Bararmadan !!!

 
Nu har jag äntligen fått lite fason på lilla växthuset !
 
Det var ju egentligen makens projekt... och i flera år har han tänkt 
 fixa men  det stannade vid tanken och istället förvandlades det till ett förråd med   extrabord   och extrastolar och annat skräp ! Huva !
 
Inte alls som jag tänkt mig... och knappast som han tänkt sig heller.
 
 
Nu tog jag över fixet... ut med allt skräp och in med nya möbler och sedan dekorera med sånt som jag redan har !
 
 
Det är inte klart än, men ett steg på rätt väg
 
 
I går eftermiddags  kom  våran Nettan och vi invigde  med ett glas vin.. och jag tänker att i växthus behöver det ju inte vara perfekt in i minska detalj.. det ska vara  enkelt...
 
Nu får maken inreda sitt nya kontor istället som snart är färdigbyggt !
 
I går var det också  BARARMADAN.... ( bar arma dagen) och man ska gå bararmad eftersom våren kommit... ( få se hur det blir med den saken )  och av tradition firade vi dagen med vänner i hamnnen.. dottern från Lund och hennes särbo var också med.
En härlig eftermiddag med god mat och mycket skratt !
 
I dag kan jag inte besvara några frågor - beger oss till Tyskland i gryningen !
 
Glöm inte storhealingen i morgon.
All info finns på bloggen från igår så följ bara instruktionerna och du är så välkommen att delta !
 
Kram & kärlek 💖
1 Igges matte 🐈‍⬛:

skriven

Vilket vackert växthus! Du är verkligen ett proffs på att inreda enkelt men ändå så snyggt och inbjudande. :)

Tack för rådet hur jag ska tänka inför mitt val, det gjorde det enklare :)

Hoppas att resan går bra :)

Kram 🐈‍⬛

2 Skorpan:

skriven

Trevlig resa!
Kram Skorpan

3 Ally:

skriven

Godmorgon
Guuuud så fint, nu blev jag väldigt inspirerad. Håller på att fixa med min trädgård och jagar rätt hjälp i det jag inte själv göra.
God resa ner mot Lübeck.
Kram :) 🌺

4 AN:

skriven

Godmorgon! Så underbara nyheter att dina provresultat var bra!!! ❤️🥰

Vilket fint växthus, ett sådant skulle man ha!

Ha en toppenhärlig resa! Jag ska anmäla mig till storhealingen idag!

Kram! ❤️

5 Mercan:

skriven

Trevlig resa önskar jag er Esmaralda🤭💕🤗🙂

6 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Så fint du fått i växthuset Som gjort för en stunds kontemplation med ett glas vin med en vän

Ha nu en trevlig resa

Kram Anki med flock

7 Ghostwriter :

skriven

Kul att du delar med dig! Vad fint växthus. Önskade jag kunde hjälpa till på healingen imorgon men jag jobbar tyvärr … ska se om jag får tillfälle att delta på ett annat sätt dock. Om det är ok att hjälpa till denna gång också! Jag brukar alltid ta hjälp av extra personer från universum och varje gång har det varit med er någon. Det gör mycket!



Kram och ha en trevlig resa

8 Malin:

skriven

Tack för pepp angående relationen.

Nej den biten med att man mår dåligt inför barnen känner dom på sig det stämmer och det är den stora avgörande faktorn. Svårt att förklara men barnen har drabbats väldigt lite, "tyvärr" saknar mitt barn att vara där och umgås osv. Sen kan det vara för att vi är båda han och jag den trygga delen av föräldrarna, där barnen alltid är välkomna och vi gör saker med barnen så kan ju självklart vara att man förknippar oss med någor roligt. Vi är inte ett par utan vi har hållt oss isär än så länge.

9 Solstjärnan :

skriven

Nu är det färdigt för att användas😊Vill mig komma ihåg att din son var den som fixade stengolvet😊Fint växthus😊 Invigningen har skett så nu är det bara att boka in en massa trevliga mysstunder😊
Må det regna eller blåsa,ja det gör inget😊Bara njut!
Ha en bra Tyskland resa 😊!

Kram Solstjärnan ☀️

10 Milla :

skriven

Åh så ledsen att jag missat detta. Velat vara med.
Får kanske satsa på en pellefant istället.

Kram

11 Amazing :

skriven

Missade healingen. Kommer det snart nya tillfällen?

12 Amazing :

skriven

Missade healingen. Kommer det snart nya tillfällen?


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: