Hästen & spådomen...

Jag måste bara få berätta lite om den seans jag höll igår.

Som vanligt förberedde jag mig mentalt – mediterade en stund och sökte kontakt med både mina och kundens andliga vägledare.

Jag fick starkt och tydligt till mig att jag skulle gå ut.

Vilket jag gjorde.

Och strax kom en gammal knotig häst längs vägen  här utanför i sakta lunk – han stannade och tittade åt mitt håll och log så snällt  och rart som bara hästar i andra dimensionen kan le. 

Han talade om att han hette  Bakelsen , vilket jag tyckte var ett konstigt namn på en häst men vem är jag att döma ! 

 

 

Han förmedlade också att han varit i Alltet länge, ända sedan min kund var barn.. för bortåt 50 år sedan. 

Nu ville han hälsa och tala om att han är där med sin varma och trygga mule och tröstar när hon är ledsen. 

  Kunden hade inte själv skrivit något om en häst i sitt mail till mig – men jag fick ju naturligtvis redogöra för Bakelsens meddelande.... så tydligt som jag bara förmådde.

Svaret från kunden kom snabbt och började med en stor skrattemoji.

Hon förklarade att hästen hette Napoleon… och jag hade tolkat fel… liksom som Napoleonbakelse… och för mig blev det bara Bakelsen. Så kan det gå.  Det är inte alltid så lätt med tolkningarna. 

 

Hon hade känt av sin barndomshäst då och då – den gamla uttjänta arbetshästen som stod i grannens stall och som hon skötte om och kramade när hon var ensam och ledsen.

Napoleon  var en kär och viktig vän så länge han levde. Och en vän som hon aldrig glömde.

Hon brukade klättra upp och sitta på hans rygg oavsett det var i spiltan eller i hagen och  alltid var han fin och snäll och han brukade se henne  djupt i ögonen och puffa på henne med mulen, liksom för att pigga upp henne

Napoleon & bakelse... ja jistanes som det kan bli ibland när man spår !!

 

 

Jag kan tala om att jag håller seanser och spår också från New York och allt funkar som vanligt.

Du som vill ha seans/spådom… du är välkommen att maila mig på:

[email protected] och jag mailar info till dig om hur det fungerar.

 

Kram & kärlek

1 Bh:

skriven

Haha.. men Napoleon är ju en riktigt go bakelse.. precis som hästen. Duktig du är💕.
Vad ser du för mig så här i början av 2018? Något speciellt? Kram

2 Michaela:

skriven

Mysig berättelse :)

2017 slutade i tårar. Saknar honom oerhört mycket. Du trodde också att han menade när han sa att han älskade mig. Hur kan det försvinna på ca 2 v? Kan det vara hans tillstånd som är orsaken till allt? Han är inte alls sig lik.

2018 närmar sig. Hoppas på lite flyt och framgångar. Tycker att det är dags nu efter 6 år av motgångar. Tvingades lämna mitt jobb pga sexuella trakasserier. Arbetsbefriad med lön tom 27/2. Sen står jag utan jobb. Kommer inte klara mig ekonomiskt om jag måste leva på A kassa. Ej hört om det blir rättegång. Vill inte att den jäveln skall komma undan all skada han orsakat. Rädd för ensamhet. Vill börja om. Lämna Sthlm. Träffa nya och äkta vänner. Trött på det gamla. Kanske du ser ngt .....? Kram

3 <3:

skriven

Hihi så det kan gå.
Känner mig så irriterad och besviken på Mikaela. Är en hund begraven med pengarna är rätt säker att hon fått dem till sitt konto för flera veckor sedan. Har hon använt dem själv ?hon vägrar kolla upp vad som hänt. Misstänkt.Hennes väninna skrev till mig att hon var säker på att det var så.Ljög hon för sin chef att hon inte var ut på krogen ? Är sånt kaos och drama med henne. Hennes kompis så att hon är farlig och lurar killar.
Kram

4 Mamman:

skriven

Hej Esmaralda.
Så häftigt, jag har också vart nöjd med mina seanser.

Es, den man jag berättade om igår han, har sett på Facebook att han träffat en kvinna.
Om jag kontaktar honom, tror du att vi har en chans med varandra då?
Kram

Svar: Det känns inte som om han är din soulmate, nej.. kram :)
Esmaralda

5 Linda N:

skriven

Tack för ett härligt skratt så här på morgonkvisten, Es!
- Men också påminnelsen om att det är djur och natur som är det viktiga när livet kommit i obalans.
Fina Napoleon, du gav även mig hopp idag. 💖🍰🥕

6 Natalie:

skriven

Godmorgon Esmaralda.
Härlig frukost i tv soffan, det är skönt det!
Innan sommaren ser du något specifikt inom kärlek då? Har jag träffat någon?
Kram

7 Rebecca:

skriven

Åh så fint att få en häksning :) och kul att åka till New york hoppas du får kul, men det tror jag du får! Väntar något kul för mig nästa år? Kram

8 Jobb:

skriven

Hej!

kan du se om jag kommer att jobba i kontorsmiljö? en spåkunnig man sa det till mig men faktum är att jag inte tycker om att prata i telefon så vad tror du Esmaralda!

kram

9 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Tror han gillade din tolkning ;-) låter som en väldigt snäll häst. Pratade igår med en äldre dam som jag inte hört av på länge och apropå djurnamn så berättade hon att hennes sons katt som heter Marmelad nu blivit 16 år tar hissen ner själv och blir utsläppt Djur är fantastiska <3

Skulle boka en resa i sommar ( norrlandskryssning.) men damen som skulle följa med har hoppat av..så jag blir väl hemma ...

Nu har du väl börjat packa eller ...:-)

Kram Anki med flock


Svar: Men vilken härlig katt som tar hissen själv... jag hade en gång en katt som kissade på toaletten.. precis som vi.. det hade hon lärt sig av sig själv ! Inte ska du bli hemma för att ditt ressällskap avbokat.. hitta någon annan eller res själv.. med packningen har jag kommit så långt och jag funderar på att få ner min resväska från vinden.. :) Kram :)
Esmaralda

10 Tingeling :

skriven

Djur är fantastiska. Och kanske har dem lite humor där också på andra sidan 😁 bakelsen hade ju varit ett gulligt namn annars.

Här blir det så mycket vila som möjligt denna helg. Är trött mentalt. Och ont i kroppen och visdomstand, som jag ska ta tag i nästa vecka. Och så tänker jag på min farmor 💜
Har pausat lite i tänkandet om att plugga. Jag måste vila nu och tar tag i det nästa år. Har i alla fall en någorlunda tanke och plan som startat.

Min framtida man, är han svensk? Har fått för mig att troligen inte kommer vara helsvensk... ☺

Trevlig lördag!

Kram!

Svar: Osäkert om han är svensk, det behöver han inte vara.. däremot ser det ut som om han är svensk medborgare.. kram
Esmaralda

11 Hoppas:

skriven

Hej Esmaralda

Vågar jag hoppas på att 2018 blir ett bra år med positiva förändringar? Någon gång måste det väl vända även för mig.

kram

Svar: Det vänder... sakta men säkert kommer det att ske en hel del positivt.. kram
Esmaralda

12 Lollo:

skriven

Hej Esmaralda.
Tror du det finns en chans för mig och F? Till ett seriöst förhållande?

Kram

13 Helena Ir:

skriven

Roligt för kunden..när du får fram sådana fina hälsningar..

Jag undrar om inte min pappa påverkat mina drömmar i natt..det var mycket prat om finska språket i drömmarna. Eller så är det hjärnan som kör någon egen repetoar..ganska många finländare här. Jag slänger ur mig lite fraser bland folk..alla är inte lika sociala som mig 😉 det märker jag ju!
Heter det "tiga är guld"! Ibland förstår jag inte varför käkmusklerna får spel så ofta 😊

Svensk tid 14.50 sitter jag på planet..

Hörs..Ha en bra dag!
Kram! 😊

Svar: Nog var det din pappa som påverkade... ha nu en bra resa :) Kram :)
Esmaralda

14 Sus:

skriven

Hej
Kan bli tokigt i denna dimension också,....
Hur blir de?
Love sus

Svar: Det blir osäkert... som det ofta blir... kram :)
Esmaralda

15 Skorpan:

skriven

Att heta Bakelse är väl inte så dumt, tänk vad god man måste vara ;) o det var han ju, Napoleon :). Oj vad jag önskar att någon kunde hälsa åt mig i en seans...

Resan närmar sig Es o du har packat, eller hur ;). Fast det går ju i ett huj då du vet vad du ska ta med dig.

Här händer inget ovanligt, tvättmaskin o torktumlare går o sen ska nog jag också gå, hemma en lördag, näe. Kan det bi nån inbjudan til nyårsfirande Es? Ser inte så ut men..
Ha det gott!
Kram Skorpan

Svar: Jodå, allt är packat..... not !! :) Det kan komma en inbjudan.. runt 40 % chans.. kram
Esmaralda

16 Rosa:

skriven

Alltid intressant att läsa om dina erfarenheter och seanser. Är sugen på en ny seans, det var ett år sedan senast.

Undrar om de här bråken med barnen nåt kulmen nu och det vänder? För jag orkar inte mer...

Gott slut önskar jag dig Es och alla andra

Svar: Ja, det kommer vända och bråken blir mer sällan och inte så bittra... seans är du alltid välkommen för.. kram :)
Esmaralda

17 Hanna:

skriven

Hej! Å va fint med en häst som kom med en hälsning. Jag hade också en häst när jag var liten, egentligen grannens men hon var "min". En mycket gullig och snäll pålle, men samtidigt egensinnig och envis. Det var en stor sorg för många när hon gick bort av hög ålder. Har hon det bra där hon är nu? På senare år har jag tänkt på henne och skulle gärna börja rida igen. Kram

Svar: Hon har det så bra... och klart du ska rida lite igen.. kram :)
Esmaralda

18 Virrhönan:

skriven

Godmorgon!
Så underbart att läsa om dessa möten du gör från olika liv, ibland önskar man att man var lite medial och själv kunde ta kontakt. Fast jag har ju faktiskt sett en gestalt här som försvann runt ett hörn och jag tror inte det var inbillning. Jag försöker känna in ibland men jag känner mej så dum på nåt sätt. Samma sak när jag har mitt snack med shanti, lyssnar hon på mej och hjälper mej? Verkar hon fortfarande? Hon hänger med i bh:n var dag.
Kram

Svar: Shanti både lyssnar och hjälper... och du har en andlighet inom dig.. så känn dig inte dum.. kram
Esmaralda

19 Glädje och sorg:

skriven

Läste igår om folk i släkten som emigrera till USA:s östkust, både på min pappas och mammas sida i slutet på 1800-talet, spännande att se hur mycket generationerna efter dem hade flyttat runt i USA eller stannat kvar i området. Kommer jag resa till USA någon gång och eventuellt träffa avlägsna släktingar?
Kram

Svar: Ja det kommer du absolut att göra... kram
Esmaralda

20 åsa:

skriven

Hej E!
Vad lustigt m hästnamnet fniss.

Sliten av mötet o trött m många känslor som snurrar.Ser du om glädjen o framgång infinner sig nästa år o m kärlek?
Kram Åsa

Svar: Jag ser att en hel del bra ting händer nästa år... kram
Esmaralda

21 Miltons Mamma:

skriven

God Morgon

Nu, efter över 2 år, är R i Sveroge för att "träffa sin son".
De 2 första dagarna med umgängesstöd på 1 1/2h vardera.

Jag har fått KÄMPA till mig dessa 2 dagar trots överenskomnelse i tingsrätten. Jag tar 110 % avstånd från R och har tom läkarintyg på att jag mår dåligt över att ha kontakt etc med honom. Jag vägrar träffa honom.
När man har umgängesstöd hos Familjerätten ska föräldern som ska träffa barnet vara där 15 min tidigare för att ta emot barnet (och för mig personligen är det viktigt för att inte stöta på personen)

Dag 1 Kom i tid. Fungerade bra
Dag 2 Kom försent. Jag höll på att springa in i honom. Ögat såg, kroppen reagerade. Flykt. (Magkänslan säger att det var med flit han dök upp sent)

Dag 3 Ska umgås med sonen 10-18. Hämtas och lämnas hos min mamma. Han kom i tid men ville lämna Noah kl 17. Kl 15. kom de förbi och lämnade lite leksaker. 45 min senare lämnade han sonen.
(Magkänslan säger att han kollade läget vid 15)

Magkänslan säger oxå att han inte endast är här för att "bonda med sonen". Han trodde att han skulle kunna göra som sist. Manipulera och försöka nästla sig in hos mig.

Att tjaffsa, bråka, hota, psyka ned, anklaga, påstå att han inte får träffa sonen för mig. Så har han redan varit sen till ett möte kl 15.45 på em och lämnat sonen över 2h tidigare. Anledning = "Jag börjar bli förkyld"

Visste inte om jag först skulle skratta eller gråta 😂
Han har redan sagt att han ska ta med sonen till USA i sommar. Vilket han inte FÅR! Men magkänslan hoppar in och säger att "det vet han. Han vill bara skapa problem för dig (jag får ju ta biten med att säga att R inte följt överenskommelserna etc)

Ja.. nu ska jag erbjuda honom 4 dagar till så SONEN får träffa sin pappa så mycket som möjligt.😊

Så.. fina Es. Jag litar på att jag känner rätt angående ovanstående magkänsla.

Får du upp något angående allt detta? Vad är hans syfte och mål?


Kjam underbara du 💖

Svar: Hans mål verkar inte vara så tydligt som du tänker... nog skulle han vilja nästla in sig igen.. men samtidigt vill han träffa sin son... så det är nog en mix av känslor hos honom men som sagt, jag ser inget tydligt mål... kram
Esmaralda

22 Virrhönan:

skriven

Hej igen
Av nån anledning kom jag att se vädret i New York, du får nog klä på dej för jädrar va kallt det kan bli därborta😱 På med pälsmössan och tjockaste jackan😅
Kram💕

Svar: Ja jag såg det också... hua, sånt är man inte van vid som skåning :) kram
Esmaralda

23 Fina:

skriven

Kära Es! Kan det bli lyckat med mannen N? Stor kram och Gott Nytt år.

Svar: Chansen är runt 60-70 % och du märker snart vartåt det lutar.. kram
Esmaralda

24 💕 Zoey 💕:

skriven

Kära Es!
Jag förstår att det inte alltid kan vara lätt att spå eller få fram alla olika meddelanden/budskap, men jag får säga att du gör ett förbannat bra jobb! Du är helt otrolig Es!
Åh New York! Igår insåg jag och min syster att igår var det 1 år sedan som vi satt på planet ner dit. Många underbara minnen dök upp i huvudet och det blev att jag tog fram mitt USB minne till datorn och vi satt och tittade på bilderna ihop. Gud vad jag längtar tillbaks dit! Hoppas du får det underbart när du är där. Hur länge blir du borta denna gång?

Jag hoppas du kan ge mig svar på denna frågan, men jag har en konstig känsla gällande datumen 12,13 och 16:e. Kan du se om det händer något speciellt på någon av dessa datum i framtiden eller om det kanske har hänt i mitt förflutna eller om min känsla bara är ur funktion helt enkelt? Mycket tacksam för svar! Kram Zoey 💕

Svar: Den här gången blir det en kort tur.. jag är hemma igen 10 januari.... jag håller med dig och just kring 12 och 16:e... men jag ser ingen stark varning... något diffust bara... kram :)
Esmaralda

25 Mimmi:

skriven

Hej Esmaralda.
Är han klar över att han vill vara med henne?
Kram

26 Hmm:

skriven

God morgon undrar ser det ljusare ut för mina syskon 2018? Kram

27 Skorpan:

skriven

Bäst stt bulla upp här hemma då ;) inför nyår. O nästa vecka blrjar ju det bya livet med PT:n o då blir det nog inge gott mera... Eller kanske i annan form ;). Har blivit att sakna inlägget om hur man eventuellt skulle kunna komma ur en depression, har du det snart Es på kommande? Näe nu måste jag ta mug ut, här syns blå himmel idag, härligt :).
Kram Skorpan

28 Shirin:

skriven

Duktig du är! Jag har alltid varit nöjd med alla mina seanser och snart är det dags för en ny igen :)

Es, hur ser 2018 ut för min del? Ser du något särskilt som sker ❤️

29 Catarinan:

skriven

Jag blev alldeles tagen av denna spådom 💕 den gamla älskade hästen klev fram o vile säga nåt 😢 så gulligt, Napoleon.
jag har så många frågor 2017 har varit värsta året men nästa måste jag ta tag i en ekonomisk situation som jag kämpat m ett tag, svårt att tänka på nåt annat, kommer det bli bra? har börjat fundera på att flytta hem till norr igen, hellre 2 m snö o en stad m gym o folk än denna kompakta ensamhet . tack på förhand! kram !

30 EE:

skriven

Läser då och då mitt x nya frus blogg. Idag läste jag om mig själv att jag är ett pskyo och att barnen jag hr med mitt x aldrig visat sin pappa någon kärlek... för att dom som är i yngre tonåren inte visar det på samma sött som deras 4 åring. Jag blir så trött. Deras relation lär ju inte bli bättre... och ärligt genom att skriva allt detta hon gör nu och tidigare så biter hon sig själv i svansen så att säga. Min uppfattning. Men jag säger inte ett ont ord om dom... ligger inte för mig, känns onödigt. Men att skriva ut saker på nätet är så, finner inte ord. Skulle vi hamna i tex rättegång så är väl detta något som kan användas mot dom? Det skrivna ordet är svårt att göra ogjort.

Nåja, ser fram mot min kommande seans :)

Kram

Svar: Skit i att läs henne blogg... fullt ut.. kram :)
Esmaralda

31 EPM:

skriven

Hej!
Så härligt att bli tröstad av samma mule som tröstade när man var barn...
Saknar min lille Emil från barndomen. ❤

Igår fick jag ett bra och roligt besked om min nya tjänst, jag kommer ha möjlighet att starta tidigare än jag trott!☺️

Ser du något om mitt 2018 som kan vara bra eller kul att veta?

Kramar

Svar: Känns stabilt, positivt och bra inför nya året.. kram :)
Esmaralda

32 Anna.L:

skriven

Hej! Jag har ett tretal gånger drömt om en dubbelgångare till mig, hon försöker ta över mitt liv, mörda mig. Någon annan som lever i min kropp! Ofta utspelar det sig på hemmaplan, skola och hos mina föräldrar.
Vad ska det innebära?
Meningen bakom drömmen?
Tycker det är obehagligt.
Kram!

33 Maria:

skriven

Hahah så roligt. Gott nytt år från Paris.

Svar: Gott nytt år till dej :)
Esmaralda

34 Berg:

skriven

Härligt att läsa om dina spådomar! Så betryggande det måste vara att veta att den gamle barndomskamraten är med och stöttar med sina hästkrafter!

Får du till dig något speciellt som jag ska tänka på under 2018?
Tack, och passar på att önska ett gott nytt år och fin resa!

Svar: Om du möter en kvinna med tatuering på handleden.. så ska du inte lita på henne.. kram
Esmaralda

35 <3:

skriven

Hej kära Es packar och fixar det sista. Får hoppas att det blir ett fint nyår i Stockholm utan mitt ex F men det känns som jag tog rätt beslut att boka av. Nya Pernilla Whalgren klänningen fixad så man känner sig lite fin.
Ljuger M om att hon inte var ut ? Allt känns så konstigt. Drama hela tiden och strul med henne.
Kram
💗🎉🍾

Svar: Backa ett steg från henne.. ligg inte på... kram
Esmaralda

36 Lydia💕:

skriven

Vilken fin häst och vad duktig du är
Nyårsafton en liten fest blir det kul och är H något att träffa tycker du?
Lydia💕

37 Louise:

skriven

Imorse kom katten in i sovrummet och krävde att jag skulle klappa honom och sen gick han under täcket och somnade bredvid mig. I går låg han på barnens rum och jag tog foto och skickade till maken och barnen som är i Polen och Xander min yngste sa att han ser ledsen ut. ja han saknar väl resten av familjen.
Jag får vänta tills över nyår innan jag får mitt betyg på förra praktiken. Jag tror att jag kommer få ett Godkänt i alla fall så nu får jag sitta på nålar fram till tisdag.
Bara de omregistrerar mig så jag får ut CSN snart.

På onsdag ska jag på intervju till en liten förskola. Jag antar att det är många sökande så jag kommer väl inte bli den som har turen att bli anställd.
Jag får väl först göra klar min sista VFU för att få chansen att få jobb.
Blir 2018 mitt år? Med jobb och en flytt(orkar inte bo kvar i vår krigszon längre)?

Tacksam för svar och ha en fin dag.
Kramar

38 Riddare:

skriven

Hej Esmaralda.
Är han säker på att han vill vara med henne?
Kommer de bilda familj tillsammans?
Kram

39 Natalie<3:

skriven

Hej Esmaralda.
Innan sommaren tror du något hämt inom kärlek för mig då? Att jag träffat någon och är i en kärleks relation? Iallafall kommande året? Kram

40 Alie:

skriven

Ha ha ja det var ju lite kul.. bakelse/Napoleon är nog inte så lätt att tolka alltid.
Jag läste lite slarvigt sist gällande din NY-resa, ni åker ju först efter självaste nyår..blir ju toppen även det, så klart!! 🎉
Jag kommer fira med just det närmsta av mina vänner och jag tror det kommer bli hur bra som helst..🥂🍾🎉
F.ö ser jag fram emot det nya året, jag har stora planer gällande mina resor och jag kommer kontakta dig för seans gällande bl.a. just dom.. ett av mina egna löften är just, att ta tag i saker för att sätta mitt liv och önskningar i rullning.
Ha nu en strålande Lördag allesammans! ✨💫
Ps: snälla Es, skicka mig lite tur gällande fortuna, hoppas på lite vinst idag.
Kram

41 F:

skriven

Hej Esmaralda.
Hur stor ser du chansen att det blir han och jag? Att han finner mig intressant med känslor?
Kram

42 Moj:

skriven

Hej Ez!
Jag har en intervju på torsdag. Får jag jobbet? Kram

Svar: Chansen är runt 80 %.. var till din fördel.. kram
Esmaralda

43 💕 Zoey 💕:

skriven

Hej igen Es!
Tack för ditt svar! Jag hoppas du får det bra iaf i New York och hälsa det från mig. ☺️ Jag hoppas det inte händer något allvarligt och negativt den 12 och 16:e utan positiva saker som jag kan se fram emot, men de återstår och se.
Jag vill önska dig och MG ett riktigt Gott Nytt År! Kram Zoey 💕

Svar: Det känns inte som om något illa sker kram :)
Esmaralda

44 Mamma - Ghostwriter :

skriven

Kommer jag ångra mig om jag bjuder hem mamma? Hon kanske redan vet vart jag befinner mig. Och förmodligen har jag hunnit bjuda hem henne innan du svarar.. Men svara gärna ändå!


Kram

45 Shirin:

skriven

Duktig du är! Jag har alltid varit nöjd med alla mina seanser och snart är det dags för en ny igen :)

Es, hur ser 2018 ut för min del? Ser du något särskilt som sker ❤️

46 Tisa:

skriven

Hej Es!
Jag vet inte vad jag ska göra nu. Helt plötsligt vänds allt uppochner. En av mina bästa vänner som skulle ha kommit imorgon. På nyårsafton. Tog en överdos igår. Och jag vill bara gråta. Hon som är en sån fin och bra vän. Människa i allmänhet.

Hon ska söka hjälp idag, och jag behöver samma hjälp men nu vågar inte jag söka, då kanske dom tror att jag gör det bara för att hon gjort det. Tror du att dom skulle tänka så?

En annan vän har bjudit mig på nyårsfirande, men jag vill återigen bara gråta. Ingenting annat. Jag vill inte fira med den förjävliga ångesten jag har. Jag vill inte göra något alls! Jag vill inte vara själv men heller inte träffa någon. Jag vill bara dra täcket över huvudet. Hon är dessutom emot att jag söker hjälp. Men jag vill inte belasta henne när det är som allra värst. Jag klarar det heller inte med hennes familj och farmor.

Es, jag känner mig så yr i huvudet av alla tankar och känslor, vad ska jag göra?

47 Berg :

skriven

Tack för råd! Ok, en kvinna med tatuering på handleden, lägger detta på minnet. Min fru har en sådan, men tror inte du menar henne ;-)

48 Abba:

skriven

:))Tack för att du dela med dig.Mums Napoleon bakelser min favorit:)

kommer det nya året med något spännande?
kram

49 Mumminmamma:

skriven

Hej Esmaralda.
Jag och barnets pappa har kommit överens om att vi ska vara överens innan barnet ska få träffa någon ny respektive.
Kan jag lita på honom?
Tänker han att han ska hålla det? Eller ser det ut som om hon redan träffat vår son?
Kram

50 Boudica:

skriven

Har inte haft häst, i detta liv. Men dagens blogg får mig att tänka på ett tidigare liv.
Har tidigare någon gång frågat dig om Xander, som kommit till mig i andra dimensionen, du sagt vi levat ett liv på cirkus tillsammans. Vad som senare tillkommit till mig är att han har någon koppling till en häst, "Starlight" Jag som både i detta och förgågna liv undrat hur man kan döpa en svart häst till detta!
Vill ju veta mer om det livet, kanske borde man göra en regression, men är det ens möjligt att rikta in på ett specifikt liv?

Har kollat på "return to Oz" idag, och diskmaskinen i full gång, ska fortsätta städandet, och så måste jag ta tag i pluggandet, varit på latsidan där, och inte många dar kvar tills inlämning! Men måste få godkänt! Hur ska mitt mål annars nås ;)
Hoppas jag klarar av att ta tag i allt och lista ut vad som behövs för ett bättre mående och målsikte.

Hoppas jue även du får en bra tid i NY! är du redo? ;)
Måste sätta mig ner och skriva min seans nångång under dagen med!

Kaffe, avstressning, inte vet jag vad mer väntar mig nu! Något speciellt som kommer med extra glädje 2018 kanske? ;D

KRAM!

KRAM!

51 Skrållann:

skriven

Hej!
Vilken härlig spådom;)
Kommer jag/vi bo kvar i huset vid den här tiden nästa år med?

Kram❤

52 åsa:

skriven

Tack goa för svaret. Gott Nytt Kärleksfullt År2018
Kram ÅSA

53 Barbie:

skriven

Är verkligen hemskt trött på jobb letande och LÄGENHETS LETANDE FÅR JAG ETT JOBB SOM JAG STANNAR PÅ OCH SER DU KÄRA ES OM JAG FÅR EN LÄGENHET SNART 😭😭😭😭😢😢

54 Anna.L:

skriven

Ser du någon varning i samband med drömmen om min dubbelgångare? Eller är det bara en mardröm?
Kram!

55 Hmm:

skriven



God morgon undrar ser det ljusare ut för mina syskon 2018? Kram

56 Jag N:

skriven

Hej Esmaralda.
Innan nästa års slut tror du min önskan är uppfylld då?
Kram

57 Hej:

skriven

Hej Esmaralda.
Jag är verkligen glad över den tjänst jag fått.
Men tänk om hon inte tycker att jag är tillräckligt duktig? Tänk om jag inte kan fixa så som hon vill?
Kram

58 Nya året:

skriven

Hej Esmaralda.
Iallafall minst två önskningar hoppas jag kan bli uppfyllda under nästa år.
Det ena kan jag påverka lite mer själv. Det andra är svårare att påverka men jag hoppas verkligen det ska bli uppfyllt.
Tror du en eller båda blir uppfyllda innan nästa års slut?
Kram

59 Fanny2:

skriven

Tack för svar igår, Es. 💜

Bakelsen var inget dåligt namn men det var nära om man tänker på Napoleonbakelser. Blir lite nyfiken på om det är bilder eller ord som förmedlas till dig från andra sidan, Es. Vad vackert det måste vara att se djuren le fridfullt från andra sidan.

Kram

60 B:

skriven

Hej Es

Vad har min blivande för utseende?
kram

61 Sus:

skriven

Hej
Blir bra de....
Jag anpassar mig....
Vill ha nytt jobb...
Love sus

62 Signe:

skriven

Hej,

Tack för svar igår♥️. Kitano mycket trevligt, bra service och standard. Jazzklubb med levande musik, bra genuin japansk restaurang i källaren med spännande och god mat. Bra val! Jag kommer definitivt att återvända dit, så bra var det! Och så läget... wow.
Hoppas det blir lika bra för er!!

Ser du någon varning för mig...?

Tack för alla goda råd och seenden du delger!

God tur!

Kram

63 N:

skriven

Hej Esmaralda.
Kommer jag att få uppleva kärleken ganska snart?
Ser du något speciellt om min kärlek?
Kram

64 Zita :

skriven

Hej! Esmaralda
Blevi lite orolig för varningarna Hoppas att du ser vad det rör sig om skriver och frågar i mars- april Kram!😊

65 Cicci:

skriven

Hej Es

Ser du mig köpa bil i framtiden och vilken model det blir?
kram

66 Shirin:

skriven

Es, hur ser 2018 ut för min del? Ser du något särskilt som sker ❤️

67 AnnaK:

skriven

Så fint 😊 Tänk att djuren också är med oss där på andra sidan!

Kram 😊

68 Zita:

skriven

Hej Esmaralda
Tack för 2017. Så hoppas vi på ett fint 2018. 🎉✨🌟🍾
Tror du kvällen blir bra? 😀


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: