja det kan mycket väl bli en bra upplevelse, kram :)
Esmaralda

18 Mercan:

skriven

Esmaralda gäller det kan hända det något störe från euro jackpåt månaden Oktober möhligheten som är liten eller gäller det någon annan månad🤔🙂‍↔️🥹

Svar: Inga tecken på större vinst tyvärr, kram :)
Esmaralda

19 .:

skriven

Hej Es!

Låter som en toppen dag! :)

Det är fortfarande stort strul med Klarna. När jag trodde att det hade ordnat sig (återigen) så trodde jag fel!
Jag står i ett program för betalningssvårigheter. Men jag har inga betalningssvårigheter. Det var en av deras personal som i chatten missförstod mig helt och hållet. Hur nu hen lyckades göra det, eftersom att jag skrev samma sak miljoner gånger.
Hursomhelst, jag ringde igår igen... Först fattade hon inte och menade att jag har fel, men till slut tror jag att hon faktiskt fattade. Jag ska få ett mejl från någon expert som ska granska detta. Jag kan inte annat än att be och hålla tummarna för att personen i fråga förstår detta problem. Jag vill kunna handla som jag alltid har gjort och det kommer jag att få göra om dom märker att det är fel hanterat. Annars blir det till att leva på vatten och bröd.
Kan du se om det löser sig? Jag önskar att jag kunde säga att jag kanske har gjort något litet fel. Att det är fel från båda håll. Men nu är jag faktiskt oskyldig.

Svar: Ge dig inte, det ser ut att kunna lösa sig, kram :)
Esmaralda

20 Hemlig:

skriven

Hej Esmaralda!
Varför kollade dom upp om du tål narkos? Ska du opereras?

Hur blir det på jobbet, kommer nytt folk att anställas och blir jag kvar på min post med samma uppgifter?
Tack och kram!

Svar: Hjärta, lungor o blodtryck.. sådär som de alltid gör innan narkosDet är ingen operation utan mer en undersökning med invärtes kamera av livmoder...
Nytt folk verkar komma på jobb och lite förändrade kan dina arbe4tsuppgifter bli, kram :)
Esmaralda

21 <3:

skriven

Kommer kortet fram denna gång och når J innan vi ses på fredag?
Kram

Svar: ja, det ser ut att komma fram som det ska, kram :)
Esmaralda

22 Smöla:

skriven

Nu vill jag gärna ha nåt budskap från mamma och pappa.
Eller om du ser något hur det blir kring deras hus? Ska jag flytta dit?

Svar: Känns som om det kommer finnas ett annat hus för dig så småningom, kram :)
Esmaralda

23 Helena Ir :

skriven

Vad skönt! Så glad för din skull att du kan få narkos..oro och smärta är ingen bra kombination !
Ska själv till gyn imorgon och då undersöks om den som finns där har växt! Minns inte namnet är den månntro en polyper.. visar sig! Tycker hon doktorn är bra.

Det härmed flyt! Det har flytit på rätt bra här hittills. .tur att jag har ett hyfsat klart huvud ännu!

Helt plötsligt från ingenstans så ploppade ett minne upp. Den gången när jag räddade livet på en ung pojke ..ett barn. Han tänkte gå ut på spåret för att hämta sin fotboll. Jag hann hindra ..sen kom tunnelbanan. Allt det här att jag var där just då var pga att jag glömde mina hemnycklar på gymmet och fått vända tillbaka..Jag skulle inte varit där annars ! Jag som älskar barnen!
Hoppas den pojken får ett långt och bra liv. Om något är roligt i det här så hotade jag pojken med stryk precis innan han skulle kliva ner..jösses!

Ska hämta andan och försöka hitta energi..idag.

Kram

Svar: Du räddade faktiskt ett liv och det är stort... sådant följer med en... han kommer tänka tillbaka på detta då och då under livetJa, jag tror han kommer bli en gammal man en dag, kram :)
Esmaralda

24 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Men så skönt att du kan bli sövd <3 Förstår att det gav dig en energiboost ;-)Kul när energin slår till i närheten av en stormarknad ;-)
O vintern undanstädad Bra där !

Jag släcker lampan i hallen haha så jag slipper se vintereländet.
Men idag tvättas vinterkläder elen är billig ;-)

Ska försöka hitta energin till att köra lite till återvinningen idag och så måste jag köpa småkrukor .
Dags att omplantera ! Ett blomsterfrö visade sig vara livskraftigt och där är blad tre framme Minns inte vad blomman hette men vacker var den ;-)
Däremot var det dåligt liv i mina tagetasfrön tyvärr

Skatorna bygger för fullt . De verkar ha ett bo lågt och ett lite högre ...är det klimatpåverkan kanske som får dem att gardera haha

Ha en härlid Onsdag

Kram Anki med flock

Svar: Här rullar också vinterkläder i maskinen :)Tagetes brukade alltid pappa så¨.. i kruka inne och sen plantera ut
Här håller fåglarna också igång för fullt.. de har mycket att fixa med
Kram :)
Esmaralda

25 Bjork:

skriven

Hej blir det en nykter midsommar i år?

Kram

Svar: Det är ditt val och väljer du att vara nykter så växer du i detta, kram :)
Esmaralda

26 Hedwig:

skriven

Hoppas att du snart blir helt återställd!
Sedan husrenoveringen hör jag ett brummande, surrande ljud i min lägenhet, främst på natten. Jag fick ingen blund i ögonen i natt!
Får du någon känsla av vad det kan vara, kommer det att försvinna när husrenoveringen är helt klar? Är det någon annan som ser/känner något? Jag blir helt desperat!

Svar: Jag ser inte vad detta beror på.. men tror det kommer försvinna.. sov med bra öronproppar tills vidare.. kram :)
Esmaralda

27 Fråga:

skriven

Hej Esmaralda.
Vad skönt att det har gått bra och att du slapp smärtan ingreppet kan ge.

Esmaralda,
Hur är möjligheten egentligen att det kommer bli en seriös relation med mannen jag tänker på?
Kram

28 Frasse:

skriven

Hej igen Esmeralda...
Undrar bara om du kan känna nåt angående mannen som jag har träffat ett par gånger nu.
Kan du känna om han har känslor för mig?


Svar: Jag ser inte hur starka känslor men oberörd är han inte, kram :)
Esmaralda

29 AN:

skriven

Tack fina för ditt svar! ❤️

Kanske är det vårkänslor som börjar spritta i kroppen...

Kram

30 Ghostwriter :

skriven

Låter som du hade en bra dag med andra ord! Då får man passa på Ja, det var bra gjort av dig

Tack för healing för min katt. Allt verkar gå väl nu. Jag däremot mår inte så bra, inte alls. Gråter hela tiden, bilden av traumat är i huvudet konstant. Vill inte sova. Kollar till katten ofta. Förstår inte att det har hänt, är arg på dem som inte hjälpte. Känner mig ledsen men ändå avtrubbad för jag försöker bara tänka bort. Försvinner den värsta chocken snart?




Kram

Svar: Vad skönt att allt går väl med din lille katt !Nu tror jag att jag sänder healing till dig istället.
Du har varit med om ett trauma så beta av dina känslor och ge dig en tidsbestämt period och sedan tar du klivet vidare och har fokus på att det slutade bra. Kram :)
Esmaralda

31 N:

skriven

Hej Esmaralda.

Kommer möjligheter mellan oss att komma?
Kram

32 K. :

skriven

Jag har nu tagit 200% beslut på att flytta. Jag känner att det är minst 80% vart jag vill flytta, det som hindrar lite att sätta igång är att min bror nu flyttar nära och han behöver mig. Känns som jag sviker om jag flyttar. Måste bara göra förändringen jag längtar efter för jag vet att det är dags

Vad har min ängel att säga?
Tar jag rätt beslut att flytta nu när han bor närmare?

Kram

Svar: Ja, vill du flytta så är det rätt, kram :)
Esmaralda

33 Maja:

skriven

Hej Esmaralda,

Mmmm...indiskt! Det ar valdigt gott och precis i min smak. Ater och lagar det ofta men med kyckling och ibland vegetariskt.

Gor jag ratt att signera papper och fa en halv fastighet och stanna kvar har?
Kan ju inte lata bli att tanka pa den underbara men skrammande kanslan nar vi var i Sverige i Augusti for att stanna men sen akte tilbaks hit i sista sekund innan skolan borjade har.

Efter det sa sakrar jag formodligen lite pengar men i Sverige hade jag fatt dem ratt i handen. Jag langtra till det jag kunde fatt i Sverige valdigt ofta. Bo dar nara havet i en harlig stad.

Ser du om vi/jag kommer flytta till Sverige och nar? Borde jag bara flytta snart och hoppas att det gar bra for sonen dar?

Kram
Maja

Svar: Det ser ut som om det blir en flytt till Sverige med tiden, men verkar inte ske i närtid, kram :)
Esmaralda

34 Mej:

skriven

Hej Esmaralda.

Ser du ett fast förhållande för mig snart?
Kram

35 Skorpan:

skriven

Helena Ir, vilken ryslig upplevelse, tur att du fanns på plats!

Hade en härlig diskussion med vår bokförare som kom med glädjande nyheter å hens vägnar. Underbart med människor som får en glad :)! O jag kanske dem ;).
Kram Skorpan

36 💕 Zoey 💕:

skriven

Hej Es!
E vinkade "hej då" både i måndags och idag. Är hon alltså inte sur? Kommer vi prata med varandra eller kommer läget vara som de är? Hur känner hon egentligen efter allt?Kram Zoey 💕

Svar: Jag tror inte hon är särskilt sur, kanske det ska ligga till sig lite men ta gärna själv initiativ och prata om det som varit, kram :)
Esmaralda

37 A:

skriven

Det är så skönt med sådana dagar! Jag håller också på här hemma att rensa, ger bort en del och sen sälja på någon sommarloppis (egentligen dottern som vill, företagsam som hon är, mycket mer än mig 😁). Köpt lite nytt till hemmet. Älskar mitt hem.

Problemet är fortfarande jobbet. Minsta lilla grej så får jag hjärtklappning. Känns som det verkligen går åt fel håll. En känsla av att jag är stressad, fast jag egentligen inte är det. När jag är på jobbet vill jag bara hem. Hade jag inte behövt pengarna hade jag sagt upp mig för länge sen.

Har dykt upp ett jobb jag skulle kunna söka, men är en liten arbetsgrupp. Jobbigt om man inte passar in. Verkar det som bra arbetsplats eller ska jag söka mig till större?

Kram!

Svar: Klart du älskar ditt hem.. det är jättefint och så mycket du !Ta tag i det du kan ta tag i på jobbet så du får ner din stressnivå
Du skulle nog allmänt passa på en större arbetsplats, kram :)
Esmaralda

38 Mercan :

skriven

Finns det möjligheten ändå Esmaralda under året 😕

39 Mercan :

skriven

Kan det hända dröja söta Esmaralda möjligheten från euro jackpot 😢😕😚

40 Mikaela :

skriven

Hej!

Känns som om man har en aura som folk bara stör sig på mig. 😔 jag försöker vara omtyckt och hjälpa folk bry mig om. Göra det lilla extra. Men det känns som ingen uppskattar det man gör för vissa mer än för stunden. Varför ogillar folk mig så mycket ? Har jag gjort något i mitt förra liv som jag få ta nu eller är det vara så folk ta mig för hur som ser mig ?

Svar: Ärligt, jag kan inte se att man tycker illa om dig utan det är nog du skälv som tolkar in för mycket här, kram :)
Esmaralda

41 Mercan :

skriven

Esmaralda hittar jag min byxa idag 😙 😙 😙

42 Bella:

skriven

Lät som att du hade en bra dag med shopping och god mat, trots undersökning! 🙏❤️

Blä jag skrev till "killen som jag träffat från ett annat liv" typ att jag kände något när vi sågs sist, fick till svar "kom precis ut ett jätte giftigt förhållande ja kommer inte underhålla detta förlåt" fyfan jag skäms som fan nu alltså😭😭😭😭 Varför var jag tvungen att ens skriva något för.. Kunde ja inte bara låtit de va som en vanlig människa men nej tydligen inte 😅 Aja då vet jag iallafall. Skäms bara för känns som alla i den gamla byn kommer prata ännu mer om mig nu (tur att man inte e där längre iaf) , blä. Ångest. :( Men han kanske inte bryr sig speciellt att jag skrev ändå, och inte tänker mer på det?

Usch massor av känslor inombords dessa två veckor i nya staden.🥺

Kram

Svar: Jag tror inte att han bryr sig särskilt och det ska du inte heller göra... du ska vara lite snällare mot dig själv.. och det är ju så att vi alla beter oss lite tokigt emellanåt... kram :)
Esmaralda

43 Bjork:

skriven

Hej tack för svaret förut :)

Kram

44 Ghostwriter :

skriven

Tack snälla för healingen 🙏 jag kände av den och bestämde mig för att de är okej att må dåligt i veckan men sen får jag gå vidare för de är ju faktiskt bra, det går inte tänka på hur de kunde blivit.Har också bokat in samtal så jag verkligen bearbetar för de är ju trauma som du säger


Stor kram och energi tillbaka

Svar: Du tänker så rätt och jag är verkligen stolt över dig !! Kram
Esmaralda

45 Helena Ir:

skriven

Tack Skorpan, ibland när jag tänker på det så blir jag rädd för om jag inte hade nått fram till pojken. Att han inte hade lyssnat. Han pekade på tidtavlan där uppe vid perrongen och den stod på 7-8 minuter kanske mer. Jag visste att den hade visat fel flera dagar tidigare men så ska man ju aldrig gå ner på ett strömförande spår heller. Det var så knappt om tid!

Kram

46 Carro:

skriven

Hej! Kommer jag möta kärleken detta år? Jag har väntat så många år. Mvh Carro

Svar: Du möter kärleken men kan bara hoppas att det sker i år, kram :)
Esmaralda

47 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda

Jag undrar en sak: om jag skulle ha valt att gifta mig med någon av mina tidigare pojkvänner, skulle jag fortfarande vara gift då?

Är min blivande partner gift nu? Då han fortfarande inte dykt upp?

Kram

Svar: Nej, det känns som om du skulle vara skild nuJa han kan vara gift eller har vari.. och är i en bearbetningsfas, kram :)
Esmaralda

48 Anonym:

skriven

Är han rädd för att sova kvar och säger att det inte går som ursäkt ?

49 Carro:

skriven

Hej igen och tack för svaret på förra frågan 😃vet du något om personen jag kommer träffa? Utseende, namn, ort- någonting? 😀🥰

50 Mercan:

skriven

Esmaralda jag köpte newhouse byxa ,den är lite stor på mig men tycker du den är snyggt🥹🙂‍↔️🤗

Svar: Ja, kanske aningen stor men snygg, kram :)
Esmaralda

51 AnnaK:

skriven

Lät som en bra dag 😊

Kommer min aptitlöshet gå över? Känner mig äcklad av nästan all mat. Sällan sugen på något heller. Äter mest för att jag måste. Jättetrist då jag egentligen är ett matvrak.

Kram 🤗

52 Mercan:

skriven

Ah🙂‍↔️🤗💕🤭tack så hemskt mycket söta Esmaralda🙂jag blev glad att jag gjorde rätt val ,efter att ha läst ditt svar och byxan var halva priset ha ha 😁🙈😎😚jag kommer ha den på mig med bälte och även när jag går upp i vikt ha ha😁😁😁den är bra märke🙈Esmaralda min enda fråga ser du om det kan hända möjligeten från euro jackpot som du såg för tre år sedan ,du hade skrivit att det kan hända 2024 ,jag hoppas verkligen för min mors skull för hon hoppas på något verkligen ,hon vill inte för mycket inte heller jag men om det händer något min mor kommer bli glad för min brors skull ,min familj vet inte att jag skriver till dig att du såg möjlighet,bara jag Esmaralda🥹💕🤗

53 Smulan:

skriven

Mycket du fått gjort.

Operationen avklarad tufft men försöker blicka framåt.

Nu är det bara barnet det ska vända för så han mår bättre och komner till skolan

54 Rädd:

skriven

Vågar knappt fråga. Men vänder det på jobbet nu? Känns som jag gett mycket länge.

Kram och kärlek

Svar: God chans att det vänder nu, sakta men säkert, försök ha en avslappnad attityd, kram :)
Esmaralda

55 A:

skriven

Tack! Har den känslan också, en större arbetsplats. Jag kom från det till en mycket mindre, men är inte min grej, "vi är som en familj", Vilket för övrigt inte stämmer här, hur mycket cheferna än säger det.....

När jag skilde mig fick jag möbler från andra (väldigt snällt), och köpte lite och gick enbart på prislapp då jag hade väldigt lite pengar. Efter flyttat 4 gånger hittade jag hem, och efter nu 6 år, snart 7, har jag lyckats byta ut möbler och saker till sådant jag verkligen vill ha. Är bara balkongen kvar. Man får inte ha bråttom.... 😄 roligt att man ser det är "jag" 😊

Trevlig kväll!

Kram!

Svar: Exakt, det är inte alltid lätt att ta sig in i en tight gemenskap på en mindre arbetsplats.Ja, ditt hem är verkligen du.. personligt och jättefint ! Det får ta sin tid.. och nu har du lyckats få till det... när det är balkongens tur kommer den också att bli fin :) Kram
Esmaralda

56 Nyfiken:

skriven

Ser du om mitt ex är inne här och läser ibland, eller har varit?
Kommer vi ses snart?
Kram

57 Mej:

skriven

Hej Esmaralda.

Ser du ett fast förhållande för mig snart?
Kram

Svar: Det kommer men kan dröja ännu en tid, kram :)
Esmaralda

58 Frasse:

skriven

Hej igen...
Tänker åter igen på mannen som sökt upp mig och träffat ett par gånger.
Kommer han att kontakta mig ikväll?

59 Smöla:

skriven

Nu vill jag gärna ha nåt budskap från mamma och pappa.
Eller om du ser något hur det blir kring deras hus? Ska jag flytta dit?


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: