Vi fångar dagen....

 
Sicken en blessing det är med finska vännerna.. och idag är deras sista dag här.
I morgon far de vidare till Belgien.
 
Så  idag tar vi vara på dagen....tillsammans med  vänner och släkt som kommer på  besök !
I dag kan jag inte besvara frågor !
 
Kram & kärlek 💖
 
1 Igges matte 🐈‍⬛:

skriven

Jag önskar er alla en trevlig sista dag tillsammans.
Kramar 🐈‍⬛

2 Linda N:

skriven

God morgon, Es!
Hoppas ni får den bästa dagen tillsammans hittills. Kram🤩

3 Anki:

skriven

Godmorgon Es

Ha en härlig fånga dagen !

Kram Anki med flock
(utan fler anfall än så länge)

4 Ally:

skriven

Ha en fin sista dag tillsammans! 🌷☀️🤗
Kram

5 Blomman 76:

skriven

Kommer mitt kärleksliv ändras närmsta tiden? Kommer det en ny man in i mitt liv?

6 Lena:

skriven

När-om-möter jag en sann kärlek i mitt liv. Kommer det ske o när,hur ? Hoppas o vill tro! Tacksam för svar Esmeralda 🌷


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: