STORHEALING !!!

Det var länge sedan vi hade storhealing och nu är det dags !!
 
Alla är välkomna att delta.
 
Kostnaden är 100 kr och du swishar till:   123 0707 109
 
Du betalar  och anmäler dig senast på   lördag kl 9.
 
När du swishat så mailar du mig på:  [email protected]
och talar om i vilket namn du betalat och så skriver du ner EN specifik önskan som du har.
 
I morgon  åker jag till Tyskland, till underbara  Lubeck som ju är som ett andra hem för mig.
 
Healingen kommer ske  LÖRDAG  klockan  15-16.
 
Vill du delta aktivt i healingen så är du välkommen och då ska du fokusera på hur livet känns när din önskan gått i uppfyllelse och detta gör du i 10-15 minuter och sedan slappnar du av och stryper alla tankar.
 
Har du ingen möjlighet att delta aktivt så är det okey och brukar funka bra i alla fall.
 
 
Härifrån Stadsparken i Lubeck kommer jag att sända vår healing.
En underbar plats med starka energier.
 
Jag har också gänget med Pellefant talismaner med mig.. och de ska få ta till sig lite storstad och de kommer också delta i healingen !!
 
 
 Kram & kärlek 💖
 
P.s. Min doktorn från gyn ringde nyss och proverna var klara.. jag har ingen cancer...  tack & lov och så glad jag blev.
 
I dag firar vi Bararmadan ( bar arma  dagen) mede vänner i hamnen och jag kan inte besvara frågor.
 
1 Ghostwriter :

skriven

Hände en tuff sak igår, tappade ”allt” mitt hår som jag sparade ut typ 2 år. Känner att det är världens oturs bubbla över mig med alla olyckor och klantiga ting. Bara sjukdom och olycka. Varför varför?



Så skönt med glädjande besked hurra! Kram

2 <3:

skriven

Vilket härligt besked Es 👌❤️‍🩹❤️‍🩹❤️‍🩹
Lite speciell dag för mig och J idag.Tror han blev rörd att jag kom ihåg det🫶.Är chansen stor att vi kommer ses nästa vecka och J ordnar något mysigt till oss ?
Kram

3 Misstjejen:

skriven

Hej

Min mående har blir sämre. Är det beror på med allt händelser som kommer eller min medicin behöver höjas när jag träffa läkare nästa gång?

Ha det bra

4 Misstjejen:

skriven

Hej

Idag är exakt två veckor till C kvinna. Så har du något tips på vad jag kan gör och hanterar i dessa dagar?

Ha det bra

5 A:

skriven

Skönt att höra att du är frisk!

Kram!

6 Misstjejen:

skriven

Hej

Hur ska jag får mig mår bra och är positiv under dessa två veckor tills jag ses C kvinna? Så betyder ska jag behöver gav egentid till mig själv också eller något annat som jag kan gör för mig själv?

Ha det bra

7 A:

skriven

Till Malin

Att ingen säger elaka saker till barnen - tro mig - barn far illa ändå, dem hör och vet och känner på sig. Om du inte kan lämna för din egen skull, lämna för dina barns skull.

Jag önskar min mamma hade gjort det. Jag blev inte illa behandlad av min mammas pojkvän, men min mamma blev! Och jag mådde väldigt dåligt av det och faktiskt hatade honom för det. Ett barn står alltid (oftast) på sin förälders sida oavsett.

Låt oss veta hur det går framöver!

8 Makaon:

skriven

Åh, vad skönt att få ett svar på att proverna var bra.
Hur kommer det att gå för mitt barnbarn som vägrar att gå i skolan?

9 Skorpan:

skriven

Grattis till de goda provsvaren :)!!!

Storhealing, hmm, får tänka över saken. Ja eller nej, vet ej. Trodde först att vi skulle alla delta o skicka healing åt hela världen ;).

Sände ut en önskan om att få sova hela natten, men så gick det inte. Vaken mitt i igen, så trist, för jag ville ju vara pigg o kry inför min lediga dag, pyttsan. Nåja, vet i alla fall att de piggaste fåglarna börjar kvittra kvart i fyra ;D... O dem tillhör inte jag ;).

Så härligt för er med lite minisemester. Fika med o paus på lämpliga ställen längs vägen. Ni får fira det goda provresultatet också Es :)!

Just så önskar jag också att det blir när vi reser med mannen, om vi bilar eller kanske kör motorcykel, nä det vet jag nog inte om jag skulle våga, att vi ser oss omkring o pausar o njuter av resandet. Han är väl en lugnare typ o inte en som hela tiden har eld i baken o stressar på? Är ju allt annat än vad jag är isf ;). Kanske vi tillbringar tid på någon stuga vid vattnet, han fiskar o tillagar underbar mat av sin fångst, av fisken, inte av mig ;D... Eller jo nog kan han ju njuta av mig också, sin bästa fångst ;)

Förhoppningsvis blir den lediga dagen produktiv för min del.
Ha en bra dag!
Kram Skorpan

10 Maria:

skriven

Godmorgon Es!

Åh vad härligt att höra att dina prover var bra! 🙏🏼❤️

Jag måste fråga om min sambo fortfarande älskar mig? Han känns lite avståndstagande och det känns inte som det brukar mellan oss.. Vill han att det ska bli bra?
(Vi har ju haft lite bekymmer men hoppas på att det kan lösa sig men jag vet inte vad han känner)

Önskar dig en riktigt härlig helgdag! ☀️❤️

11 Misstjejen:

skriven

Hej

Ska C kvinna var uppskattar om jag var ärligt och öppenhet mot henne i kommunikationen med försiktigt och balansera också.

Jag hoppas att hon kommer känner sig uppskattar om jag berätta sanning än undvika såna.

Då blir hon positiv för det?

Ha det bra

12 Evelina :

skriven

Hej, ser du om det kommer hända något mellan han och mig? Tacksam för svar :)

13 Kulla:

skriven

Underbart besked som du fick🫶..nu kan du slappna av och njuta av livet fullt ut❤️

Har sökt ett jobb jag verkligen vill ha.. varit på 2 intervjuer👍🙏🤩.. och får besked i nästa vecka.. VILL så gärna börja på det företaget.
Blir det ett bra besked💥🙏🤩.

14 Razawa:

skriven

Bästa Esmaralda!!
Ser det ut att bli en bra sommar ledighet denna sommar för mig naken o våra två barn? ❤️

15 Solstjärnan :

skriven

Vilken lättnad att ingen cancer hittades!!😊
Glädjande nyheter är alltid trevligt att få😊
Stor healing låter bra men kan tyvärr inte delta pga att jag har arbetsdag på lördag men många som deltar får ta till sig healing en som du ger.
Roligt med Tyskland resa gör dig😊.Du ska ha en bra resa😊
Vi får säkert höra om hur ni haft det😊
Es, kommer resor från och till min kommande SM ske med tåg eller blir det med bil?
Ha en bra dag 😊
Kram Solstjärnan ☀️

16 Ally:

skriven

Godmorgon ☀️
Underbart med storhealing, det här kan man inte missa 🙏
Fantastisk besked att du är fri från cancern och att proverna inte visade något, så skönt besked, grattis!
Idag Krist himmelsfärd kommer mamma och syster på besök (bjöd in sig själva o det får dom så gärna, bara man vet innan) mysigt att ses ☕️
Annars blir det mest fix med trädgården som jag har svårt att hinna med, men får väl ta det stegvis 🌻
Ser så fram emot healingen och hoppas på det sättet kunna ge det jag önskar och tänker på en skjuts i rätt riktning så det händer snart…✨💫
Stor kram och tack för allt du gör Es! :) 🌷

17 Mimi:

skriven

Hej!

Har inte råd att delta i healingen men snälla skicka en liten tanke till mig.

Kram


18 Camilla:

skriven

Äntligen stor healing, och jag har anmält. Kram

19 Mrs Z:

skriven

En stor healing missar jag absolut inte, kramar.

Svar: Du är så välkommen :) Kram
Esmaralda

20 Bjork:

skriven

Hej ha en fin dag:)

Kram

21 Skorpan:

skriven

Ursäkta frågorna i tidigare inlägg!
Kram Skorpan

22 Se:

skriven

Hej Esmaralda.
Så glad för din skull skönt att höra att cancern inte var där.
Esmaralda, undrar om du kan se vad det beror på att han inte hör av sig nu?
Kommer vi höras igen? Eller är kontakten slut här?
Kram

23 Helena Ir :

skriven

Fint att det var ina tecken på cancer.

Kram

24 Lotta S:

skriven

Fabulous news!! Blir säkert en rad härliga dagar nu då du kan njuta fullt ut och lite extra därtill!

25 Kulla:

skriven

Underbart besked som du fick🫶..nu kan du slappna av och njuta av livet fullt ut❤️

Har sökt ett jobb jag verkligen vill ha.. varit på 2 intervjuer👍🙏🤩.. och får besked i nästa vecka.. VILL så gärna börja på det företaget.
Blir det ett bra besked💥🙏🤩.

26 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Men så härligt att provsvaren var positiva ! <3
Nu kan du andas ut och njuta av Baraarmadan <3
Hoppas ni får väder för bara armar :-)

Här kommer yngsta sonen och vi ska äta gott och titta mello Han ligger kvar och jag får extra hjälp i trädgården . Det är lycka det !

Kram Anki med tillfälligt utökad flock

27 Linda N:

skriven

Vilket fantastiskt besked, Es!! Sååå glad jag blir för din skull nu. Hurra, hurra!! Skickar kullerbyttor o varma skratt!❤️🥂🤩

Och så storhealing på det!! Count me in! KRAM!💚🍀🌞

28 Mercan:

skriven

Ah🤭underbar besked Esmaralda🤗💕🙈vad glad jag blev🤭ha det så roligt med dina vänner söta Esmaralda🙈💕🤗🙂

29 Evig:

skriven

Kära Es, så härligt att höra att proverna var bra!
Det gläder mig.

Stor kram,
Evig

30 Agnes:

skriven

Så härligt, Es!

Grattis o stora kramen!

Everybody tillönskas även ni en storakramen! ;0}

31 Frasse:

skriven

Hej igen Esmeralda.
Återigen en fundering kring mannen jag träffat några gånger.
Han skrev i söndags att det inte funkade för han att vi träffas som vi gjort...tyvärr skrev han.
Han ville inte ha nåt förhållande skrev han, och då kändes det bara fel att fortsätta träffas.
Igår ville han ses igen och kom då till mig ännu en gång.
Vad gjorde att han kom trots det han skrivit tidigare att det kändes fel??
som att han ändå inte kan låta bli.....

32 Råttan:

skriven

Oj vad fint, hoppas det äe varmt och skönt där!

Kommer mannen jag önskar att ångra sig? Eller testar han mig bara?

33 <3:

skriven

Såg nu att du inte svarar på frågor idag.
Kram

34 Cecilia:

skriven

Hej!
Vad glad jag blir över ditt besked från läkaren. Vilken lättnad det måste vara att få höra det. Kram och hoppas du får en fin dag.

35 AnnaK:

skriven

Grattis till provsvaren 🙌🏻 Ännu mer att fira idag då 🥂

Kram 🤗

36 Miltons ❤️ Mamma :

skriven

Åh vad skönt att höra..❤️ Ingen cancer..
You go girl ❤️

Tack för svaret igår. Det är vad jag kände oxå. Känns även som L blir dömd. Tar det till hovrätten och får straffet reducerat en aning.
L verkar leva i total förnekelse inför oss.
Jag kan inte med lögner och svek. Sådant går fet bort för mig. Talk to the hand.
L verkar tro att jag inte ser igenom, att jag är naiv och tror på allt h*n säger.
Inget brev på ett tag så L blev nog paff/sur att jag väljer att inte stötta det nya förhållandet. Att jag för en gångs skull säger STOPP!!! Och inte accepterar detta. Vilket jag alltid gjort.. Alltid stöttat i alla beslut, rätt som fel.
Senast jag gjorde det gjorde ju så L sitter där h*n sitter. Fel partner, psykopat partner som förstört hela L's liv plus barnens. Nope... den nya har lite att bevisa. Inga öppna armar för en gångs skull. Och det är såååååå skönt att säga.. STOPP.


Kjam på dig vackra du ❤️
Önskar dig en fantastisk dag 😃❤️

37 .:

skriven

Härliga nyheter! Så glad för din skull, Es.

38 Till Malin:

skriven

Att du har svårt och lämna är ditt ansvar. Dina barn kan inte göra val som du kan. Dina val kommer alltid påverka dem. Om man hör bråk så är man faktiskt minst lika påverkad. Där barn är, där påverkas dem. Tro inte att en stängd dörr är lika med en skyddad bunker från dålig miljö.

Kan du inte ge dina barn en förebild extra som faktiskt vet hur man beter sig så låt de omgående stanna hos sin pappa.
Finns inga ”men” när det kommer till barn.

39 Till Malin :

skriven

Att du har svårt och lämna är ditt ansvar. Dina barn kan inte göra val som du kan. Dina val kommer alltid påverka dem. Om man hör bråk så är man faktiskt minst lika påverkad. Där barn är, där påverkas dem. Tro inte att en stängd dörr är lika med en skyddad bunker från dålig miljö.

Kan du inte ge dina barn en förebild extra som faktiskt vet hur man beter sig så låt de omgående stanna hos sin pappa.
Finns inga ”men” när det kommer till barn.


// Ghostwriter

40 Ghostwriter - ? :

skriven

La du till senare idag att du inte kunde besvara frågor? Jag såg faktiskt inte detta innan. Ursäkta!


Ha det så kul! Kram

41 Dunegull:

skriven

Stort grattis, så värd ❤️
Massa kramar och ha en fin helg ☀️

42 Lydia💕:

skriven

Skönt att höra att dina prover va bra så skönt för dig
Kram
Lydia💕

43 Niklas:

skriven

Jag känner en viss lättnad i ett uppbrott och samtidigt att det fanns mer att ge från båda men speciellt från mig. Och en insikt till handling av vad jag tappat på vägen och hur jag ska styra upp det framöver har infunnit sig. Men kommer vi vara fortsatt vänner och tiden få utvisa om vi går in i något nytt? För känslorna finns ju där från båda sidor.

44 La Jo:

skriven

Hej Es,
ska jag ge D en till chans och låta honom tänka över en gång till om han kan tänka sig fler barn? Eller bara radera honom och gå vidare, fast jag får soulmate-vibbar?

Så bra att du är frisk!

45 Jeanette:

skriven

Låter underbart att höra!

Kram

46 Amanda:

skriven

Hej! Åh vad fint du har i ditt växthus! Jaså du gör healing också. Vet du när du ska ha nästa healing? Jag vill bara må bra psykiskt men det blev ett låst läge för mig som har varit i åratal känns det som. Inte konstigt att jag är så mentalt trött! Och jag har en jätte thigt känsla i slutet av huvudet som är ganska jobbig. Det kanske du kan heala? Ha det så bra!

47 Amanda:

skriven

Hej! Åh vad fint du har i ditt växthus! Jaså du gör healing också. Vet du när du ska ha nästa healing? Jag vill bara må bra psykiskt men det blev ett låst läge för mig som har varit i åratal känns det som. Inte konstigt att jag är så mentalt trött! Och jag har en jätte thigt känsla i slutet av huvudet som är ganska jobbig. Det kanske du kan heala? Ha det så bra!


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: