Sanne levde sin dröm.....

Dagens gästbloggare är: Sanne
 
Hej Es och alla
 
Jag blev så glad när jag nu såg att det skulle bli storhealing och jag kom att tänka på  förra storhealingen som ju är några år sedan.
 
Jag hade anmnält mig och  kunde inte själv delta  men fick veta att det skulle gå bra i alla fall.
 
Min önskan var att  få göra en utlandsresa.
Jag hade aldrig  varit utomlands.
 
 
Klockan 20 till 21 skulle healingen vara men jag var på bröllop och tänkte inte ens på att det var healing när en barndomsvän till mig och bruden berättar om sitt semesterboende på Malta.
Det lät helt underbart.
 
Hon bjöd mig på stående fot och ville att jag skulle komma innan hösten övergick i vinter och vi bestämde att redan på  nästkommande måndag skulle jag köpa flygbiljett.
Det blev just så.
Fem veckor senare flög jag till Malta och hade två underbara  veckor där med massor av upplevelse och trevligheter.
 
 
 
Healingen fungerade bättre än jag  kunnat ana och det var väldigt stort och speciellt.
Jag fick ett minne för livet.
 
Tack igen finaste Es.
 
Kram från Sanne
 
-
 
Storhealingen går av stapeln den  25/10 klockan 18.
Healingen varar en timma
 
Kostnaden är 100 kronor.
Du kan swisha  till : 123 0707 109
 
Är du utomlands eller har du inte swish så kan du stoppa en  svensk hundralapp eller en 10 eurosedel i ett  kuvert och skicka till:
WIDA Terapi AB
Gamlegårdsvägen 3
26651 Vejbystrand
 
Maila mig när du gjort din betalning och tala om vad du önskar och vill ha ut av din healing.  
 
Om du vill är du själv välkommen att delta under healingen och då ägnar du de första 10-15 minuterna av healingen åt att du visualiserar hur det blir och hur det känns när din önskan är uppfylld. Därefter andas du djupt och tömmer hjärnan på alla  tankar.
 
Har du ingen möjlighet eller ingen lust att själv delta aktivt så brukar det fungera fint i alla fall !
 
Ni är alla så hjärtans välkomna och ju fler.. desto bättre brukar det bli.
Madame kommer att vara med från sin del av världen och vi hjälps åt.
 
Kram & kärlek 💖
 
 
 
 
1 Misstjejen:

skriven

Hej

Igår drömmar jag på natten som jag minnas då det finns en scen som jag prata med C kvinna om känslor men jag svar nej jag ser dig lite som extra mamma.

Ärligt jag vill inte har mer än så som jag är nöjd med C kvinna och det är tillräckligt bra med våra relation och jag önskar inte ens. Det ska jag få ångest för.

Men varför är den dröm dyker upp? Vill hon eller... jag hoppas hon vet var är min relation står för.

Ha det bra

Svar: Drömmen kommer eftersom hon ofta finns i dina tankar, kram :)
Esmaralda

2 💞:

skriven

Godmorgon
Det här är så fint och jag bara måste vara med.. ✨🙏

Ställde frågan igår men hen kunde inte.. återkommer han med en dag och kommer vi prata ut ( jag säga vad jag känner)?
Kram 🍁

3 <3:

skriven

Finns det någon chans att L och A vänskap försämras och de slutar vara nära?
A verkar inte alls tycka om mig. Hon har varit mindre trevlig mot mig och känns avundsjuk fast det är lite bättre nu tror jag.
Kram

4 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag undrar om min och C kvinnas relation kommer blir en berättelse i framtiden? För våra relation är inte som andras...

Ha det bra

5 Misstjejen:

skriven

Hej

Har C kvinna alltid vilja att kommer på besöka till min lägenhet men hon våga inte för hon gillar ju videosamtal med mig när jag är hemma.

Har hon alltid vilja titta in min lägenhet?

Ha det bra

6 smulan:

skriven

Vad kul att healingen fungerade och att du fick en härlig resa.

Barnet fyller år och tankarna går till bio-föräldrarna.
Tänker dom på barnet eller är hen helt släppt ur tankarna?

7 Mig:

skriven

Hej Esmaralda.

Vad skönt att healingen gick bra.

Kommer han och jag att bli tillsammans i en seriös relation?
Kram

8 Bjork:

skriven

Hej idag ska jag fixa mina ögonbryn:)

Får jag åka på något spa i vinter?


Kram

Svar: Så fina brynen kommer bli !Planera i god tid och visst kan det bli spa, kram :)
Esmaralda

9 Mma:

skriven

Hej Esmaralda.

Undrar om du ser någonting kring detta.

Kommer jag att ha hand om barnet ensamt?

Eller kommer pappan finnas med i bilden och ha kontakt med barnet? Tror du det?
Kram

Svar: Jag ser ingen pappa som är närvarande på heltid, kram :)
Esmaralda

10 Mercan:

skriven

Esmaralda ser du vilken dag dycker upp min byxa nästa vecka🥹🙂‍↔️🙏ska till psikologen på Måndag ,finns det shans då🥹

11 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag hoppas det blir något sista veckor av november eller börja av december dä ses jag C kvinna. Jag gillar ju när det är närmare av ledigheten som sommar och jultider.

Jag hoppas det blir så då det är mysigt tycker jag

Ha det bra

12 🩷:

skriven

Hej Esmaralda.

Jag tog första steget mot att bli sams och en möjlighet till återförening.
Tror du han kommer ta emot den? Kommer vi lösa vår konflikt och komma vidare i vår relation?
Kram

Svar: 65-70 % chans att ni kan lösa konflikten, kram :)
Esmaralda

13 Skorpan:

skriven

Härligt Sanne att din önskan gick i uppfyllelse o du kom dih utomlanda! Tala om att bli bönhörd ;).

Kanske beror på typen av önskning o hur den sen uppfylls eller vad hänger det på? Om den involverar andra personer ja då är den kanske mera svår att gå i uppfyllelse? Eller så är det bara så att endel inte ska få hjälp "från ovan" ;)... Hur kommer det sig förresten att Madame vill vara med på healingen o jobba för oss Es? Nyfiken ;).

Tur att jag kom mig iväg i tid i morse för det blev inget köande längs vägarna o gatorna då jag var tvungen att ta bilen till jobbet. Ogillar ju att köra i stan, men ibland måste jag det. Klarade mig med livhanken i behåll alltså ;D. Mässgrejorna kommer sig inte iväg till mässan av sig själva.

Tror mitt dåliga sovande inverkar stort på humöret, vet inte riktigt hur jag ska tackla problemet
heller, kanske får
säga som pappa, i graven får man sen sova ;)...

Ha en bra dag!
Kram Skorpan

Svar: Jag och Madame jobbar ibland tillsammans.. och ibland inte... nu pratade vi om annat och hon kände att det var dags för healing, vilket jag helt höll med om :)Kram :)
Esmaralda

14 Ninni :

skriven

Godmorgon kära du!
Jag kommer att skicka en hundring till healing då skriver jag väl mitt namn och önskan? Kan du se om mitt äldsta barnbarn kommer att bli skuldfri? Tack och kram

Svar: Välkommen till healingenDitt äldsta barnbarn blir skuldfri så småningom men det kan dröja, kram :)
Esmaralda

15 Shenzi:

skriven

Hej Es!
Jag undrar nyfiket vad du kan se för mig nästa år? Något positivt som händer? Ja e trött på denna eviga kamp! Kram Shenzi 🌹

Svar: En del kommer falla på sin rätta plats, kram :)
Esmaralda

16 💕 Zoey 💕:

skriven

Kära Es!
Vad menade du när du skrev: "längre fram kan de bli en sådan operation"? Du ser flera knäoperationer för mig alltså? Kram Zoey 💕

Svar: Eller så kan det vara att de dröjer lite innan det alls bli operation, kram :)
Esmaralda

17 Jossan :

skriven

Godmorgon
Härligt att det blev som du ville!

Idag tog det emot men jag tog mig till gymmet ändå! Jag blir så mycket piggare av det. Men tyvärr svullnar jag ju upp… skot sjukdom man har… Aja men kanske hjälper lite att få bort ändå!

Igår börja jag och min kompis prata om sommarens trevligheter. Vi ska iallafall på 2 festivaler. En av dem släpper biljetter redan nästa vecka och då ska jag försöka få tag på 2 biljetter till oss.

Kände att jag fick lite extra glädje inom mig då. Sen planera vi in en eventuell kväll med killarna.

Så just nu känns saker bra! Kan vara att jag ha oerhörd energi pga gymmet. Men just nu känns livet på topp!
Bara små pusselbitar som fattas!

Kram

Svar: Vad roligt med festivalplaner !Och så härligt att livet känns bra.... pusselbitarna kommer hamna rätt... kram :)
Esmaralda

18 Klara:

skriven

Hej, oj så spännande att det gick in direkt! Och så kul att bli bjuden med till Malta, det verkar härligt där.

Jag skulle vilja veta vad för typ av frågor man kan fråga eller önska sig? Kan man önska sig mer energi. Mer klartänkhet? Att man attraherar mer pengar? Att man får klarhet till vad man ska jobba med?

Mvh Klara

Svar: Man kan faktiskt önska/attrahera precis vad man vill.. det finns inga begränsningar.... och egen insikt är alltid en bra önskan... kram :)
Esmaralda

19 Klara:

skriven

Går det att skicka healing till någon som har ont i ett visst område tex knäna? Kram Klara

Svar: Jadå, det går fin, kram :)
Esmaralda

20 Mimi:

skriven

Hej!

Om jag hade råd skulle jag delta i healingen. Skulle behöva energi och läkning efter två år av sömnbrist.
Oroar mig över mammografin, väntar på svar. Oro och sömnbrist. Kommer livet att bli normalt igen och lugnet infinner sig??


Kram

Svar: Ja det kommer bli normalt igen, kram :)
Esmaralda

21 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Så roligt Sanne att din önskan slog in !Hoppas nu du får många resor utomlands . Lycka till !

Tack Es för svar igår !

Här är kroppen blåslagen . Trodde jag var en galant älva som kunde stoppa Mira med benet om det skulle behövas när jag kom hem igår med handlingskassar och en kelen grannkatt som absolut ville in hos mig...som en älva hmmm en strandad val snarare gjorde jag en saltomotal och slog i knä höft och mage när Mira likt ett odjur rusade ut för att jaga bort katten haha,,,suck när ska jag lära mig att jag inte är 17år längre utan en tant..
Inget brutet så man får vara tacksam ändå ;-)

Fullmåne idag så ta det lugnt alla ,
det gör jag ;-)
Kram Anki med flock

Svar: Nejmen fy så jobbigt.... men tur i oturen att ingenting blev brutet !Nu får du krya på dig i kroppen... kram :)
Esmaralda

22 Dunegull :

skriven

Har min kollega fortfarande känslor för mig? Hade han önskar jag tog intiativ till mer kontakt?

23 .:

skriven

Hej Es!
Kommer det någon ny person till jobbet snart? Det är så tråkigt att vara själv.

24 Masen:

skriven

Hej Esmeralda!

Jag vet inte om jag själv kan känna saker, ibland är det så men inte frekvent och i detta är jag kluven. Nu undrar jag om han kommer separera och om det kommer bli vi i framtiden. Inte nu, förstår jag men lite senare? Eller är det kört? Tack <3

Svar: Chansen ser inte ut att vara så stor , kram :)
Esmaralda

25 Lotta S:

skriven

Reser jag fortfarande på långresor som pensionär, mer eller mindre än just nu?

Svar: Du kommer fortsätta resa, kram :)
Esmaralda

26 Tess:

skriven

Godmorgon

Fick behandling och healing igår, kommer det hjälpa mig med min onda fot? Ser du om jag har någon skyddsängel vid min sida?

Ha en fin dag! Kram ♥

27 Mercan:

skriven

Esmaralda hittar jag min byxa idag ,ska dit ,eller nästa vecka🥹😤🥹

28 Snödroppen:

skriven

Godmorgon💞
Vad härligt att du delar med dej och vilken fin resa du fick Sanne🥰
Här strålar solen så fint idag men jag får spendera dagen inne på arbetet men det känns som en bra dag, länge sen jag kände den känslan…
Annars snurrar allt på som vanligt, kärleken blomstrar och väntan på mina barn blir bara starkare o starkare men tålamodet finns där..💪🏻
Dyker det upp jobb för min käresta snart eller får han åtminstone komma på nån intervju av av alla jobb han sökt?
Kram🥰

29 Mercan:

skriven

Dröjer min byxa Esmaralda eller finns det shans att jag hittar den snart nästa vecka🥹💕🤗

30 Lilla:

skriven

Hej Esmaralda.

Kommer han och jag att bli tillsammans?

Kram

31 Bjork:

skriven

Hej tack för svaret:)

Har bestämt mig att varannan månad unna mig formning och färgning av ögonbryn:)

Ska unna mig mer nu har jag bestämd.

Kram

32 Mamman :

skriven

Hej Esmaralda.

Ser du om han kommer ha barnet regelbundet och ha kontakt?
Kram

33 Bjork:

skriven

Hej hittar jag någon behå att köpa som passar mina bröst?

Kram

Svar: Ja, leta i en välsorterad underklädesbutik, kram :)
Esmaralda

34 Lilla :

skriven

Hej Esmaralda.

Om han och jag löser konflikten. Kan vi bli tillsammans i en seriös relation han och jag?
Kram

35 Hemlig:

skriven

Hej Esmaralda!
Vilket svar på din önskan Sanne! Kanske du har rest flera gånger efter detta.

Det känns aningen osäkert med nya kollegan, jag vet inte var jag har hen. Kommer hen att bli kvar här länge eller drar hen snart vidare? Eller är det jag som drar vidare?
Tack och kram!

36 <3:

skriven

Finns det någon chans att F är lite fascinerande av mig? Han är inte alls min typ egentligen med långt hår och rockig stil.Tycker han bra eller dåligt om mig ? Ser han något annat än glitter party prinsessa ?
Kram

Svar: han tycker att du är söt och intressant, kram :)
Esmaralda

37 en trevlig prick:

skriven

Så härligt du fick uppleva din resa och önskan slog igenom.
Kära Es , ser du någonting hur han tänker kring mig/oss, ligger chansen fortsatt på 50/50 du nämnt tidigare?
Tack och kram :)

38 Emma:

skriven

Hej

Jag har inte träffat P sen sommaren . När ska vi träffa igen?

39 Lou:

skriven

Jag skulle gärna vilja skicka healing till en annan, nära, person samt göra en önskning för egen del. Ska de liksom läggas som två separata eller? Lite trögtänkt för tillfället :)

Kram :)

Svar: Då får det bli två separata eftersom det riktar sig till två olika personer, kram :)
Esmaralda

40 Igges matte 🐈‍⬛:

skriven

1000 tack för att du förmedlade hälsningen från de mina i Alltet, om att inte ge upp 🙏🏻

Stor kram 🐈‍⬛

41 Mercan:

skriven

Esmaralda jag hade prövat förut hope svart byxa som var stor på mig ,idag prövade jag igen och känndes snygga ,ska köpa dem i morgon tänker ha dem på mig ofta ,vad tycker du Esmaralda,är dem super snygga på mig ,tacksam för svar söta Esmaralda jag behöver din hjälp🤗💕🤭🙂‍↔️🙏

42 Ledsna mamman :

skriven

Åh Esmaralda vad jag hade önskat du kunde se!!! VAD HÄNDER NU SNÄLLA FÖRSÖK OCH SE
JAG BER DIG FRÅN MITT HJÄRTA. Det finns min själ ingen gud nu vet jag tacksam för svar snarast

Svar: Hemskt ledsen men ser inget svar för dig.. ibland blir det bara så.. tyvärr... kram :)
Esmaralda

43 Igges matte 🐈‍⬛:

skriven

1000 tack för att du förmedlade hälsningen från de mina i Alltet, om att inte ge upp 🙏🏻

Stor kram 🐈‍⬛

44 Ghostwriter :

skriven

Är mina anfall pga det jag misstänker angående hur dåligt jag ätit under lång tid? och kanske att vissa symptomet är pga de blodvärdena visade.
Det känns inte alls som det läkarna vill tro, min teori känns troligare.

Kram

Svar: Jag kan faktiskt inte svara på anledning till dina anfall, kram :)
Esmaralda


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: