TRE FRÅGOR.....

 
 
Som tack & adjö för tiden här i Stockholm så vill Nettan erbjuda  er TRE FRÅGOR FÖR 100 KRONOR !!
 
Det brukar vara ett riktigt populärt erbjudande.
 
I kväll mellan klockan 17-19 ringer du Nettan på:
070 88 98 733 
 
Swisha hundralappen innan du ringer.
 
Du ställer  tre konkreta frågor och du får tre konkreta svar.
 
Skulle det vara upptaget när du ringer... så ring igen... ALLA kommer fram och får ställa sina frågor.
 
Och därmed tackar vi för oss för den här gången
 
Kram & massa kärlek 💖
 
 
 
I går fick vi de vackraste blommor... tack snälla snälla ni 💖
 
 
Paniken är nära man blir vrålsugen på smågodis och butiken är allt för långt iväg för att det ens ska vara rimligt att börja traska !!  En får hoppas att suget ger med sig..... tugga på en morot och  tänka positivt... så gott det nu går 😱
 
1 <3:

skriven

Toppen med tre frågor. Ser du mig och J i Marbella i vår/ sommar ? Tror jag gör rätt som tackar nej till Åre resan han frågade mig om. Blir det en mysig träff överraskning nästa vecka med J ? Hur går hans tankar kring mig ?
Kram ☀️

2 Bjork:

skriven

Hej närmar jag mig den stora kärleken?

Får jag gå med barnvagn?

Kram

Svar: Räkna med att det kan dröja ännu en tid, kram :)
Esmaralda

3 J:

skriven

Gomorgon,
Fina blommor ni fick.
Ja det är jobbigt när man blir vrålsugen på godis och det inte finns i närheten. Hoppas att moroton smakade bra 🙂
Fick läsa ett brev igår kväll. Kommer det bli så? Båda vi hoppades på sysselsättning.
Kram

4 Helena Ir :

skriven

Kanske någon överraskar er med något sött. Då när jag träffade er så vet jag att det var lakrits som var ditt favoritgodis 😀

De där 3 frågorna, är det endast Ja och Nej frågor? Vill minnas att jag någongång ringt ..

Fick en sådan fin bok på Alla hjärtans dag..nästan så att jag vill rekommendera den som present till någon som behöver tips till en kanske närmast vän/anhörig som de känner att den skulle passa till! Den heter: Berätta om DITT LIV för mig! En bok med frågor som kan besvaras om livet som varit och också där man kan författa lite innehåll om livet själv.
Jag tycker den är så fin..och en sådan rar tanke att min ena dotter vill veta mer och kunna läsa sedan. Allt tänker man ju inte på att berätta om..men så kan det få liv igen genom att skriva och ge tillbaka som en tillbaka-gåva! En kärleksgåva!

Vaknade mörbultad..det tar på krafterna att vara lite handikappad. EM går så gott en kan!

Ha en fin sista dag!

Kram!

Svar: Nej, inte bara ja och nej utan hela meningar.. beror på hurdan fråga man ställer... högst fem minuter per kund räknar Nettan med. Boken är fantastisk !! Kram :)
Esmaralda

5 Maddelito:

skriven

Hej ez!

Jag pluggar till djurvårdare och ska ut på praktik nu i två veckor men är orolig och nervös för att göra bort mig samtidigt hoppas jag på jobb.

Sen trivs jag inte alls på mitt nuvarande jobb (förskola) och har tappat allt förtroende för min chef så jag funderar på att säga upp mig, vilket min kompis även tycker att jag ska då jag mår så dåligt och har ändå stannat kvar i flera år. Men jag vågar inte säga upp mig utan ett nytt jobb fast det gjorde min kompis och hon lyckades få ett nytt jobb inom ett halvår.

Ska jag våga säga upp mig? Kommer jag få ett nytt jobb snart?

Ibland måste man våga utan skyddsnät men har konstant drabbats av otur så vågar jag?

Kram

Svar: Inte kommer du att göra bort dig inte !Sök aktivt nytt jobb, jag ser ju att det kommer lyckas och bli bra men kan ta lite tid
Tycker du ska vänta med att säga upp dig tills du fått nytt, kram :)
Esmaralda

6 Skorpan:

skriven

Oj så Nettan har jobbat, hon måste vara alldeles utpumpad ju o får lov o vila två veckor efter er hemkomst ;).
Så fina blommor o annat ni också fick, ryms allt med i era väskor? Godissuget är väl nog det värsta suget, o nej inte räcker det med en morot då, nej, nej ;)...

Trevlig sista dag i Farsta. Så många trevliga bloggmedlemmar ni har fått träffa o bekanta er med Es :). Det ger kanske nån slags ny dimension på det hela då du svarar på frågorna på bloggen, "ja det var hon med hunden som va på besök" - typ, eller ja har det nån betydelse?

Äntligen än längre o bättre natt om än att jag ändå inte känner mig utvilad o det är ju konstigt. Har hunnit drömma nåt t om, satt visst i en stor vägplog som startade av sig själv o sen i en buss där jag skulle åka o skaffa krusbärssaft. Nån toastol fanns med i drömmen vilket ju är helt förståeligt då det har varit på tapeten här på sistone ;D.

Idag behöver jag städa lite, försöka lära mig mina repliker utantill o det är definitivt en utmaning för en som inte sysslat med nåt sånt på tiotals år, får se hur det kommer att gå? Kanske behöver handla nåt också inför kommande vecka, lättkost ;). Men utöver det kanske jag ännu vilar lite till... Det kan behövas.

Ha en bra dag!
Kram Skorpan

Svar: Det där med sömnen som inte vill sig är jobbigt - att känna sig utvilad är ju en viktig känsla.Krusbärssaft, så gott.. det har jag inte druckit sedan barnsben !!
Fortsätt vila, kram :)
Esmaralda

7 Nyfiken :

skriven

Blir d ngt fysiskt mellan oss? Kanske i veckan?

Kram

8 Misstjejen:

skriven

Hej

Märker nu på sistone tider att jag och T kvinna för hon har lätta missförstått om vad jag prata om med henne. Det är jobbigt så det påverkar mig negativ. Det är bättre att ta paus från henne?

Ha det bra

9 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag känner mig så trött idag men jag tror att jag behöver ta ibland en paus från allt att var positiv hela tiden?

Ha det bra

Svar: Ja, vila dig, det behöver man ibland, kram :)
Esmaralda

10 Mimi:

skriven

Hej Esmaralda.
Oh herregud… det är illa när man får så sug på något… och möjligheten inte finns.
Es, Ser du mig gå in i en relation snart och ha pojkvän? Ser du familj och ett till barn för mig?
Kram

Svar: Det kommer en fin relation så småningom, kram :)
Esmaralda

11 Kram:

skriven

Hej Esmaralda.
Dessa 3 frågor är riktigt bra..

Verkar han tänka på mig? Och kommer chansen att finnas att det ska bli en relation mellan honom och mig?
Kram

12 N.:

skriven

Hej Esmaralda.

Hur stor är möjligheten att samma chans med honom blir igen?
Kram

Svar: Ingen självklarhet, finns en liten chans, kram :)
Esmaralda

13 Rebecca:

skriven

Hej! Ser du något om min vår? Något som poppar upp om den? :D

Svar: Känns som att en trevlig överraskning kan ske, kram :)
Esmaralda

14 Jossan :

skriven

Godmorgon
Jag gjorde det! Jag skrev till honom! Men jag har inte fått svar något svar… Jag är typ rädd att han inte ska svara mig och istället plocka bort mig från matchningen… Hans Instagram står på hans profil.. ska man skriva där om ett par dagar om han inte svarat? Tänk om han inte är så aktiv längre.. kanske missa chansen för jag inte varit inne så mycket. Men han är iallafall en av de snyggaste jag sett i mitt liv.. tyvärr börjar självförtroendet falla. Hur kan en så snygg kille gilla bilderna på mig?

Idag blir det en söndagspromenad med kompisen. Vi har ju det som vår tradition nu 😂

Kram

15 Mamman:

skriven

Så roligt med tre frågor, tack för detta, kramar

16 Dunegull :

skriven

Ser du ngt spontant kring mig?

Kram

17 Ninni :

skriven

Hej kära du
Är i en jobbig familjesituation vad händer?
Kram

18 Mimi:

skriven

Hej!

Jag har börjart att bli rädd för att bli ensam och bitter i min ålderdom. Kommer jag att bli gammal och bitter eller en glad pensionär??

Keam

19 Hemlig:

skriven

Hej Esmaralda!
Så vackra blommor och en vacker påse med. Det är trevligt att bli överraskad av bloggmedlemmarna.

En fråga gällande jobb nu efter en längre ledighet. Sanningen är att jobbet har börjat ge mig angst och den tränger på om söndagarna. Jag vet ju att det blir jobbbyte någon gång men innan detta undrar jag hur jag ska tackla min angst? Jag tror ju mig ändå kunna mitt jobb även om det nu den senaste tiden dykt upp nya uppgifter.
Tack och kram!

Svar: Ja man känner sig verkligen blessed som får så mycket fina gåvor !Du kan ditt jobb och du gör bra ifrån dig så känn dig trygg i detta.. så småningom kommer det nya, kram :)
Esmaralda

20 Mig:

skriven

Hej Esmaralda.

Hur stora är chanserna att det blir ett till barn för mig de närmaste två åren? Ser du ett tredje barn för mig?
Kram

Svar: Chansen finns, kram :)
Esmaralda

21 M.m:

skriven

Hej Esmaralda.

Kontaktar han mig igen?
Och ser du oss vara intima igen?
Finns mer intresse….
Kram

22 Skorpan:

skriven

Tack Es!
Ja det verkar som att jag behöver otroligt mycket vila, vilket jag tycker är konstigt för så mycket happenings har jag ändå inte i mitt liv. Håller kanske på o blir gammal? O allt är över för min del ;).
Kram Skorpan

Svar: Nejnej, herregud nej, det här är bara en period i ditt liv.. kanske för att du ska lära dig avkoppling och lyssna in kroppen när den säger att nu är det dags för vila, kram :)
Esmaralda

23 Lotta S:

skriven

Hjälp, godisbilden!!
Har njutit så av att ha dottern hemma, vi har ätit ute och drömt om ny resa till Hong Kong.
Det har gjorts hel del satsningar i området där vår nya lägenhet finns, lite synd om det ändå inte blev riktigt bra investering sen då vi säljer. Har det att göra med att husbolagets kostnader kommer att bli stora framöver, har inte hörts något om konkreta renoveringar eller tidsram?

Svar: Härligt att ha dotter hemma !Handlar nog mer om att det ska vara rätt i tiden vid försäljning, kram :)
Esmaralda

24 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda

På sommaren ska jag o dottern göra en resa på ca 2 veckor, och då är det meningen att min mamma ska ta hand om lilla kaninen, som är så social och vänlig (och slutat bitas), men så busig!

Kommer det att gå bra tror du?

Kram

Svar: Ja, det kommer ser ut att gå fint, kram :)
Esmaralda

25 Mimi:

skriven

Hej!

Kommer min ålderdom att bli bra?? oroar mig för att bli fattig och ensam.

Kram

Svar: Du har ingenting att oroa dig för, andas ut, lev i nuet, kram :)
Esmaralda

26 Jossan :

skriven

Jag är helt löjlig! Känner sånt pirr och bara hoppas han svarar.. det känns i magen. Precis så som jag jag såg T på en annan app.. åh snälla kan han inte bara svara 🫣

Kanske skulle ringa till nettan idag

Svar: Ser inte riktigt hur det blir men håller tummarna, kram :)
Esmaralda

27 Damen:

skriven

Shit så starstrucked jag blev när jag träffade dig Ez men du är en sådan go och fin person och jag skulle vilja hänga med dig en hel vecka, kram och tack

Svar: Åh, tusen tack, kram :)
Esmaralda

28 Mimmi:

skriven

Hej Esmaralda.

Jag har en del funderingar som ger mig huvudbry…

Vad kände han egentligen när jag skrev hur mycket jag tycker om honom? Förändrar det någonting? Och kommer något snart att hända mellan oss?
Kram

Svar: Det finns en chans, du får helt enkelt vänt och se, kram :)
Esmaralda

29 <3:

skriven

Blev C lite sur att jag svarade kanske om date om två veckor?
Kände lite att vill han ses får han ordna date och boka bord. Han var så på och skriver och skriver.
Kram

30 Bjork:

skriven

Hej tack för svaret:)

Blir vi en familj på 3?

Kram

31 Lou:

skriven

Hej. Tror du dendär yoga-resan inkl målning kunde passa mej?
Kram

32 Till författaren:

skriven

TACK för kloka råd! 🌸🌼🌷

Varma hälsningar,
Jennifer

33 Anki:

skriven

Go´förmiddag Es och Nettan
Sista dagen för er och jobbar in i det sista ! Phu ni lär få ta rejält ledigt när ni kommer hem .
Godissug är svårt... håller tummarna att ngn besökare har med ngt gott ;-)

Vasalopp och helt plötsligt verkar våren skönjas .
Igår hörde jag koltrastens vackra kvällssång i skymmningen Det är en lisa för själen när naturen vaknar.Livslusten är åter !

Kram Anki med flock

Svar: Jag saknar faktiskt min fåglar hemma och det var en sorg när maken ringde och berättade att en hök tog ena koltrasten.. hon som var så glad och lite tam.... han rusade ut barfota men hann inte rädda henne ! Tänk vad man kan fästa sig vid de vilda djuren ! Kram :)
Esmaralda

34 Maria:

skriven

Hej!
Hur ser det ut framöver, kommer jag och min kille flytta ihop om några år?
Flyttar han in här eller blir det ny gemensam bostad?
Kram 🥰

35 Mercan :

skriven

Esmaralda har kommit mina pengar i kontot från andra hand butiken 😬😏🤔

36 Freedom:

skriven

Har tyvärr missat ert besök här i stan.

Sitter här med en förkylning och funderar lite.

Har lite lös kontakt med en kvinna på internet, som är med i samma grupp. En grupp som kommer mötas om ett tag. Där jag mött vissa och andra inte, där hon tillhör de som inte.
Men frågan är mer, jag känner en direkt stark attraktion till henne. Vet inte vart den kommer ifrån men är den ömsesidig?
Tror du den utvecklas i RL?

Svar: Känns som att det kan finnas utvecklingspotential, kram :)
Esmaralda

37 Skrållann:

skriven

Hej!
Vad fort dagarna har gått;)

Inatt har jag sovit oroligt för imorgon måste jag lämna besked om tjänsten jag är erbjuden.
Jag vet inte hur jag vill göra än. Just nu känner jag mig så dränerad. Studietiden har varit rätt intensiv och lite jobbig, kanske mycket för att det har varit så himla mycket skit på hemmafronten som hänt under tiden. Jag vet att jag måste grunda mitt beslut i hur jag helst vill göra och vad som blir bäst för mig men jag kan inte släppa tankarna på vilka konsekvenserna blir för andra.
Jag vet verkligen inte hur jag ska tänka eller hur mitt svar kommer bli imorgon. Det är ju egentligen superhäftigt att få en tjänst direkt efter man avslutat en utbildning men jag vet ju inte om överväger det som är lite sämre mot hur jag har det nu?!

Kram❤️

Svar: Lyssna till både hjärna och hjärta i detta beslut, och när det är fattat, då ska du känna dig trygg i ditt beslut, kram :)
Esmaralda

38 Emma:

skriven

kommer jag att ha en familj?

Svar: Ja det tror jag du kommer ha, kram :)
Esmaralda

39 Skorpan:

skriven

Tack Es!
Kanske jag då orkar hålla på några år :). Vilket rim :D. O det vill jag ju om jag ska hinna uppleva en hel del ännu under detta liv för jag lär ju knappast kunna skjuta upp nåt till nästa ;). Bara jag kommo i rullning nu så att nytt börjar ske...

Helena Ir, vilket elände med din arm :(. Är den alls bättre? Krya på den!
Kram Skorpan

Svar: Och nytt kommer, helt klart, kram :)
Esmaralda

40 Mikaela :

skriven

När och var träffar jag honom igen? Jag hoppas att du svarar nu.

Svar: Det kan dröja, jag ser ingenting specifikt, kram :)
Esmaralda

41 Smulan:

skriven

Godmorgon.
Sonen har fått ny medicin, kommer han att må bättre nu? Eller dröjer det?

42 J:

skriven

Hej!
Frågade en som använder tarotkort tror jag. Hon skulle svara ja, nej eller kanske. Min fråga var kommer jag bli kär igen och någonsin hitta någon som kommer att känna likadant? Fick då svaret nej. Blev så ledsen av svaret. Har hon rätt?
Kram

Svar: Hon har inte rätt.. det kommer någon speciell för dig, kram :)
Esmaralda

43 .:

skriven

Hej Es!
Det är ett viktigt möte imorgon. Mycket hänger på just det mötet. Snälla säg att det går vägen.

Svar: Får en positiv känsla, kram :)
Esmaralda

44 Jossan :

skriven

Jahapp, det var det.. han plockade verkligen bort mig… tydligen var jag väl inte tillräckligt bra… kanske var en fel swipe.. gud, blev faktiskt ledsen av detta… så besviken.. 💔

Svar: Ingen fara alls, ha fokus på att du vågar... och rätt som det är blir det rätt, kram :)
Esmaralda

45 Ghostwriter :

skriven

Finns bostadsrätt till salu för 6k i byn jag funderar på att flytta till. De finns i princip inga lgh lediga då de ju bor typ 2 pers där (haha). Skulle det vara något för mig att köpa? Det är ju billigt. Så länge man gör en ordentlig besiktning i förväg. Det är inte dröm bostäderna, men kanske ändå värt att renovera upp lite.
Tveksamt att jag kommer få en fin lgh där borta.

Ser du något om saken?



Kram

46 Ghostwriter :

skriven

Okej jag svarar på min egna fråga. Det kanske inte är värt att flytta 60mil för en bostad man inte kommer trivas i, renoveringsobjekt även om man köper den.

Känns det som jag kommer hitta rätt, och lyckas jag få något jobb där så allt klaffar? ☺️




Kram!!

Svar: Känns inte som om du borde köpa ett renoveringsobjekt, kram :)
Esmaralda

47 Bjork:

skriven

Hej dom 2 jag träffade härom dagen är det så att dom vill börja umgås med mig?

Kram

48 Ally:

skriven

Så roligt att få följa er även här.. ja det där med smågodis, lika svårt att hålla sig ifrån varje gång man ser det, å då blir suget än större.. 😁
Ny vecka nalkas, något på intåg som är värt att nämnas?
Önskar go färd hemåt!
Kram :) 🌷

Svar: Ja, eller hur... jag borde egentligen alltid bi långt från möjligheten att shoppa loss på godis :)Får du någon förfråga under veckan så bejaka och säg ja, kram :)
Esmaralda

49 Mercan :

skriven

Ja Esmaralda 🤗 mina pengar har kommit 😊 min älskade sister kollade på min mobil🤗Esmaralda min fråga ser du shans för något större från euro jackpot under året Oktober, hur mycket prozentvis 🙂💞😌😚

Svar: Chansen är inte alls stor.. jag ser inga tecken på vinst.. kram :)
Esmaralda

50 Mercan :

skriven

Tack Esmaralda 💞 👍 men kan det vara så att det kan dröja 🙏💞😌

51 Boudica:

skriven

Es, det var ett bra tag sedan jag skrev sist. Men det betyder inte att du är bortglömd ;)

Tänkte att det rört sig en bit i mitt liv och det är dags för seans. Vilket var ännu ett mer bra tag sedan.
Men jag har ju lyckats slarva bort informationen. Kan du hjälpa mig?

KRAM!

Svar: Maila mig på: [email protected] och jag mailar infon till dig, kram :)
Esmaralda

52 Igges matte 🐈‍⬛:

skriven

Det är inte varje gång jag vaknar och skrattar åt nåt roligt som jag har drömt. I natt drömde jag att jag umgicks med min pappa som var pä besök från Alltet, han kedjerökte så mycket att det var ett moln av rök omkring honom vilket förvånade mig eftersom han slutade röka i unga år medan han levde. När jag frågade om varför han börjat röka så svarade han med glimten i ögat att han ju redan är död så nu kan han njuta av det som är farligt medan man lever. :D Jag saknar min pappa otroligt mycket. Om han hade varit i livet så hade han hjälpt mig att lösa mitt problem som jag känner så stor skam över. Får panik över att vara så låst och att inte ha möjlighet lösa detta själv. Kommer jag få klagomål av grannar pga av detta? Fattar inte varför allt ska vara så motigt för mig med sånt som andra gör utan att de ens behöver tänka på det. Det räcker nu, Jag vill också få njuta i livet och inte bara kämpa för att överleva.

Kramar 🐈‍⬛

Svar: Man behöver sina skratt.. och pappa hur du med dig, den saken är klar... han gör vad han kan för att du ska må bra.. kram :)
Esmaralda

53 Ghostwriter:

skriven

Tack för svar!

Om jag väljer/lyckas flytta dit upp. Blir jag längre bort från min soulmate då geografiskt?
Vet att vi möts oavsett men vore tråkigt att flytta 60 mil bort. För jag minns från seans att du hade sett att han inte bodde i närheten då

Kram

54 Skorpan:

skriven

Tack Es!
Ja ingen ny magsjuka ska i alla fall komma då jag nu gnott o skrubbat toaletterna o använt klorin så jag är nästan hög på varan ;D. Vore ju trist om dotra fick denna trista sjukdom då hon kommer hem efter ett par extra dagar hos sin pappa, på min uppmaning. Har ju inte precis orkat mycket de sista dagarna o då är det bra att få vara ensam...
Kram Skorpan

Svar: Ja, vad vore livet utan klorin !! Älskar produkten.. och doften !! Nu kommer inte dottern din att bli smittad i alla fall :) Kram :)
Esmaralda

55 Louise:

skriven

Sonen har varit borta en vecka nu och det är två veckor kvar innan han kommer hem. Är så tomt utan honom. Till och med katterna tycker det.
Nåja tiden går ju snabbt.

I onsdags hade jag muntlig examination om omsorgetiskt ledarskap. Får hoppas att det gick bra denna gången för första gången gick det inte hem alls.

Nu i helgen måste jag skicka iväg mejl till två personer som jag hoppas vill vara mina referenser.
Min kollega på mitt föra jobb då hon då var tillfällig chef och så min nya VFUhandledare vilket är en chansning.
Jag hoppas de vill vara mina referenser då jag ska på tisdag på en rekryteringsträff för vikariebank.
Kommer de båda ställa upp som referenser eller bara den ene? Kommer jag bli anställd i vikariebanken?


I fredags skulle mannen ha möte tillsammans med sin advokat och socialtjänsten. Hon ställde av någon anledning in allting. Hon vill ha ett samarbete med honom och han gick med på vad hon skulle säga och helt plötsligt vill hon inte ha mötet mer. Asså snälla det osar hund här. Så hans advokat ska ringa upp henne nästa vecka och skälla ut henne. Soc har inte klyddat så jäkla mycket innan som denna gången.
Och hans advokat tog till och med tid till sig efter att ha blivit nybliven pappa och så gör soc så här. Så dålig stil.
Nu vill jag bara ha hem dottern.
Det är ju soc som vill att han ska ha kontakt med sin dotter och knyta band till henne och så gör de så här. Nästan bud att anmäla dem.

Ha en fortsatt fin söndag och tacksam för svar. Kram

Svar: Det är väldigt rörigt alltsammans....men det kommer reda ut sig, kram :)
Esmaralda

56 Ghostwriter:

skriven

Tack för svar!

Om jag väljer/lyckas flytta dit upp. Blir jag längre bort från min soulmate då geografiskt?
Vet att vi möts oavsett men vore tråkigt att flytta 60 mil bort. För jag minns från seans att du hade sett att han inte bodde i närheten då

Kram

57 E:

skriven

När suget sätter in vill man ha NU, o en morot kan vara svår ersättare😋 , Mår som ett utsketet russin just nu😞
Ni får varsin kram🌟💕

Svar: Fy tusan. du får piggna på dig, kram :)
Esmaralda

58 Helena Ir:

skriven

Ja du skorpan..det är nog bättre där frakturen sitter..efter 2 v. Det ska ta ca 6v att läka. Däremot handleden som inte !röntgades gör ondare! Hoppas du kryar på dig och sover bättre. Hyvää yöta!

Kram

59 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda

Kan det bli så att exet flyttar utomlands så som han gjort förut? Så vi får bättre förutsättningar att kunna hålla kontakten?

Kram

Svar: Finns en ganska stor möjlighet att det kan bli så, kram :)
Esmaralda

60 Mikaela :

skriven

Tack snälla för svar . Kan du se på ett ungefär hur länge det dröjer innan jag träffar honom igen? Är han intresserad ?

61 Mikaela :

skriven

När får jag svar från hotellet ? Kommer de svara?

62 Misstjejen:

skriven

Hej

Omg! Jag kolla lite på min kalender i maj. Jag inser det kommande händelser som ska händer i maj före jag ses C kvinna. Jag undrar hur ska jag orka? Jag vet att dom ska planera något utflykten och en är sommarfesten. Det är annan två tillfället jag har boka också under samma vecka då jag ses C kvinna.

Det kommer väl dyker upp flera händelser men hur ska jag orka? Kommer jag inte var trött utan var aktiv och försöka var på toppen hela tiden?

Ha det bra

63 Ghostwriter:

skriven

Den bostadsrätt som bortskänkes, skulle det kunna vara något värt att satsa på? Då menar jag inte i sälj syfte utan boende tillsvidare 😊 Det såg lite fräschare ut iallafall. Annars får jag satsa på hyresrätt men ärligt så är de rätt dyrt 😅 i för sig får man bekosta mycket själv i bostadsrätt, å andra sidan är boendet ”gratis”



Kram

64 Ghostwriter:

skriven

Den bostadsrätt som bortskänkes, skulle det kunna vara något värt att satsa på? Då menar jag inte i sälj syfte utan boende tillsvidare 😊 Det såg lite fräschare ut iallafall. Annars får jag satsa på hyresrätt men ärligt så är de rätt dyrt 😅 i för sig får man bekosta mycket själv i bostadsrätt, å andra sidan är boendet ”gratis”



Kram

65 <3:

skriven

Toppen med tre frågor. Ser du mig och J i Marbella i vår/ sommar ? Tror jag gör rätt som tackar nej till Åre resan han frågade mig om jag ville med på. Blir det en mysig träff överraskning nästa vecka med J ? Hur går hans tankar kring mig ?
Kram ☀️

66 Cecilia:

skriven

Kul med Nettans erbjudande!

Jag väntar fortfarande spänt på ett svar trots att det har gått 2 veckor utan respons. Vad tror du statusen är? Ligger det på is, eller händer det något snart? Är det någon idé att höra av sig igen?

Hoppas ni får en bra resa hem imorgon. Kul att ha fått följa er dessa dagar. Småfolken lär nog bli besvikna när ni lämnar och de inte får massa gottigheter längre. Kramar

67 AnnaK:

skriven

Nä, godissug går inte över med en morot 😂

Verkar det vara järnet som spökar? Ska ta prover imorrn så får svar hursom snart men funderar vad som annars kan fattas mig.

Kram 🤗

68 Nat:

skriven

Hej Esmaralda.

Är det så att han är eller kan bli seriös tillsammans med mig?
Kram

69 Lilit:

skriven

Hej fina Esmeralda, hur kommer mina vecka att bli när det gäller relationer och sådant.
Ha en fin kväll ❤️
Kram

70 Mercan :

skriven

Esmaralda jag läste ditt svar som du har svarat en gång, det är att du ser Inga tecken på större vinster under innevarande år 🤔betyder det under det här året att du inte ser och finns det möjligheten, ser du Esmaralda att möjlighet från euro jackpot dröjer till 2025, för du såg i 2022 February att det kan ta tre år söta Esmaralda 😊 ser du något om det 😕 ha det så troligt med alla omkring dig 🤗💞😇

71 N:

skriven

Hej Esmaralda.

Känner mig lite deppig just nu.
Ser du någon förändring påväg ganska snart i området kärlek / relation?
Kram

72 Fråga…:

skriven

Hej Esmaralda.

Hur stor är möjligheten att jag faktiskt kommer att ha en kille att skaffa barn med under året?
Kram

73 Anki:

skriven


Tusen Tack Es och Nettan för ett magiskt möte ❤
Detta kommer jag bära med mig länge 🙏❤
Hoppas det smakade med lite godis😉

Läste om koltrasten såå sorgligt 😥 All heder åt maken som ändå försökte rädda den .Tyvärr måste även rovfåglar få leva.

Nu ska jag försöka landa efter mötet med er bägge 🥰 Har varit på en kvälls p och nu blir det farmen påtv

Kram Anki med (stor)flock

74 Helena Ir:

skriven

Ringde Nettan..fick ca 2,5 minut..för 100:- ett av svaren var färgen brunt! Detta säger mig absolut ingenting. Såklart hon inte lägger en stjärna för 100 kr..Men lite utförligare svar hade jag väntat mig! Det där gör jag inte om!

75 Mercan :

skriven

Esmaralda ser du om jag kommer ha bröllop någon gång med mannen med gott hjärta eller blir det utan 😅😅😅tänker inte röka en enda sigarett från i morgon, dags att sluta 😡😤😠

76 Skorpan:

skriven

Nä det tror jag inte heller att hon blir. Ny klorinflaska inhandlad, doft eucalyptys, ny bekantskap ;)...

Skrollade lite jobb idag o milda himmel, hur ska en hitta nåt nytt som passar just mig, ett mysterium...

Tack Es!
Kram Skorpan

77 Mercan:

skriven

Esmaralda Putin hotar med3je världskrig, finns det fara ,nu tittar vi på turkiska nyheter🥹

78 Igges matte 🐈‍⬛:

skriven

Det är inte varje gång jag vaknar och skrattar åt nåt roligt som jag har drömt. I natt drömde jag att jag umgicks med min pappa som var pä besök från Alltet, han kedjerökte så mycket att det var ett moln av rök omkring honom vilket förvånade mig eftersom han slutade röka i unga år medan han levde. När jag frågade om varför han börjat röka så svarade han med glimten i ögat att han ju redan är död så nu kan han njuta av det som är farligt medan man lever. :D Jag saknar min pappa otroligt mycket. Om han hade varit i livet så hade han hjälpt mig att lösa mitt problem som jag känner så stor skam över. Får panik över att vara så låst och att inte ha möjlighet lösa detta själv. Kommer jag få klagomål av grannar pga av detta? Fattar inte varför allt ska vara så motigt för mig med sånt som andra gör utan att de ens behöver tänka på det. Det räcker nu, Jag vill också få njuta i livet och inte bara kämpa för att överleva.

Kramar 🐈‍⬛


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: