SPONTANA SPÅDOMAR......

Spontana spådomar:

 

En vit blandrashund av mixad ras har rejält ont i magen. Du märker det genom att hen inte äter och har diarré . Det känns som om ett veterinärbesök  behövs  och ganska snart dessutom.

 

 

Du såg den gamla filmen ” Lilja 4-ever” i  helgen som gick. Du är singel och bor i hyresrätt. Du är snart klar med din utbildning  och jag  vill varna dig för en ficktjuv när du snart åker till den marknad som du planerat. Ha inte mobilen i bakfickan.

 💖

Du har ett kort förnamn på 3 eller 4 bokstäver, du bor centralt i en stad och du planerar att ha fest till helgen. Låt inte dina guldringar ligga framme i badrummet som de gör nu. Stor risk att de blir stulna under festen. 

Du har ett dubbelnamn och du är i 60 års åldern och  du har grälat med ditt syskon. Ni skildes åt som ovänner.   Jag tror aldrig att ni kommer förstå varann ordentligt och ni är väldigt olika trots syskonskapet. Ha fokus på det som trots allt är positivt med er relation  och acceptera att ni inte kommer kunna mötas i allt.

 💖

Man i 50 års åldern som jagar och som spelar golf och läser deckare.  Du  är betuttad i en yngre kvinna men det känns inte som om hon är på samma plan som du.  Däremot möter du snart någon i din egen ålder som är seriös och detta kan bli riktigt bra. 

Kvinna i 30 års åldern som är bagare med eget bageri/café. Du jobbar hårt och just nu lönar det sig inte särskilt men så småningom kommer du sälja ditt företag med rejäl vinst.

 💖

Medelålders kvinna, djurägare, bruna ögon och du cyklar till jobbet. Du har letat länge efter det perfekta lilla huset och nu närmar det sig. Snart hittar du precis det du vill ha men se till att få huset inspekterat ordentligt innan köp. Det finns en risk, liten men i alla fall, att det kan vara något problem med grunden.

 

Yngre man som tvekar inför att boka en resa. Du är lite rädd för att resa ensam – men det ska du inte vara. Du kommer träffa  människor att umgås med och det kommer bli riktigt bra.

 💖

Äldre kvinna, gråhårig, glasögon, ett vackert leende och du har gett upp tankarna på kärleken. Men kärleken har inte gett upp om dig.  Den kommer och det ser ut att ske på någon form av festlighet, marknad eller liknande.

 

 

 Du kvinna som snart är färdig veterinär – du ska absolut leva din dröm och arbeta utomlands en tid. Det kommer bli riktigt bra, du trivs, du får vänner och du kommer absolut inte att ångra dig.

 💖

Sist men inte minst så har vi kvinnan som inte är svensk, du är medelålders, du har stora barn, glasögon och du söker den kärlek som är rätt.  Jag ser att ni möts när det är vinter och kallt och ni träffas på någon form av evenemang inomhus. Han tar initiativ och det klickar snabbt mellan er. Efter ett par dejter vet du att det är rätt

 

 

 

 

Ja, detta är vad jag spontant kunde se denna gång

 

Kram & kärlek💖

1 Linda N:

skriven

Vilken bra start på fredagen m lite spontanisar!💗
Kram o tjoho!

2 Lilla jag :

skriven

God morgon Es,

Kan du se om min man flyttar utomlands efter i eller dröjer det?

Kram

3 Skorpan:

skriven

Det var överraskande, spontanisar :). O med några varningar o några kärlekar, yey. Grattis till alla berörda :)!

Gett upp om kärleken, jo lite kanske, otålig som sjutton ändå, jag jo ;D. O den dröjer o dröjer, kan inte förstå... Nåt nytt nu om min kärlek Es?

Det dåliga sovandet fortsätter så allt är ju som förr ;). För några nätter sen drömde jag dock om att min snart sextioåriga kusin var gravid :D o champagnen som det bjöds på var möglig upptill på flaskan. Är det nåt som kommer att skita sig på nåt plan nu Es? Eller var det bara en knasig dröm :D?

Fredag o lite hushållssysslor att göra som vi får se hur det går med ;). Värmen tar kål på orken...
Ha en bra dag!
Kram Skorpan

Svar: Inget nytt kommer till mig om kärlekenDrömmen var nog mest lite knasig och innehöll inte särskilt mycket av tecken.... här hos mig har vi det inte överdrivet varmt,, runt 20 grader, molnigt så vi har inget att skylla på... suck... kram :)
Esmaralda

4 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag är så glad efter igår E kvinna svar på min mejla. Hon förstår att jag behöver henne och prata med henne. Kommer det sker snart att har samtal??

Ha det bra

5 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag märker när någon av dom fyra kvinnor som är tillbaka då blir jag glad och glömma bort allt negativ. Bara ser emot fram hösten och umgås med dom igen. Bästa som finns än var ensam och deppig.

Nu märker jag också att min vikt har börja går nere så förstår jag att jag mår bra och jag har lust för motioner och allt såna. Det är vad jag behöver dom också...

Ha det bra

6 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag hoppas verkligen C kvinna bryr sig om min mående också och smsar mig snart i augusti utan behöver skryta om sin egen sommar.

Ha det bra

Svar: Visst bryr hon sig .. och jag tror inte hon menar att skryta när hon berättar, kram :)
Esmaralda

7 Anonym:

skriven

Hej Es, bryr han sig om vad jag sa igår till han? Fattar han att jag förstår vad han sa till sin vän? Har du några råd om hur jag ska konfrontera honom?

8 Snigeln:

skriven

Hej Esmaralda.

Härftigt :)

Har han något intresse för mig?
Har jag någon chans på honom?

Kram

9 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Tack för dessa spontanisar ! Hoppas de hittar fram !

Idag mot Hallsberg retrethelg med syrran
Ser du ngt oroväckande kring resan ?

Kram Anki med flock

Svar: Låter som att det blir en mysig dag... någon varning kommer inte till mig, kram :)
Esmaralda

10 Anonym:

skriven

Hej e, hade du litat på honom?

11 V:

skriven

Ser du träffar med tjejer inträffar i Västerås för B? Kramar

12 Bjork:

skriven

Hej min familj kommer väl godkänna min blivande till slut?


Jag blev lite tank spridd efter händelsen igår och råkade titta lite för mycket på några personer kommer jag få skit för det?

Kram

13 Ally :

skriven

Godmorgon
Härlig läsning..
idag blir det röntgen av fot, hoppas dom kan se vad som är fel ( att bilderna visar något)…
Glad fredag 🥳
Kram :) 🦋

14 …:

skriven

Vi får bara tänka fram till måndag angående om vi ska köpa in oss i aktier.

Så tyvärr behöver jag ta snabba beslut. Vad är din spontana tanke om bolaget. Ska jag köpa in eller ska jag försöka finansiera i annat? Svåra frågor så det kan bli bra utdelning också.

Kram

15 Lucia :

skriven

Hej,

Kommer vår son flytta till egen bostad nu i höst? I vår nuvarande stad eller i annan stad?

Kram!

Svar: Blir en flytt för hans del ganska snart men ser inte exakt när. kram :)
Esmaralda

16 Bjork:

skriven

Hej tror du den lilla pojken kommer be om ursäkt?

Ska njuta av dom sista dagarna på min semester:)

Kram

Svar: Tveksamt, du ska inte räkna med det, kram :)
Esmaralda

17 Tess :

skriven

Godmorgon Es!

Tack för alla dina svar, det hjälper mig sakta framåt.

Undrar om du kan se om en ny bostad snart är aktuell för mig? Tänker särskilt på en lägenhet med uteplats.

Ha en fin dag! Kram

18 Mercan:

skriven

Esmaralda tror du jag hittar min svarta byxa idag för det priset jag vill ha🥹💕🙂‍↔️

19 L:

skriven

Intressant att läsa spontana spådomar.

Undrar om han jag är kär i har samma känslor för mig som jag för honom?

Kram

20 Tess :

skriven

Godmorgon Es!

Tack för alla dina svar, det hjälper mig sakta framåt.

Undrar om du kan se om en ny bostad snart är aktuell för mig? Tänker särskilt på en lägenhet med uteplats.

Ha en fin dag! Kram

Svar: Ny bostad kommer, kram :)
Esmaralda

21 Dunegull:

skriven

Hur ser hösten ut för mig? Kan det bli min nytändning i livet?

Kram

Svar: Ser positivt ut, kram :)
Esmaralda

22 Charlotte:

skriven

Hej!

Jag undrar om den mannen jag har kontakt med nu, om vi kommer bli ett par i framtiden?

Tack <3

Svar: Känns som att det kommer någon annan, kram :)
Esmaralda

23 Berg:

skriven

Tack för dina spontana spådomar, hoppas de når dem de berör och ger hopp och vägledning!

Mina tankar fortsätter snurra kring semesterboende. Tror du att det som är ”tänkt för mig” redan ligger ute på marknaden?
Jag har fått kontaktuppgifter till en äldre man som hjälpt andra hitta rätt. Får du en positiv känsla av att jag går via honom?
Ha det fint!

24 Rika :

skriven

Hej undrar vad det är som gör att de inte vill besöka oss är det för han inte vill eller hon ? Är det ekonomi eller har de snurr i förhållandet .. märkligt tyst med tanke på de är inbjudna och jag inväntar respons som verkar utebli .. hon är då min fina vän 🌸

Svar: Lite trassel dem emellan kan det vara, kram :)
Esmaralda

25 V:

skriven

Ser du träffar med tjejer inträffar i Västerås för B? Kramar

26 Jossan :

skriven

Godmorgon
Förkylningen börjar gå mot det bättre! Men örat gör ont.

Igår kontakta J mig och berätta att han skulle flytta och ville ses. Han skulle även be om ursäkt..
jag trodde han skulle lämna Skåne igen så jag åkte dit.. han skulle flytta typ 30 min ifrån där han bor idag. Hade jag vetat det hade jag inte åkt dit.
Fick ingen ursäkt men jag fick säga vad jag tyckte och tänkte och börja nästan gråta när jag sa det. Och jag hoppas verkligen att han skäms över detta.

Aja idag ska jag på festival med min kompis. Vi ska äta tillsammans innan.
Imorgon ska vi också iväg..
kommer vi förfesta med killarna då?

Nä upp och äta och städa!

Kram

Svar: Lite förfest kan det bli.. och en mysig festival, kram :)
Esmaralda

27 Sole:

skriven

Tjoho för spontanisar! 🎈

Sjuk å eländigt här.. Undrar om du ser något kul på ingång, Es? Vad som helst.

Nu ska jag treata kroppen med hemmaspa, meditation och gotte/film framåt kvällen.

Kram :-)


Svar: Mysig kväll blir det.. och du får krya på dig, kram :)
Esmaralda

28 G:

skriven

Spännande! :) hoppas spådomarna når berörda.

Es, ser du om jag blir gravid nästa månad?

Kram!

Svar: Kan dröja lite längre, kram :)
Esmaralda

29 Mercan:

skriven

Esmaralda jag drömde i natt att jag bajsar, betyder det smått frän euro jackpot,ska jag spela vår fyra rader som vi brukar🥹

30 Solstjärnan:

skriven

Vad roligt med spontana spådomar idag!😊Tack för dessa spontanisar😊Kan den sista vara riktad till mig?
Es,undrar om min kommande kan o gillar att dansa?
Ha en bra fredag 😊
Kram Solstjärnan ☀️

Svar: Känns det rätt och fakta stämmer.. då är spådomen till dig, kram :)
Esmaralda

31 Frasse:

skriven

Hej igen Esmeralda!
Den här mannen nu som jag träffade några gånger tidigare, och som för några dar sen ville ses igen efter ett par månader då inte alls hörde av sig.
Har han träffat andra kvinnor på samma sätt han träffade mig under den tiden han inte hörde av sig till mig.
Vad kände han när jag avvisade han denna gång?

32 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda

Tänker då du för vissa ser så tydligt och detaljerat hur och när de ska möta kärleken, och för andra ser du inget alls, annat än att det kommer att ske. Som för mig.

Beror det på ens auror eller vad kan det vara som gör att det är så blurrigt för vissa? Som för mig? Ser du bara mörker där kärleken borde vara för mig?
Eller syns det ingenting, bara tomhet?

Kram

Svar: Jag tror bara det är slumpen som avgör hur detaljerat jag ser... och tidsmässigt är nästan omöjligt att se... jag ser att en kärlek kommer till dig.. men tyvärr ingenting detaljerat .. kram :)
Esmaralda

33 Sandra:

skriven

Tack för spådomen till mig, kram

34 Hund :

skriven

Tror du dem hittar och får tillbaka sin hund essie? 🐕

Svar: Chansen är god, kram :)
Esmaralda

35 Bjork:

skriven

Hej tack för svaret:)

Kram

36 MalinS :

skriven

Godmorgon Esmeralda!

Jag tror jag kanske vet varför jag mår som jag gör med dessa kraftiga huvudvärken.
Är det värt att be en privatläkare ta prover det kostar ju en hel del eller är det någon helt annan diagnos som jag själv missat.
Har varit hos olika läkare och ingen kan sätta fingret på vad det är.

Ser du om min magkänsla stämmer?

Kram

37 Mercan:

skriven

Esmaralda en kvinna i turkisk tellwe spådde mig att det blir något från euro jackpot men med försening nästanår när det närmar sig månad Maj ,ska jag tro på henne Esmaralda🥹

38 Lucia :

skriven

Hej!

Ser du om vi kan skriva över lägenheten, som är utomlands, på oss under vår semester nu i augusti eller kommer det längre fram?

Kram!

39 Mercan:

skriven

Esmaralda hittar jag min svarta byxabidag eller under hgelen eller kan jag vänta tills nästa månad den 18de🥹

40 Snigeln:

skriven

Hej esmaralda.

Har han intresse för mig?
Kram

Svar: Något intresse finns men ser inte hur pass djupt eller seriöst, kram :)
Esmaralda

41 Mercan:

skriven

Ser di större från euro jackpot nästa år April Maj söta Esmaralda🥹

42 Lotta S :

skriven

Ser åderbråcksoperation ut att ske medan jag är i arbetslivet eller senare som pensionär?

43 Skorpan:

skriven

Tack Es!
Härligt med svalt säger jag :D.
Kan jag vara den äldre kvinnan månne? Jag har ju ett vackert leende, de få gånger då jag ler ;).
Tror jag...
Kram en smältande Skorpan

Svar: Du HAR ett vackert leende och det KAN vara du, den möjligheten finns absolut, kram :)
Esmaralda

44 Klara :

skriven

Hej Es, skulle jag trivas i jordgubbar blont/ljust auburn hår?kram Klara

45 Klara :

skriven

Hej Es, skulle jag trivas i jordgubbar blont/ljust auburn hår?kram Klara

46 <3:

skriven

Har J blivit helt knäpp efter frun fick veta om oss ? Han hörde av sig igår och var otrevlig. Jag har brytit med honom 💯sen i maj. När han skrev att han var en skild man. Vill han försöka förstöra för mig eftersom jag sa sanningen till frun. Är J sjuk på riktigt?
Kram

Svar: Känns som om han är väldigt stressad nu och det går ut över omgivningen på olika sätt, kram :)
Esmaralda

47 Mercan:

skriven

Esmaralda blir det smått om jag spelar mina siffror som jag tycker om ,två rader euro jackpot😭

48 Anonym :

skriven

Hej,

Kan du se om han menade sig själv också när han sa så till sin kompis och om det var på skämt? Kram

49 Hemlig:

skriven

Hej Esmaralda!
Jag gillar dina spontana spådomar. Undrar var för just dessa personer kom upp idag?

Jag var inte med dessa, men kan du se något kring mig?
Tack och kram!

Svar: Jag vet faktiskt inte varför vissa kommer upp under spontanisarna och andra inte ..... vad det gäller dig så ser det ut som om du bör tacka jag till någon form av invitation eller inbjudan eller förslag, det kan ge positivt, kram :)
Esmaralda

50 Em:

skriven

Det tog några timmar innan dagens inlägg syntes för mej.
Kom bara upp gårdagens blogg.
Tack ska du ha för dessa🙏
Vad tycker J om mej?
Kan han ha tänkt nått efter gårdagen?
Fina gröna ögon har han. Trevlig helg☀️🤗💖

51 Helena Ir:

skriven

Hoppas livet känns gott 😀med besök hos dig Esmaralda!

Äldre är jag med glasögon och nog gett upp om kärleken..huruvida mitt leende är ..svårt det där. Saknar ju inte så mycket heller.

Haft sköna dagar med utflykter. Känns i ben och fötter..

I det stora nöjd så om det ska bli kärlek får det nog vara mer livsbejakande 😊

Kram

Svar: Utflykter är skoj.. och du klarar dig fint på egen hand... men den där speciella kärleken tror jag kommer en dag i alla fall, kram :)
Esmaralda

52 . :

skriven

Hej Es!
Just nu mår jag inte så bra. Inget jag visar, fast det kanske märks. Fast min samtalskontakt tycker inte att man ska dela det med någon utan mer "det rullar på".
Katten min har fått för sig (han har så konstiga ideer för sig) att bara äta såsen i blötmaten. Men för att hålla igång magen måste han äta upp den. Och jag lirkar med tonfisk, hämtar honom från soffan o.s.v. annars bryr han sig inte. Han äter hårdisar, men dom hjälper ju inte magen på samma vis. Detta ger oro och stress. Den oseriösa kursen ger mig stress då jag vill kunna ta kursen på allvar, men det
är så svårt när den är just så oseriös Ekonomin är urusel och den ger stress. Jag ska till en vän i helgen och vi har inte setts på över ett år då hon har flyttat längre bort och det ger ångest och stress då jag måste ta tre olika bussar.
Alltså jag börjar känna mig en aning sönderstressad och går snart under. Vill mest bara gråta, men det kommer inga tårar. Får du någon känsla eller något?

Svar: Försök att inte tänka negativa tankar.. och beta av det du måste beta av i din egen takt och tolka det inte negativt.. det kommer att lätta, kram :)
Esmaralda

53 N:

skriven

Hej Esmaralda.
Hur stor är chansen att den önskan jag har, att det blir så som jag önskar?
Kram

54 Mercan:

skriven

Esmaralda jag lemnade tillbacka i willys Ausie inpackning, jag vet inte kvinnan där vad hon gjorde men sa att jag får 52,50kr på kortet medan jag hade betalat när jag köpte den 49,90 kr ,nu är jag rädd att security kommer störa mig när jag går dit nästa gång of Esmaralda, Esmaralda ser du om jag hittar min svarta byxa nästa gång till priset jag önskar mig kanske den blir in wear ha ha ,Esmaralda ska jag gå och spela siffrårna jag gillar två rader,blir det smått av dem,annars jag spelade våran samma regelbundna fira rader,min mor skickade mig🙂‍↔️💕🙂

55 Mimmi K:

skriven

Kära Es! Fick nej idag angående det jobb på sjukhuset som jag hade hoppats så mycket på.... Så nu måste jag ta jobbet inom hemtjänsten under en period.
Ser du om jag får ett jobb som sekreterare på sjukhus eller vårdcentral snart? Det är ju det jag vill jobba med.
Kram :-)

Svar: Det kommer annat jobb, fortsätt sök och det kommer löna sig, kram :)
Esmaralda

56 Mercan:

skriven

Esmaralda ska jag tro på kvinnan i tellwe som sa att det blir något från euro jackpot nästa år med försäning närmare månad Maj ,ska jag förvänta mig det eller annars väntar jag 2027 året,kan det finnas shansen tidigare söta Esmaralda2026 året🙂tack så mycket söta Esmaralda för allt som du gör för oss🙂‍↔️önskar dig lycka till med allt i livet🙂‍↔️💕🙏har inga frågor kvar🤭

57 vb:

skriven

hej e, hur stor är chansen att vi får barn ihop? kram

58 anonym:

skriven

Ser du om det blir annorlunda med oss efter augusti? på ett negativt sätt?

59 anonym:

skriven

Hej goda Ex jag har två svägerskor .. jag få väldigt manipulativ känsla av ena som min man gillar och jag tror att hon vill skilja oss åt på något sätt, ser du om den känslan stämmer? jag menar hon andra är ju allmänt förvirrad men hon här får jag en vibb utav att vara lite farlig, och sedan kan jag ej få mannen att inse vad hon har gjort..

60 bb:

skriven

Hejsan, jag undrar angående min dotter som är faktiskt jobbig om det är något som är märkligt för hon tar all min energi? ser du om hon kommer göra något storslaget när hon blir stor?

61 Silvertassen :

skriven

Kära Es!
Kul med spontana spådomar. Mindre kul med alla varningar men ändå bra. Hoppas alla få till sig varningar som de berör! Kul att kärleken drabbar vissa. Här har man gett upp om kärleken då den aldrig verka drabba en ändå. Har hört de i så många år nu att den ska dyka upp och ändå gör den inte det. Ser du något spontant kring mig? Kram ❤️

62 Jojo:

skriven

Hej. Blir Donald Trump Amerikas nästa president??

Svar: 75 % ser det ut att vara just nu att han blir president, kram :)
Esmaralda

63 N:

skriven

Hej Esmaralda.

När kommer nya talisman gå att beställa?
Kram

Svar: Under hösten ska jag försöka att ta mig an en ny kull talismaner, kram :)
Esmaralda

64 Milli:

skriven

Hade varit himla kul om fler bloggade om saker som slår in😀
Kommer de kommande att bli av den bättre sorten? Må bäst Ez🧡

Svar: Stort chans att det blir rätt , kram :)
Esmaralda

65 Hönan:

skriven

Älskar spontana spådomar! :) Hoppas de når de berörda.

Får du in någonting spontant kring mig? Något budskap? Något jag behöver veta, göra, tänka på?

Vet att du skrivit att du får till dig svaren på frågor, att du känner det intuitivt, men får du också visioner och ser scenariorna som du skriver om i inlägget?

Kram

Svar: Ja visioner kommer också, mer eller mindre tydligaInnan sommaren är slut kan du ha hittat en ny och jättebra kompis, ha antennerna ute, kram :)
Esmaralda

66 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag våga inte fråga den så jag hoppas inte du missuppfattat mig. För inatt drömmar jag en väldigt hemskt om Andre som vi fungerar inte riktigt tillsammans. Min kemiperson finns inte i den relation till honom. Jag är inte hellre intressant av honom. Jag vet ju han gillar mig än vad jag kan tänker mig.

Men jag tror att den dröm försöka få mig inser så jag borde tar avstånd från honom och har fokus på annat. Utan för mycket närhet och då får jag mer problem av det.

Jag tror att den dröm varna mig för jag borde ta det avstånd och jag försöka ju inte visar intresse för honom som det är men han förstår inte ändå.

Jag behöver har en gränsen som jag har inför honom... men jag kan inte väl berätta för någon om den dröm? Men jag försöka gör allt som så jag kan att undvika honom men han jagar efter mig i verkligheten.

Har du några tipsar att hur ska jag hanterar det inför honom i verkligheten när han är tillbaka igen efter hans semester?

Ha det bra

67 Sant el rykte:

skriven

Hej
Ett rykte säger dom två är tillsammans, men en av dem är i relation och sambo.. hur går det ihop.. är dom ett par nu eller kommer att bli?
Kram

Svar: om det är något så verkar det vara helt i början men det kan utvecklas, kram :)
Esmaralda

68 Anonym :

skriven

Vad kan få mig att gå framåt i livet?

69 T:

skriven

Ser du om varför mamma har sån kontrollbehov?

70 Ww:

skriven

Hej Goda Es, jag är utmattad och uttröttad rejält! Har fått ett slappt ansikte samt kropp.. kan du se om det är partnern som drar ner på energin mest?

Svar: Du kan behöva satsa lite mer på dig själv och på att må bra, kram :)
Esmaralda

71 B:

skriven

Sitter här och tänker, hur kommer framtiden se ut? Komemr den vara så här liten och trångsynt jag har det nu? Eller kommer det bli bättre än vad jag kan ana?

72 Anonym:

skriven

Är den här osäkerheten på partner något som sitter hos mig eller är det något som partnern gör som får mig att bli osäker? Jag kallas ostabil, osäker, misstänksam, svartsjuk, dum också när vi argumenterar!!
Men det är det han har gjort som jag har fått reda på som gjort men väldigt svartsjuka osäker ör jag just för hur han agerade i polen sist.. och respekterat ej mig så som jag vill! Kram

73 E:

skriven

Har han alltid lämnat kvinnorna som han påstår? Att han liksom är jätte bra man och att han lämnat kvinnorna han haft för att det är inget han har gjort fel.. men jag har upptäckt att det är han som har orsakat elände hos dem om otrohet osv… har jag alltid rätt magkänsla? Kram

74 Anonym:

skriven

Är jag så negativ som andra påstår? Vf är det många som tar avstånd?

75 V.B :

skriven

Nu åker han iväg i en månad.. känns som ett test på vår relation.. kommer det går bra när han tillbaka eller orsakar den här distansen ny väg i relationen dvs påverkar det de negativt? .. att jag tex hittar ngt i hans telefon ?
Kramar

Svar: Känner du inte tillit till honom så sliter det på dig... börjar du kolla hans telefon då ökar stressen... kanske du ska prata med honom, berätta om din oro och bestämma dig för om du ska ha tillit eller inte, kram :)
Esmaralda

76 V.B :

skriven

Nu åker han iväg i en månad.. känns som ett test på vår relation.. kommer det går bra när han tillbaka eller orsakar den här distansen ny väg i relationen dvs påverkar det de negativt? .. att jag tex hittar ngt i hans telefon ?
Kramar

77 J:

skriven

Hej,
Idag när jag skulle ta ut pengar så stog en jag har haft kontakt med för 4 år sen före och tog ut pengar. Jag tror han såg mig men när han var klar så undvik han att vända mot mig. Är han så emot mig att han inte ens kan säga hej? Tycker att vuxna människor kan bete sig bättre.
Kram 🌸

Svar: han blev nog mest osäker, kram :)
Esmaralda

78 Jenny:

skriven

Har skrivit med en kille dagligen under snart 4 veckor som jag fått känslor för. Vi har träffats via mitt jobb (han är inte anställd på samma företag som jag). Och vi har inte träffats på 3 veckor nu. Råkade skriva en sak i affekt igår för att jag blev svartsjuk. Ångrar mig och känner mig väldigt ledsen. Har skrivit och förklarat men inte fått något svar ännu. Vad tänker han? Kommer han att svara mig? Mvh

Svar: Han blev lite betänksam och verkar funderar.. hetsa inte och skriv inte mer nu... avvakta, finns en chans att du får svar, kram :)
Esmaralda

79 Lucia :

skriven

Hej!

Ser du om vi kan skriva över lägenheten, som är utomlands, på oss under vår semester nu i augusti eller kommer det längre fram?

Kram!

80 Zenita:

skriven

Stämmer exakt in på min syster, jag ska meddela henne, tack, kram

Svar: Ja, gör det :) kram
Esmaralda

81 Anonym:

skriven

Hej
Det som triggar mig personligen.. är det verkligen bara hans sätt o vara? Han säger att han skämtar.. bör jag lita på det elr fifty fifty

82 Mercan:

skriven

Esmaralda finns det fara i Willys😫ska kag gå nu att spela två rader till extra finns det shans för smått av euro jackpot😁

Svar: Någon fara på Willys ser jag inte, kram :)
Esmaralda

83 Mercan:

skriven

Tack så hemskt mycket söta Esmaralda🤗💕😌

84 L:

skriven

Hej Esmaralda.

Kommer han att kontakta mig igen?
Kram

85 …:

skriven

E,
Är det nu jag ska lyssna på min magkänsla angående jobbet och inte investera? Får du in något kring d ett ta uppskattar jag det.
Bad om ett tecken ovan sen några timmar senare ringde en av cheferna och fråga om jag vill ha en kollegas vik när hon går på mammaledighet. En betydlig sämre tjänst än idag. Jag svara nej såklart. Men just att jag reagerar så mycket på deras beteende.
Är liksom rädd att missa en möjlighet att investera men med dessa chefer. Är det rätt bolag och där kommer in nya bra på de positionerna?

Kram

86 Mim:

skriven

Hej Esmaralda.
Ingen var till mig. Känns som att det var länge sedan nu som någon sådan spontanis var till mig. Men en gång för ca 3 år sedan då var det nog riktat till mig.

En fråga… den relationen han har nu med den ljusa kvinnan, kommer den att hålla i sig framöver? Handlar det om månader eller kan det handla om år?
Kram

87 Hej:

skriven

Hej Esmaralda.

Är hans tillit för mig ett problem för honom? Kommer det att vara ett hinder framöver? Kommer han kunna känna tillit till mig?

Kram

88 T:

skriven

Hej es! Lät spännande med spontana spådomar. Denna gång inget till mig tyvärr. Ställde en fråga igår men fick inget svar så försöker igen; ” Är i V sedan ett par dagar tillbaka. Är och hälsar på svärmor och min mor har också varit med några dagar men nu har hon åkt hem. Känner att jag och min man kommer från väldigt olika familjer och att våra mammor är väldigt olika. Känner att jag blir väldigt trött av min svärmor ibland. Som att hon ” slukar ” energi. Hon är rar och snäll på sätt och vis men också mossig och inte så lätt att lyssna och ta in andra. Hur ser du på detta? På mig ? På oss? Ska vi begränsa umgänget mer med henne och den sidan släkten? Känns som att vi dras in i planeringar och grejer som vi inte tänkt från början.

Tack!!

T

89 Tess :

skriven

Godmorgon Es!

Tack för alla dina svar, det hjälper mig sakta framåt.

Undrar om du kan se om en ny bostad snart är aktuell för mig? Tänker särskilt på en lägenhet med uteplats.

Ha en fin dag! Kram


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: