Idag gästbloggar : Solen !!

Dagens gästbloggare är:  Solen
 
Hej alla
 
Jag har fått flera spådomar i mailen från Ez och  varje gång har hon berättat om en man jag ska möta och inleda ett förhållande med. 
 
Samma sak i varje spådom, att jag kommer möta honom på en stor fest där alla är glada.
 
Vi kommer dansa mycket och prata mycket och sedan ber han om mitt mobilnummer.
 
 
Första gången jag fick denna spådom var för sex år sedan
När sedan tiden gick så trodde jag allt mindre på den
 
På trettondagafton var jag bjuden på bröllop då jag är nära väninna med bruden.
 
Mannen som var best man fångade min blick redan  i kyrkan och det blev som en elektricitet i luften.
 
Efter middagen när man minglade så sökte han upp mig och vi började prata.
 
Vi dansade hela kvällen, pratade, han hämtade drink till mig och när det var dags för nattamat så satt vi tillsammans.
 
 
Innan vi skildes åt bad han om mitt mobilnummer och redan dagen efter ringde han och bjöd ut på middag.
 
Det blev fler middagar och det  blev fika och utflykter och efter en månad var vi exklusiva.
Alltså så hände det som jag väntat på i sex år och man tror knappt att det är sant
 
Nu över påsken ska vi åka till Italien, till Florens  på en långweekend och bara mysa.
 
Jag är så glad och lycklig och vet att nu äntligen har jag träffat rätt.
 
Jag är ju ändå 47 år så det var på tiden.
 
 
 
Kram på er alla och särskilt på dig Ez och stort tack för en spådom som nu slagit in.
Förlåt att det fanns en tid när jag inte trodde det skulle ske.
 
"Solen"
 
1 <3:

skriven

Grattis till kärleken.

Det är så synd om J. Varit till läkare igår och tagit prover. Blir han lite down ibland i humöret för ofta kör han 24/7 all in. Tog han till sig att jag föreslog spa. Ska jag ta upp det igen idag när han ringer eller avvakta lite. Hur går hans känslor för mig ? Ser du oss komma iväg på spa tillsammans?
Kram 🤗

2 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag borde var tysta som mus så länge tills hon kommer tillbaka då kan jag prata med henne om C kvinna.

Har du något tips på hur ska jag hanterar det? Att stå ut med och vänta tills hon kommer tillbaka

Ha det bra

3 Ghostwriter :

skriven

Trots personliga hinder tog jag mig an 3h totalt på gåbandet. Äntligen hög motivation och ork efter en tid som sjuk.. och då skulle givetvis bandet explodera/brinna :)

Så nu ska jag försöka ta mig an 1-2h promenad men jag har svårt att se mig lyckas upprätthålla det varje dag, storm och sol.

Finns det något jag kan göra extra bra för mig själv för att lyckas hålla detta målet? Jag bara måste lyckas.




Kram :) Hoppas du mår bra!

Svar: Kanske du ska ha mer blandad träning ?Kan bli segt att gå så mycket varje dag så försök att varva med annat, kram :)
Esmaralda

4 Linda N:

skriven

Grattis till kärleken, Solen!❤️

Alltid kul m gästbloggar. Ibland hade jag önskat en uppföljning. Vi har haft ett par stycken som t ex tänkt flytta utomlands, bl a nån som satte skygglappar på o vägrade lyssna till det Es fått fram. (Vilket givetvis står var o en helt fritt att göra.)
Undrar hur det gick? Oavsett är personerna några erfarenheter rikare.

Svar: Jag undrar också... gästblogga gärna om hur det gick sedan !! Kram :)
Esmaralda

5 sofia:

skriven

Hej Es!

Ett jobb som skolbibliotekarie är utannonserat i den kommunen jag bor i och jag undrar om jag kan få det och om jag skulle trivas där. Det är en skola med flera utmaningar men det kanske hade kunnat bli bra för mig. Vad tror du?

Kranar 💛💖
Sofia

Svar: Är det ett jobb du vill ha så kommer du att greja det fint, kram :)
Esmaralda

6 Spökad :

skriven

Jag tror jag fått insikt nu att jag det faktum är över mitt exex efter snart 1 år av känslor och jag kan göra plats för något nytt på riktigt. Jag vet också nu att jag blivit kär i män för vem jag blir med dem, istället för vem dem egentligen är. Därför är det bara roligt/pirr i början, men inte sen när jag ser dem för vad dem är.


Känns det som att lärdomen är lärd och att jag kan slippa bli ghostad / att jag slutar tröttna fort?

Hoppas jag kan leva denna lärdom och få chansen



Kram

7 Jossan:

skriven

Åh så härligt att din kärlek dök upp! Hoppas min kommer snart!

Det är nog något fel på mig för när man gå och lägger sig halv 9 och sover hela natten är det ju något fel på mig.
Min rygg gör ont efter olyckan. Det är ändå 4 månader sedan..

Hoppas du får fram något om min fundering.. min syster skrev att hon ska rensa bland alla bebiskläderna från min systerdotter. Hon fick för sig att detta kan ge otur att de ligger nedpackade. Och att hon tror att den rätte kärleken kan komma så fort hon gör sig av dem. Visst blir lite ledsen men kan det ligga något i det som min över skeptiska syster tror? Hon tror inte på ett dugg av något på den andra världen. 


Drömmer mig bort till Spanien..

Kram

8 Misstjejen:

skriven

Hej

Kvinna A är handledare och känns som om hon har något extra för mig. Belönas på något sätta som om jag är bra person. Hon gillar mig typ och vill att jag ska få andra arbetsuppgifter.

Har hon något fördel om mig?

Ha det bra

9 Misstjejen:

skriven

Hej

Något budskap eller spontanta spådomar till mig om du har något? Som jag behöver tar emot?

Ha det bra

Svar: Jobba på att lita till dig själv, känn dig trygg och gör de val som du vill göra, kram :)
Esmaralda

10 Skrållann :

skriven

Hej!
Men ååå vilken härlig läsning☺️ Allt gott till ”solen”, jag önskar er en riktigt fin påskhelg☀️

Nu har jag 29 dagar kvar till examen och det känns magiskt. Gnetar på på min praktik och det går strålande och jag tror verkligen att de tycker om mig;)
Tänker dock mycket på hur det kommer bli framöver och vad jag ska göra men tar en dag i taget och går tillbaka till mina gamlingar tills rätt tjänst dyker upp.

Blir det operation av dotterns knä till sommaren eller avvaktar man?

Kram❤️

Svar: Ja nu börjar du kunna se slutet !Du tänker rätt... behåll din tjänst och sök nytt som passar dig bättre... det kommer rätt tillfälle !
75 % att det blir operation för dottern, kram :)
Esmaralda

11 AnnaK:

skriven

Lite nyfiken om du ser något om mitt nästa boende? Vad är det för typ av boende? Ålderdomshemmet kanske 😂

Kram 🤗

12 Klara:

skriven

Åh så mysigt och grattis Solen!

Ez, när träffar jag den rätta egentligen…ser du några detaljer kring honom eller hur vi träffas?

Kram Klara

13 Allt:

skriven

Godmorgon ☀️
Tack för mycket trevlig läsning ”Solen” glad för din skull. Önskar er en riktigt mysig påsk i romantiska Italien, så härligt, bara njut.
Kärlekslyckan lyser i sin frånvaro här, saknar närhet och passion..
Du skrev för någon vecka sedan att något ut över det vanliga kan ske snart, kan det fortfarande hända, eller har det redan hänt ( eller är händelsen att jag fick tjänsten)?
Kram :) 🌷

Svar: Osäkert, det kan vara att du fick tjänsten men får en känsla av att något annat också kan vara på väg, kram :)
Esmaralda

14 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Grattis Solen ! Så roligt att du hittade kärleken. Es kan hon minsann ! Stort lycka till och tack för att du delar med dig !

Lilla blå gick igen med blanka papper ! Såå skönt att ha bil 1 år till .
Ikväll är det årsmöte i vägföreningen och grannfrun vill att jag kommer.Men jag mår dåligt bara jag tänker på det . Gör jag rätt som inte går ?

Sådden av tagetes har börjat titta upp . Älskar den här tiden när det växer igen . Tacksam att vi bor där vi bor så vi får uppleva dessa årsväxlingar

Trevlig Torsdag önskas alla !
Kram Anki med flock i nybessad bil !

Svar: Vaknade här till sol men nu börjar det mulna på :(Härligt att Lilla Blå gick igenom, då blir man glad.
Orkar du inte med att gå på mötet så ska du inte tvinga dig.
Kram på dej och flocken :)
Esmaralda

15 Ma:

skriven

Hej.
Stort grattis till kärleken.
Jag fick min första seans för ca 12 år sedan… sedan dess har jag fått några mellan varven. Jag har blivit spådd att möta kärleken men än har jag inte mött honom…
Så ja, man får leva så gott man kan och inte tänka för mycket på den riktiga kärleken tänker jag.

Under tiden ha jag haft andra kärlekar som inte varat, men de har inte varit mindre viktiga för det. Två barn har jag fått. Hade aldrig velat gå miste om det i väntan på en rätt kärlek.

Min fråga idag ES är lite speciell. Skulle jag ta upp det här med en kurator/ psykolog som inte trodde på andevärlden skulle man kanske få diagnos ”knäpp” eller likande.
Jag har själv känt av andevärlden.
Dels första gången jag gjorde en abort och kände av själen efteråt. Det blev en stor chock och saknar och sorg för mig, för jag kände en sådan kärlek som jag nu själv hade valt bort.

Men nu es, återigen har jag känt av denna själ med en nyligen graviditet som också slutade i en abort på grund utav omständigheter som var kaos.

Jag är så dum att jag inte lärde mig ifrån första gången… en abort tär något otroligt i mig.

Denna själ Es… vad är det för någon liten person? Kan du se att denna kommer att komma till mig igen och bli mitt barn?
Kram

Svar: En abort känns nästan alltid av och det är naturligt... dock ska du veta att den själ som skulle kommit.. den själen valde också att avsluta och visste hur det skulle bli.. så allt är precis som det ska vara. Försök att finn frid i detta. Om samma själ kommer till dig igen vet jag inte... och gör den inte det så är det ment to be.... kram :)
Esmaralda

16 Mim:

skriven

Hej Esmaralda.

Jag undrar hur oddsen/ chanserna ser ut att jag återigen får en chans på riktigt av P?

Jag har försökt förklarat och bett om det… men kommer hen ge mig en ny ärlig chans?

Finns det kärlek för mig?
Kram

Svar: Kärlek kommer och det ser ut att vara någon helt annan än den du tänker på, kram :)
Esmaralda

17 Skorpan:

skriven

Åh gosh så glad jag blir av att läsa detta :). Härligt Solen, grattis till att ha hittat kärleken!

Ja när nu blogginlägget handlar om kärleken Es så vad ser du om min kärlek? Vad ser du, vad som helst! Jag hungrar efter den så in i helskotta :D...

Ha en bra dag!
Kram Skorpan

Svar: Jag ser ju bara att din kärlek kommer och kanske den är lite annorlunda än vad du föreställer dig... men hur bra som helst.... kram :)
Esmaralda

18 L:

skriven

Det är fantastiskt. Lätt att ge upp dock när åren går. Samma för mig med samma man i spådomen i säkert tio år. Jag brukar ju beställa en seans per år och det är som terapi för mig, och samma beskrivning av mannen som jag ska leva med med några tillägg ibland. Jag har slutat hoppas och lagt det helt åt sidan. Det får vara okej att vara själv, tänker jag.

Undrar om jag kommer ut på arbetsmarknaden inom kort? Orkar snart inte längre med krigandet att söka och få nej.

Kram

Svar: Ja, det viktiga är att finna frid i sig själv och leva sitt liv.. den kärlek som är meningen ska komma, den kommer... men det suger ju när det tar sådan tid ! Jobb kommer, kram :)
Esmaralda

19 55:

skriven

Hej. Nu är resan söderut till min son beställd. Känner du in några varningar? Det blir med flyg. Blir det bra därnere?

Svar: Inga varningar kommer till mig och det kommer säkert bli bra, kram :)
Esmaralda

20 Tintin:

skriven

Hej Ez!

Min dotter flyttar ihop med sin kille till påsk. Blir det någon flytt för sonen inom den närmaste framtiden?

Tack och kramiz!

21 Mimi:

skriven

Hej!

Hur kommer det att bli att bo på annan ort får jag lugn, ro och trivsel?? Börjar bli riktigt nervös. Kan du se något om hur det blir?

Kram

22 Lotta S:

skriven

Det var fint att läsa, tack!
Es, oron kommer så stark allt emellanåt, hur ska jag hitta rätt med min hälsa?

23 MalinS :

skriven

Åh så kul att höra Solen och stort grattis till kärleken!

Kram

24 Bjork:

skriven

Hej hoppas jag hinner tvätta i morgon innan jag åker till stockholm.

Hur ser min sommar ut?

Kram

25 vännen:

skriven

Kommer det bli något seriöst mellan min kompis och killen hon träffar?

26 Mercan :

skriven

Esmaralda en kvinna i turkisk tellwe spådde mig för en månad sedan att den närmaste tiden något gammal från kärleks fronten kommer bli avslöjad, nu är jag så rädd, tror du det gäller det som jag gjorde för många år sedan med männen från Turkeyet via mobilen eller gäller det Anders en man i Sverige som jag var förälskad i men han sedan struntade i mig 🙄ska jag oroa mig Esmaralda för det att min family kommer att veta om det från Turkeyet 😖

27 Hemlig:

skriven

Hej Esmaralda!
Så glad jag blir av att läsa om en till bloggmedlem som har mött kärleken, grattis! Jag vill också möta kärleken!

En fråga gällande mötet som vi hade där vi gick igenom förra årets numror och där det togs upp hur bra vi, jag, hade lyckats få ihop de lagstadgade viktiga uppgifterna på kort tid. Upplevde som att detta inte uppskattades från vår sida fastän man "berömde". Har jag rätt? Det verkar ha stigit åt hatten, hens, titeln.
Tack och kram!

28 Mercan :

skriven

Esmaralda jag ska inte lemna tillbacka tiger byxan som jag köpte till min sister, jag tror den är dambyxa🤣🤣🤣hittar jag något bra i dag 😅😎😂

Svar: Det ser jag ingenting om, men håller tummarna, kram :)
Esmaralda

29 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda

Kommer dottern att få vänner i sin grupp?

Kram

Svar: Ja, det tror jag hon får, kram :)
Esmaralda

30 Misstjejen:

skriven

Hej

Nyss har jag prata lite med T kvinna om att jag ska visar upp min modig sida som jag jobbar varje dagar och motiverar min egen livet för engagerar hela tiden. Som jag ska var stolt över mig själv och såna kan jag visat för C kvinna även andra också. Då dom får ser den starka och modig även har mycket energi för orka. Att har mer motiverar för min egen livet. Det ska jag gör. Hon har riktigt bra råd och tips som jag tar emot varje dagar och fortsätter med det. Sen ska jag var stolt över mig själv. Så jag ska visar upp då C kvinna och andra får ser min förändring är helt nytt än som det bruka var. Jag tar mig igenom varje dagar. Ibland tappar jag men tar mig tillbaka till toppen och fortsätter bara!

Det blir spännande med resultat sen...

Ha det bra

31 Mercan :

skriven

Esmaralda ska jag oroa mig för det som sa kvinnan i turkisk tellwe 😟

Svar: Nej det tycker jag inte, kram :)
Esmaralda

32 <3:

skriven

Ser det positiva med R fonden ? Tror du jag hinner skicka in info innan de har mötet. Ska skriva ut och lägga på lådan idag. De är så gulliga mot mig. Tacksam till 🙏💯

33 Gul:

skriven

Hej Esmaralda.

Kommer han att ta kontakt med mig igen?
Ja eller nej? Ser du något tydligt…?
Kram

34 Mercan :

skriven

Jag blev så glad Esmaralda av ditt svar 🤗 Tack så hemskt mycket söta Esmaralda för allt som du gör för oss 🤗 💞 🙂 💖

35 Skorpan:

skriven

Oj vilket mystiskt svar "annorlunda än jag tänker mig", va betyder det? Vlir ju helt förbryllad :D. Men spännande är det ju. Kanske vi möts först på andra sidan...

Det var förresten balett jag var på igår, Dracula. Helt okej, blir nog aldrig nån balett- eller operafantast. Kanske sett nog av det i tidigare liv ;D.
Kram Skorpan

Svar: Ha ha ha, nej, inte är det på andra sidan inte utan 100% på denna ! :)Kram :)
Esmaralda

36 <3:

skriven

Grattis till kärleken ♥️.
Det är så synd om J. Varit till läkare igår och tagit prover. Blir han lite down ibland i humöret för ofta kör han 24/7 all in. Tog han till sig att jag föreslog spa. Ska jag ta upp det igen idag när han ringer eller avvakta lite. Hur går hans känslor för mig ? Jan du känns in något ?Ser du oss komma iväg på spa tillsammans?
Kram 🤗

Svar: Just nu verkar han ha annat fokus och det kanske inte är läge med spa riktigt än, kram :)
Esmaralda

37 Ghostwriter:

skriven

Får du fram något spontant om mig om kärlek?



Tack för svar!
Kram

Svar: Kärleken kommer spontant utan att du letar men kan dröja ännu en tid, kram :)
Esmaralda

38 Klara:

skriven

Ez, Ser du några detaljer kring den rätta eller hur vi träffas?

Kram Klara

39 Vitlilja :

skriven

Är det dags att gå vidare mot jobb för mig? Jag är inte helt uppe i den tid jag hade önskat men det känns som att det pushas på från alla håll. Är jag redo?

40 Lotta S:

skriven

Bra eller dålig dag i morgon?

41 Helena Ir:

skriven

Solen, vad härligt för dig! Tiden var rätt nu. Förstår att du tvivlade dessförinnan. Men sen möttes ni! All lycka till på er fortsatta väg!

Jag har ingen aning om hur den där så kallade kärleken skulle kännas. Det gick för fort att få till den känslan som ung. Jag förstår varför.. Jag tror jag prioriterar annat mer idag! Men önskar alla som längtar efter detta att få möta detta! Det krävs att gå in mitt med nyktra ögon..bara för att det pirrar så kommer även vardagen göra sig påmind.

Det händer händelse på händelse just nu.. lite overkligt skulle jag vilja påstå.

Ha det!

Kram

42 Cecilia:

skriven

Grattis till kärleken! Ez lyckas oftast få in en fullträff när det gäller spådomar, dessutom ger hon bra råd när något i livet inte känns bra. Rekommenderar också spådom hos Esmaralda.

Köket blir nog det största projektet för oss i nya boendet. Kommer vi lyckas lösa det själva? Är så pepp på att komma igång med "renoveringen". Kramar

Svar: Ta hjälp där ni känner att ni behöver... särskilt goda råd..... kommer bli jättebra... kram :)
Esmaralda

43 Mej:

skriven

Hej Esmaralda.

Kan du se några tecken på att han testar mig just nu?
Kram

44 ÅMK :

skriven

Hej,
Jag är flygrädd sen några år tillbaka. Inte varit på resa sen 2018.
Nu vill en vännina ha mig med till Grekland i september.
Vågar jag åka?
Behöver några kloka ord 😅
Kram

Ps härligt ”Solen” grattis till dig. Uppmuntrande läsning ❤️

Svar: Visst vågar du och det kommer gå bra... finns inga varningar alls kring din semester, kram :)
Esmaralda

45 AN:

skriven

Hejsan, vilken glad och rolig läsning Solen! Stort grattis till dig som hittat kärleken! ❤️❤️❤️❤️

Extra häftigt att det stämde helt in på det Esmeralda förutspått!

Kram ❤️

46 Nat:

skriven

Hej Esmaralda.

Känns det rimligt och chans att jag blir mamma igen inom de närmaste 1-2 åren?
Kram

Svar: Kan inte se tidsmässigt när, kram :)
Esmaralda

47 Malinesen:

skriven

Jag undrar fall det kommer till mig idag som allt ska? Väldigt nervös :)

Svar: Ser ut att gå väl, kram :)
Esmaralda

48 Mej:

skriven

Hej Esmaralda.

Kommer han att höra av sig till mig igen? Ja eller nej? Ser du något tydligt?
Kram

Svar: Chansen verkar inte vara stor, kram .)
Esmaralda

49 Till JOSSAN 👶🏻:

skriven

Det din syster säger är bara skrock. Jag sparade min sons bebiskläder i flera år, ingen man att skaffa fler barn med dök upp. Istället blev det sonens pappa som kom och hämtade bebiskläderna när han och hans nya tjej fått en son. Det är många år sen nu och den rätte har ännu inte dykt upp... så släpp nu detta! Jag håller mina tummar hårt för att du möter den rätte snart.

/ Igges matte 🐈‍⬛

50 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda

Vad är chansen att L stannar i samma grupp som dottern?

Kram

Svar: Chansen finns men inte så troligt, kram :)
Esmaralda

51 Fråga :

skriven

Hej Esmaralda.

Kommer han att bli singel/ ledig igen? Eller verkar relationen med äldre kvinnan hålla i sig framåt?
Kram

52 Fråga…:

skriven

Hej Esmaralda.

Kommer han att bli singel/ ledig igen? Eller verkar relationen med äldre kvinnan hålla i sig framåt?
Kram

Svar: Håller i sig ett tag i alla fall, ser inte hur länge, kram :)
Esmaralda

53 Ghostwriter :

skriven

Tack snälla för svaret!

Hoppas du har en bra dag än så länge :)


Kram

54 Hanna:

skriven

Hej Ez!

Jag har en äldre släkting som har en funktionsvariation. Ser du om han kommer till ett mer anpassat boende som passar honom bättre eller ser det ut som om han kommer kämpa på hemma. Han är så ensam tycker jag.

Kram kram

Svar: Ser ut att bli ett bättre boende för honom där han får mer av sina behov tillgodosedda... men det kan ta sin tid... kram :)
Esmaralda

55 <3:

skriven

Kommer det lösa sig med hundvakt till min lilla skrutt när jag åker till Marbella i maj ? Ser det ut att bli en bra resa ?
Hoppas att E kan eller B vad tror du ?
Kram

Svar: Ja, det verkar lösa sig med hundvakt och blir en bra resa, kram :)
Esmaralda

56 💕 Zoey 💕:

skriven

Grattis till kärleken! ❤️

Es, jag undrar om Friska vindar kommer finnas kvar nästa år så jag kommer fortsätta min rehabilitering?? Kram Zoey 💕

Svar: Oavsett så fortsätter du din rehabilitering, kram :)
Esmaralda

57 Agnes:

skriven

Blev spådd för typ 11 år sedan, att det skulle komma en man inom 1-3 år för mig.
Dvs...deadline för att bli ägd, gick 2016.
Till min stora lycka så är jag fortfarande singel!

Ha det gott, o stora kramen, Everybody! ;0}

Svar: Japp, så är det....men det kan förändras... man ska aldrig säga aldrig... fast jag ser ju att du är tillfreds med att rå dig själv och jag förstår dig precis :) Kram :)
Esmaralda

58 AnnaK:

skriven

Ett sista tjat 😉 Ser du några detaljer om mitt nästa boende?

Kram 🤗

Svar: Nej, inga detaljer men det ser ut att bli ett boende där du trivs, kram :)
Esmaralda

59 J:

skriven

Hej Ez!
När vänder till det bättre för sonen? Vet att du inte kan säga när men kan du få in nått om sonen? ❤️
Kram

Svar: Jag ser ju att det vänder, helt klart mot det bättre, kram :)
Esmaralda

60 Skorpan:

skriven

Okej, på denna sida :D.
Kommer jag att sadla om o bli kär i en kvinna då!? Näe, det kan jag ändå inte tro... Annorlunda men bra, mystiskt.
Tack Es!
Kram Skorpan

Svar: Nej, det känns som om det blir en man också nästa gång du blir kär.. men ha antennerna ute......kram :)
Esmaralda

61 Mercan:

skriven

Esmaralda jag köpte idag tiger jeans ,tycker du att jag ska behålla den Esmaralda jag behöver din råd,är den snygg på mig🥹🤗🫣

62 Vännen:

skriven

Kommer det bli något seriöst mellan min kompis och killen hon träffar?

63 En Ängel med stort hjärta :

skriven

Hejsan Ez

Jag undrar om du får till dig nåt om detta jag har provat med allt men får inte till mig vem det är, men känner att att nån vill mig nåt!

Igår när jag var akut hos tandläkaren efter en olyckshändelse låste hemtjänsten dörren med sin mobil när min sjukresa kom.
När jag kommer hem är det öppet??? O i köket på ena köksbänken ligger nåt utspilt som liknade socker eller salt (vågade inte smaka på det då jag inte visste vad det var!! Jag kollade med hemtjänsten o de kunde att de låst o att ingen annan varit här?!? Mannen undrade vad det där var som låg utspilt?

Så nu för en stund sen låg jag o vilade
Då ringde mobilen från ett nr jag inte kände igen så jag svarade bara hallå. Då sa han vad han hette o att jag hade ringt till honom 5 min tidigare???? Nä det har jag inte sa jag, men så frågade jag om det gällde olyckshändelsen i Lund för 2 veckor sen. Men han hade bara ringt upp eftersom det hade ringt från "mitt nr"????? Kollade med Telia men det var bara han som ringt mig!?!


Får du nåt till dig om detta ganska obehagligt det hela!

Så tacksam om du kan svara även om du inte får till dig nåt☆☆☆

Kram☆♥︎☆

Svar: Här ser det ut att vara världsliga sammanträffanden... jag ser ingen andlig verksamhet i något av detta... och jag ser ju att du är omgiven av väldigt mycket beskydd från andevärlden.. kram :)
Esmaralda

64 Bellagio:

skriven

Vilken härlig läsning ❤️.

En fråga om min son. Skolan fungerar inte, och har inte gjort på flera år, han går nu i 5:an. Han fick diagnos svår adhd för ett tag sedan och vi är nu i medicinstarten, som är såå jobbig. Kommer vi hitta rätt, och kommer han få må bra?

Svar: Ja, det kan ta lite tid men ni kämpar inte förgäves, det kommer rätta till sig och han kommer må betydligt bättre, kram :)
Esmaralda

65 Mirre:

skriven

Hej Es,
Jag satte ner foten mot kollegan idag och sa till rejält, tycker att hennes beteende är oacceptabelt. Blev riktigt upprörd faktiskt. Försöker att inte vara negativ men ibland måste man sätta ner foten och stå upp för sig, får försöka att lära mig hur jag ska göra detta utan att brusa upp. Jag är en känslomänniska så när jag blir arg pumpar adrenalinet i kroppen😅 Kollegan ljög mig även rakt upp i ansiktet och sa att hon inte ljuger när jag frågade om hon ljög.
Ljuger hela tiden gör hon😅
Kommer inte ta något av hennes skit mer nu utan säga ifrån varje gång hon går över gränsen har fått nog.

Hur ser det ut för mig jobbmässigt Es? Kan det bli nytt jobb till sommaren tro? Kram🥰

Svar: Bra att du sätter ner foten, det behövs !!! Nytt jobb kommer och tror inte det ska dröja så länge, kram :)
Esmaralda

66 Skorpan:

skriven

My antennas are out all the time ;D. Varit i flera år ;).
Tack Es!
Kram Skorpan

Svar: Jättebra.... fortsätt så.... kram :)
Esmaralda

67 Mercan :

skriven

Jag hade jackan på mig idag Esmaralda men jag tyckte att jag kunde utan att köpa den Esmaralda of 😟

68 PAT :

skriven

Vet inte om du svarar mer idag… Jag har varit med om oerhört mycket misshandel och skador på jobbet att de börjar ta psykiskt. Överlag stark men i stunderna blir de riskabelt. Fått patienten över mig och gjort illa benet, fått sparkar mot huvud och hela kroppen. Jag vill vara kvar tillsvidare och undrar bara om det finns möjlighet att vara hos andra patienter också i tex sommar?



Kram

Svar: Du ska vara rädd om dig och inte bli utsatt på detta viset..ni behöver vara två i handhavandet med denna patient och ja, det finns möjlighet att du kan bli tilldelas också andra patienter.. ta upp detta med din chef...kram :)
Esmaralda

69 Mercan :

skriven

Esmaralda i stället för att gå ut vid varje tillfälle till att röka sigg jag ska myssa hemma och titta söta katter hundar på videor i min mobil 🤗 Esmaralda jag behöver din råd, gjorde jag bra genom att köpa jackan Kari traa från andra hand butiken 😂 och är tiger byxan snygg på mig eller blir min mors sister Isi glad om jag ger bort till henne söta Esmaralda 😊 tacksam så tacksam är jag för allt som du gör för oss 🤗 💞 🙂

Svar: Känns som om Tigerbyxan sitter snyggt på dig.... kram :)
Esmaralda

70 Hönan:

skriven

Grattis till dig Solen, vad kul att kärleken äntligen kom :)

Funderar kring den här dialogen. Känns som känslorna lagt sig lite efter inflyttningsfesten. Vad ser du? Fortfarande viktigt med dialog?

Kram

Svar: Det har nog lagt sig en aning, kram :)
Esmaralda


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: