Nu är det snart dags.......

Nu är det snart dags igen för mig och Nettan att ge oss ut på turné !
 
Den här gången kommer vi att gästa  lilla Bredhult  som ligger ca 30 minuters körning från  Ullared.
 
Vi har hyrt ett mysigt hus
 
 
Här kommer vi att finnas mellan den 5 - 16 september.
 
Nettan kommer ta emot personliga besök för spådom och/eller regression
 
Som alltid så tar hon också emot via telefon.
 
Och till rejält nedsatta priser.
 
Innan du träffar Nettan så träffar du mig... och du får en talisman som vi aktiverar tillsammans och detta är helt utan exta kostnad.
 
Bokar du tid med Nettan så får du mig på köpet 😁
 
Jag återkommer med info lite längre fram och ännu går det inte att boka... men ha med ett besök hos oss i din planering... och kanske samtidigt passa på att utforska vad Ullared har att erbjuda.
 
Kram & kärlek 💖
 
I dag firar vi Lundadotterns födelsedag här hos mig och jag kan inte besvara frågor.
 
 
 
 
1 Skorpan:

skriven

Turne'dags igen, yey :).
Gratulationer till Lundadottern!
Ha en bra dag!
Kram Skorpan

2 Ally:

skriven

Spännande med Bredhult..
Önskar dig och familjen en härlig födelsedagsfirande dag 🥳🎉☀️ kram 🦋

3 Mercan:

skriven

Grattis till födelsedagen till dottern Esmaralda🤗💕🤭ha det så roligt🙂💕🤗🤭

4 Frasse:

skriven

Hej Esmeralda...
Har en fråga som kanske är svår att svara på.
För två veckor sen åkte min dotter m familj utomlands och kommer hem nu efter helgen.
Precis när dom skulle åka med bilen till station så var bilnyckeln borta fast den fanns stunden innan. Den hittades inte så dom fick ta reservnyckeln. Jag ser över huset lite när dom är borta och jag har letat efter denna nyckel men ej hittat.
Kan du känna in någon plats vart nyckeln skulle kunna vara, som jag förstod hade dom nyckel inomhus innan dom skulle åka.

5 Mamman:

skriven

Nu smider vi planer. Min kusin i Göteborg och jag i Malmö, vi ska stråla samman och hyra stuga i Ullared och ena dagen shoppar vi och andra dagen bokar vi in oss hos er. Så roligt och spännande. Kram

6 Jenny:

skriven

Hej,
Killen jag skrev om som jag haft kontakt med och fått känslor för avslutade det med mig och skrev att det är bättre att vi är vänner. Varför? Känner han något alls för mig längre och har han raderat mitt nummer och vår konversation och vill aldrig ha med mig att göra igen? Vad tänker han om mig?

7 Lisa L:

skriven

Vilket underbart besked. Jag har väntat på att ni ska komma söderöver. Jag undrar om jag förstått rätt att Nettan kommer ha både spådom och regression och oavsett vilket jag väljer så får jag träffa dig Ez och får en talisman utan extra kostnad ? Jag vill boka så snart det är möjligt för vill inte missa denna chansen. Kramar från mig på Österlen.

8 Jenny:

skriven

Hej,
Killen jag skrev om som jag haft kontakt med och fått känslor för avslutade det med mig och skrev att det är bättre att vi är vänner. Varför? Känner han något alls för mig längre och har han raderat mitt nummer och vår konversation och vill aldrig ha med mig att göra igen? Vad tänker han om mig?

9 LL:

skriven

Hej på dig,

Ser du om det är den stora kärleken jag mött? Kram och ha det gott :)

10 Stina:

skriven

Vad roligt och jag kommer att besöka er, kram

11 LL:

skriven

Hej på dig,

Ser du om det är den stora kärleken jag mött? Kram och ha det gott :)


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: