The story of Babette....

Nu vill jag berätta för er om Babette.

För länge sedan fick jag meddelande från mina vägledare att Babette skulle träda in i mitt liv. Av någon anledning var beskedet starkt och jag tänkte att den här Babette är nog någonting utöver det vanliga.

Ibland kan man sakna en person utan att veta vem man saknar.. man kan känna att man skulle behöva någon specifik, som förstår och kan ställa till rätta.. och jag tänkte genom åren att det är nog så det blir med Babette. Hon var den  felande länken i mitt liv och till slut hittar vi varann

Men så gick åren. Ingen Babette.

 

Ingen Lisbeth ett Jeanette  heller.. om jag nu mot förmodan skulle ha missuppfattat namnet.

Så småningom slutade jag helt tänka på henne.

Och så för några år sedan  dök hon upp men det blev inte alls som jag tänkt mig.

Hon kommer från Alltet och presenterar  sig som Babette

” DEN Babette? ” undrade jag och jo, hon var just den Babette.

 

 Saken var bara den att hon omkommit i en motorcykelolycka  kort innan våra vägar hann korsas.

I vår gemensamma livsväv fanns det präntat att vi skulle mötas och bli nära vänner… men så hände olyckan och väven trasades sönder.

Det är så det blir ibland.

Allt blir inte som det är ment to be och man kan aldrig vara riktigt 100% säker på någonting…

Man kan kalla det slumpen, att den slår till ibland och förändrar hela väven som man i Alltet så nogsamt satt samman.

Nästan alltid blir det som det är meningen att det ska bli... men inte alltid !

Jag är i alla fall glad att jag fick förklaringen från Babette.. att hon tog av sin energi för att besöka mig och bekräfta och göra klart att nej, den här gången skulle vi inte ses i jordelivet.

Och så  var det sprängning nummer två i Farsta igår kväll...herregud så trött man är på detta!!

 

Kram & kärlek💖

 

 Jag är igång med seanser som vanligt nu !

Vill du ha en  omfattande spådom via mailen.... maila mig då på:

[email protected]

och jag mailar info tillbaka till dig om hur det funkar.

Varmt välkommen

 

1 Misstjejen:

skriven

Hej

Inatt drömmar jag tydligt om katten signe som finns hos min mamma. Men jag drömmar om hon la sig i min säng. Bredvid mig.

Hon lever och finns men jag drömmar om henne. Vad kan det vara?

Ha det bra

Svar: Tror det kan vara att ni ibland saknar varann, kram :)
Esmaralda

2 L:

skriven

Men så sorgligt att ni inte fick träffas i detta livet ändå, men så fint med besöket.

Jag känner att en person fattas i mitt liv. Det är som att hela min själ skriker efter den här personen och jag känner mig olustig och halv utan kontakt. Jag ser denna person som min allra käraste vän och utan honom känns allt meningslöst. Hur blir framtiden för oss?

Kram

3 Bjork:

skriven

Hej njut nu njuter jag av singel livet men jag känner en djup längtan av saknad av kärlek och vänskap.

Bry sig dom två jag träffade förra veckan om mig eller vad det något dom bara sa?

Kram

Svar: Jag tror de bryr sig, kram :)
Esmaralda

4 SarA:

skriven

Helt rätt med att det inte blir som man tänkt sig. Det upplever jag nu med min tjänst som jag fick i augusti och nu ska avsluta inom kort. Tidigare var jag rätt kräsen och rädd för att förlora något tryggt när det gäller arbetsplatsen. Nu känner jag tvärtom, jag litar på framtiden och ödet och vill tro att den ger mig det som är rätt för mig. Även om en liten oro finns så är magkänslan tillräckligt stark för att ta över <3
Kram

5 <3:

skriven

Blir J lite sur när jag inte svarade ?
Kanske inte är till min fördel att jag inte gör det. Han kan inte jämt prata så tänkte att jag inte alltid sia vara så tillgänglig.
Kram

Svar: Han undrade nog varför, och kände sig lite dissad, kram :)
Esmaralda

6 Misstjejen:

skriven

Hej

Så kul att man få höra från N kvinna igår och i måndags om att några har börja att tycker det är kul så ses mig och umgås med mig eller jobbar med mig. Då har jag gjorde något bra så ska jag fortfarande var mig själv och jag ska försöka hålla mig lite backa så syfte på att det ska finns intressant hos andra att få umgås med mig och tycker att jag är roligt att prata med.

Ha det bra

Svar: Bra, du tänker helt rätt, kram :)
Esmaralda

7 Mixo:

skriven

Är det sant att Han haft flera kvinnor utan min vetskap?

Är jag ändå speciell för Han?

Svar: Han kan nog ha haft fler kvinnor men visst är du speciell, kram :)
Esmaralda

8 Mimi:

skriven

Hej!

Hoppas att jag får någon vän på min nya hemort. Saknar vänner. Har inga vänner där jag bor nu. Har inte försökt att få några vänner i min nuvarande hemstad heller. Var trött på människor och svek när jag flyttade hit. Kommer det in bra människor i mitt liv efter flytten??

Kram

Svar: Jadå, försök att själv var öppen och mottaglig och ta initiativ och vänner kommer, kram :)
Esmaralda

9 N.:

skriven

Hej Esmaralda.

Ja det begriper jag inte riktigt… varför hemskheter händer som egentligen inte var menat. Det känns ju på något sätt ännu värre då.

Känner något i kroppen, pirr eller vad jag ska säga. Får svårt att koncentrera mig. Men samtidigt så händer ingenting. Så förstår inte.
Ser du? Verkar något av förändring vara påväg?
Kram

10 Med:

skriven

Hej Esmaralda.
Tänker en del på honom. Brukar ha en bra intention. Men samtidigt så hör jag ingenting ifrån honom. Förstår inte riktigt min intention i detta i samband med att ingenting händer med honom.
Verkar han tänka på mig? Vilja träffa mig snart?
Eller är jag helt ute och cyklar.
Kram


Svar: Kan vara så att han drar sig tillbaka, kram :)
Esmaralda

11 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Men så skönt att hon tog sig tid att kontakta dig och reda ut detta .Ni lär ses igen <3

Ja nu sprängs det igen och man är less och spyfärdig på dessa ligabråk ...skicka 14 åringar stackars föräldrar.

Här började morgonen med ett nedspytt skrivbord ..suck Sessan hade tydligen druckit vatten innen han behagade få upp allt .Tack olov klarade sig tangentbordet men jag har mycket pryttlar och grejer runt min datorskärm. Jag gav upp ett avgrundsvrål när jag såg mina blöta papper och vart rejält arg över situationen .Den ilska skulle jag vilja slippa men är rädd att det är en naturlig reaktion ? haha
Nu sitter jag med en kaffe vid ett rent och städat skrivbord och känner att det var nog bra att få städat ;-)

Solindränkt Onsdag önskas alla !
Kram Anki med flock

Svar: Ja, det är ett elände med detta gängvåld och att barn utnyttjas i detta !Ilskan är helt naturlig.. jag hade vrålat värre än en tasmansk djävul, den saken är klar :)
Skönt att få det uppstädat i alla fall så dagen kan fortsätta bra !
Kram på dej och flocken :)
Esmaralda

12 Skorpan:

skriven

Men så synd att du aldrig fick träffa Babette. Ibland kommer livet emellan, tyvärr...

Ja usch då, det verkar vara lite av vilda västern i vårt västra grannland, jäkla olustigt. Vad felar folk? Mår alla så dåligt nu? Blir det nånsin bättre tro?

Vilken miss, skulle ha haft ett distansmöte i morse men det hade jag totalt glömt bort :D. Ringde upp mötesansvariga o det var nu ingen större skada skedd, o det visste jag ju nog. Hur kan man bli så glömsk?

Kommer det månne snart att ljusna på nån front Es, visar din spåkula nåt? Eller är det en jämngrå massa runt mig ;)?

Lunch ute idag med ingen annan än exet :D. Råkade på honom på tåget o då han frågade ut mig på lunch så tackade jag ja. Lite omväxling kan behövas ;).

Ha en bra gymdag!
Kram Skorpan

Svar: Ja, det är en stor oro i världen nuDet blir bättre, men kan bli lite sämre först.
Har man mycket att tänka på är det minsann lätt att glömma
Jag ser absolut ljuset i tunneln för dig.... du kommer fatta lite nya beslut.. som leder till bra ting
Ha en trevlig lunch :) Kram :)
Esmaralda

13 Ally:

skriven

Så fint att du fick svar även om sorgset att inte bindväven höll i detta och att ni aldrig hann mötas i jordelivet.
Livet är förunderligt många gånger..
Mulen o kall dag här, hantverkare på ingång o ska byta fönster, blir bra.
Blev lite headhuntad gällande en tjänst igår, tänkte på en sak du sagt till mig att svara ”ja” om jag får en förfrågan., så nu kommer jag ha kontakt med chefen o diskutera, kan ju vara något riktigt bra, vem vet..
Bit för bit börjar hamna i mitt pussel, nu saknas snart bara lite passion o närhet.. 💓
Kram o fin dag!

Svar: Ja ibland lever livet liksom sig själv !Skönt med nya fönster !
Bra att du tar samtalet om tjänsten, ha antennerna ute och känn in
Kram :)
Esmaralda

14 Snödroppen:

skriven

Hejsan🥰
Skönt du vet förklaringen iaf med Babette så du slapp undra, synd bara för ni hade säkert fått jätteskoj på jordelivet!
Dom där sprängningarna… att folk bara orkar hålla på man blir ju så trött!!
Idag är det full rulle här, igår var en riktig slappares men dom behövs dom med emellanåt.
Snart helg och jag får äntligen träffa min hjärtevän igen, tror han längtar lika mycket som mej. Ser du tätare och mer umgänge oss emellan framöver? Eller kanske nån lite minisemester tillsammans?
Ha en go dag🥰

Svar: Visst måste man få slappa ibland !De här kan leda till både mer umgänge och resor.. snart vet du åt viket håll det går, kram :)
Esmaralda

15 Ghostwriter:

skriven

Det kändes som behovet fanns på jobbet och jag får veta längre fram. Kommer det bli mindre tid än jag har idag? Du kunde nämligen se att de va 70% att stanna och sedan att jag tar mig vidare så funderade på om det handlade om tiden som erbjuds




Kram! Ha en solig dag

Svar: Det KAN vara så, men osäkert, kram :)
Esmaralda

16 Mercan :

skriven

Esmaralda ser du om tjejen som är rätt för min bror finns nu i hans skola 😍 blir det träff under året 😅eller blir det förändring som dröjer 😇om du ser någonting söta Esmaralda 😊 💝 💖 ❤️ 🤗

Svar: Ser ingenting detaljerat, ett möte kan dröja, kram :)
Esmaralda

17 Anonym:

skriven

Ser su om chansen är stor eller väldigt liten att vi får barn ihop?
Kramar

Svar: Känns inte som om chansen är särskilt stor, kram :)
Esmaralda

18 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda

Sorgligt höra om Babette, men fint att hon kunde kontakta dig från andra sidan

Ibland säger exet att han inte kan hålla kontakten mer, varför säger han så? Ändå håller han kontakten och kan inte släppa, men det är psykiskt tungt att höra honom säga sådant.

Kram

Svar: Han säger så för att han önskar att han kunde fortsätta sitt liv utan att behöva ha tankar som ibland kan bli tärande.. men han har svårt att släppa, kram :)
Esmaralda

19 Jossan :

skriven

Asså vilket kaos igår när fb och Instagram låg nere! Undrar om det var Ryssland som låg bakom eller vad det var!

Jag tror jag börjar bli förkyld och det är i helt fel tid att bli det nu. På lördag ska jag ut och äta så hoppas den är över då…

Den ”kalla” killen svarar mig inte mer och den andra pratar jag minimalt med. Men de är ju inget för mig någon av det.

Vad är det som gör att vissa kan se VART man träffat kärleken och andra ser bara att han kommer?

Kram

Svar: Ja, vad man ser varierar väldigt från person till person.. kan man inte se var kärleken dyker upp.. då ökar ju oddsen för att den kan dyka upp snabbare eftersom det kan ske precis var som helst, kram :)
Esmaralda

20 Dagens tacksamhet :

skriven

Idag vill jag skriva en positiv sak (sådana inlägg du brukar göra! Att man ska ha en utmaning att göra något bra för någon eller sig själv/tacksamhet) Hakar någon mer på?

Idag känner jag tacksamhet över att jag kan skratta så hjärtligt över små saker, fast att jag gått igenom hela livet med det värsta man kan tänka sig. Jag menar, trots det jag varit med om skrattar jag från hjärtat. Det är jag extra tacksam för



Fåglarna kvittrar. Solen bländar ögonen & värmer min sjuka bleka hy & glimrar mot en ljusstake som fick mig tänka tillbaka på goda minnen när jag låg vid havet och kände vattnet skvalpa och barnen omkring skrattar. Jag älskar havet, den bisarra doften av alger, sandgrus precis överallt och iskalla salta vattnet

Det vita huset som påminner mig varje dag om en idyll, den svenska flaggan (även om jag inte bara är svensk) blåser i takt till vind susen och påminner mig om sommaren som är på ingång, någon gång


Här och nu





Kram Ghostwriter


Svar: Vilken bra idé !Jag hakar på och det hoppas jag att fler gör.
I dag är jag tacksam för att vara hemma igen, att ha förmånen att ha ett hem där jag trivs.
Och i min tacksamhet över detta kommer jag att köra alla mina bortsorterade kläder till mötespunkten för hemlösa.
Kram :)
Esmaralda

21 Mercan:

skriven

Tack så mycket söta Esmaralda för allt som du gör för oss🤗💕🙂🤭

22 Bella:

skriven

Vad fint att du fick besök av henne.. det är en sån speciell känsla när man blir besökt. ❤️👼

Nu är det 2 veckor kvar sen beger jag mig iväg till nya staden, det känns som två bra sista veckor. Blev inbjuden till en singing session på lokala puben förra torsdagen och känner mig verkligen ärad att blivit inbjuden. Häftigt på något vis och dom frågade om ja ville komma nästa gång också. man sitter runt ett bord och turas om och sjunger :-) inte alla som får va med om!

Selfcare helg i helgen eller publiv på fredag, finns de något roligt där ute för mig på fredag tro?


Kram så länge

Svar: Åh så roligt med singing session.. det är speciellt och en ära att få vara med !Fredagen kan ge något lite extra om du har ögonen med dig, kram :)
Esmaralda

23 Jeanette :

skriven

Jag jobbar 50 % till 24 mars därefter 100 %. Det känna bra än så länge med min omplacering, jag trivs. Blir ännu bättre när jag flyttar i maj och slipper pendla fem mil nästan varje dag.

Välkommen hem ❤️

Svar: Skönt att du trivs och att pendlingen minskar, kram :)
Esmaralda

24 Fråga..:

skriven

Hej Esmaralda.

Verkar det som att han kommer att höra av sig till mig snart?kram

25 N:

skriven

Hej Esmaralda.

Undrar om du kan se en förändring eller något ting påväg att ske? För det känns som det…
Verkar något vara påväg in i mitt liv? ser du vad det handlar om?
Kram

Svar: Något är på väg.. kan vara ett val.... välj medvetet och tydligt och jag tror att bra ting kommer, kram :)
Esmaralda

26 Gubben i skogen:

skriven

Jag och mina djur bor rätt långt från folk och det innebär att jag låter Lo, hunden, vara lös. Han jagar ingenting och han håller sig runt huset. Han är en klok gammal hund. Häromdagen kom en vandrare som började gapa och skrika när han fick syn på Lo som låg fridfullt i solen och tog igen sig. Han brydde sig inte om vandraren, han gick inte dit och ändå vrålade vandraren att han skulle anmäla en lös hund. Folk är galna och det är därför jag föredrar att leva en bra bit bort från dem. Hälsningar.

Svar: Att börja skrika om en hund som ligger och solar och inte bryr sig, är tossigt !Somliga är så rädda att de inte riktigt vet vad de gör och bra att Lo inte tog illa vid sig :) kram :)
Esmaralda

27 Me:

skriven

Hej Esmaralda.

Varför drar han sig tillbaka? Ser du varför? Och kommer han att komma fram igen?
Kram

28 Till gubben i skogen:

skriven

Jag hade också skrikit och anmält som jag sett en lös hund och det spelar ingen roll vad hunden gör. Hundar ska alltid vara kopplade. De är opålitliga. Anna.

29 Fråga..:

skriven

Hej Esmaralda.

Undrar om han kommer att komma fram till mig igen? Och kommer något intiativ ifrån honom snart?
Kram

30 N.:

skriven

Hej Esmaralda.

Ser du oss träffas och vara intima med varandra igen?
Kram

31 Liljan:

skriven

Hej!
Ibland kan livet ta vissa svängar som egentligen inte borde ha gjort. Men vi kan ju inte styra andras liv heller. Eller våra egna liv heller för den delen.
Mitt liv har präglats lite för mycket av spådomar av tidigare spåtanter som har räknat upp hur många barn jag skulle ha, samt hur jag skulle möta min "soul mate"... Med det vill jag säga att jag tror inte alls på soul mates. Endast en person i hela världen kan inte vara ämnad för endast en person... Eftersom jag också har pga barn-spådomen blev "fartblind" och kraschat in i berömda väggen då jag inte lyckats bli gravid så har jag accepterat att vägarna ändras hela tiden. Vare sig jag vill eller inte vill.

32 Bjork:

skriven

Hej tack för svaret:)

Den killen mamma smsar mycket med är det hennes nya sambo?

Hoppas det hon för kännar sann kärlek hon med:)

Kram

33 Alex:

skriven

Hej Esmeralda,
Ser du om vi får positiva nyheter imorgon på besöket?
Tack!

34 Rebban:

skriven

Hej,
så fint besök men samtidigt lite sorgligt. Och bra påminnelse om att det som är tänkt att ske faktiskt inte alltid sker.

Nu är "min nya arbetsplats" på gång med att ha möte med min nuvarande chef och sedan ska vi börja prata om avtalet. Tänker att om jag blir erbjuden en tjänst så kommer jag ta den och samtidigt kommer jag, fram tills jag får ett bra uppdrag inom tjänsten, även hålla ögonen öppna för annat. Har det så oerhört tråkigt på min nuvarande arbetsplats med få uppgifter och som inte är direkt utvecklande. Men jag är tacksam för att jag har en inkomst :)

Ser det ut som att anställningsavtalet blir färdigt och underskrivet i veckan?


Svar: Det ser ut att ske snart... osäkert om det blir i veckan. men snart, kram :)
Esmaralda

35 Lotta S:

skriven

Det var skrämmande läsning, om inte ens guiderna kan se framtiden. Jag har försökt finna en trygghet i vad som synts, även om jag inte förstår hur det ska ordna sig. Försöker tänka jag i alla fall får träffa de på andra sidan snabbare om inte detta med min hälsa reder ut sig (eller annat händer). Men blir också lite stressad över allt jag skulle vilja rensa bort innan jag går över, både saker och dokument.

Svar: Hade allt, alltid varit 100 % förutbestämt så hade världen inte varit som den är.... mycket kan styras och mycket vet man ska ske, men det finns alltid en osäker procent... kram :)
Esmaralda

36 V:

skriven

Ser du om han får barn i framtiden ..B?

37 Dagens tacksamhet :

skriven

Ja hoppas fler deltar

Så fint av dig att tänka på dem hemlösa!! Dem är viktiga




Kram Ghostwriter

38 Na:

skriven

Hej Esmaralda…
Kan du se om h hör av sig igen till mig?
Kram

39 Oxelina :

skriven

Fixar jag mitt jobb framöver, känns supertungt och jobbigt nu.

40 G.H:

skriven

Hej Esmeralda

Min mamma har just gjort en PET röntgen eftersom hon har obotlig cancer så är något hon gör med jämna intervaller.

På röntgen är all cancer borta!!!!! Ingen förstår någonting. Hon har inte fått någon behandling det senaste året.

Vågar man tro på mirakel eller kan det va någon ihop blandning av journaler eller dyl?

Kram:)


Svar: Mirakel kan ske... avvakta lite... sedan vet ni bestämt.......kram :)
Esmaralda

41 Mercan:

skriven

Esmaralda tror du jag kan bytta mot något wera beige byxan som förstördes i tvätt i andra hand butiken eller får jag ha på mig den hemma🤔🥹🙁

42 Jennifer:

skriven

Hej fina Esmaralda! Tidigare idag hade någon från sjukvården försökt nå mig per telefon, men jag hörde inte samtalet så missade det.

Fina Esmaralda, nu känns det olustigt. Ringde tillbaka men de kunde inte se vem eller av vilken orsak någon försökt kontakta mig.

Jag blir alltid så orolig om det gäller min sjukdom. Eller något värre, vet inte vad.

Ser ärendet ut att ha varit akut brådskande? Om något väsentligt? Behöver jag vara rädd?
Kram,
Jennifer

Svar: Nej jag tror inte du behöver vara rädd... antingen ringer de igen eller så får du skriftligt meddelande, kram :)
Esmaralda

43 Skorpan:

skriven

Tack Es!

Nya beslut kan minsann behövas, gör jag jämnt likadant kan ju aldrig nåt nytt hända... O nya beslut gällande hälsa o välbeffinnande är nåt som nu av en o annan anledning är på tapeten. Usch, inte bra alls, ja inte så att jag nu dör knall o fall, hoppas jag, men dåligt iaf.

Lunchen var helt lyckad, dock inte maten. Va tänkte månne exet?
Kram Skorpan

Svar: Tror mest han tyckte det var roligt att träffa dig, kram :)
Esmaralda

44 Fråga:

skriven

Hej Esmaralda.

För ca 12 år sedan så hade jag haft en tillfällig sexuell kontakt med en bekant/ vän till honom, alltså ett one night stand.
Sen tog han upp det sist att han visste om det.

Men är det ett hinder för en relation med mig för honom? Kram

Svar: Tror inte att denna händelse är ett hinder, kram :)
Esmaralda

45 Dani:

skriven

Hej!
Mitt tentamrnsresultst blev försenat. Får reda på det senast nästa vecka tisdag.
Ser det ut som jag får VG?

Kram

46 <3:

skriven

Tar J för givet att han har mig som i en liten ask?
Kram

Svar: Kanske en aning men inte fullt ut, kram :)
Esmaralda

47 Anki:

skriven

Goéftermiddag Es
Inkommen från en underbar utedag i solen Sopade verandor och nu preppar jag för sådd av tagetes innomhus Härligt !

En fråga Fick en inbjudan av systern min att åka på superkurspå Englagård utanför Hallsberg där man bla ska lära sig meditera osv Kursen är inte dyr men orkar jag med systern min en hel helg . Ger kursen mig ngt de verkar puscha för att man ska handla i deras affär när man är där..
Vad tror du om kursen ?

Till gubben i skogen Jag har min hund Mira lös hon jagar inte och kommer direkt på inkallning
Man får ha hund okopplad om du har sån kontroll på den som den vore kopplad. Koppeltvång gäller dock i vissa centrum osv Men på din tomt där kan ingen kräva att du har hunden bunden !!
Så skit i knäppgökar som skriker .

Kram Anki med flock

Svar: Är du bara på rätt humör och har positivt fokus så kan det vara en bra kurs.... och värdefullt att komma iväg lite också.Kram :)
Esmaralda

48 Agnes:

skriven

Anna, inlägg 28- Lösa hundar spränger hus, o skjuter ihjäl folk. De våldtar o strimlar israeliska människor som roar sig, o de spränger ukrainska småbarn i luften enbart för att det roar dem!

Japp...lösspringande hundar som ligger i solen skall absolut anmälas pronto!

Fan vore det annars! Eller hur, Anna? All heder åt dig!

Stora kramen, Everybody! ;0}

49 Mercan :

skriven

Söta Esmaralda 😊 jag vill fråga dig ett mötte som du såg för min bror med tjejen som är rätt kommer ske i skolan som han plyggar nu 🙂 eller kommer han byta skola 😍 😌 💞 du såg genom studier 🤗 tack så hemskt mycket söta Esmaralda 😊 💝 💖 ❤️har inga frågor kvar 😘💞💕

50 Milli:

skriven

Vilka känslor har han för henne?

Babette förmedlade meningen med allt på ett fint sätt🙏

Kramen till dig🤗


51 Mercan:

skriven

Esmaralda tror du de tycker att jag stulit ,för efter att jag gick från andra hand butiken jag har sprungit ,jag hade bråttom🙄

Svar: Mn stjäl så går man lugnt därifrån för att inte väcka uppmärksamhet, eller hur ? Kram :)
Esmaralda

52 Skorpan:

skriven

Ja men det är väl klart, så rolig som jag är ;D.
Tack Es!
Får väl ta mig i kragen o gå till doktorn då pga de dåliga värdena, inget jag har lust med men kanske behöver?
Kram Skorpan

53 Mam:

skriven

Hej Esmaralda.

Jag möter så mycket människor hela tiden…
Och ibland blir jag rädd orolig att jag ska vara illa omtyckt eller att människor pratar illa och negativt om mig.
Ser du något sådant prat om mig?
Kram

Svar: Nej jag ser inget skitprat om dig alls, så oroa dig inte över detta, kram :)
Esmaralda

54 Mercan:

skriven

Tack söta Esmaralda🤗💕😘😘😘

55 Jossan :

skriven

Spännande hur en affär kan stänga av halva affären för inventering i 2 dagar.. blir så irriterad..

Kommer J kontakta mig snart?

Kram

56 Anki:

skriven

Tack för svar Es <3
Är ju roligt att komma iväg på ngt.
Kram Anki med flock

Svar: Ja, absolut !!! Man får ta sina chanser när möjlighet ges, kram :)
Esmaralda

57 Månskenet:

skriven

Hej, välkommen hem! Borta bra men hemma bäst, eller hur?!
Jag undrar lite kring min jobbsituation, verkar bli lite knöligt nu igen. Har man månne tänkt bort mej i förtid, rykten har gått, eller att jag ska jobba ihjäl mej, eller? Ska jag fråga de två firmorna jag tänkt på, stora och lilla. Känner mej lite rådvill nu inför den nya situationen som jag nyss hörde om på omvägar, inte av min jobbarkompis - eller han vill ju va Chef förstås. Lan du alls månne se något kring dethär? Tack på förhand! Kram!

Svar: Japp, hemma bäst, så är det !Det kommer någon form av direktiv, avvakta, det kanske inte blir så illa som det känns just nu, kram :)
Esmaralda

58 Maria :

skriven

Hej!
Måste fråga.. min kollega har kontakt med nån på nätet.. hon är så kär o dem har inte ens träffats.. eller pratat i telefon. Är han en bedragare? Mycket hon berättar som är knepigt.. vi är oroliga och hon lyssnar inte på oss. Hon ska hämta ut paket som han skickat till henne.
Vad ser du?
Kram 🥰

59 .:

skriven

Tror du att jag kommer att känna mig frisk när jag avslutar min behandling för ätstörningen, matmässigt?
Just nu är jag dock livrädd för att ha gått upp massa i vikt. Vägning nästa vecka och det känns inte bra alls.

Svar: Jag tycker att du svarar bra på behandlingen men fullfölj och fortsätt jobba med dig själv, kram :)
Esmaralda

60 Bjork:

skriven

Hej får jag uppleva en gradivetet eller blir jag mamma på annat sätt?

Kram

61 <3:

skriven

Är det större chans nu med fondansökan när jag kompletterade info om rehabilitering/ resan ?
Kram

Svar: Ja nu har chansen ökat något, kram :)
Esmaralda

62 Mercan :

skriven

Esmaralda jag ska inte unna mig en enda sigarett längre, jag blir så hemskt ledsen, jag ser hur bra människorna hjälper djur som är omänskligt behandlade av satans idioter 😭fina människorna som tar hand om dem underbara djuren som lider av smärta 😔jag slutar nu röka och kommer Farsta med min bror under bayram 😌jag vill göra något så att Gud bra människorna hjälper söta djuren i hela världen 😔har 12 sigg kvar och dem får bli kvar till min älskade far, han har två sigg om månad som brukar röka när vi går tillsammans till stora coop😊🤗😔

Svar: Du har ett gott hjärta som bryr dig om djuren.Kämpa på med att sluta röka ge dig inte.
Kram :)
Esmaralda

63 Anonym i frågan:

skriven

Ser du om han träffar/dejtar någon nu eller surrar hans tankar kring mig sådär lite ibland? Finns tankar att vilja träffa mig?
Kram

Svar: Han har nog tänkt tanken men ändå känns det tveksamt, kram :)
Esmaralda

64 Gubben i skogen:

skriven

Tack ska ni ha för stöd. Sunda människor gör mig glad. Hunden min lyder på inkallning och dessutom är han glad i människor och aldrig på vresigt humör. Han är till åren kommen precis som en annan och hans sista år i livet ska han få lov att leta upp solen på olika platser i trädgården, ligga på rygg och njuta. Tack Anki och Agnes och en hälsning från skogen.


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: