Vi firar.....

 Det tog flera timmar att gå igenom huset som dottern och hennes särbo  fastnat för.
Lite småfel hittade maken... och det är ju naturligt med ett hus  som byggts på 70 talet... inga större fel och ingenting som blir dyrbart... och nu  lär det bli husköp av !
 
Vi firade det hela med middag på Järnvägsrestaurangen i Staffanstorp
 
Och när man tänker Staffanstorp.. ja då tänker man såklart på Tiffany Persson 😅
 
 
 
Alla valde hamburgare... förutom jag... som gjorde mig lite märkvärdig och beställde fisk...
 
 
Jättegod mat och vi var alla nöjda !
 
 
Här har vi dottern i Lund och  nya svärsonen... som snart blir glada husägare !
 
I dag är jag uppe före tuppen... hua... och far till sjukhuset i Helsingborg för nya  prover inför operationen på måndag.... det är andra gången jag måste åka dit för provtagning och fattar inte varför de inte kunde ta alla prover på en och samma gång !  Ibland är det märkligt !
 
Svar på lite frågor kommer förhoppningsvis under eftermiddagen....
 
Kram & kärlek 💖
 
1 Sofia:

skriven

Kära Esmeralda!

Först och främst hoppas att allt går bra i Helsingborg idag. 🙏💕

Efter många om och men accepterade jag att sitta med i styrelsen på stadens konstförening. Men när jag tackade ja till detta visste jag inte att en viss person också skulle sitta med. Den här specifika personen har jag väldigt dålig kemi med och nu är jag livrädd för att det kommer att bli väldigt dåligt för mig att jag är med. Finns det någon chans att det ändå kommer att bli bra eller ska jag dra mig ur detta innan allt sätts igång? 😩😘 vad får du för vibbar?

Kram 💕🌺
Sofia

Svar: Ge det hela en ärlig chans, finns en möjlighet att det kan gå bättre än du tror, kram :)
Esmaralda

2 Kulla:

skriven

Lycka till på sjukhuset💉🌸.
Så roligt för paret att bli 🏡 ägare.
Har en intervju idag🙏.. och hoppas att det blir ett jobb av det. Kram💞

Svar: Chansen till jobbet finns absolut, kram :)
Esmaralda

3 Frida:

skriven

😂 Tiffany är rolig.
Hoppas allt går bra idag🙏.

Ha en fin dag.
Kramar 💜💛💜

Svar: Tack :) Kram :)
Esmaralda

4 Lunora:

skriven

Hej!
Så roligt att husköpet gick i lås!
Känner mig så uppgiven, att det ska vara så svårt för mig att hitta kärlek.
Dejtade en man där mycket praktiskt stämde och även attraktion fanns. Men jag kände ganska snart att det inte är den typ av man som jag behöver och vi kommer inte kunna mötas emotionellt och sexuellt. Vi hade där olika behov och önskningar.

Jag längtar så, men börjar tvivla och förstår inte var detta möte kommer att ske. Tycker att det är så sällan som jag ser någon som väcker mitt intresse.

Kramar💕

Svar: Fortsätt pröva dig fram, den som är rätt kommer... kram :)
Esmaralda

5 Cecilia:

skriven

Roligt med husköp!
Trist att du måste åka och ta blodprov igen, känns väldigt onödigt att behöva göra det i omgångar.

Det blir en resa i sommar. Hittar relativt billiga charterresor och alla är 1 vecka. Det är lite längre än vad jag vill lämna katterna. Kommer det att gå bra att ha en kattvakt i 1 vecka som kommer över och kollar till de? Har en som lätt blir stressad. Kramar

Svar: Ja, väldigt onödigt !Jag tror det kommer gå bra med kattvakten, kram :)
Esmaralda

6 Linda N:

skriven

Kul att det blir husköp för dem! Perfekt m egen besikningsman. Och jag som brukar väcka tuppen är fortfarande inte riktigt vaken i dag.
Hoppas det går bra m proverna, Es. Du flyger o far, men vem vet, kanske träffar du på nån oväntat skön person som du inte hade mött annars. Kram🌞

Svar: Nyss kommer ur duschen i ett försök att vakna men det gick sådär :)Ibland möter man speciella människor...och det ger god energi, kram :)
Esmaralda

7 Frasse:

skriven

Hej igen Esmeralda...
Mannen jag träffat några gånger nu...kommer vi att ses innan han åker på jobb härnäst?

Svar: 30 % chans att ni ses innan hans jobb, kram :)
Esmaralda

8 🔥:

skriven

Godmorgon
Å så spännande med hus och samboskap för din dotter, härligt!
Lycka till med provtagning o sjukhusbesök 🤞
Ser det ut att hetta till mellan oss på Valborg om vi ses, finns chansen kvar?
Kram o fin dag!

Svar: Chansen finns men den har krympt, kram :)
Esmaralda

9 Frasse:

skriven

Jag undrar om han träffar någon annan kvinna som han är intim med?

Svar: Jag ser ingen annan, kram :)
Esmaralda

10 Anonym :

skriven

Känns det för dig att jag bör lita på han.. a? om vår relation?
Kram

Svar: Var realist... ha en öppen kommunikation och känn in om du kan ha tillit, kram :)
Esmaralda

11 L:

skriven

Åh nej, ska du opereras. Hoppas det inte är något allvarligt.

En fråga. Jag undrar om jag kommer hitta en arbetsplats där jag kommer trivas och kunna vara till pensionen? Det har ju varit så ryckigt och jobbigt i flera år.

Kram

Svar: Mer som en undersökning.. man ska gå in med kamera i livmodern och undersöka... allt har blivit lite tok på grund av en medicin jag äterFortsätt leta dig fram och du kommer hitta arbetsplatsen där du trivs, kram :)
Esmaralda

12 Vb:

skriven

Har jag satt rimliga villkor?
Och ser du om jag kan lita på honom i dem villkoren? Kramar

13 Vb:

skriven

Ser du mig och han få barn ihop? Hur stor är chansen? Kram

14 Anonym:

skriven

Han gick med på det jag önskade igår.. ser du om jag bör lita på det han sa?

15 En Ängel med stort hjärta :

skriven

Morning Es

Vad kul att det blev en fin dag igår ♥︎

Lycka till idag det går säkert har ju själv gått igenom det fast i vaket tillstånd med massor av bedövning håller tummar o tår.

Själv ska jag få järn injicerat i blodet med dropp idag första gången av 3! Inget jag ser fram emot men mitt blodvärde är jättedåligt! Hoppas på att slippa de hemska biverkningarna bara har ju redan problem med blodtrycket o kristallsjukan

Hinner du med att sända mig lite Healing mot min rädsla?

Ser du att det kommer att gå bra?

Hoppas på svar kram
☆♥︎☆

Svar: I dag var det bara provtagning.. få se om det blir op på måndag med tanke på blockad och allt !!Du blir piggare med bättre blodvärde !
Kram :)
Esmaralda

16 Jeanette :

skriven

Skickar kraft och styrka att allt får bra ❤️❤️
Kram

Svar: Tack snälla :) kram
Esmaralda

17 Bjork:

skriven

Hej jag gick och klippte mitt hår i går så skönt med kort hår igen:)

Sker det något spontant i helgen?

Kram

Svar: Du är fin i kort hår !PLanera in något skoj i helgen och det kommer bli bra, kram :)
Esmaralda

18 Snödroppen:

skriven

Godmorgon💞
Hoppas allt har gått bra idag med prover o allt, det ska visst va lite besvärligt inför operation, det är visst sen gammalt…
Spännande med husköp o kul för dottern o särbon👌🏼
Hoppades på sovmorgon men ack nej, lägenheten under mej renoveras o det låter som 17.
Börjar bli dags för frukost, är så kaffesugen. Nu har min hjärtevän sökt jobb, får han napp nånstans nu? Spännande…
Samtidigt har jag visningar på mitt boende, ser det ut lösa sej så jag slipper dom dubbla hyrorna?
Ha en fin dag🥰

Svar: Jobb kommer men han måste vara envis och söka allt han hittar, kram :)
Esmaralda

19 Månskenet:

skriven

Hej!
Va spännande med nytt, ok då nygammalt, hus för dottern och hennes nya kille!
Men oj nej, iväg igen på provtagning, allt väl hoppas vi. Kan finnas prover som behöver tas möjligast nära inpå ingrepp 🤔 tänker jag.
Kram, ha det gött!

Svar: Nja, var ju bara en vecka sedan jag tog de andra proverna..... känns mer som om man går om varann !Kram :)
Esmaralda

20 MalinS :

skriven

Lycka till med proverna. Hoppas du hinner chilla innan op.

Kul med husköpet och himla bra att man har kunniga byggfolk omkring sig så man inte köper grisen i säcken.

Kram

Svar: Tack.... och ja, att maken är kunnig i bygge är ett stort plus minsann :) kram :)
Esmaralda

21 Liljan:

skriven

Oj, en sådan överraskning att så många skrivit och publicerats redan kl åtta på morgonen!
😄🌄❤️☕
Här växlas snö och sol om vartannat. Jag vet inte hur jag ska klä mig själv, än mindre hästen. Täcke på eller av?
🌄
Inatt i en dröm kom min pappa på besök. Drömmen var så verklig, och jag kommer ihåg hur jag gapade när jag såg honom komma fram till mig i kostym och resväska. Han lever hotshot-liv däruppe! Reser om vartannat! Sällan han ens hade såna fancy kläder, men där uppe kan man göra exakt vad man vill!
Jag är fortfarande tagen av upplevelsen, och jag blev så glad av att se honom 💕❤️
Idag meddelar min kalender att jag ska göra något oväntat. Så jag tar och börjar min dag redan nu innan jobbet nalkas vid lunchtid.


Kram till er


Svar: Exakt, hur ska man klä sig ? Jag har packat undan mina vinterkläder o hängt in sommargarderoben så idag var jag garanterat enda personen med vita capri linnebyxor.. :)Jadå, pappa lever sitt stora äventyr nu men glömmer inte bort dig och besöker dig ofta. Kram :)
Esmaralda

22 Skorpan:

skriven

Fy fasiken för en till undersökning o man undrar ju varför inte allt kunde göras på en gång? Vore ju mer effektivt på alla sätt o vis, skulle ju spara allas tid o pengar. Önskar dig lycka till med undersökningen idag!

Känner mig så off o pissed off, låg o utan entusiasm, ingen lust med något. Är det här efterdyningar av den press som mitt första projekt försatte mig i eller är den nu bara så att jag är en pissed off person till mitt lynne? Som det är nu så stöter jag säkert bort alla, som om det ens finns några, eventuella intressenter, ja karlar ;). Hur ser min aura månne ut nu, gråsvart o taggig? Blä för mig just nu...

Ha en bra dag trots undersökningen!
Kram Skorpan

Svar: Tack och ja, ibland vet man inte "vården" tänker !Jag tror att ditt mående handlar om den press du varit under
Din aura är av det slaget att den bör intressera andra... kram :)
Esmaralda

23 Alex :

skriven

Hej Esmeralda,
Är så låg just nu. Saknar stöd, riktigt stöd, från någon. Det har jag inte. Ser du om allt kommer allt bli bra?

Svar: Det kommer bli bra, helt säkert, kram :)
Esmaralda

24 J:

skriven

Hej,
Roligt att dotter och hennes särbo blir sambo och husägare.
Lycka till med provtagningen!
Hur jag mår efter allt kommer ikapp mig. Är det konstigt att jag mår som jag mår?
Kram

Svar: Nej det är inte alls konstigt... ge dig själv lite tid. kram :)
Esmaralda

25 Mig:

skriven

Hej Esmaralda.
Fisk är nyttigt och gott enligt mig.

Kommer han kunna börja lita på mig igen och våga öppna upp sitt hjärta för mig?
Har han fått någon fel uppfattning om mig att han inte kan lita på mig?
Kram

26 Mig:

skriven

Hej Esmaralda.

Kommer han våga börja lita på mig igen?
Kram

27 Dunegull:

skriven

Stort lycka till idag ❤️

Vi prata lite igår, betyder detta nu att vi brutit kontakten?

Kram

28 Maja:

skriven

Hej Esmaralda,

Vilken trevlig dag ni hade I går o kul för dem att köpa hus.

Du sa att du kānde att något var fel. Kan du kānna om det ār medvetna lögner han har eller bara att något ār fel mellan oss.

Som om att det sager att han ar I samtal nar jag ringer men han sager att det stāmmer inte.

Kan du kānna om saker som jag inte vet om pågår i bakgrunden och i så fall hur jag framgångsrikt lyckas att fa det svart på vitt.

Och nej att prata om det går inte. Det Finns tva orsaker; han orkar inte ta upp detta igen eller han ljuger.

Kram
Maja

Svar: Jag kan inte se vad felet är tyvärr... men du kommer få veta.. kram :)
Esmaralda

29 <3:

skriven

Varför överreagerar JR så under kvällen?
Och tog det så fel med mitt prat på toaletten?
Kram

Svar: Ja, något var det med ditt prat på toa... kram :)
Esmaralda

30 Anki:

skriven

Go´förmiddag Es
Grattis till Lundadottern med sambo ! Spännande med husköp .
Nu är du säkert på provtagning <3
Bra ändå att de är noga ....

Här duggregn och läkare står på agendan..receptförnyelse bla

Går ju lite på halvfart...har ingen riktig lust med någonting..hoppas på energi och ngt att se fram emot nu...

Kram Anki med flock

Svar: Bra att de är noga men det skulle ju spara både min och deras tid om de tog samtliga prover inför op vid samma tillfälle....När sol och värme kommer på allvar så ökar din lust och ditt välbefinnande... kram :)
Esmaralda

31 Helena Ir :

skriven

Fina de är din dotter med mannen hon ska bli sambo snart med! Säkert känns det bra i ditt mammahjärta.

Visst kan det kännas onödigt att ta fler provet..Men jag ser det som att de är noggranna så allt kommer ju gå bra!

Sånt trist väder ..jag hoppas komma iväg imorgon och träffa min väninna för några timmar..då hon är i Stockholm.


Annars är jag rätt trött på mig själv..kämpar väl vidare..

Kram

Svar: Ja, man är ju glad när baren mår väl :)Det är rätt att de är noggranna men tycker ändå att de kunde samköra proverna ... nu var jag på avdelningen för en vecka sedan där läkare lyssnade på hjärta och lungor... och nu tillbaka för ett ekg.. vilket jag ju kunde ha fått gjort samtidigt vid förra besöket. God chans att du träffar väninnan i morgon, kram :)
Esmaralda

32 AN:

skriven

Hej fina Esmeralda, hoppas att undersökningen idag gått bra! 🌸

Jag undrar lite utifrån svaret jag fick av dig häromdagen. Kommer jag inte få uppleva pirr och förälskelse I vår men någon kommer känna så inför mig? 😊

Kram

Svar: Tack, jodå, det var bara ekg och blodprov inför op på måndag så det gick fint :)Känns som om det första som händer inom kärleken, är att någon fattar intresse för dig och det känns inte som om du är lika intresserad. Någon annan kommer så småningom som det klickar ömsesidigt med... kram :)
Esmaralda

33 🔥:

skriven

Ser du varför chansen krympt, varför intresset svalnat?
Kram

Svar: Nej jag ser inte hur tankarna går här, kram :)
Esmaralda

34 Mercan:

skriven

Esmaralda hittar jag min byxa idag eller ska jag vänta tills i morgon😁🙂‍↔️😎🙈

35 Ghostwriter :

skriven

Hoppas du mår bra och att de gick bra på besöket 🙏
Kram

Svar: Tack, allt gick fint :) kram
Esmaralda

36 Misstjejen:

skriven

Hej

Alla vill väl om mig? För jag har migrän idag men jag vet ju för min hjärna tänker för mycket. Jag hoppas ju många bryr sig om mig ändå och vill väl jag ska var positiv och fokus på nuet.

Har du något tips på vad som helst? Till mig?

Ha det bra

Svar: Visst bryr man sig om dig.. men det viktigaste är att du bryr dig om dig själv och tar vara på din egentid, kram :)
Esmaralda

37 Rådvillig:

skriven

Känner lite hopplöshet gällande mina fötter/hälsenor.. älskar ju att springa med gruppen.. funderar på att göra ny injektions behandling, kommer det göra stor skillnad och blir det värt att vila/vara bort ännu en månad?
Kram :)

38 Ghostwriter :

skriven

”Var” jag ”hos” min soulmate när jag hade lite meditation? Att han fick min hälsning? Kram

Svar: Osäkert men han kan ha känt av någonting speciellt, du får checka av sedan när ni möts på riktigt, kram :)
Esmaralda

39 Jossan :

skriven

Hoppas allt gick bra idag!

Jag är besviken… jag skulle på en stor aw imorgon men som det ser ut nu kommer det inte bli av. Min kompis vill inte för det ska regna.. så vi får väl ställa in det då… undrar om hennes kille har. Ädle med det att göra..

Tror du att det blir av ändå?

Kram

Svar: Det kan bli av ändå och du kan ju gå även om ni inte blir så många, kram :)
Esmaralda

40 Mimi:

skriven

Hej!

Kan du se om jag kommer att trivas på min nya bostadsort eller måste jag flytta igen? Känner stor oro.

Kram

41 T:

skriven


Hej es! Va skoj att höra om husköp. Här håller jag på och pratar med min mor om aktuell sommarstuga som finns i familjen. Vi är tre syskon o mor som ännu äger. Men känns som att hon inte vill ta rodret och bestämma hur vi ska göra med stugan och vad som behöver göras utan lägga ut dialog på oss syskon. Hon tror att vi ska kunna komma överens själva? Men jag säger till henne att det är hon som äger och hon som måste besluta vad som ska göras. Tar mycket energi detta och nu blev mor arg på mig också. Uscha då. Vad tror du es? Vad vill mamma och förstår hon min poäng att hon måste ta befäl??
Hej
Tack!!!

42 Bjork:

skriven

Hej jag skickade tillbaka tröjorna, löser det sig med pengarn?

Kram

43 Camilla:

skriven

Igår kväll ringde hon o var påverkad av alkohol och citodon. Dricker på starka mediciner vilket kommer att sluta illa. Läkarna har snabbat på röntgen o strålning för skelettmetastaserna men hon sa igår att hon idag skulle ringa och avboka allt för enligt henne så har någon annan läkare sagt att hon är frisk. Det här är vansinne o jag mäktar snart inte med hennes beteende längre. Hon är expert på förnekande o sjukvården har varit fantastisk mot henne men hon bara gnäller.

Å gratulerar till kärleksparet💖

Kram
C

Svar: Ja, det finns inte så mycket du kan göra... hon är i förnekelse och borde prata med kuratorn på avdelningen... kram :)
Esmaralda

44 Hemlig:

skriven

Hej Esmaralda!
Tänk så bra att den nya svärsonen smält bra in i er gemenskap men kanske det inte är så svårt i er familj. Kanske ni nu får kortare väg att besöka varandra?

Drömmer själv om arr få gå på visningar och hitta mitt drömboende. Tror dock arr detta dröjer och kommer inte att ske på flera år. När det sker är vi då två och söker bosta?
Hoppas att du mår bra efter undersökningen.
Tack och kram!

45 AnnaK:

skriven

Hoppas allt gått bra idag 😊

Skulle jag behöva medicin tro? Längtar efter normalt. Må normalt, leva normalt, normalt förhållande... Vill bara sova och slippa tänka på nåt.

Kram 🤗

46 Mamma:

skriven

Hej <3
Min yngsta dotter har efter att ha genomgått och blivit frisk från sin cancer börjat träna.
Nu har hon fått så ont i ryggen.
Det sägs ju att alla cancer sprider sig till hjärnan dvs att man börjar fundera så fort det är något.
Hon ska gå till en sjukgymnast så fort hon kan men kan du se om det blir bra.
I min hjärna så är det inte en svag rygg utan stora och hemska saker.
Är så trött just nu och några rader från dig skulle betyda mer än du anar.
Många kramar från en trött mamma

Svar: Jag kan inte säga varför dottern har ont i ryggen men går det inte över ska hon söka läkare och bli kollad.Ingenting alarmerande kommer till mig, kram :)
Esmaralda

47 Mercan :

skriven

Prövade flera byxor Esmaralda och gillade ingen, ska dit nästa vecka kanske eller ser du om jag bör gå dit i morgon eller under helgen🤔🤗🥰

48 Mercan :

skriven

Önskar att resultatet från proverna blir bra söta Esmaralda 😊 💝 önskar dig hälsa lycka till med allt i livet 🤗 💖 🙂 🙏

49 Solstjärnan:

skriven

Härligt att de får bli husägare o sambo😊.
Vilka hamburgarportioner dom fick! inte illa😊
Inget vidare att du måste åka igen för provtagning.Hade ju nog varit så mycket bättre att få ta dem på en och samma gång,då förra gången.
För du ska ju in igen på måndag.
Men man kan ju inte veta bakomliggande orsak ,ex om något prov ska vara" extra färskt"..
På tal om sjukhusmiljö,kan det tänkas att min SM jobbar på sjukhus eller i vilken slags omgivning jobbar han i?

Ha en bra kväll 😊
Kram Solstjärnan ☀️

Svar: Ja det är ett evigt farande fram och tillbaka och jag har ju några mil till sjukhuset också !Frågade personalen varför de inte kunde ta alla prover samtidigt och de hade ingen aning...
Din SM KAN jobba på sjukhus med ett eller annat... någon form av "uniform" verkar han ha.. kram :)
Esmaralda

50 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag är osäker om jag ska fråga det idag men har väntar i två dagar för jag tänker på som du sagt att inte tillskriva någon som en betydelse. Det finns andra tycker jag är betydelse också. Så jag ska inte tillskriva vem som helst utan bara ser alla som är människor och är som vanligt. Även har mer fokus på mig själv. Jag fick migrän igen idag för två veckor har jag det.

Låter inte bra va? Jag behöver ju bromsa och ta ledig någt dag istället för jobbar hela tiden att låta mig har egentid med mig själv också?

Ha det bra

51 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag är osäker om jag ska fråga det idag men har väntar i två dagar för jag tänker på som du sagt att inte tillskriva någon som en betydelse. Det finns andra tycker jag är betydelse också. Så jag ska inte tillskriva vem som helst utan bara ser alla som är människor och är som vanligt. Även har mer fokus på mig själv. Jag fick migrän igen idag för två veckor har jag det.

Låter inte bra va? Jag behöver ju bromsa och ta ledig någt dag istället för jobbar hela tiden att låta mig har egentid med mig själv också?





Ha det bra

Svar: Du tänker rätt.. ha mer fokus på dig själv än du har på andra.Vad du själv tycker är viktigast
Kram :)
Esmaralda

52 Mercan :

skriven

Ska du opereras söta Esmaralda 😊 jag ska be för dig att allt ska gå fint med bra resultat 🤗❤️🙏😌

Svar: Tack ska du.. vad snällt att du ber för mig, kram :)
Esmaralda

53 Jossan :

skriven

Tyvärr kommer det inte bli av om min kompis inte ändrar sig. Det är bara hon som jag ska gå med tyvärr. Förhoppningsvis kommer hon ändra sig.

Har sovit i 1,5h ska fixa mat nu sen så blir det plocka undan OM hon skulle ändra sig..

Kram

54 Mercan :

skriven

Esmaralda jag ska inte fråga dig om min byxa om och om igen 😂ser du vilken dag bör jag gå dit 😂visst att jag ska be för dig, för du är en underbar mäniska 🤗❤️🙏😌 💞

Svar: Nej jag ser inte vilken dag.. allt som kommer till mig är att du bara ska köpa när du hittar något som du verkligen vill ha.. kram :)
Esmaralda

55 Mercan :

skriven

Tack söta Esmaralda 😊 💝 👍🤗

56 Ghostwriter :

skriven

Jag kan tänka mig att soulmate kände av, det var väldigt starkt från mitt håll. Kan du se ungefär vad han skulle kunnat ha känt i stunden?



Stor kram!

57 🔥:

skriven

Kan chansen öka om JAG visar ett större intresse?
Ibland måste man bara våga satsa..
tack o kram 🙏

58 <3:

skriven

Kommer M hålla sitt löfte hon skrev på bloggen och skilja sig om hon får veta att hennes man varit otrogen i 10 månader?
Börjar det närma sig sanningen nu att det kommer ut ?

59 Bjork:

skriven

Hej tack för svaret förut:)

Kram

60 Smulan:

skriven

Vad roligt att huset såg bra ut, hoppas det blir ett köp.

Äntligen kom barnet iväg till skolan, anpassningar gjorda hoppas verkligen att det ska funka terminen ut nu. Eller blir det bakslag

61 Dani:

skriven

Hej!
Igår när jag var på föreläsningen sätt min kompis med några andra. Hon ignorerade mig och skulle göra grupparbete med några andra tjejer. Kännes konstigt att han bara slutar vara vän med mig. Har varit sjuk och därför inte varit i skolan på ett tag. Hon kommer inte fortsätta vara min vän eller?

Kram

62 Anonym :

skriven

Han vill mötas i mitten.. igår var har orealistisk och det kändes inte helt 100… nu så är det en kompromiss han gör MEN.. ser du om han kommer jobba som pilot i framtiden? Är chansen stor där eller ser det ut att han jobbar med nått helt annat. Kramar

63 Anonym :

skriven

Han vill mötas i mitten.. igår var har orealistisk och det kändes inte helt 100… nu så är det en kompromiss han gör MEN.. ser du om han kommer jobba som pilot i framtiden? Är chansen stor där eller ser det ut att han jobbar med nått helt annat. Kramar

64 Igges matte 🐈‍⬛:

skriven

Gläds med er! Vilket äktenskapstycke din dotter och blivande sambon har :)

Ingenting fungerar som det ska inom sjukvården längre, jag hoppas Vårdförbundets blockad är början till den stor förändring som utlovades vid skandalerna som avslöjades under pandemin....

Jag förstår din frustration över provtagningen, jag har varit med om liknande situation.

Stor kram 🐈‍⬛

65 Lunora:

skriven

Hej!
Så roligt att husköpet gick i lås!
Känner mig så uppgiven, att det ska vara så svårt för mig att hitta kärlek.
Dejtade en man där mycket praktiskt stämde och även attraktion fanns. Men jag kände ganska snart att det inte är den typ av man som jag behöver och vi kommer inte kunna mötas emotionellt och sexuellt. Vi hade där olika behov och önskningar.

Jag längtar så, men börjar tvivla och förstår inte var detta möte kommer att ske. Tycker att det är så sällan som jag ser någon som väcker mitt intresse.

Kramar💕

66 AN:

skriven

Tack snälla för ditt svar! Kram!

67 .:

skriven

Hej Es!
Du svarar säkert inte mer idag, men jag chansar.
Tror du att jag skulle kunna få en extratid imorgon?
Jag mår verkligen skit.

68 Skorpan:

skriven

Tack Es!
Då kanske zet ännu finns hopp för mig ;).
Min mormor skulle ha fyllt år idag o jag undrar om hon kanske har varit på besök hos oss? Kan ju inte påstå att jag har känt av nåt men kanske dagen till ära. En dag hoppas jag på att få träffa min pappa så som jag träffade min mormor under min resa i december...
Kram Skorpan


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: