Operationsdagen.....

I dag är det dags för operation.... eller nej.. inte direkt operation men narkos och undersökning av livmodern med kamera.
 
Allt på grund av biverkningar av den cancermedicin som jag ätit i fem år och som det äntligen är dags att sluta med !
 
Med tanke på den strejk som pågår så finns ju chansen att när jag kommer dit, då blir ingenting av... men jag håller tummarna.
 
Sådant här vill man bli klar med !
 
 
 
I dag kan jag alltså inte besvara frågor och jag tar hemskt gärna emot healing... att jag är frisk inombords och att allt går som det ska !
 
Jag brukar inte må som en prinsessa efter narkos.. men får ta det som det kommer.
 
Kram & kärlek 💖
 
 
1 Igges matte 🐈‍⬛:

skriven

Jag håller mina tummar för att undersökningen går bra och att du inte mår allt för illa efter narkosen. Stor bamsekram 🐈‍⬛

2 Smulan:

skriven

Hoppas allt går enligt planen idag och att resultatet av undersökningen blir positivt

3 Linda N:

skriven

Healing kommer i full galopp.❤️🐎 Kram!!

4 Camilla:

skriven

KRAM och lycka till!!

5 En Ängel med stort hjärta :

skriven

Morning kära Ez
Det kommer att gå bra ska du se självklart skickar jag varm Healing till dig o önskar dig stort Lycka till. Hoppas min hjälper dig lika mkt som din gjort för mig. Skrev innan men gick inte att skicka så märkligt..?
Kram☆♥︎☆

6 Lou:

skriven

Lycka till! Sänder många goda tankar! Kram :)

7 Frida:

skriven

Hoppas nu att allt går bra. Tänker på dig ❣️❣️❣️

Många kramar 💜💛💜

8 Ally:

skriven

Godmorgon ☀️
Lycka till med undersökning och allt efter, healing kommer i massor ✨🌸
Stor kram

9 Anette:

skriven

God morgon! Stort lycka till idag, jag tänker på dig ❤️. Kram

10 Bjork:

skriven

Hej ha en fin dag och lycka till:)

Kram

11 Skorpan:

skriven

STORT lycka till idag Es!
Tänker på dig, kanske det är en slags healing det med?
Här är det milda vindar efter en lång tids kyla, det betyder nog att du är okej :)!!
Kram Skorpan

12 Laila:

skriven

Hej.
Hoppas verkligen att det blir av 🙏.
All lycka till dig ❤️
Kram 🤗🥰

13 T:

skriven

❤️ Ljus till dig Es!

14 Cecilia:

skriven

Tänker på dig extra idag! Kram

15 Anette:

skriven

Skickar kärlek och healing till dig <3

16 Liljan:

skriven

Godmorgon ☕️🌅
Det är en självklarhet att jag hjälper till med att heala på distans. så mycket som du har gjort för oss, lika mycket kan vi försöka ge tillbaka!
❤️
Vad gör man när man ser två själar som man bara vet att om de träffas så kommer gnistorna att flyga?
I helgen jobbade jag på ett event. Ena kollegan vill gärna vara i en relation.
När jag gick iväg för att inhandla lunch så gick en lokal förmåga förbi mig. Och sedan dess slog det mig att de har en dragning till varandra, men av någon anledning så dejtar de inte.
Det absolut bisarra jag var med om senare var på lunchstället. Alla vi tre var på samma plats. Och de två var som magnetfält som surrade. Men de båda kollade bort.
Vilken frustration att se och höra detta, och inte kunna göra något åt saken!!
De kanske inte är kompatibla,men dragning har de till varandra!

17 AN:

skriven

Godmorgon Esmeralda, hoppas att du kommer må hyfsat ändå efter sövningen. Ta hand om dig och då jag inte kan det där med healing så skickar jag varma tankar istället.

Kram!🌸

18 MalinS :

skriven

Lycka till och jag skickar healing.

Kram

19 unni:

skriven

Kjære Ez <3 Lykke til, healende vibber og varme klemmer din vei <3 Klem

20 Mercan :

skriven

Jag ber för dig Esmaralda 😌🙏🙂💖

21 Katrin:

skriven

Skickar dig helande energier under dagen.Kram.

22 Dunegull :

skriven

Skickar styrkekramar ❤️

23 <3:

skriven

Vi får tänka på varandra idag Es.
🤗❤️‍🩹🤗

24 Anki:

skriven

Go¨förmiddag Es
Håller tummar och tår att allt är som det ska <3
och att det blir av <3

Hela flocken skickar healing <3 <3 <3
Kram Anki med flock

25 Agnes:

skriven

Stort Lycka Till till dig, Es!

Det här fixar du!

Stora kramen!

26 SOL:

skriven

Masse lykke til i dag kjære Ez. ❤️🧡💚🤗

27 Helena Ir :

skriven

Absolut jag är med dig..healing kommer.

Kram

28 SusanneAmalia :

skriven

Stor kram sänder dig kärlek och lycka❤️💯

29 Miltons ❤️ Mamma :

skriven

Tänker på dig idag fina du ❤️

Kjam

30 Mimmie:

skriven

Skickar massa healing till dig och hoppas att allt gått bra<<<<<<<<<<<<3 kramar

31 Milla :

skriven

Tänker på dig E och hoppas att allt går bra och att du också får må bättre efteråt.
Sänder helande tankar!!

Kram

32 AnnaK:

skriven

Hoppas allt gått bra idag 🥰

Kram 🤗

33 .:

skriven

Hoppas att allt har gått bra idag, och att du tar igen dig ordentligt!
Jag har sänt lite healing och lugnande tankar, hoppas det kändes!
Kramar i mängder

34 Alex:

skriven

Hej Esmeralda,
Skickar positiva tankar och positiv energi.

35 Solen ☀️:

skriven

Jag håller tummarna att allt har gått bra!
Kram Solen ☀️☀️☀️

36 Hedwig:

skriven

Jag läser din blogg först nu men hoppas av hela mitt hjärta att operationen gick bra!
Hoppas även att du kryar på dig snart. Många kramar härifrån och en liten hundpuss från Sven


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: