Kickstart på veckan.....

 
Då var det dags igen.... mot Ullared !
 
Ingen övernattning denna gång  utan jag och dottern far dit över dagen.
 
Min tanke är att se om jag hittar lite prytsar till trädgården nu när våren närmar sig och man vill ha det lite fint uteomkring !
 
Önskar er alla en fin start på veckan och ber till hägre makter att det inte ska vara nån galen trängsel i butiken idag !
 
Kram & kärlek 💖
 
I dag kan jag alltså inte besvara frågor !!
1 Linda N:

skriven

Ha en riktigt mysig dag, Es. Och måndag verkar vara en bra icke-trängseldag.
Kram💕

2 Skorpan:

skriven

Ullared, kul!
Kram Skorpan

3 Mercan :

skriven

Ha det så troligt med din dotter Esmaralda 😎😌🤗🙂

4 Bjork:

skriven

Hej ha en fin dag med din dotter och ullared:)

Kram

5 Anki:

skriven

Ha en härlig trängselfri dag i Ullared
med dottern din <3

Kram Anki med flock

6 Ally:

skriven

God Morgon ☀️
Kul med Ullared igen. Min syster köpte till mig, en stor blomsterkruka (väger ingenting) och en grön jättefin vattenkanna för utomhusbruk. Krukan ska få mycket jord så den blir tung o sen ska stora röda pelargon planteras i den. Dom har en hel del och till väldigt bra pris.
Hoppas du hitta mycket fint till trädgården 🪴🌿🌷
Önskar er en härlig dag!
Kram

7 .:

skriven

Ha en fin dag :)

8 Igges matte 🐈‍⬛:

skriven

Hoppas att ni har en trevlig dag i Ullared och hittar roliga fynd.
Kramar 🐈‍⬛

9 Ghostwriter :

skriven

Vad mysigt för er! Hoppas solen bjuds hela resan dit iallafall. Blir kul att höra / se vad du shoppat


Kram :)


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: